قیمت آینه ساده بدون قاب

قیمت آینه ساده بدون قاب

آینه ساده همین آینه‌های شفاف و ساده هست که از سال‌های دور هم مورد استفاده قرار می‌گرفته. این آینه‌ها برای فضاهای مختلف و کاربردهای مختلف می‌تونه به کار بره. اما این آینه‌ها امروزه می‌تونن شکل مدرنی به خودشون بگیرن. در این متن هم به این آینه و همینطور قیمت آینه ساده بدون قاب می‌پردازیم. آینه ساده در عین سادگی می‌تونه تنوع زیادی داشته باشه. و در عین سادگی می‌تونه از زیبایی خیلی خاص و فوق‌العاده‌ای برخوردار باشه. این آینه‌ها می‌تونن برای هر فضایی با هر چیدمانی که داشته باشه، مناسب باشه. این آینه‌ها در هر فضایی که قرار بگیرن، می‌تونن به نقطه کانونی در اون فضا تبدیل بشن.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه ساده بدون قاب

چه عواملی روی قیمت آینه ساده بدون قاب تاثیر داره

قیمت آینه ساده بدون قاب می‌تونه متاثر از عوامل مختلفی باشه. مثلا ابعاد آینه یکی از این عوامل هست که طبیعتا آینه‌ای مثل آینه قدی که ابعاد بزرگی داره، کمی قیمت اون هم بالاتر هست نسبت به آینه‌هایی با ابعاد کوچیک‌تر. به این دلیل که آینه‌های بزرگ مواد اولیه بیشتری رو نیاز دارن و برای تولید اون‌ها نیاز به کار بیشتری هم هست.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه دیواری

عامل بعدی که روی قیمت آینه ساده بدون قاب تاثیر داره، شکل آینه هست. آینه ساده می‌تونه اشکال مختلفی مثل گرد، مستطیل، مربع و… داشته باشه. جدا از این اشکال ساده با توجه به امکانات و تجهیزات بروزی که وجود داره، امکان تولید اشکال خاص هم وجود داره. طبیعتا اشکال خاص هندسی نیاز به دقت بالاتر و تجهیزات بیشتری هست. به همین دلیل هم هست که کمی قیمت آینه متفاوت خواهد بود.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه خاص

همچنین می‌تونین درخواست بدین تا روی آینه‌تون حکاکی هم انجام بشه. در این صورت قیمت آینه ساده بدون قاب شما کمی بالاتر میره. اما در عوض زیبایی منحصربه‌فردی رو به آینه می‌بخشه. حکاکی می‌تونه اسم خودتون یا عزیزانتون، نوشته خاص یا هر طرحی باشه. حکاکی درواقع آینه‌ رو به آینه‌ای خاص تبدیل می‌کنه که نمونه اون رو در جای دیگه‌ای نمی‌تونین ببینین. این حکاکی هم دقیقا طبق خواسته خودتون انجام میشه. یعنی اگر نوشته‌ای روی آینه بخواد حک بشه، دقیقا طبق فونت موردنظر خودتون انجام میشه.

مزیت‌ها و قیمت آینه ساده بدون قاب به چه صورت هست

قیمت آینه ساده بدون قاب می‌تونه از مناسب‌ترین قیمت‌ها باشه. به همین دلیل هم هست که همیشه مورد توجه هستش. چون علاوه بر داشتن قیمت مناسبی که داره، از زیبایی خاصی هم بهره‌مند هستش. همین موضوع باعث شده تا این آینه‌ها هنوز هم در بورس باشن. البته در طی سال‌ها روی کیفیت این آینه‌ها خیلی کار شده. تا بتونن شکل امروزی خودشون رو پیدا کنن.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه بدون قاب

آینه‌های امروزی شفافیت خیلی بالایی دارن که وقتی جلوی اون قرار بگیرین می‌تونین کاملا شفاف و روشن خودتون رو ببینین. علاوه بر شفافیت، مقاومت آینه‌ها هم خیلی بهبود پیدا کرده. و دیگه مثل گذشته شکنندگی بالایی رو ندارن. و این مزیت قابل توجهی هست که در مورد آینه‌ها وجود داره. به جز مناسب بودن قیمت آینه ساده بدون قاب، مزیت دیگه اون این هست که موجب بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن فضایی میشه که در اون قرار گرفته. این موضوع به خاطر انعکاس و بازتابی هست که در آینه رخ میده.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه قدی دیواری

مناسب بودن قیمت آینه ساده بدون قاب موجب شده تا چه جاهایی بیشتر مورد استفاده قرار بگیره

قیمت آینه ساده بدون قاب مناسب بودنش باعث شده تا بتونه در هر جایی به کار بره. درواقع هیچ محدودیتی برای فضای قرارگیری این آینه‌های ساده وجود نداره. و شما هر فضا و کاربردی که داشته باشین، می‌تونین از این آینه‌ها استفاده کنین. آینه ساده برای خونه هم می‌تونه آینه‌ای مناسب باشه. خونه شما هر چیدمان و دکوراسیونی که داشته باشه، آینه ساده گزینه‌ای ایده‌آل برای اون هست. آینه با وجود سادگی خودش می‌تونه فضای خونه شما رو خیلی تغییر بده. آینه ساده موجب میشه تا اگر خونه‌تون رو تغییر دکوراسیون بدین و یا بخواین به جای دیگه‌ای منتقل بشین، بتونه خودش رو با فضای شما هماهنگ کنه.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه برای منزل

مشخصات و قیمت آینه ساده بدون قاب به‌گونه‌ای هست که برای آرایشگاه و سالن زیبایی هم می‌تونه خیلی گزینه خوبی باشه. در آرایشگاه آینه از مهم‌ترین وسیله‌هاست. در.اقع با وجود آینه هست که اسم یک فضایی رو میشه آرایشگاه گذاشت. آینه بدون قاب سالن آرایش جلوه خیلی خاصی رو به فضای سالن می‌بخشه. این آینه‌ها با وجود شفافیت بالایی که دارن، کمک می‌کنن تا تصویر خوبی از مشتری رو در آینه داشته باشین. همچنین زیبایی که ایجاد می‌کنن، باعث میشه تا فضای سالن شما مدرن و زیبا به نظر برسه.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه آرایشگاهی

زیبایی دکوراسیون یکی از عوامل مهم برای مشاغلی مثل آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی هستش. چون موجب میشه تا مشتری‌های بیشتری دلشون بخواد که به سالن شما بیان و بخوان از خدمات حرفه‌ای شما استفاده کنن. درواقع اولین چیزی که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه، همین دکوراسیون و زیبایی ظاهر هست. اون هم در فضایی مثل آرایشگاه که خودش خدمات زیبایی به مشتری‌ها ارائه میده. بنابراین باید خودش از فاکتورهای زیبایی برخوردار باشه. دلیل اهمیت بالای دکوراسیون هم این هست که دکوراسیون ویترین کار شماست و شما از این طریق به بقیه نشون میدین که چقدر در کارتون متخصص هستین. اگر خودتون هم یک بررسی کنین، متوجه میشین که تمام سالن‌های مدرن از آینه‌هایی مدرن استفاده می‌کنن.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه سالن زیبایی

علاوه بر این موارد آینه مزونی هم می‌تونه از نوع آینه ساده بدون قاب باشه. آینه برای مزون هم از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستش. قیمت آینه ساده بدون قاب موجب شده تا بتونه برای مزون هم گزینه خیلی مناسبی محسوب بشه. آینه‌ای که برای مزون مورد استفاده قرار می‌گیره، باید بتونه دید کاملی رو به هر کسی بده. به همین دلیل آینه قدی از بهترین انتخاب‌ها برای هر مزونی هست. چون با ابعادی که داره، به هر کسی دید کامل و قدی از خودش رو میده.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه مزونی

قیمت آینه ساده بدون قاب چرا در کارگاه تولیدی آینه خیلی مناسبه

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین از ساده‌ترین اون‌ها تا خاص‌ترین آینه‌ها تولید میشه. تمام آینه‌ها در کمترین زمان و طبق خواسته خودتون تولید میشن. برای تولید هر آینه‌ای از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. به همین دلیل کیفیت و استاندارد بالایی رو آینه‌ها دارا هستن. علاوه بر این چون خودمون تماما آینه‌ها رو تولید می‌کنیم و برای فروش اون‌ها هم هیچ واسطه‌ای نداریم. همین موضوع هم باعث شده تا آینه‌های این مجموعه قیمت خیلی مناسبی رو داشته باشن.

قیمت آینه ساده بدون قاب
آینه ساده بدون قاب

اما به جز این موارد ما یکسری مزیت‌های خاص‌تری هم در نظر گرفتیم که موجب شدن تا این مجموعه تمایز قابل توجهی رو نسبت به مجموعه‌های دیگه داشته باشه. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه این مجموعه وجود داره. این ضمانت رو شما فقط در این کارگاه می‌تونین داشته باشین. این ضمانت به صورتی هست که اگر زمانی مشکلی برای آینه به وجود اومد، نیازی نباشه تا شما هزینه‌ای رو بپردازین. بلکه فقط به ما اطلاع میدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت بدون قید و شرط هم داریم. تا اگر آینه مورد دلخواه شما نشد، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

شماره‌ تماسی که می‌تونین با ما ارتباط برقرار کنین، 09357015855 هست. برای شماوره و کسب اطلاعات بیشتر هم می‌تونین با این شماره‌ تماس بگیرین تا همکاران ما اطلاعات مورد نیاز رو در اختیار شما بذارن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ