بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

مدل زنانه از آینه آرایشگاه

تو این موضوع قراره در مورد مدل زنانه از آینه آرایشگاه صحبت کنیم.اولین چیزی که وقتی یه فردی وارد آرایشگاه می‌شه و قبل از گرفتن خدمات ذهنش رو درگیر می‌کنه نحوه‌ی چیدمان و دکوراسیون فضاست.که یکی از این متریال‌های کاری که پر اهمیت‌ترین تو زمینه‌ی آرایشگاهه آینه‌ محسوب می‌شه.به طوریکه اگه آینه‌ای وجود نداشته باشه به طور قطع به یقین هیچ آرایشگری نمی‌تونه کارش رو ادامه بده.و نمیشه گفت که این آینه یه متریال جدید برای کار محسوب می‌شه.چون از دیرباز این آینه جزؤ یکی از اولین وسیله‌های هر آرایشگری محسوب می‌شده.

تو زمان‌های قدیم اینطور نبوده که برای خرید یه نوع آینه طراحی و سبک خاصی مدنظر باشه بلکه یه نوع آینه‌ی ساده که از شیشه بری سر کوچه تهیه می‌کردن رو برای هر نوع فضایی در نظر می‌گرفتن.اما امروزه دیگه عهد قجر نیست و اگه شما هنوز همونطور دارین ادامه می‌دین بدونین که از خیلی رقباتون عقب موندین و تمام مهارت و تخصص شما تحت‌الشعاع فضای کاری‌تون قرار می‌گیره. پس بهتره برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی آینه‌های ساخته شده برای این حرفه ، با من تا انتهای متن همراه باشین ، تا با بهترین‌های روز دنیا بیشتر آشنا بشی.

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

امروزه با گسترش زمان و پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های سازنده‌ی آینه ، طراح و مهندسین قابلی ، برای ساخت بهترین نوع آینه برای هر فضا و کاربری جداگانه لاکچری‌تری آینه‌ها رو طراحی کردن. و باعث شدن تنوع آینه تو فروشگاه‌های آینه به مراتب بیشتر بشه‌.

شما با دادن سفارش به کارگاه آینه‌ها یکی از بهترین متریال‌های روز دنیا رو سفارش می‌گیرین علاوه بر اون با داشتن ضمانت و گارانتی یک ساله هر مشکلی برای آینه‌ی شما به غیر از شکستگی پیش بیاد همکارای ما موظف هستن که در صدد رفع اون ایراد و مشکل پیش اومده بربیان.و آینه رو براتون تعویض و یا تعمیر کنن‌.با ثبت سفارش اینترنتی خودتون و یا تماس با شماره‌ی همراه 09357015855 به راحتی می‌تونین با دادن مدل پیشنهادی و ابعاد، آینه‌ی مورد نظرتون رو درب محل کارتون بدون هیچ شکستگی تحویل بگیرین و استرس جا به جایی و شکستگی رو نداشته باشین.

بدون شک شما یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های سطح کشور هستین که به دنبال به روز کردن آینه‌ی کاری‌تون و جا نموندن از رقباتون رو دارین.ما تو این زمینه به شما کمک می‌کنیم تا بهترین مدل از آینه نوری آرایشگاه رو انتخاب کنین.نگران نباشین اگه در مورد مدل انتخابی سردرگم هستین کافیه با مشاورای کمپانی ayneha تماس بگیرین و عکس سالن آرایشی خودتون رو براشون ارسال کنین تا بهترین آینه رو بهتون پیشنهاد بدن.

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

هزینه کردن برای متریال کار و داشتن بهترین‌ها به نوعی به پیشرفت شما و دیده شدن سالن آرایشی خودتون کمک می‌کنه پس تو این زمینه به هیچ عنوان حساست به خرج ندین و سعی کنین بهترین دکور رو برای جذابیت بیشتر برای مشتری خودتون ایجاد کنین.همونجور که می‌دونین و یه ضرب المثل وجود داره میگن که عقل مردم به چشم‌شونه و چشم عاشق دیدن زیبایی هاست پس چه بهتر که ما هم بتونیم بهترین و زیباترین چیز‌ها رو به چشم نشون بدیم.

در ادامه در مورد انواع آینه‌های سالن آرایشگاهی صحبت می‌کنیم تا شما با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خودتون بهترین‌ها رو انتخاب کنین پس با ما همراه باشین….

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

انواع مدل زنانه از آینه آرایشگاه

  • آینه آرایشگاه زنانه مدل بک‌لایت
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل قاب‌دار
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل حسگری یا لمسی
  • آینه آرایشگاه مدل ریموت دار کنترلی
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل آویزی
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل دو طرفه
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشگاه مدل قدی یا یک سره
  • آینه آرایشگاه مدل گرد یا بیضی
مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه زنانه مدل بک‌لایت

یکی از جذاب‌ترین آینه‌ها برای سالن‌های آرایشی آینه‌ی بک لایته.آینه‌های بک لایت با داشتن نور ملایمی که دارن باعث آرامش و جذابیت منحصر به فردی تو سالن می‌شه.چون این آینه‌ها به طوری تعبیه می‌شن که لامپ‌های ال ای دی مخفی از پشت به آینه وصل می‌شن و با روشن کردن اونا نور ملایمی رو وارد فضا می‌کنن. این آینه‌ها درسته که نور خیلی زیادی ندارن اما برای کاربری‌هایی که نور زیادی احتیاج ندارن به شدت توصیه می‌شه چون یکی از جذاب‌ترین آینه‌ها تو اروپا شناخته شده که هیچ زمانی مشتری از این نوع آینه خسته نمی‌شه.

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه زنانه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

بهترین نوع آینه برای گریمور‌ها و میکاپ کارای حرفه‌ای استفاده از آینه‌ی هالیوودیه.به طوری که به این آینه‌ها آینه گریم هم می‌گن.به خاطر داشتن نور بسیار خوبی که این آینه‌ داره باعث می‌شه میکاپ‌کار تمام عیوب و نواقص کار خودش رو ببینه و در صدد رفع اونا عمل کنه.سیستم این آینه‌ها هم طوریه که دور تا دور آینه به فواصل مرتب لامپ‌هایی قرار می‌گیره که می‌تونه نور اونا آفتابی یا مهتابی و یا حتی هر دوی اونا باشه.پیشنهاد ما برای سالن‌های آرایشی مخصوصا خانوم‌ها که میکاپ بیشتری انجام میدن خرید این مدل آینه برای گریم و میکاپه. تا بتونن از رقیبان‌شون در این زمینه عقب نمونن و بهترین کیفیت رو تو هر زمینه‌ای ارائه بدن.

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه زنانه مدل قاب‌دار

هر مدل آینه‌ای که داشته باشین چه از نوع بک‌لایت و یا چه از نوع هالیوودی و… اگر دوست داشته باشین می‌تونین این آینه‌ها رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین‌. داشتن قاب در وهله‌ی اول به سلیقه و بودجه‌ی مشتری بستگی داره.

اولین کاری که برای انتخاب قاب آینه‌ی سالن آرایشی‌تون می‌کنین اینه که حتما به محیط و دکوراسیون اطراف محل کارتون دقت کنین به طوری که اگر سبک سلطنتی بود بهتره از رنگ و طرح‌های سلطنتی استفاده کنین یا اگه سبک منزل‌تون مدرن بود بهتره از رنگ‌های خنثی‌تر مثل کرم یا طوسی بیشتری استفاده کنین و مدل‌های انتخابی ساده تری رو برای استفاده مطرح کنین.

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

بعد از مدل و رنگ نوبت به جنس قاب‌ها می‌رسه قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی مثل چوب، فلز ، شیشه و یا یو پی وی سی و حتی ام دی اف تشکیل شده باشن که تمام این جنس و متریال‌ها به نوعی به شرایط محیطی و بودجه‌ی شما بستگی داره.که در زمان ثبت سفارش بهتره در این مورد با مشاورای متخصص صحبت بشه تا بهترین نوع قاب که از نظر سلیقه و بودجه با شما همخونی داره برای سالن آرایشگاهی‌تون در نظر گرفته بشه.

در آخر باید سعی کنین قابی رو انتخاب کنین که باعث شلوغی و هرج و مرج تو سالن آرایشگاهی‌تون نشه و به زیبایی بیشتر سالن شما کمک کنه.

مدل زنانه از آینه آرایشگاه
مدل زنانه از آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه زنانه مدل حکاکی شده

اگه دوس دارین سالیان سال تو حرفه‌ای که دوست دارین فعالیت کنین و مشهور و معروف بشین اولین کار اینه که باید برای سالن خودتون برند و لوگوی مخصوص به خودتون رو طراحی کنین و بعد از اون روی آینه و یا هر وسایل مخصوص به کار خودتون این لوگو و برند رو ثبت کنین.تا با دیدن بیشتر این برند این اسم و لوگو تو ذهن تموم مشتری و مردم ثبت بشه.

برای انداختن لوگو روی آینه باید یه لایه از سطح آینه تراشیده بشه و به اصطلاح سند پلاست بشه و لوگو گذاری انجام بشه‌.که این روش از لوگوگذاری با دستگاه‌های مخصوصی که سی ان سی نام داره انجام می‌شه تا بهترین کیفیت برای این کار رو داشته باشه.

راه های ارتباطی با کارگاه آینه‌ها :

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ