آینه گریم پایه دار

آینه گریم پایه دار

آینه گریم پایه دار

امروزه تنوع آینه ها خیلی زیاد شده. هر مکانی باید آینه مخصوص خودش رو داشته باشه. مثلاً نمی‌شه واسه سالن های آرایشگاه که گریم های تخصصی انجام میشه از آینه های غیر شفاف و قدیمی استفاده بشه و باید از آینه آرایشگاه استفاده بشه. برای خرید آینه واسه سالن آرایشگاه تون دوست دارین بهترین انتخاب رو داشته باشین و یک سالن شیک و مدرن طراحی کنین حتما تو کار خودتون حرفه ای هستین چون کسایی که نگاه حرفه‌ای و تخصصی دارن همیشه دنبال بهترین ها هستن.هیچ وقت نشده که شخصی تو کاری تخصص داشته باشه اما وسایل اولیه و مهم این کارو اونم از نوع جدید و باکیفیت نداشته باشه.

آینه گریم پایه دار یکی از جدیدترین مدل های آینه ها هستن که تنوع زیادی هم دارن. همه کسایی که تو کار گریم و آرایش حرفه ای هستن از آینه های جدید استفاده می کنن.

اگه شما میخوای جزو کسانی باشی که تو کشور مطرح هستن باید خودتون رو آپدیت کنین و وسایل بروز و شیکی داشته باشین. داشتن آینه گریم پایه دار جزو یکی از این وسیله هاست که می‌تونین با اون در بین رقبای خودتون بدرخشین. تمامی آرایشگرهای معروف تهران که سالن آرایشگاه‌شون تو خیابون های فرشته جردن میرداماد و… هستن آینه هاشون رو از کارگاه آینه ها تهیه کردن.

آینه گریم پایه دار

هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل و طرح آینه ها نداریم چون هرچی که تو ذهن شما باشه ما برای شما طراحی می کنیم و به مرحله تولید می رسونیم.اگر هنوز بعد از یه سرچ و خوندن مقاله از آینه های قدیمی که استفاده می‌کنین و هیچ کارایی خاص دیگری ندارن و حتی شفاف نیستن استفاده می‌کنین و تصمیم ندارین که اونارو تغییر بدین باید اینو بهتون بگم که شما نمی‌تونین جزو افراد برتر و میکاپ آرتیست حرفه ای تو کشور شناخته بشین. برای حرفه‌ای شدن نیاز به وسایل حرفه ای هم دارین.

آینه گریم پایه دار

مزیت‌های خرید از کارگاه آینه‌ها

گارانتی یکساله آینه گریم پایه دار

یکی از مزیت‌های خوبی که با خرید از کارگاه آینه ها به دست میارین اینه که همه محصولاتی که تهیه می‌کنین دارای گارانتی یک ساله هستن. کمتر شرکت‌هایی هستن که به این صورت کار می کنن.

برای اینکه شما با اطمینان کامل خرید کنین و اصلا هیچ نگرانی نداشته باشین و همینطور حس خوبی از خریدی که کردین داشته باشین برای محصولات گارانتی یکساله گذاشتیم.که اگر در این یک سال هر قسمت از آینه شما خراب شد ما برای شما بدون دریافت هیچ هزینه ای آینه رو تعمیر و تعویض کنیم. داشتن گارانتی نشون دهنده‌ی این هست که قطعاتی که ما برای ساخت انواع آینه ها از جمله آینه گریم پایه دار استفاده می کنیم تماما درجه یک هستن و کیفیت زیادی دارن.

خدمات پس از فروش

نکته مثبت که شما در خرید از صنایع آینه ها دارین اینه که چون این آینه ها در کارگاه تولیدی ، تولید می‌شه و از جایی به صورت آماده تهیه نشده هر موقع هر قطعه از آینه شما خراب بشه و یا شما نیاز داشته باشین که قطعه‌ای رو عوض کنین فقط کافیه با کارشناسان ما در تماس باشین و جنس خودتون رو تحویل بگیرین. به سادگی و بدون دردسر.

طرح مخصوص شما طراحی می‌شه

و باز هم به دلیل اینکه شما از تولیدی خرید می‌کنین طرح ها و نقش و نگارهای آینه و شکل کلی آینه مخصوص شما و برای شما طراحی میشه در نتیجه شما نگرانی اینکه طرحی که می خواهین بخرین مناسب دیزاین و طراحی خونه یا محل کارتون نباشه رو ندارین به راحتی و با خیال راحت می‌تونین خریدتون رو انجام بدین.و آینه ای شبیه آینه‌ی شمارو هیچ کسی نداره.

آینه گریم پایه دار

کیفیت و جنس آینه‌ها درجه یکه

با توجه به اینکه ما آینه ها و مواد اولیه رو از بهترین‌های بازار تهیه می‌کنیم از اینکه آینه شما با بهترین مواد ساخته شده خیالتون راحت هست.آینه ها از نوع صادراتی هست که کیفیت فوق‌العاده بالایی داره.

نگران ارسال و شکستن نباشین

بسته بندی آینه ها محکم و مطمئنه.به هیچ عنوان نمی‌شکنن و اگه در موقع ارسال آینه شما آسیب ببینه و بشکنه ما به صورت رایگان یک آینه جدید برای شما ارسال می‌کنیم.

آینه گریم پایه دار

انواع آینه گریم پایه‌دار

  • آینه قدی گریم پایه دار
  • آینه گریم پایه دار دوطرفه
  • آینه گریم پایه دار آفتابی
  • آینه گریم پایه دار مهتابی
  • آینه گریم پایه دار تاچ
  • آینه گریم پایه دار حسگری
  • آینه گریم پایه دار ریموتی
  • آینه گریم پایه دار رومیزی
  • آینه گریم پایه دار دیواری
  • آینه گریم پایه دار باقاب
  • آینه گریم پایه دار بدون قاب
  • آینه گریم پایه دار چرخ دار
  • آینه گریم پایه دار ایستاده
  • آینه گریم پایه دار بک لایت
  • آینه گریم پایه دار هالیوودی
آینه گریم پایه دار

آینه گریم پایه دار دیواری

آینه گریم پایه دار دیواری یکی از پرفروش ترین مدل‌ها برای سالن‌های آرایشگاه ها هست.این مدل به راحتی به دیوار نصب می‌شه.می‌تونین تمام دیوارهای سالن‌تون رو از این مدل آینه بزنین و قسمت وسط سالن رو از آینه های پایه دار دوطرفه استفاده کنین.آینه‌های دیواری رو می‌تونین تو هر سایزی سفارش بدین.

آینه گریم پایه دار مدل بک لایت

آینه گریم پایه دار
آینه آرایشگاه

آینه های بک لایت یکی از زیباترین آینه های تولیدی اینه‌هاست. به خاطر اینکه این مدل آینه دارای نور پردازیه و همه گریمور های معروف دنیا از آینه هایی که نورپردازی شدن برای کار استفاده می‌کنن تا آرایش دقیق‌تری داشته باشن بهترین گزینه برای سالن آرایشگاه شماست.پس همون‌طور که توضیح داده شد آینه های بک لایت فقط مخصوص آرایشگاه لاکچری و فوق تخصصیه.

پشت آینه های بک لایت لامپ های ال ای دی نواری نصب شده که بعد از اتصال به برق این لامپ ها روشن می‌شه و یک قاب زیبا و هاله نور دور آینه می‌ندازه.این نور فضا رو روشن می‌کنه و آرایش کردنم با نور آینه آسون تر میشه. وقتی شما یک فضای زیبا و آرامش بخش و ایجاد کنید حس خوبی به مشتری می‌دین. وقتی که مشتری شما احساس کنه که برای اونا ارزش قائل شدین حتما گزینه اول و آخر انتخاب‌شون سالن شماست.اینکه شما فضای زیبا ایجاد کنین و خاص باشین و از وسایل خاص هم استفاده کنین این مفهوم می‌رسونه که شما درکار خودتون حرفه ای هستین.

آینه گریم پایه دار متحرک یا چرخ دار

برای آینه های گریم پایه دار میشه چرخ نصب کرد.از اونجایی که وزن آینه های که به صورت قدی هستن زیاده و جابجایی اونا به تنهایی سخته. برای آینه های گریم چرخ نصب می‌کنیم تا به تنهایی و راحت اونارو جابجا کنین.شمایی که الان دارین این مطلب و می‌خونین یعنی یک فرد خوش ذوق و یا سلیقه و حرفه ای تو کارتون هستین.پس نیازمند شما یک آینه چرخداره که هر موقع دوستداشتین تغییر دکوراسیون بدین به راحتی این کارو انجام بدین.

آینه گریم پایه دار

آینه گریم پایه دار ثابت

بعضی از مدل آینه گریم هارو میشه به صورت ثابت طراحی کرد.آینه های پایه دار آرایشی که به صورت ثابت هستن رو میشه در مدل های رومیزی و قدی تولید کرد.

مدل ثابت رو با پیچ و دریل به دیوار نصب میکنن و امکان جابجایی این آینه ها کمی دشواره.چون وقتی شما آینه هارو جابجا کنین دیواری که آینه روی اون نصب شده کمی تخریب میشه و صاف و مرتب نیست و جای پیچ ها روی دیوار می‌مونه.اما مدل ثابتی که به دیوار نصب نمیشه و فقط پایه دار و در سایز های بزرگی هم هست و امکان جابجاییش به دلیل وزن زیادشون سخته هم گزینه مناسبی برای سالن دارهایی که مستاجر نیستن و جابجایی کمتری دارن هست.

آینه گریم پایه دار
آینه قدی گریم

آینه گریم پایه دار دوطرفه

آینه های دوطرفه کارایی زیادی دارن و هم‌زمان، کار دو مشتری رو با این آینه می‌تونین انجام بدین. باید اینو بهتون بگیم که دیگه زمان آینه هایی که دور تا دور سالن آرایشگاه نصب می‌شدن گذشته و باید فضا رو مدرن کنین و این آینه های دوطرفه به شما کمک می‌کنه تا علاوه بر خاص شدن از قسمت هایی که استفاده نمی‌شده و همیشه خالی بود بهترین استفاده رو ببرین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ