کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید آینه مد نظر قرار بدیم اینه که اصلاً کاربرد آینه قدی در دکوراسیون چیه ؟ قراره ما چه استفاده‌ای از آینه مورد نظرمون داشته باشیم ؟ پاسخ به این سوال به ما کمک می‌کنه تا آینه‌ای رو بخریم که هم بیشترین استفاده رو ازش داشته باشیم و هم هیچ وقت از خریدش پشیمون نشیم . برای این‌که بدونی کدوم آینه دقیقاً مناسب دکوراسیون توئه بهتره ادامه متن رو همراه من باشی تا بهترین انتخاب رو به کمک هم پیدا کنیم .

آینه دوزاری بخر!

واقعیت اینه که واسه بعضی کاربری‌ها آینه بی کیفیت کافیه! مثلا اگه میخوای برای سقف یه فروشگاه توی یه جای دور از آینه استفاده کنی یه آینه با کیفیت متوسط رو به پایین هم میتونه نیازت رو برطرف کنه. ولی اگه یه آینه کاربردی می‌خوای باید به کیفیتش اهمیت بدی. اگه برای محیط کاری بخوای از آینه قدی استفاده کنی ، پایین بودن کیفیتش ، کلاس کاریتو پایین میاره.

اگه برای محیط خونه بخوای استفاده‌اش کنی هم اعتماد به نفس و شانت رو پایین میاره. تازه در نهایت پول دور ریختنه چون حتی اگه از همون اول کدر و موج‌دار نباشه هم به مرور این اتفاق میفته.در اصل توی اینکه آینه باید باکیفیت باشه بحثی نیست ، بحث اصلی سر اینه که آینه باکیفیت رو چطور از آینه بی کیفیت تشخیص بدیم؟

چطور کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

ببین راه سخت اینه که اول جنس شیشه‎‌ای که برای تولید آینه ازش استفاده شده رو تشخیص بدی . مثلا اگه کلیر باشه جنسش خیلی خوبه اگه کریستال باشه فوق‌العاده‌اس اما گرون هم هست. بعد نوبت میرسه به تشخیص کیفیت متریالی که برای آینه‌ای کردن شیشه ازش استفاده شده. می‌تونی تشخیصش بدی؟ یه خورده تخصصیه عزیزم جای اینکه خودت رو اذیت کنی ، یه راه میان‌بر بهت میگم.

چرا فقط از یه جای معتبر خرید نمی‌کنی رفیق؟ مثلا همین سایتی که الان داخلشی یه سایت معتبره که خودش تولید کننده آینه هست و به کشورای خارجی هم صادرات داره. بعضی از دستگاه‌هایی که برای تولید شیشه و آینه استفاده می‌کنیم نمونه‌ی دیگه‌ای تو کشورمون ندارن. شاید حس کنی دارم پز میدم که خب درست فکر می‌کنی. خوبیش اینه که می‌تونیم اینجوری دقیقا هر مدلی که دوست داری رو برات بسازیم و چون مستقیم از تولید کننده خرید می‌کنی برات مقرون به صرفه هم میفته. تا دم خونه هم برات میاریم و نصبشم می‌کنیم. فوق‌العاده‌ایم نه؟

شکل‌های مختلف آینه

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
  • آینه قدی بیضی شکل
  • آینه دایره‌ای شکل قدی
  • آینه دفرمه قدی
  • آینه مستطیل شکل قدی

آینه قدی بیضی و کاربرد آن در دکوراسیون

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

آینه‌های قدی بیضی که امروزه در شرکت‌های تولید آینه ساخته میشن ، چند تا تفاوت عمده با مدل‌های قدیمی دارن. یکی از این تفاوت‌ها که باعث میشه آینه بیضی جدید و مدرن تفاوت خیلی زیادی با آینه‌های قدیمی و از مد افتاده داشته باشه اینه که نمونه‌های جدیدتر معمولاً کاربردی‌تر هستن. برای مثال اگر قراره از آینه به عنوان آینه آرایشی استفاده بشه ، آینه قدی بیضی رو به صورت چراغ‌دار تولید می‌کنن .

یا این‌که اگر قراره کاربرد آینه قدی بیضی شکل ما به عنوان یک آینه در دکوراسیون منزل استفاده بشه ، تولید کننده این آینه رو با انواع قفسه‌ها و شلف‌ها تولید می‌کنه که در نهایت آینه جدید ما کاربردی‌تر هم میشه. نمونه‌های مدرن آینه قدی بیضی زیبایی بیشتری نسبت به نمونه‌های قدیمی دارن برای همین هم به راحتی میشه گفت اون کسی که از آینه قدیمی استفاده می‌کنه حسابی از مد و دکوراسیون عقب مونده !

آینه گرد قدی؟ مگه داریم مگه میشه؟

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

یکی از کاربردی‌ترین آینه‌هایی که میشه تو آرایشگاه ، مزون یا حتی تو منزل هم به راحتی استفاده کرد ، آینه دایره‌ای شکل هست . انواع آینه گرد که امروزه تولید میشن با ظاهری لاکچری‌تر از نمونه‌های قدیمی ، در ابعاد و اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرن.
آینه‌های گرد به راحتی با هر دکوراسیونی تطابق پیدا می‌کنه به همین دلیل هم فرقی نمی‌کنه که تو از چه سبک دکوراسیونی تو محیط خودت استفاده کردی ، به هر حال آینه گرد می‌تونه زیبایی اون محیط رو چندین برابر کنه .

برای این‌که آینه جدیدت جلوه بیشتری داشته باشه می‌تونی از انواع آینه‌های نوری یا چراغ‌دار استفاده کنی که به عنوان کاربرد آرایشی یا صرفاً به عنوان یک آینه دکوری کاربرد بیشتری هم داره . اگر برای خرید آینه قدی دوست داری آینه گرد استفاده کنی ، می‌تونی یه آینه با ابعاد بزرگ خریداری کنی که در این صورت آینه گرد تو کاربرد قدی هم خواهد داشت . این مدل آینه تنوع زیادی داره من به شخصه عاشق آینه لمسی گرد نوردار شدم ، خیلی خفنه

کاربرد آینه قدی مستطیل در دکوراسیون

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

آینه قدی مستطیلی یکی از متداول‌ترین نمونه‌های آینه ایستاده هست که در کشور عزیزمون ایران طرفداران خیلی زیادی داره . در حدی که خیلیا وقتی حرف آینه قدی به میون میاد فقط همین آینه رو تصور می‌کنن ! این آینه هم مثل آینه دایره‌ای شکل با همه دکوراسیون‌های مدرن قابل تطبیقه و حتی در کوراسیون‌هایی که رنگ و رویی از سنتی بودن هم دارن زیبایی و شکوه زیادی ایجاد می‌کنه .

می‌تونی آینه مستطیل شکل جدیدت رو قاب‌دار سفارش بدی و جنس و رنگِ قاب آینه رو با سایر لوازم دکوراسیونت ست کنی . برای اون دسته از خوش سلیقه‌هایی که دکوراسیون مدرن رو بیشتر از بقیه سبک‌ها می‌پسندن من پیشنهادم اینه که آینه جدیدشون رو با قاب فلزی سفارش بدن که این روزها حسابی ترند شده و بلاگرهای اینستاگرامی از این مدل آینه‌ها سفارش میدن .

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون دفرمه

کاربرد آینه قدی در دکوراسیون
کاربرد آینه قدی در دکوراسیون

لاکچری‌ترین مدل آینه مدرن قدی رو اگر می‌خوای بهت معرفی کنم ، بدون شک و بدون هیچ بحثی مستقیم باید برم سراغ آینه دفرمه که این روزا پینترست رو ترکونده ! البته باید بهت بگم که این مدل آینه رو با کیفیت بالا ، هر جایی نمی‌تونی پیدا کنی . پس بهتره وقت خودت رو تلف نکنی و عکس آینه دفرمه رویایی خودت رو برای ما بفرستی تا دقیقاً همون شکل رو با بالاترین کیفیت در عرض چند روز بفرستیم دم در خونه‌ات.

آینه‌های دفرمه وقتی به عنوان آینه قدی مورد استفاده قرار می‌گیرن ، به صورت استاندارد باید ابعادی به طول ۱۸۰ و عرض ۶۰ داشته باشن . اما امروزه که همه چیز طبق خواسته مشتری شخصی‌سازی میشه ، آینه هم از این قاعده استثنا نیست . پس می‌تونی آینه جدید مورد نظرت رو در هر ابعادی که دوست داری سفارش بدی .

آدرس: کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ