آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

سلام تو این مطلب می‌خوایم راجع‌به آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه صحبت کنیم که هم این نوع آینه‌ی خاص و جدید رو بشناسین هم بتونین راحت تر انتخاب کنین و دیگه تردید برای مدل‌های آینه هالیوودی نداشته باشین.

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

دیگه امروزه زمان اون آینه‌های قدیمی که می‌رفتیم از سر کوچه در عرض پنج دقیقه می‌دادیم برامون برش می‌زدن و می‌آوردیم تو هر کجایی که می‌خواستیم نصب می‌کردیم نیست. تو عصر جدید هر آینه باید برای کاربری خودش خریداری بشه تا علاوه بر اینکه یه تنوعی ایجاد کنه بتونه نیاز اون محیط و مشتری رو هم اغنا کنه.

.اگه خیلی خوب میکاپ می‌کنین اما چند کوچه اون طرف‌تر رقیباتون بیشتر از شما مشتری دارن یکم به محیط سالن‌تون نگاه کنین رقیبای شما بهترین آینه‌های گریم و میکاپ رو برای سالن آرایشگاهی‌شون خریداری می‌کنن و سالن خودشون رو از دید مشتری به روز نگه می‌دارن بهتره شما هم دست بجنبونین و برای مشتری و کارتون ارزش قائل بشین تا بعد از یه مدت تفاوت یه آرایشگاهی که بهترین و خاص‌ترین آینه‌هارو توش داره با یه آرایشگاه قدیمی متوجه بشین.

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

کافیه تو عکسای پایین دقت کنین خودتون دوست دارین تو آرایشگاهی برین که به سبک قدیمه یا آرایشگاهی که وسایل خفن و جدیدتر داره و احساس می‌کنین خودش رو با آموزش و وسایل‌های جدید به روز می‌کنه؟

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
نمونه یک آرایشگاه قدیمی با وسایل و سبک قدیم
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
نمونه‌ی یک آرایشگاه مدرن با آینه هالیوودی

قبل از هر چیزی وقتی تو گوگل به دنبال آینه هالیوودی برای سالن آرایشگاه‌تون هستین پس می‌دونین که دنیا به سمته مدرنیته پیش رفته و هر چقدر که وسایل کار خودتون رو به روز کنین از رقیباتون جلو می‌زنین.قطعا باید یکی از بهترین میکاپ کارای شهر خودتون باشین که به دنبال داشتن آینه‌ی حرفه‌ای و خاص هم می‌گردین.پس خوب جایی اومدین چون تو کارگاه آینه‌ها انواع آینه‌های هالیوودی مختلف با هر ابعاد و اندازه‌ای که سفارش بدین ساخته می‌شه و نصب شده تو سالن آرایشگاه‌تون بهتون تحویل داده می‌شه.بدون اینکه ذره‌ای استرس حمل و نقل و جابه جایی و شکستگی داشته باشین ،چون مسئولیت سالم رسوندن محصول تا زمان نصب اون کامل به عهده‌ی کارگاهه .

یه چیز جالب تر اینکه آینه‌های کارگاه آینه‌ها تا یک سال ضمانت بی قید و شرط دارن‌.یعنی وقتی شما یه آینه هالیوودی از ما بگیرین و چراغ‌های اون یا سیم کشی و یا قاب اون به مشکل بخوره همکارا براتون اون آینه رو تعویض یا تعمیر می‌کنن اما حواستون رو خیلی جمع کنین که شکستن آینه شامل گارانتی نمی‌شه پس حسابی آینه‌تون رو سفت بچسبین !در ادامه مدل‌های مختلف آینه‌های هالیوودی رو بهتون نشون می‌دیم که ببینین به نسبت سلیقه و طراحی سالن‌تون کدوم سبک از این آینه هارو می‌پسندین با ما همراه باشین……

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

آینه هالیوودی چیست

اکثر میکاپ‌کارای حرفه‌ای از این آینه تو سالنشون دارن چون باید گریم‌های حرفه‌ای مثل گریم و میکاپ عروس رو با توجه و ظرافت بیشتری انجام بدن. آینه هالیوودی یکی از بهترین نوع آینه‌ها برای میکاپ و گریمه که تو سالن‌های آرایشی برای آرایش و گریم بهتر استفاده می‌شه.چون این آینه‌ها با استفاده از نور خیلی زیادی که دارن باعث می‌شن که میکاپ کار خطای کار رو متوجه بشه و اون مشکل رو برطرف کنه و یه میکاپ بی نقص رو تحویل مشتری بده.

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

این آینه‌ها به طوری تعبیه می‌شن که دور تا دور اونا به فواصل مرتب لامپ‌هایی قرار می‌گیره تا یه نور منظم و بی‌نقصی رو به اطراف ساطع کنه.پیشنهاد ما به شما حتی اگه نمی‌تونین برای کل سالن خودتون آینه هالیوودی سفارش بدین اینه که حداقل یک تا سه مورد آینه هالیوودی فقط برای گریم و میکاپ. تخصصی تهیه کنین تا از رقیباتون عقب نمونین!

انواع آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

  • آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل قاب‌دار
  • آینه قدی هالیوودی مدل یا یک سره
  • آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل لمسی یا حسگری
  • آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه هالیوودی مدل دوطرفه
  • آینه هالیوودی مدل آویزی
  • آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل حکاکی شده
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل قاب‌دار

برای هر نوع آینه‌ای شما می‌تونین آینه‌ی با قاب یا بدون قاب تهیه کنین ، این انتخاب کامل به خودتون بستگی داره اما برای انتخاب قاب آینه هالیوودی بهتره یه قاب ساده با یه رنگ خنثی انتخاب کنین تا به خاطر بودن تعداد زیادی چراغ باعث شلوغی و هرج و مرج نشه .قاب‌ها با توجه به دیوار و یا سبک دکوراسیون سالن شما می‌تونن مدل‌ها و جنس‌های مختلفی داشته باشن تا زیبایی سالن شمارو دو چندان کنن.

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

به طور مثال اگه سالن شما سبک و سیاق طراحی و دکوراسیون سلطنتی داره رنگ‌های گرم مثل قهوه‌ای، طلایی ،بژ می‌تونه تو زیبایی بیشتر تاثیر گذارتر باشه اما اگه دکوراسیون مدرن رو انتخاب کردین بهتره از رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی استفاده کنین و مدل‌های ساده‌تر رو برای مینیمال تر کردن سالن انتخاب کنین .علاوه بر نوع سبک و رنگ قاب‌ آینه ،آینه‌ها می‌تونن جنس‌های مختلفی مثل چوب، فلز ، یو پی وی سی ویا ام دی اف داشته باشن.

اما توصیه‌ی ما براتون اگر به دنبال یه متریال با دوام هستین جنس یو پی وی سی هستش که امروزه تو انواع مدل و طرح و رنگ ساخته می‌شه، درسته قیمتش شاید به نسبت گرونتر باشه اما در عوض تو هر شرایط آب و هوایی مقاومه، زنگ نمی‌زنه و پوسته پوسته نمی‌شه.

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل لمسی یا حسگری

وقتی آینه‌ای که انتخاب می‌کنین مدل نورداره باید بتونین اون آینه‌رو با یه روش خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها از راه لمس آینه از طریق نقطه‌ای که بر روی آینه گذاشته شده انجام می‌شه.کافیه روی آینه رو با انگشتای دست‌تون لمس کنین تا نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین حتی اگه آینه‌ای که سفارش دادین چند رنگ باشه می‌تونین به راحتی نورش رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین .

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه مدل ریموت‌دار یا کنترلی

یکی دیگه از روش‌های کاربردی تر برای خاموش و روشن کردن یا کنترل شدت نور آینه به وسیله‌ی ریموت کنترلیه.که خیلی بهتر و آسون تر از لمسی کار می‌کنه و شما می‌تونین تو هر جای سالن که هستین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .یه مزیت دیگه هم که به نسبت آینه لمسی داره اینه که چون کمتر دست روش تاثیر داره آینه کثیف و لک دار نمی‌شه‌.

آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشگاه زنانه

آینه هالیوودی مدل قدی یا یک سره

این نوع آینه‌ قدی‌ها برای سالن‌هایی خیلی خوبه که فضای خیلی کوچیکی دارن و یا حتی نور کافی برای میکاپ رو ندارن. برای اینکه این سالن‌ها دلبازتر و بزرگ‌تر نشون داده بشه بهتره از قاب‌های سرتاسری یا قدی استفاده بشه تا نور رو بازتاب کنن و فضا دلبازتر از قبل دیده بشه .وقتی آینه هالیوودی برای یه دیوار انتخاب می‌شه که سرتاسری زده بشه به خاطر گذاشتن لامپ‌هایی خیلی زیاد بهتره فاصله‌های لامپ‌ها از هم زیادتر بشه که با بودن نور با شدت خیلی بالا میکاپ‌کار دچار مشکل نشه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ