آینه گرد لامپی مدرن

آینه گرد لامپی مدرن

چیزی که امروزه به‌عنوان آینه می‌بینیم با آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، تفاوت‌های زیادی پیدا کردن. یکی از انواع مختلف آینه‌های امروزی، آینه گرد لامپی مدرن هستش. در این آینه خیلی به عملکرد توجه شده تا بتونه آینه کارکرد خیلی بهتری داشته باشه. که با استفاده از لامپ‌هایی این کار به‌بهترین شکل ممکن انجام شده. آینه لامپی به‌دلیل مشخصات و ویژگی‌های خیلی خوبی که داره، در خیلی از فضاها و کاربردهای مهم مورد استفاده قرار می‌گیره. تا بتونه چیزی فراتر از یک آینه معمولی رو از خودش نشون بده. که اتفاقا در این زمینه خیلی هم موفق عمل کرده.به‌طوری که در خیلی از کاربردها همچین آینه‌هایی رو می‌بینیم.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه گرد لامپی مدرن

معرفی آینه گرد لامپی مدرن برای شناخت دقیق اون

آینه گرد لامپی مدرن یکی از آینه‌های جدیدی هست که شکل کلی اون به این صورته که تعدادی چراغ روی آینه با فاصله مشخص قرار داده میشن. این چراغ‌ها هنگام روشن شدن با نور خیلی خوبی که به اطراف خودشون میدن، باعث میشن تا هنگام استفاده از آینه بتونین خیلی واضح‌تر خودتون رو در آینه ببینین. چون آینه‌های امروزی درسته که خیلی از نظر کیفی پیشرفت کردن و شفاف‌تر شدن، اما آینه هر چقدر هم شفاف باشه بدون این که نور خوب و کافی وجود داشته باشه نمی‌تونین تصویر واضحی از خودتون رو در آینه داشته باشین.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه لامپی جدید

این آینه گرد لامپی مدرن برای این منظور بوده که بتونه در انجام کارهای مهم و یا روزمره که نیاز به آینه وجود داره، بتونه تصویر روشن‌تری رو ایجاد کنه. به همین دلیل هم چراغ‌ها با فاصله استانداردی روی آینه قرار می‌گیرن که هیچ سایه‌ای رو ایجاد نکنن و بتونن نور یکدستی رو پخش کنن.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه جدید

اما چرا آینه گرد لامپی مدرن

همونطور که در قسمت بالا هم توضیح داده شد، آینه گرد لامپی مدرن خیلی آینه کاربردی هستش. و کمک می‌کنه که بتونین خودتون رو خیلی واضح‌تر از چیزی که در آینه‌های معمولی می‌بینین، ببینین. که این موضوع خیلی مهمی هست که در آینه لامپی هم خیلی بهش توجه شده. اما جدا از این موارد، ظاهر و زیبایی آینه هم اهمیت داره که بتونه در زیبایی دکوراسیون و چیدمان داخلی تاثیر مثبتی داشته باشه. که این آینه قطعا می‌تونه با ظاهر جذاب خودش، فضای شما رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه گرد بزرگ

همچنین شکل گرد برای آینه لامپی جدید یک نکته مثبتی در مورد اون محسوب میشه. چون شکل گرد برای آینه در عین سادگی که داره، از جذابیت خاصی برخورداره. همچنین آینه گرد برای هر فضایی با هر چیدمان و دکوراسیونی می‌تونه مناسب باشه. همینطور با تغییر دکوراسیون هم این آینه می‌تونه خودش رو با فضای جدید تطبیق بده و به زیبایی بیشتر اون هم اضافه کنه.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه لامپ‌دار

بنابراین با این وجود آینه گرد لامپی مدرن یک انتخاب خیلی مناسب برای کاربردهای مختلف می‌تونه باشه. چون در مورد این آینه گرد لامپی هم به عملکرد اون توجه شده و هم زیبایی. که هر دو مورد در مورد تمام آینه‌ها مهم هستش و باید توجه کافی به هر دو بشه. به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از این آینه برای فضاهای مختلف هست. همچنین خود این آینه می‌تونه تنوع بالایی داشته باشه تا بتونین آینه‌ای متناسب با سلیقه و فضایی که دارین، انتخاب کنین.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه لامپی دیواری

قابلیت‌های دیگه آینه گرد لامپی مدرن چه مواردی می‌تونه باشه

در این آینه گرد لامپی مدرن از لامپ‌های LED استفاده میشه. این لامپ‌ها می‌تونن تنوع رنگی خیلی بالایی داشته باشن حتی شما می‌تونین انتخاب کنین که آینه‌تون چند رنگ رو برای نورپردازی داشته باشه. تا هر وقتی که خودتون دوست داشتین، بتونین خیلی ساده این تغییر رنگ رو برای آینه اعمال کنین. همچنین نور آینه رو می‌تونین کمتر یا بیشتر هم تنظیم کنین. چون گاهی ممکنه که شما نیاز داشته باشین که نور بیشتر یا کمتری رو داشته باشن. در این صورت می‌تونین از طریق آینه این تغییر میزان نور رو فراهم کنین.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه مدرن لامپ‌دار

از قابلیت‌های جذاب دیگه که آینه گرد لامپی مدرن رو خیلی هوشمندتر کرده، می‌تونه استفاده از دماسنج و تایمر برای آینه باشه. تا روی صفحه آینه، بتونین زمان و یا دما رو ببینین. علاوه بر این آینه رو می‌تونین به بلوتوث و اینترنت هم متصل کنین. در این صورت امکانی برای آینه ایجاد میشه که فوق‌العادست. مثلا می‌تونین از طریق آینه موسیقی و یا ویدئو پخش کنین. یک امکان خیلی جذاب که امکان کارهایی فوق‌العاده رو هم به شما میده.

قابلیت‌هایی که آینه گرد لامپی مدرن می‌تونه داشته باشه رو باید خودتون انتخاب کنین تا روی آینه سفارشی شما نصب بشه. اینطوری خودتون می‌تونین هر قابلیتی که مورد نیازتون هست و دوست دارین رو داشته باشین.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه لامپی

آینه گرد لامپی مدرن به چه صورت‌هایی می‌تونه کارکرد داشته باشه

روشن و خاموش کردن آینه و استفاده از قابلیت‌های اون می‌تونه به چند صورت انجام بشه. که نحوه کارکرد آینه رو هم خودتون انتخاب می‌کنین که به چه صورتی آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه مدرن

. لمسی یک حالتیه که آینه گرد لامپی مدرن می‌تونه کارکرد داشته باشه. در این حالت با لمس قسمت مربوطه که روی آینه مشخص شده، میشه آینه رو خاموش یا روشن کرد.

. حالت دیگه‌ای که آینه لامپی می‌تونه باشه، ریموتی هستش. در آینه ریموتی شما با استفاده از یک کنترل از راه دور می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرارش بدین. در این حالت دیگه نیازی نیست تا نزدیک آینه بیاین و از فاصله دور از آینه و قابلیت‌های اون می‌تونین استفاده کنین.

. اما حالت سوم که برای آینه گرد لامپی مدرن میشه متصور شد، حسگری هستش. عملکرد این آینه شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست که جلوی آینه می‌تونین فقط با تکون دادن دست، آینه رو خاموش و یا روشن کنین. در حالت حسگری دیگه نه نیاز هست که آینه رو لمس کنین و یا به کنترل نیاز داشته باشین.

آینه گرد لامپی مدرن رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه گرد لامپی مدرن و هر نوع آینه دیگه‌ای که فکرش رو بکنین در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. چون در ساخت آینه‌ها از مواد اولیه و تجهیزاتی استفاده میشه که در نوع خودشون درجه یک هستن. همچنین با توجه به این که تمام مراحل ساخت در این کارگاه انجام میشه و برای فروش هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره، آینه‌ها قیمت بسیار مناسبی هم دارن.

آینه گرد لامپی مدرن
آینه گرد لامپی مدرن

اما در کنار این که آینه‌ها از قیمت مناسب و کیفیت بالا برخوردارن، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم دارن. با وجود این ضمانت هر مشکلی هم احیانا برای آینه به وجود بیادش، فقط کافیه که به ما اطلاع بدین. در این صورت ما در کمترین زمان به این مشکل رسیدگی می‌کنیم. و این ضمانت شامل هیچ هزینه‌ای هم نمیشه و دیگه نیازی نیست که هزینه‌ای رو پرداخت کنین. به علاوه همه این‌ها، ضمانت مرجوعی هم روی تمام آینه‌ها وجود داره. تا اگر آینه مورد رضایتتون نشد، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌های 09901717305 و 02188068352 راه‌های ارتباطی با ما هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و هر سوال یا مشاوره‌ای هم که داشتین، از این شماره‌ها اقدام کنین. همچنین ثبت سفارش هم از این طریق می‌تونه انجام بشه. در ضمن آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ