شیشه خم نما

شیشه خم نما

نما داریم تا نما! یه آدم با سلیقه میدونه که شیشه خم نما رو از این رو به اون رو می‌کنه و با نماهای معمولی فرق داره. استفاده از شیشه خم هم می‌تونه تکی باشه و هم می‌تونه با متریال‌های دیگه ترکیب بشه. این یه مزیته چون میشه سبک‌های مختلف دکوراسیون رو بوجود اورد و انواع خلاقیت رو پیاده کرد. مشکل اینه که پروژه‌های شیشه خم تو ایران سخت میشن چون هرجایی دستگاه تولید شیشه خم رو نداره ، غمت نباشه ما داریم.

شیشه خم نمای خوبی برای کجاس؟

شیشه خم نما
شیشه خم نما
  • برای یه ساختمون اداری
  • برای یه ساختمون تجاری
  • برای یه ساختمون خدمات درمانی
  • برای یه ساختمون مسکونی
  • برای مال های بزرگ

کدوم مدل شیشه برای نما بهتره؟

همون‌طور که گفته شد شیشه‌های مختلفی وجود دارن که برای نمای ساختمون می‌تونیم ازشون استفاده کنیم . اما بهترین نوع این شیشه‌ها کدومه ؟ بهترین شیشه‌ای که بتونیم به عنوان شیشه خم ازش استفاده کنیم شیشه‌ای هست که مقاومت خیلی بالایی داشته باشه . چون در بعضی از مواقع قراره از شیشه حتی به عنوان دیوار حمل‌کننده بار ساختمون استفاده بشه ! به همین دلیل هست که ما ترکیبی از شیشه‌های سکوریت و لمینت شده رو به شما پیشنهاد میدیم . قطعاً قیمت این شیشه‌های تقویت شده بالاتر از شیشه معمولی هست. اما ما که قرار نیست یه شیشه معمولی در ابعاد دو در دو استفاده کنیم ؟

بلکه قراره از شیشه خم به عنوان نمای ساختمون در ابعاد خیلی بزرگتری استفاده بشه . پس ارزش هزینه کردن رو داره و چه بسا مجبوریم این هزینه رو بپردازیم . اما جلوه و زیبایی فراوونی که این شیشه‌ها برای پروژه ما به ارمغان میارن واقعاً ارزشش رو داره و اسم ما رو کاملا بالا می‌بره و مطمئن باش کارفرماهای بیشتری از این به بعد روی پروژه‌هایی با مدیریت ما حساب می‌کنن .

انواع شیشه نمای رنگی

شیشه خم نما
شیشه خم نما
  • شیشه دودی
  • شیشه خم شامپاینی
  • شیشه نقره‌ای و طلایی
  • شیشه‌های رنگ فانتزی

شیشه خم نما دودی رنگ

همیشه شیشه دودی پرطرف‌دار بوده و علت این حجم از علاقه‌ای که همه به این مدل از شیشه نشون میدن کاملاً واضحه : جذابیت خیلی زیادی داره و این‌که به خوبی از نور مستقیم خورشید هم جلوگیری می‌کنه. یکی از مزیت‌هایی که استفاده از شیشه دودی به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در نمای پروژه ما داره اینه که شیشه دودی هیچ وقت از مد نمی‌افته و همیشه تو همه جهان ترنده !

شیشه خم نما
شیشه خم نما

خصوصاً استفاده از این رنگ به عنوان قسمت‌های اصلی ساختمون در شهرهایی که دارای نور مستقیم خورشید هستن واقعاً به درد می‌خوره و باعث می‌شه ظهرها که واقعاً نور می‌تونه هم اعصاب خرد کن هم آزاردهنده و حتی آسیب زننده هم باشه ، نور کمتری رو دریافت کنیم و احساس آرامش بیشتری داشته باشیم . یکی دیگه از مزیت‌های شیشه دودی اینه که تا حد زیادی نور خورشید جذب شیشه میشه . حالا خوبیش چیه ؟ خوبیش اینه که تو فصل گرم ، نور شدید خورشید رو تعدیل می‌کنه و تو فصل سرد گرمای خوب خورشید رو دریافت می‌کنی .

شیشه خم شامپاینی برای نما

رنگ شامپاینی که تو بعضی از شهرها بهش شیشه بژ هم گفته می‌شه یه رنگیه بین طلایی و گلبهی . اگر به من باشه میگم این رنگ از شیشه از بقیه شیشه‌های رنگی لاکچری‌تر به نظر می‌رسه و جلوه خیلی بیشتری برای پروژه ما داره . به همین دلیل بهتره برای پروژه‌های بزرگی مثل انواع مال‌ها ساختمون‌های تجاری گردشگری یا برج‌های بزرگ از شیشه‌های این رنگی استفاده بشه . وقتی از شیشه شامپاینی به عنوان شیشه خم نما استفاده می‌کنیم علاوه‌بر این‌که ظاهر پروژه خودمون فوق‌العاده شیک و لاکچری می‌شه ، ظاهر شهر هم واقعاً قشنگ می‌شه و تاثیر خیلی زیادی تو زیبایی شهری هم داره .

شیشه خم نما
شیشه خم نما

رنگ شامپاینی برای شیشه خم جلوه‌ی بیشتری از شیشه دودی داره چون شیشه دودی نور رو تا خدی جذب می‌کنه اما شیشه شامپاینی نور رو منعکس می‌کنه ، به همین دلیل تو نمای ساختمون‌های که خم و پیچ‌های زیادی داره بازتاب نور خیلی جذابی رو به تصویر در میاره. ضمن این‌که قیمت‌های متفاوتی ندارن و معمولا تو یه رنج هستن . برای انتخاب رنگ شیشه به رنگ سایر متریال‌هایی که قراره برای نما استفاده کنی هم توجه کن تا هارمونی خوبی در نهایت بهت بدن.

از کجا شیشه خم نما سفارش بدم؟

شیشه خم نما
شیشه خم نما

یکی از تکنولوژی‌های جدیدی که برای نمای ساختمون‌های سطح بالا استفاده می‌شه ، شیشه خم نما هست . که با وجود این تکنولوژی دیگه کسی از سنگ و آجر استفاده نمی‌کنه . مگر کسانی که پروژه‌های کاملاً معمولی دارن و فقط می‌خوان یه نمایی بزنن و برن ! شیشه خم ساختمانی که برای نما استفاده می‌شه ، انواع مختلفی داره و در ابعاد و رنگ‌های مختلفی هم تولید می‌شه .

اما از اون‌جایی که قراره از متریال شکننده‌ای مثل شیشه برای نمای ساختمون استفاده کنیم ، پس بهتره از یه جای مطمئن خرید کنیم که بدونیم از بالاترین کیفیت برای تولید شیشه‌هاش استفاده کرده . این‌جوری خیالمون راحت میشه که امنیت کارمون بالاست و هیچ نگرانی برای شکستن یا هر آسیب کوچیک و بزرگ دیگه‌ای نسبت به شیشه‌مون وجود نداره .

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ