آینه لمسی مستطیلی

آینه چرخ دار آرایشی

آینه چرخ‌دار ارایشی
آینه چرخ دار آرایشی

امروزه در هر زمینه‌ای پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده.برای هر کاری وسایل مخصوص اون کار طراحی شده که باید از این وسایل برای بهتر شدن کارتون استفاده کنین.

هر چقدر وسایل شما توی کارتون پیشرفته باشه مطمئناً یک نتیجه بهتری می‌گیرین. که داشتن وسایل خوب یکی از دلایلی هست که می‌تونه شما رو در مقابل سالن دارهای حرفه‌ای قرار بده و پابه‌پای اونا و حتی جلوتر از میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای کار کنین و تو این زمینه پیشرفت داشته باشین.

آینه چرخ دار آرایشی

اگه به سالن‌های آرایشگاه میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای تو سطح شهرتون رفته باشین حتما دید که از آینه های جدید که به صورت نورپردازی شده چرخ دار و دو طرفه هستن استفاده می‌کنن که این آینه ها دارای تنوع بسیار زیادی در شکل و اندازه و طرح‌های مختلف هستن.تا چند سال قبل همه برای خرید به صورت حضوری به مغازه‌ای که می‌خواستیم می‌رفتیم و مثلاً اگه کسی می‌خواست یک آینه ای رو برای سالن‌شون تهیه کنن به آینه فروشی و شیشه بری سر محل‌شون سر می‌زدن و از اونجا آینه‌شون رو تهیه می‌کردن.

اما امروزه سفارش‌ها اکثراً غیر حضوری و اینترنتی شدن و علاوه بر اون آینه های هر مکانی مخصوص همونجا طراحی می‌شه که در کارگاه آینه ها آینه های مخصوص میکاپ طراحی می‌کنیم و به تولید می‌رسونیم.فروش ما فقط به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیست.می‌تونین شما به صورت حضوری به کارخانه‌ی aynehya تشریف بیارین و نمونه‌ها رو از نزدیک ببینین و سفارش خودتون رو ثبت کنین.

آینه چرخ‌دار آرایشی

‌ تمامی محصولاتی که در کارگاه آینه ها طراحی می‌شه و به مرحله تولید می‌رسه‌ گارانتی بی‌قید و شرط داره که از این گارانتی می‌تونین تا یک سال استفاده کنین و اگه هر مشکلی برای آینه شما پیش بیاد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای آینه شما رو تعمیر می‌کنیم. آینه ها نسبت به مدلی که دارن از قطعه‌های مختلفی ساخته شدن که اگه در طول استفاده یک ساله قطعه‌ای از این آینه ها خراب بشه بدون دریافت هزینه ،این قطعه رو برای شما عوض می‌کنیم و آینه‌تون مثل روز اول سالم می‌شه.

آینه چرخ‌دار آرایشی

شما حتی به این فکر نکنین که امکان داره آینه شما در راه ارسال کردن بهتون یه موقعی ضربه بخوره و بشکنه. بسته بندی آینه ها بسیار محکمه و از چند لایه محافظ دور آینه تشکیل شده.اگه یک درصد احتمال شکستن آینه وجود داشته باشه و آینه‌تون بشکنه این عین همون آینه ای ‌که سفارش دادین دوباره برای شما از اول ساخته می‌شه و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای آینه رو برای شما می‌فرستیم.

آینه ها به خاطر اینکه وسایل ظریف و شکننده هستن و با ضربه کوچیک احتمال داره که از بین برن و بشکن پس طبیعیه که نگران این باشیم که تا زمانی که آینه به دست‌تون برسه سالم باشه. با داشتن گارانتی‌هایی که برای محصولات تولیدی آینه‌ها در نظر گرفتیم این نگرانی دیگه معنایی نداره.

آینه چرخ دار آرایشی

اینو باور می‌کنین که اگه از آینه‌هاتون خوش‌تون نیومد اونو پس می‌گیریم

یکی از مزایایی که باعث میشه خرید از کارگاه آینه ها متمایز بشه و با خرید از فروشگاه و کارگاه‌های دیگه اینه که وقتی شما آینه ای رو سفارش بدین و ما اون مدل رو برای شما طراحی و به مرحله تولید برسونیم و بعد از رسیدن به دست‌تون شما از آینه خوشتون نیاد ،آینه رو از شما پس می‌گیریم.

آینه چرخ دار آرایشی

مدل‌های مختلف و زیبای آینه چرخ دار آرایشی

  • آینه چرخ دار آرایشی مدل قدی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل ایستاده
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل ریموتی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل حسگری
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل تاچ
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل قاب دار
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل بدون قاب
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل قاب استیل
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل دوطرفه
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل دوطرفه قدی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل پتینه
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل قاب فلزی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل بک لایت
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل هالیوودی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل نورپردازی شده
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل نور رنگی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل آفتابی
  • آینه چرخ دار آرایشی مدل مهتابی
آینه چرخ دار آرایشی

آینه چرخ دار آرایشی چه مزایایی دارن

آینه چرخ‌دار آرایشی مزایای زیادی داره که مهم‌ترین اون اینه‌که وقتی شما بخواین دکوراسیون‌تون رو تغییر بدین و تنوع توی دکوراسیون ایجاد کنین لازم نیست کسی بیاد و به شما کمک کنه. به راحتی و به تنهایی می تونین آینه های آرایشی‌تون رو جابجا کنین و به هر جایی که می‌خواین اونا رو ببرین.

آینه چرخ دار آرایشی

به دلیل اینکه این آینه‌ها خیلی راحت جابجا می‌شن پس می‌تونین چند جای مختلف و برای گذاشتن این آینه رو امتحان کنین و بهترین جایی که می‌تونین قرار بدین رو در نهایت مشخص و جایگذاری کنین.آینه هایی که به صورت ثابت هستن، که با دریل و پیچ به دیوار نصب شدن و برای این که بخواین آینه‌ها رو جابجا کنین باید این پیچ‌ها رو از روی دیوار باز کنین و بعد از باز کردن پیچ‌ها از روی دیوار روی دیوار مشخصه. و باید اون قسمت از دیوار رو تعمیر کنیم تا یک دیوار صاف و سالم داشته باشیم.


اگه آینه شما چرخ‌دار باشه دیگه نیاز به تخریب دیوار نیست و همیشه دیواراتون سالم و صافه.اگه سالن شما به صورت اجاره‌ای هست و احتمال جابجایی سالن چند سال یک‌بار وجود داره با داشتن آینه های آرایشی چرخ دار به راحتی می‌تونین جابجایی رو انجام بدین و مشکلاته جابجایی رو کمتر کنین.

آینه چرخ دار آرایشی

یکی از پرفروش‌ترین آینه چرخ دار آرایشی مدل دوطرفه‌اس

آینه های دوطرفه که به صورت چرخ‌دار تولید می‌شن یکی از پرفروش ترین مدل های کارگاه آینه‌ها هستن. چون آینه های دوطرفه وزن‌های زیادی دارن و جابجایی اونا سخته و برای جابجایی کمی دچار مشکل می‌شیم.طراحان برای آینه های دوطرفه چرخ تعبیه کردن تا بسیار راحت بتونین آینه‌هاتون رو از جایی به جای دیگه ببرین و نیاز به هیچ کسی دیگه نداشته باشین.

علاوه بر اون با کمک آینه های دو طرفه می تونین از تمامی قسمت‌های فضای سالن آرایشگاه‌تون استفاده کنین و دیگه فقط آینه ها دور تا دور سالن نباشن و از قسمت وسط سالن هم استفاده مفید کنین. به دلیل اینکه دو نفر به صورت همزمان می‌تونن از این آینه آرایشگاه دوطرفه استفاده کنن این آینه باعث می‌شه تا بهترین استفاده درست از فضا کنین و هم کارها سریع‌تر پیش بره.

آینه بک لایت

آینه چرخ دار آرایشی مدل بک لایت یه مدل خاصه

جدیدترین نوع مدل‌های آینه آرایشی مدل بک لایته که دارای نور زیبا و آرامش بخشه که باعث می‌شه فضای شما بسیار خاص و چشمگیر بشه آینه های بک لایت دارای نورپردازی مخفی در پشت آینه هستن که این نورپردازی از لامپ های ال ای دی تشکیل می‌شن این لامپ‌ها رو میشه با روش های مختلفی روشن و خاموش کرد. نور آینه های بک لایت می‌تونن در رنگ های آفتابی مهتابی و هر رنگی که شما بخواهین نصب بشن.

با کمک ریموت می‌تونین نور آینه رو تنظیم کنین و رنگ مورد نظر رو انتخاب کنین.آینه های بک لایت می‌تونن در هر طرح و شکلی که بخواین تولید بشن. مدل بک لایت یکی از خاص ترین مدل‌هاست که هم استفاده از اون راحته و هم مزایای زیادی داره که یکی از اونا نوری هست که موقع گریم کردن بسیار ضروری و مهم اینه که این آینه اون نور رو داراست.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه تولید آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ