شیشه خم دوجداره

شیشه خم دوجداره

اونایی که در این زمینه حرفه‌ای وکارکشته باشن میدونن که توی دکور داخلی وخارجی و… توی ساختمون سازی و وسایل داخلی چقدر میتونه شیشه خم قیامت کنه. توی پینترست که سرچ کنی یا پروژه های مختلف توی کشورهای دیگه رو ببینی متوجه میشی که شیشه خم چقدر کاربردیه. قطعا قیمت ملک رو چند برابر میکنه. البته شیشه خم دوجداره تنوع داره و هر مدلیش برای هر کاربری‌ای خوب نیست ولی غمت نباشه رفیق برات توضیح میدم کدوم گزینه برای تو از همه مناسب‌تره.

دسترسی نداری!

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

رفیق رک صحبت کنیم؟ چه از ما سفارش بدی چه از جای دیگه بازم از ما سفارش دادی چون اصلا دستگاه تولید شیشه خم جز ما کسی نداره ، پس صرفا یه پول واسطه هم میذاری رو پول شیشه وقتی از جای دیگه خرید کنی! البته ممکنه از کشورایدیگه وارد کنن که خب دستت بسته‌اس تو سفرش دادن یا چیزی که طرف داره به کارت میاد و خداد تومن پول محصول وارداتی میدی یا به کارت نمیاد و تو میمونی و حوضت.

حوضت ماییم ،وقتی دوراتو زدی بیا هر مدلی می‌خوای و سلیقته ، هرچقدر دوست داری خلاقیت به خرج بده ، عکس از پینترست و بناهای کشورای دیگه بردار بفرست ، ما برات میسازیم. سر قیمتشم غمت نباشه ، خودمون تولید کننده‌ایم باهات راه میایم.

برای مشاوره و سفارش با این شماره تماس بگیرید : 09357015855

موارد استفاده شیشه خم دوجداره

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره
  • نمای خارجی ساختمان
  • نمای داخلی ساختمان

شیشه خم دوجداره در نمای خارجی

یکی از پر استفاده‌ترین جاهایی که ما از شیشه خم‌های دوجداره می‌تونیم استفاده کنیم و خیلی هم خفن میشه برای کاربردهای نمای خارجی ساختمونه . برای مثال میشه به عنوان شیشه پنجره در ابعاد مختلف کوچیک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیره . با توجه به پیشرفت زیادی که تو صنعت عمران و معماری به وجود اومده در حال حاضر شیشه خم لوکس‌ترین متریالی هست که برای نماهای مدرن می‌تونیم به کار ببریم.

از پنجره یه ساختمون معمولی گرفته تا نماهای لاکچرین برج‌ها ویلاها با خیال راحت میشه از این شیشه خم‌ها استفاده کرد . الان دیگه هیچ معمار حرفه‌ای و به‌نامی رو نمیبینی که نمای سنگ و آجر رو به تنهایی استفاده کنه ، حرفه‌ای‌ها معمولا از ترکیب بقیه متریال‌ها با شیشه استفاده می‌کنن که جلوه خیلی بیشتر و بهتری داره .

معماری داخلی و شیشه خم دوجداره

شیشه خم دوجداره
شیشه خم سکوریت

یکی دیگه از جاهایی که بهتره از شیشه خم استفاده کنیم برای انواع دیزاین‌هایی هست که در معماری داخلی ساختمون انجام میشه . برای مثال از شیشه خم دوجداره به عنوان دیوار جداکننده در محیط‌های اداری و مسکونی میشه استفاده کرد که ظاهر خیلی مدرنی داره . همچنین شیشه خم دوجداره برای اجرای نرده راه‌پله یا محافظ تراس هم واقعا کاربردیه . برای استفاده به عنوان انواع دکوری‌ها مثل میز و کتاب‌خونه یا حتی آکواریوم ، استفاده از شیشه خم دوجداره پیشنهاد میشه . هرچند بیشترین کاربردی که برای این محصول در ایران هست استفاده ازش به عنوان پنجره هست ، اما کاربردهای فراوون دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که به خفن‌تر شدن محیطت خیلی کمک می‌کنه .

فواید استفاده از شیشه خم دوجداره

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

این‌که ما اصرار داریم حتما باید از انواع شیشه خم دوجداره تو ساختمونت استفاده کنی چندتا دلیل اساسی داره که هر آدم عاقلی با دونستن این نکات قطعا هیچ انتخابی جز شیشه خم نخواهد داشت . یکی از مهم‌ترین دلایل اینه که این محصولات علاوه‌بر کاربردهای فراوونی که دارن و من در ادامه میگم ، به مصرف بهینه انرژی کمک می‌کنن .

یعنی با نصب شیشه دوجداره دیگه نگران هدر رفتن گرما و سرمای داخل محیطت نیستی و دمای داخل به خوبی حفظ میشه . مزیت بعدی اینه که این شیشه خم دوجداره یه جوری صداهای اطراف رو قطع می‌کنه که انگار دنج‌ترین و ساکت‌ترین محیط دنیا واسه تو شده ! در کنار این‌ها این نکته هم خیلی مهمه که وقتی این شیشه رو نصب می‌کنی دیگه خیالت راحته هیچ‌گونه گرد و خاکی وارد نمیشه پس قراره همیشه همه جا برق بزنه !

کیفیت ساخت شیشه دوجداره خم

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

خیلی از مشتری‌های ما که از معماران بزرگ کشور عزیزمون هستن اول کار دغدغه کیفیت شیشه‌هارو داشتن چون معمولا پروژه‌های بزرگی مثل ساخت برج و ویلاهای لوکسی رو به عهده داشتن و این دغدغه‌شون واقعا به جا بود . ما با نشون دادن مراحل ساخت شیشه‌های فوق نشکنمون و دادن ضمانت‌نامه ۲۰ ساله خیالشون رو راحت کردیم و به همین دلیل هم مشتری‌های همیشگی خودمون رو داریم . تمام شیشه خم‌هایی که تو شرکت ما تولید میشه نشکن یا اصطلاحا سکوریت هستن .

ما حتی برای یه خط و خش کوچیک هم شیشه‌هامون رو گردن می‌گیریم . برای همین با خیال راحت محصولاتمون رو به کسانی که می‌خوان پل شیشه‌ای ، تراس تمام شیشه ، نمای ساختمون تمام شیشه و… بسازن می‌فروشیم و از محصولمون مطمئنیم. پس اگر برای ویلات دنبال خرید شیشه خمی باید بگم اگر تو واقعا خودت رو لایق لاکچری‌ترین نما می‌دونی هیچ جای دیگه به جز شرکت ما نمی‌تونه برات مناسب باشه .

شیشه خم دوجداره رنگی ، آری یا خیر؟

شیشه خم دوجداره
شیشه خم دوجداره

توام از شیشه‌های ساده و معمولی همیشگی خسته و دلزده شدی و دوست داری شیشه‌ای که انتخاب می‌کنی متفاوت‌تر از بقیه باشه و در نتیجه پروژه نهاییت خاص‌ترین باشه؟ باید بگم باید اول از انتخاب رنگ شیشه شروع کنی . با توجه به رنگ بقیه متریال‌هایی که استفاده می‌کنی می‌تونی از شیشه‌هایی با رنگ‌های کاملا خاص مثل نقره‌ای ، بژ ، شامپاینی ،دودی ، طلایی و… استفاده کنی .

همچنین آب و هوای محیطی که داری هم برای انتخاب رنگ مهمه مثلا برای شهرهای گرمسیر استفاده از رنگ‌های گرم شیشه واقعا مناسب نیست چون احساس گرمای بیشتری رو برای افراد به همراه داره و برعکس تو محیط‌های گرمسیر بهتره از شیشه خم دوجداره با رنگ‌های گرم استفاده کرد .

چطور مطمئن خرید کنیم؟

محصولات ما همه‌شون گارانتی دارن ، هم گارانتی برای تضمین کیفیت هم آسیب دیدن. چون ما در مورد کیفیت ادعامون میشه ، میتونی بیای و به صورت حضوری کیفیت کارهای تولید شده مارو بررسی کنی و وقتی دیدی چقدر خفنیم بعدش سفارش بدی. اگه خواستی تلفنی ارتباط بگیری هم کافیه روی شماره ئایین کلیک کنی.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن شماره تماس :09357015855

شیشه خم دوجداره از کجا سفارش بدیم؟

از ما چون تنها دستگاه تولید یشه خم واس ماس و میتونیم برات دقیقا همون چیزی که می‌خوای رو در بیاریم و پول به واسطه نمیدی دیگه.

آدرستون کجاست؟

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن شماره تماس

این مدل شیشه برای پروژه‌های بزرگ قابل سفارشه؟

برای هر مدلی که تو ذهنت داشته باشی توی هر ابعادی ما آماده‌ایم ، بهترین دستگاه‌های تولیدکننده رو داریم و سر کیفیت ادعامون میشه گارانتی هم داریم. برای مشاوره و هماهنگی با این شماره تماس بگیر 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ