زیباترین مدل آینه قدی

زیباترین مدل آینه قدی

آینه قدی آینه‌ای بوده که از گذشته هم مورد استفاده قرار می‌گرفته. چیزی که در گذشته بوده ، تنها یک آینه ساده با صفحه شفاف بوده که هیچ شکل و قابلیت خاصی رو نداشته. اما امروزه زیباترین مدل های آینه قدی وجود دارن. این آینه‌ها بسیار مدرن هستن و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خودشون نشون دادن، تونستن جایگاه خوبی داشته باشن. در این آینه‌ها خیلی توجه شده که بتونن انتظارات خاص‌تری رو به‎‌عنوان آینه برآورده کنن. همچنین تنوع در این آینه‌ها خیلی بالاست و حتی امکان تولید آینه‌های خیلی خاص هم به‌راحتی وجود داره. تا شما بتونین آینه مورد نظر خودتون رو ساده پیدا کنین.

زیباترین مدل آینه قدی
زیباترین مدل آینه قدی

معرفی انواع زیباترین مدل آینه قدی

آینه لامپی

آینه لامپی یکی از جدیدترین و زیباترین مدل آینه قدی می‌تونه باشه. آینه لامپی به آینه‌ای گفته میشه که در اون از تعدادی لامپ LED استفاده میشه. این لامپ‌ها با یک فاصله مشخصی روی خود آینه قرار داده میشن و موجب انتشار روشنایی مستقیمی میشن. نور آینه خیلی مطلوب و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه و اطراف خودش رو روشن می‌کنه. اصلی‌ترین دلیل ایجاد این نور این هست که وقتی شما مقابل آینه قرار می‌گیرین تا خودتون رو در آینه ببینین، این نور کمک می‌کنه که بتونین خودتون رو روشن و واضح در آینه تماشا کنین.

زیباترین مدل آینه قدی

زمانی که شما از این آینه برای دیدن خودتون استفاده می‌کنین و جلوی اون قرار می‌گیرین، درواقع در معرض این نور آینه هستین تا بتونین تصویر واضح‌تری از خودتون در آینه داشته باشین. چون آینه در ابتدا برای این هدف ایجاد شده بود که آدم‌ها دوست داشتن تا بتونن تصویری از خودشون رو مشاهده کنن. به همین دلیل هم طی سال‌ها روی اون‌ها کار شده تا بتونن این دید بازتر و بهتر رو فراهم کنن. که در نهایت منجر به تولید آینه‌ای فوق‌العاده مثل آینه لامپی جدید شدن.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه لامپی قاب‌دار

آینه نوری

آینه نوری هم یکی دیگه از انواع زیباترین مدل آینه قدی محسوب میشه. در این آینه هم نورپردازی به‌واسطه استفاده از لامپ LED تامین میشه. اما شکل چراغی که در این آینه به کار میره و همینطور نحوه قرار دادن لامپ با آینه لامپی متفاوت هستش. از یک لامپی که یک‌تکه هستش و ضخامت کمی داره استفاده میشه که این لامپ پشت آینه قرار می‌گیره. بنابراین این نوع قرار دادن لامپ موجب میشه تا نورپردازی آینه نوری به‌صورت مخفی و ملایم باشه.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه نوری قدی

نور ایجاد شده در آینه نوری هست که دور تا دور آینه رو می‌گیره. این نور به‌طور یکدست منتشر میشه و مثل آینه لامپی وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین، در معرض نور آینه هستین و می‌تونین خودتون رو واضح‌تر در آینه نگاه کنین. با این وجود این آینه‌ها تونستن با مزایای عالی که دارن، جای آینه‌های قدیمی رو بگیرن. چون اون‌ها هیچ‌وقت نمی‌تونن چنین عملکردهایی رو از خودشون نشون بدن و انقدر موثر و مفید باشن.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه مدرن پایه‌دار

آینه دوطرفه

از زیباترین مدل آینه قدی میشه به آینه دوطرفه هم اشاره کرد. آینه دوطرفه آینه‌ای با امکان استفاده از هر دو سمت اون به‌طور همزمان هستش. چون این آینه هر دو سمت اون به شما اجازه استفاده به‌عنوان آینه رو میده. بنابراین شما با این آینه، یک آینه خواهید داشت که نقش و کاربرد دو آینه رو برای شما داره. به همین علت هم برای برخی از فضاها مثل آرایشگاه و مزون این آینه می‌تونه خیلی ایده‌آل و مناسب باشه. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک که موجب میشه تا بتونین نهایت استفاده رو از فضایی که دارین، ببرین.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه قدی دوطرفه

آینه قدی دوطرفه می‌تونه هم به‌صورت آینه لامپی و هم آینه نوری باشه. در این صورت مزایایی که آینه داره، افزایش قابل توجهی پیدا می‌کنه و شما می‌تونین همزمان از مزایای آینه دوطرفه و هم از مزیت‌هایی که انتشار نور اون‌ها ایجاد می‌کنه، استفاده کنین. به همین دلیل آینه دوطرفه با وجود این که آینه خیلی جدیدی هستش خیلی مورد استقبال و توجه قرار گرفته.

مزیت‌های دیگه این انواع زیباترین مدل آینه قدی چیه

این آینه‌هایی که به‌عنوان زیباترین مدل آینه قدی به شما معرفی شدن، اولین مزیتی که دارن همین قدی بودن اون‌هاست. وقتی آینه قدی باشه و شما مقابل اون بایستین، می‌تونین نمای کاملی از خودتون رو ببینین. درواقع تنها آینه قدی هستش که می‌تونه این دید کامل رو برای شما ایجاد کنه. همچنین آینه قدی می‌تونه اشکال بسیار مختلفی داشته باشه. همین موجب میشه تا تنوع این آینه‌ها خیلی افزایش پیدا کنه.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه قدی دو سر گرد

علاوه بر این‌ها آینه‌های مدرن امروزی می‌تونن یکسری قابلیت‌های خاصی داشته باشن. مثل این که بتونین نورپردازی آینه رو خودتون کم و زیاد کنین. در این صورت شما می‌تونین دسترسی راحتی به میزان نور مورد نیاز خودتون داشته باشین. قابلیت دیگه این آینه‌های مدرن می‌تونه امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث باشه که باعث میشه تا با این آینه بتونین موسیقی و یا ویدئو پخش کنین.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه قدی سالن زیبایی

همچنین آینه اگر در محیط مرطوبی مورد استفاده قرار می‌گیره، بهتره که قابلیت ضد بخار بودن هم داشته باشه. در این صورت علاوه بر این که زیباترین مدل آینه قدی رو خواهید داشت، صفحه نمایش آینه‌تون همیشه تمیز و شفاف هستش. و شما هم دیگه نیاز نیست که زمانی رو برای تمیز کردن آینه‌تون صرف کنین.

زیباترین مدل آینه قدی چه تاثیری در کاربرد و دکوراسیون فضا داره

انواع زیباترین مدل آینه قدی که به شما در اینجا معرفی شد، می‌تونن برای کاربردهای مهم خیلی موثر و مثبت عمل کنن. مثل آرایشگاه و مزون که آینه در اون‌ها از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. چون در این فضاها دید باز و واضح خیلی مهمه و در ارائه خدمات به مشتری‌ها نقش خیلی مهمی داره. به همین جهت معمولا آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن، توصیه میشن.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه قدی قاب‌دار

در کنار کاربردی که این آینه‌ها دارن، با زیبایی قابل توجه خودشون می‌تونن طراحی و دکوراسیون شما رو خیلی زیباتر کنن. از اونجایی که آینه وسیله خیلی مهمی در هر دکوراسیون و فضایی شناخته میشه، لازمه که به زیبایی اون‌ها هم توجه کافی بشه. تمام این آینه‌ها از اصول زیبایی خاصی برخوردارن که وقتی اون‌ها رو در فضاتون قرار میدین، خیلی تغییر میدن و مدرن و شیک جلوه میدن.

زیباترین مدل آینه قدی
آینه مدرن آرایشگاهی

زیباترین مدل آینه قدی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع زیباترین مدل آینه قدی در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. بهترین کیفیت و قیمت برای این هست که ما برای ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم. همچنین این آینه‌ها تماما در این کارگاه تولید میشن و برای فروش اون‌ها هم ما هیچ واسطه‌ای نداریم. بنابراین آینه‌های این مجموعه از بالاترین کیفیت و استاندارد و در عین حال از مناسب‌ترین قیمت برخوردار هستن.

زیباترین مدل آینه قدی
زیباترین مدل آینه قدی

اما آینه‌های این مجموعه فقط از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار نیستن. بلکه تمام آینه‌های ما از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم دارا هستن. که اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی وجود نداره. چون هر چیزی در این مجموعه قابل پیگیری و رسیدگی هستش. همینطور ما مشکل به وجود اومده رو بدون دریافت هیچ هزینه2ای حل می‌کنیم. حتی اگر نیاز به تعویض یک لامپ هم باشه، ما رایگان این لامپ رو تعویض می‌کنیم. با وجود ضمانت مرجوعی هم اگر آینه مورد پسندتون نشد، می‌تونین آینه سفارشی‌تون رو مرجوع کنین.

برای سفارش انواع آینه مورد نظر خودتون و برای ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. همکاران ما هر سوال یا مشاوره‌ای که لازم داشته باشین، در خدمت شما هستن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ