آینه لمسی نوری

آینه لمسی نوری

آینه لمسی نوری رو با اسم‌ دیگر هم میشناسیم آینه تاچ بک‌لایت. آینه لمسی نوری جزو بهترین آینه‌‌ها برای آرایشگاه ،مزون،بوتیک حتی خونه هس.این آینه جزو پرآپشن‌ترین آینه‌های ایران هستن آپشن‌هایی مانند ضدبخار،ریموتی بودن،حسگر حرکتی،ساعت و تاریخ و… البته هر کدوم نیاز داشتین می‌تونین اونو فقط سفارش بدین تمام آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن و با بهترین متریال و کیفیت صاداراتی ساخته می‌شن.

با ما تا آخر متن همراه باشین تا با ویژگی‌های این آینه لمسی نوری بیشتر آشنا بشیم.

آینه لمسی نوری

آینه لمسی نوری

انسان‌ها با چیزهایی که اختراع می‌کنن شگفت‌انگیز می‌شون و آینه LED هم جز این شگفتی‌هاس. آنها ممکن هس قرن‌ها پیش آینه LED نداشتن، اما ما اکنون داریم و آینه لمسی نوری زندگی ررو تغییر می ده. آینه نوری می تونه در قاب آلومینیوم، نقره، قلع عرضه شه و امروزه آینه سازان از مواد مقرون به صرفه اما باکیفیت برای ساخت آینه‌هایی که می شناسیم و دوست داریم استفاده می‌کنن.

طرح های زیادی برای انتخاب وجود داره. از آینه‌های زینتی گرفته تا آینه‌های بزرگ باشگاه، میلیون‌ها روش برای استفاده از آینه‌ها به روش‌های مختلف هس. اما آینه نوری برای آرایشگاه از آینه‌های مورد علاقه ما هس، زیرا نه تنها نور اضافی رو برای آرایشگاه ایجاد می‌کنه، بلکه می تونه با هر دکوری که ممکن هس در آرایشگاه خود داشته باشین، ست بشه.

آینه لمسی نوری چگونه کار می‌کنه؟

آینه لمسی نوری دارای طرح های متفاوتی هستن، اما همه آنها با استفاده از ‌نوارهای LED، یک تجربه روشنایی بهتر رو ارائه می‌ده. بسته به طرح، نوارها می تونن در بالا، پایین یا کناره های آینه قرار بگیرن. آینه‌های باکیفیت‌تر از محیط‌هایی با نور بک‌لایت استفاده می‌کنن – به این معنی که نور پشت آینه هس – تا مقدار نور ملایم‌تر اما همچنان مناسب باشه. مزایای آینه نوری بسیار زیاد هس.

آینه لمسی نوری

آینه بک‌لایت چیه؟

آینه نوری ، آینه‌ای با نورپردازی هس که در پشت آن یک سیستم روشنایی وجود داره. هنگامی که آینه روشن می‌شه، فضای پشت آن می‌درخشه و آینه رو با نور در اطراف خود قاب می کنه. دارای چهار جزء اصلی هس:

شیشه آینه: اینجا جایی هس که شما انعکاس خودتون رو می بینین. از سه لایه فرعی تشکیل شده : شیشه شفاف، لایه فلزی بسیار نازک و پوشش رنگی که فلز رو به داخل آب بندی می‌کنه.
لامپ LED/سیستم روشنایی: لامپ‌های ال‌ای‌دی به صورت نواری چیده شده و پشت آینه نصب می‌شن. آنها دلیل درخشش آینه لمسی نوری هستن.
منبع تغذیه: نوارهای LED بدون برق کار نمی‌کنن. منبع تغذیه به عنوان شبکه برق برای آینه نوری عمل می کنه.
پایه قاب/دیوار: این قسمت به شما امکان می ده آینه رو روی دیوار آویزان یا نصب کنین. معمولا دارای براکت‌های نصب هس که آینه رودر جای خود محکم می کنه.

بسته به طراحی آینه، ممکن هس قطعات دیگری مانند کلیدها و دیمرها اضافه شن. اگر قصد خرید یک آینه لمسی نوری رو دارین، مزایایی که می توانید داشته باشید عبارتند از:

منبع روشنایی

آینه لمسی نوری سایه نمی اندازه زیرا نوری که از آن می‌تابه یکنواخت هس. این به شما امکان می‌ده چهره خودتون رو کامل‌تر و یکنواخت‌تر ببینین. وسایل روشنایی معمولی اغلب سایه‌هایی روی صورت شما ایجاد می‌کنن که اصلاح یا آرایش کردن رو چالش برانگیزتر می‌کنه.

آینه لمسی نوری

ذخیره انرژی

افرادی که لامپ‌های معمولی رو بیشتر از لامپ‌های رشته ای در آینه‌ها استفاده می‌کنن برق زیادی هم مصرف می کنن. طول عمر آنها نیز تنها در حدود 1200 ساعت هس که آنها رو گران هم می‌کنه. در این میان، آینه‌های بک‌لایت از نوارهای LED استفاده می‌کنن که برق کمتری مصرف می‌کنن. طول عمر آنها هم بسیار بسیار بیشتر هس – 40000 ساعت. این باعث صرفه جویی در انرژی و پول می‌شه.

کیفیت شیشه

ترکیب یک آینه لمسی نوری کاملاً متفاوت از شیشه معمولی و ساده هس. در ساخت آینه لمسی نوری از پنل‌های شیشه ای با کیفیت بالا استفاده می‌شه. این کار کیفیت انعکاس شما رو بهبود می‌بخشه و باعث می‌شه حتی بهتر به نظر برسین. قدرت بزرگنمایی هم می‌تونه متفاوت باشه، بنابراین می‌تونین بهترین رو برای خودتون انتخاب کنین.

اندازه ها و شکل ها

آینه‌های نورانی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارن که طرح‌های جدیدتر از آینه‌های معمولی باریک‌تر هم هستن. این امر باعث می‌شه که آنها بتونن ویژگی‌های مختلف خونه،آرایشگاه،بوتیک،مزون رو در خود جای بده. خونه‌ها و حمام‌های مدرن بسیار فشرده‌تر از قبل هستن، به همین دلیل هس که آینه‌های نورانی برای آنها عالی هستن. آینه‌های نورانی نیز حس عمق رو ایجاد می کنن زیرا نور باعث برجسته شدن آینه و جدا شدن از دیوار می‌شه. همچنین به شما این توهم رو می ده که فضایی بزرگتر از آنچه هس نشون می‌ده. این باعث می‌شه که مناطق فشرده جادارتر از آنچه در واقعیت هستن به نظر برسن.

حالت و حس درام

آینه لمسی نوری درخششی منحصر به فرد و ملایم دارن که حال و هوای فضا رو تغییر می‌ده. به دلیل فقدان سایه‌های خشن و زیبایی بصری بسیاری از آینه‌های نورانی مدرن، تأثیری پویا بر روی کسانی دارن که برای اولین بار آنها رو می‌بینن.

آینه لمسی نوری

فضای ذخیره سازی

آینه لمسی نوری نیز می‌تونه به شکل کابینت باشه، که وقتی فضای کوچکی دارید، مفید و کاربردی هس. کابینت به منظور فضای ذخیره سازی اضافی برای وسایل شما هس.

امکانات اضافی

بسیاری از آینه قدی نوری دارای ویژگی های اضافی هستن که زندگی شما رو آسون‌تر می‌کنه. برخی از آینه لمسی نوری دارای سنسورهای حرکتی وهمچنین ویژگی های ضد مه هستن. اگر آینه رو در حمام قرار بودین، پس از دوش گرفتن نیازی به پاک کردن آن ندارین.

آینه لمسی نوری سفارشی

آینه‌های LED دار سفارشی یک راه عالی برای اضافه کردن یک لمس منحصر به فرد به آرایشگاه،بوتیک،مزون و حتی حمام خونه شما هستن. شما می تونین آینه خودتون رو با اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف مطابق با دکوراسیون محل کار خود سفارشی کنین. علاوه بر این، آینه های LED سفارشی رو می توان به گونه‌ای طراحی کرد که متناسب با هر فضا یا دکوراسیونی باشه، بنابراین می‌تونین آینه‌ای کاملاً متناسب با محل کار یا خونه خودتون تهیه کنین.

آینه‌های LED سفارشی نیز با ویژگی های اضافی مانند بلندگوهای بلوتوثی، بزرگنمایی و عملکردهای ضد مه در دسترس هستن. این ویژگی‌ها می‌تونن تجربه آرایش شما را حتی بهتر کنن و به آرایشگاه شما ارزش بیافزاین. آینه های LED سفارشی همچنین می تونن نوع سالم تری از نور مشابه نور طبیعی رو ارائه بدن که می‌تونه از عوارض سلامتی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور آبی دستگاه های الکترونیکی جلوگیری کنه.

آینه لمسی نوری

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی نوری

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 09357015855 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین.

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ