شیشه خم نورگیر

شیشه خم نورگیر

می‌دونی رفیق ، شیشه خودش جذابه وقتی خم باشه یه دنیای جدیدی رو رسما میسازه ، بعد نور هم که ازش عبور میکنه رسما بهشته! برای همینه که هر سازه‌ای برای چشمگیر و خفن بودن نیازمند یه شیشه خم نورگیره. البته خب متنوعه و باید دید کدوم مدلش برای کجا بهتره ، از کدوم جنس شیشه استفاده باید کرد و… نگران نشو البته چون خودم برات میگم که برای نیاز تو کدوم گزینه از همه بهتره.

کیفیت شیشه خم

شیشه خم نورگیر
شیشه خم نورگیر

شیشه داریم تا شیشه همه شیشه‌های کیفیت رو ندارند بعضیاشون کیفیت‌های فوق العاده بالایی دارند خیلی شفافن و خفنن ، بعضی‌های دیگشون کیفیت‌های پایین‌تری دارند و کدرترند. این کیفیت روی مقاومتشون هم قطعاً تاثیرگذاره و زمانی که ما بخواهیم از شیشه به عنوان یه نورگیر استفاده کنیم ، باید حتماً از شیشه‌های کیفیت بالا استفاده بشه. دستگاه تولید شیشه خم رو که فقط ما داریم جای دیگه‌ای تو کشورمون نداره اما همون شیشه‌های صاف رو هم خیلی از تولید کننده‌ها با کیفیت پایین تولیدش می‌کنند.

ما در مورد کیفیت شیشه ادعامون میشه حتی به کشورهای دیگه هم صادرات داریم و درصد رضایتمون بالاست همه جور گارانتی هم داریم. برای همین اگر برای هر پروژه‌ای که می‌خوای ازمون مستقیم خرید کنی هم برات قیمت به صرفه‌ می‌افته هم کیفیت بالایی تحویل می‌گیری و هم دستت بازه که دقیقاً هر چیزی که دلت می‌خواد رو سفارش بدی. رفیق برای گرفتن یه مشاوره رایگان فقط کافیه که با این شماره‌ای که پایین براتون دارم تماس بگیری. 09357015855

چند مدل شیشه خم نورگیر وجود داره ؟

اگر دوست داری بدونی اون چیه که تو اکثر پروژه‌های جدید استفاده میشه و نمای مجلل و به روزی داره ، باید بهت بگم همین شیشه‌ خم خودمونه که این روزا هم ترند شده و هم طرف‌دارای پر و پا قرص خودش رو داره . بله این حجم از جذب نگاهی که داره بی دلیل نیست و مهم‌ترین دلیلش زیبایی بیش از اندازه‌ای هست که این شیشه خم‌ها برای پروژمون به وجود میاره .

شیشه خم نورگیر
شیشه خم نورگیر

شیشه خمی که به عنوان نورگیر استفاده میشه دو نوع هست یکی نورگیر سقفی و یکی نورگیر دیواری که همون پنجره‌ی خودمون محسوب میشه . در ادامه این دو نوع نورگیر رو به صورت کامل و فشرده برات توضیح میدم تا دید بازتری داشته و باشی و بتونی آگاهانه انتخاب کنی .

سوپر مدل‌های شیشه خم نورگیر

  • شیشه خم سقفی
  • شیشه خم دیواری

شیشه خم نورگیر سقفی

شیشه خم نورگیر
شیشه خم نورگیر سقفی

خیلی از واحد‌های آپارتمانی و اکثر پروژه‌های ویلایی که این روزا به صورت کاملا مدرن طراحی میشن اگر واقعا قراره لوکس باشن چاره‌ای ندارن جز این‌که از شیشه خم‌های نورگیر استفاده کنن . چرا ؟ چون یکی از مطرح‌ترین متریال‌های روز جهان که حسابی سر و صدا کرده همین شیشه هم هست و برای این‌که از مقیاس جهانی جا نمونی واقعا باید تو واحد خودت شیشه خم به کار ببری . خصوصا تو بخش‌های سقفی خونه‌هایی که دوست دارن یه نورگیر اساسی از سقف داشته باشن .

برای این‌ استفاده حتما باید از شیشه‌های لمینت شده استفاده کنی چون داری به عنوان نیمی از سقف ، یا تمام سقف از شیشه استفاده می‌کنی باید حتما شیشه نشکن با کیفیت بالا باشه که امنیتی که لازم داری رو برات فراهم کنه . به همین منظور شرکت ما بهترین شیشه خم لمینت خاورمیانه رد تولید می‌کنه و با ۲۰ سال ضمانت بی قید و شرط این امنیت رو برای شما و افراد پروژتون فراهم می‌کنه . مشخصه که برای انتخاب شیشه خم اولین و مهم‌ترین چیزی که باید بهش توجه کنیم کیفیته پس پولت رو تو شرکت‌های بیخود بازار دور نریز !

مزیت استفاده از شیشه خم سقفی به عنوان نورگیر
شیشه خم نورگیر
شیشه خم نورگیر سقف

بیشترین مزیتی که استفاده از شیشه خم مورگیر سقفی داره اینه که هم از خارج ساختمون و هم از درون ساختمون جلوه خیلی زیادی داره . یعنی یکی از دور این ساختمون رو ببین مجاب میشه که حتما یه نگاهی هم از نزدیک بندازه . برای همین این برای کارفرماهایی که دنبال فروش پروژه‌هاشون هستن یه انتخاب استثنائی به حساب میاد . چون با وجود شیشه خم ، یه واحد خاص و لاکچری تحویل مشتریشون میدن .

اما مزیت بعدی کاربرد فوق‌العاده‌ای هست که این شیشه‌های نورگیر دارن و اون هم اینه که نور مستقیم خورشید رو دریافت می‌کنن . جدا از بحث نور و خورشید و ویتامین دی ، شب‌های فوق‌العاده‌ای رو می‌تونی زیر شیشه خم سقفی قهوه بخوری و آسمون رو تماشا کنی و کیف کنی . این خودش یه تفرین لاکچری در حد اسکی سواری و بنز سواری به حساب میاد ! برای آرامش روح و روانم هم که شده خودم باید یه شیشه خم سقفی سفارش بدم و شبا باهاش ریلکس کنم ..

شیشه خم نورگیر دیواری / شیشه خم پنجره

شیشه خم نورگیر
شیشه خم نورگیر

یکی دیگه از نورگیرهای اصلی هر واحد و برج و ویلایی همین پنجره‌های بزرگ و کوچیکی محسوب میشه که روی ریوار نصب میشه . خب خیلی از کارفرماها یا صاحب‌های واحدها آدمای باهوشی نیستن و یه پنجره معمولی برمی‌دارن نصب می‌کنن و تمام ! اما یه سری از صاحب ملک‌ها ترجیح میدن یه محصولی رو دیوار به عنوان نورگیر نصب کنن که از صد کیلومتری هم چشم‌هارو خیره کنه .

مثلا تو پروژه‌های اساسی دوبی یا برج‌های بزرگ اروپا استفاده از شیشه خم رو می‌بینیم که همین یدونه متریال باعث معروفیت این برج‌ها شده . برای همین من پیشنهاد می‌کنم به عنوان نورگیر دیواری از انواع شیشه خم استفاده کنی که کل نمای ساختمونت رو تحت تاثیر قرار میده و مثل یه امضا برای همیشه روی اثر هنریت می‌مونه .

علاوه‌بر زیبایی و جلوه‌ی بیرونی ، تو معماری داخلی هم به عنوان دیوار‌های شیشه‌ای از شیشه‌های منحنی میشه به عنوان نورگیر بین دو فضایی استفاده کرد که یکی از این فضاها دارای پنجره نیستن یا اگر پنجره هم دارن نور کافی رو نمی‌تونه برای ما فراهم کنه . مثل وقتی که اتاقی از پاسیو نور خودش رو می‌گیره . در نتیجه بین دو اتاق از دیوار شیشه‌ای استفاده میشه که نور بیشتری داشته باشیم . این کاربرد خصوصا در محیط‌های اداری یا مطب و بیمارستان‌ها ، مدارس یا محیط‌های آموزشی به راحتی قابلیت استفاده داره.

از کجا شیشه خم نورگیر سفارش بدم؟

شیشه خم نورگیر
شیشه خم نورگیر

می‌دونی چرا توی ایران فقط توی یه سری پروژه‌های خاص شیشه خم رو میبینیم؟ چون تو ایران تا همین چند سال پیش هیچکس دستگاه تولید شیشه خم رو نداشت و الانم فقط ما داریم. پس از هرجایی سفارش بدی جز ما ، یا با واسطه از ما خرید کردی و یا کلی پول دادی به یه محصول خارجی بدون گارانتی که تنوع زیادی نداره و نمی‌تونی متناسب با پروژه شخصی‌سازیش کنی. رفیق چه کاریه؟ بیا از ما هرچی می‌خوای رو با بهترین کیفیت وکف قیمت و کلی گارانتی سفارش بده.اگه دوست داری حضوری بیا کیفیت کارارو ببین و تصمیم بگیر

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش از شماره زیر برای تماس گرفتن استفاده کن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ