آینه بک‌لایت مربع

آینه کنسول آرایشگاه زنانه

آینه آرایشگاه امروزه از تنوع بالایی برخورداره. برعکس گذشته که فقط یک یا دو نوع آینه وجود داشت و از همون هم برای استفاده در هر فضا و کاربردی استفاده میشد. اما آینه‌ها در حال حاضر خیلی تنوع پیدا کردن. به‌خصوص برای آرایشگاه که آینه برای آرایشگاه از مهم‌ترین وسیله‌ها محسوب میشه. آینه کنسول آرایشگاه زنانه یکی از انواع مختلف آینه‌های آرایشگاه هستش که در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه از کاربردی‌ترین آینه‌ها می‌تونه برای آرایشگاه باشه که خود این آینه هم می‌تونه به‌صورت‌های مختلفی باشه. تا بتونین از بین انواع مختلف آینه‌ها، آینه‌ای طبق دلخواه خودتون رو داشته باشین.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه کنسول آرایشگاه زنانه

چرا آینه کنسول آرایشگاه زنانه آینه‌ای مناسب برای آرایشگاه هستش

آینه کنسول آرایشگاه زنانه مزیت‌های زیادی برای استفاده در آرایشگاه می‌تونه داشته باشه. برخی از کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، نیاز به وسیله‌هایی دارن. و کنسول آینه می‌تونه برای قرار دادن اون‌ها استفاده بشه. در این صورت شما در عین کار هم دسترسی خیلی راحت و خوبی رو به اون‌ها دارین. به‌خصوص برای میکاپ و آرایش که مشتری روبه‌روی آینه قرار می‌گیره و برای انجام آرایش هم شما نیاز به لوازم خیلی زیادی دارین. که با استفاده از کنسول دسترسی خوبی براتون فراهم میشه.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه مدرن سالن زیبایی

همچنین استفاده از آینه کنسول آرایشگاه زنانه باعث میشه که شما و مشتری در یک حالت راحتی قرار بگیرین. و بتونین خیلی خوب و مسلط کارتون رو به مشتری ارائه بدین. علاوه بر تمام این‌ها که آینه کنسول می‌تونه خیلی قابلیت‌ها و مزایا داشته باشه، از نظر زیبایی هم آینه‌ای خاص هستش. شما با این آینه‌ها می‌تونین فضای خیلی زیبایی رو برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد کنین. چون باید در کنار کاربردی که آینه‌ها دارن به زیبایی ظاهر اون‌ها هم توجه بشه.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه لامپی

دکوراسیون و طراحی داخلی یک موضوع مهمی هستش که امروزه خیلی مورد توجه قرار می‌گیره. و میشه اینطور گفت که اولین چیزی هستش که هر کسی قبل از اومدن به جایی بهش توجه می‌کنه. به‌خصوص هم برای آرایشگاه زنانه که خانم‌ها با وجود دقت بالایی که دارن، این موضوع براشون اهمیت داره. چون آرایشگاه اصولا خدمات زیبایی به مشتری‌ها ارائه میده. بنابراین ظاهری هم که داره باید گویای خدماتش باشه. آینه هم که با توجه به این که در خیلی از قسمت‌های سالن مورد استفاده قرار می‌گیره، نقش خیلی مهمی رو در دکوراسیون آرایشگاه داره. پس شما برای این که نشون بدین که در کارتون حرفه‌ای و متخصص هستین باید بتونین فضای حرفه‌ای رو هم برای خودتون ایجاد کنین.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه نوری

چه آینه‌هایی برای آینه کنسول آرایشگاه زنانه می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره

آینه‌ها و کنسول‌های مختلفی هستن که شما می‌تونین بر حسب نیاز و سلیقه‌ای که دارین بین اون‌ها انتخاب کنین. ما در قسمت پایین به معرفی انواع آینه برای آینه کنسول آرایشگاه زنانه می‌پردازیم تا بتونین آشنایی خوبی با اون‌ها پیدا کنین.

آینه ساده

آینه‌های معمولی و ساده که همیشه از گذشته تا به امروز در کاربردهای مختلف اون‌ رو می‌بینیم، می‌تونه به‌عنوان آینه کنسول آرایشگاه زنانه هم مورد استفاده قرار بگیره. این آینه‌ها با وجود قدمت بالایی که دارن، می‌تونن شکل امروزی و مدرنی داشته باشن. چون پیشرفت‌های زیادی در این صنعت رخ داده و این آینه‌ها هم از شفافیت و مقاومت خیلی بالایی برخوردار هستن.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی

این آینه‌ها هم همیشه مورد استقبال بودن و با توجه به قیمت مناسبی که دارن، خیلی از اون‌ها استفاده میشه. آینه ساده در عین سادگی که داره می‌تونه برای هر فضایی خیلی راحت مورد استفاده قرار بگیره. همچنین نیاز به تجهیزاتی هم نداره. اما یکسری آینه‌های جدیدی امروزه معرفی شدن که برای استفاده در آرایشگاه خیلی توصیه میشن. در قسمت زیر این آینه‌های مدرن رو معرفی می‌کنیم.

آینه بک‌لایت

یکی از انواع آینه کنسول آرایشگاه زنانه، آینه بک‌لایت هستش. آینه بک‌لایت آینه‌ای با قابلیت نورپردازی هستش. نورپردازی آینه هم به‌وسیله استفاده از چراغ LED در قسمت پشت آینه هست. چراغی که برای آینه بک‌لایت مورد استفاده قرار می‌گیره به‌‌صورت یک‌تکه هست و ضخامت کمی هم داره. بنابراین خیلی راحت پشت آینه قرار می‌گیره و مشکلی رو برای اون ایجاد نمی‌کنه. برعکس یک جلوه خیلی خاصی رو به آینه میده و در عین حال نور قابل قبولی رو هم ایجاد می‌کنه.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه بک‌لایت میکاپ

نورمخفی که برای آینه بک‌لایت ایجاد میشه، برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه کاملا کافی هستش. این نور خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین وقتی مشتری شما جلوی آینه بشینه و در معرض این نور قرار بگیره، شما دید بهتری رو دارین. خود مشتری هم می‌تونه خیلی واضح خودش رو ببینه و در جریان کار قرار بگیره. این دید باز و واضح برای شما خیلی اهمیت داره. چون وقتی دید بازی داشته باشین، دقت و تمرکزتون روی کار بیشتر میشه. پس می‌تونین کار حرفه‌ای‌تر و بهتری رو انجام بدین.

آینه چراغ‌دار

از انواع دیگه آینه کنسول آرایشگاه زنانه میشه به آینه چراغ‌دار اشاره کرد. در آینه چراغ‌دار هم از چراغ LED استفاده میشه. اما شکل این چراغ با چراغی که در آینه بک‌لایت استفاده میشه، تفاوت داره. برای آینه چراغ‌دار از تعدادی چراغ روی خود آینه استفاده میشه. بنابراین نورپردازی آینه چراغ‌دار کاملا مستقیم هستش. نور این آینه هم خیلی خوب می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه. چون از چندین چراغ‌ روی آینه استفاده میشه، این چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی قرار داده میشن تا بتونن روشنایی که ایجاد می‌کنن بدون هیچ سایه‌ای باشه.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه چراغ‌دار آرایشی

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه هم به علت روشنایی مطلوبی که به اطراف خودش میده برای استفاده در آرایشگاه خیلی مناسبه. این آینه‌ها درواقع برای شما بستر رو فراهم می‌کنن که بتونین کار بهتر و تمیزتری رو به مشتری‌های خودتون بدین. وقتی شما دید خوبی روی مشتری داشته باشین طبیعتا می‌تونین کار حرفه‌ای‌تری هم انجام بدین.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه میکاپ

آینه دوطرفه

آینه کنسول آرایشگاه زنانه حالت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، آینه دوطرفه هستش. آینه دوطرفه سالن آرایش از بهترین نوع آینه‌‌ها برای استفاده در آرایشگاه محسوب میشه. این آینه اجازه استفاده از هر دو سمت خودش رو به شما میده. بنابراین شما با این آینه می‌تونین به تعداد بیشتری از مشتری‌ها خدمات حرفه‌ای خودتون رو ارائه بدین. همچنین مزیت دیگه این آینه این هست که جای کمتری رو می‌گیره. یعنی با این آینه فضای شما برای یک آینه اشغال میشه، اما کارکرد دو آینه رو داره.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه دوطرفه آرایشگاهی

همچنین آینه دوطرفه می‌تونه با آینه چراغ‌دار و یا بک‌لایت ساخته بشه. در این صورت شما همزمان می‌تونین از مزایای این آینه‌ها و روشنایی خوبشون استفاده کنین و هم از دوطرفه بودن آینه. این آینه از مزایای فوق‌العاده‌ای برخورداره که برای سالن آرایشی هم انتخاب ایده‌آلی محسوب میشه. و شما با این آینه از عملکرد عالی اون می‌تونین بهره‌مند بشین.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه‌ها ازجمله آینه کنسول آرایشگاه زنانه در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت تولید میشن. تمام آینه‌ها از ابتدا تا انتها در این کارگاه تولید میشن و نظارت خاصی هم روی مراحل تولید وجود داره. حتی برای خرید آینه‌ها هم مستقیما با خودمون در ارتباط هستین و واسطه‌ای برای خرید آینه‌ها وجود نداره. بنابراین آینه‌ها از قیمت مناسبی هم در عین کیفیت بالا برخوردار هستن.

آینه کنسول آرایشگاه زنانه
آینه کنسول آرایشگاه زنانه

اما با وجود همه این‌ها چیزی که این مجموعه رو متمایز از بقیه کرده، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌هاست. با این ضمانت اگر هر اتفاقی هم برای آینه ایجاد بشه، پشتیبانی کامل از سمت ما صورت می‌گیره. و فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی انجام بشه. برای این ضمانت نیازی به پرداخت هزینه‌ای هم از سمت شما وجود نداره. در کنار همه این‌ها آینه‌های کارگاه تولیدی آینه از ضمانت مرجوعی هم برخوردار هستن. تا اگر احیانا آینه اون چیزی که می‌‌‌خواستین نبود بتونین آینه رو برگردونین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماسی هستن که می‌تونین از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین. اگر برای انتخاب آینه‌ها مردد هم هستین می‌تونین با همکاران ما ارتباط برقرار کنین. اون‌ها تجربه بالایی در این زمینه دارن و سعی می‌کنن بهترین پیشنهادات رو با توجه به بودجه و انتظاری که دارین، داشته باشن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ