آینه دیواری نوری

آینه نوری کرمان

آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن هیچ تنوع و امکان خاصی رو از خودشون نداشتن و فقط یک صفحه شفاف بودن که اطراف رو در خودشون انعکاس می‌دادن. اما در این متن به آینه نوری کرمان می‌پردازیم که از جدیدترین آینه‌ها میشه به همین آینه نوری اشاره کرد. در آینه نوری سعی شده که عملکرد آینه طوری ارتقا پیدا کنه که بتونه تصویر واضح‌تر و روشن‌تری رو نسبت به آینه‌های معمول ایجاد کنه. به همین دلیل طراحی خاصی روی اون انجام شده و شما با استفاده از این آینه چیزی فراتر از آینه‌های معمولی رو از هر نظری خواهید داشت.

آینه نوری کرمان
آینه گرد نوری

معرفی این که آینه نوری کرمان چه آینه‌ای هست

آینه نوری کرمان به آینه‌ای میگن که نورپردازی مخفی و ملایمی رو داره. این نورپردازی مخفی به این علت هست که از چراغی استفاده میشه که این چراغ پشت آینه قرار داده میشه. چراغ مورد استفاده نواری شکله و ضخامتش هم کم هست. بنابراین خیلی راحت پشت آینه قرار داده میشه و باعث ایجاد نوری دور آینه میشه. این نور به‌طور یکنواخت منتشر میشه و هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نمی‌کنه.

آینه نوری کرمان
آینه سالن زیبایی

با وجود نور منتشر شده از آینه وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن بتونین خودتون رو در آینه نگاه کنین. با این وجود برای خیلی از کارها که نیاز به دیدن در آینه هست، آینه نوری بهترین انتخاب ممکن می‌تونه باشه. چون نور در درست‌ترین جای ممکن قرار داده و وقتی جلوی آینه قرار بگیرین این نور دقیقا روی شما هست و باعث میشه دید بهتری داشته باشین.

آینه نوری کرمان
آینه مدرن آرایشگاه

آینه نوری کرمان چه قابلیت‌هایی می‌تونه داشته باشه

. اصلی‌ترین ویژگی که آینه نوری کرمان داره، همین انتشار نور هستش که می‌تونه قابلیت تنظیم داشته باشه. تنظیم به این حالت که اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین نور آینه رو بیشتر یا کمتر کنین و به میزان نور دلخواه خودتون دست پیدا کنین.

آینه نوری کرمان
آینه نوردار

. رنگ نورپردازی آینه می‌تونه تغییر پیدا کنه. یعنی مثلا شما از قبل رنگ آبی و آفتابی رو برای نورپردازی آینه انتخاب می‌کنین. و هر زمان که دوست داشتین، این تغییر رنگ نور رو خیلی راحت اعمال می‌کنین.

. آینه نوری کرمان می‌تونه امکان ضد بخار بودن هم داشته باشه. این امکان از طریق یک سنسوری که پشت آینه قرار داده میشه، فراهم میشه. آینه ضد بخار برای محیط‌های مرطوب مثل حمام و… خیلی گزینه مناسبی هستش. و باعث میشه دیگه نیازی به صرف زمان برای تمیز کردن آینه نباشه و همیشه صفحه آینه تمیز و شفاف باقی بمونه.

. آینه نوردار می‌تونه موسیقی یا ویدئو هم پخش کنه. این امکان با وصل شدن آینه به اینترنت یا بلوتوث ایجاد میشه. قابلیت خیلی جذابی که آینه نوری رو خیلی متمایزتر هم کرده.

. روی صفحه آینه می‌تونه حکاکی هم انجام بشه. حکاکی می‌تونه نوشته، طرح یا هر چیزی باشه. حکاکی در کنار نورپردازی که آینه نوری داره، اون رو خیلی خاص‌تر می‌کنه و جلوه خیلی زیبایی رو هم به اون می‌بخشه و باعث میشه تا آینه خیلی خاص و منحصربه‌فرد باشه.

آینه نوری کرمان
آینه حکاکی نوری

قابلیت‌هایی که آینه نوری کرمان می‌تونن داشته باشن، انتخابی هستن و اینطور نیست که تمام این موارد روی آینه نصب باشه. بلکه خودتون هنگام سفارش انتخاب می‌کنین که چه قابلیت‌هایی رو می‌خواین آینه‌تون داشته باشه. در این صورت آینه شما کاربردی‌تر هم هست و مواردی که دوست دارین و مورد نیازتون هست رو فقط خواهید داشت.

نحوه کارکرد آینه نوری کرمان به چه صورته

برای این که بتونین آینه نوری کرمان رو روشن و خاموش کنین و از قابلیت‌های نصب شده روی اون استفاده کنین، سه راه می‌تونین داشته باشین. که نحوه کارکرد آینه هم انتخابی هستش یعنی شما انتخاب می‌کنین که آینه‌تون رو به چه صورتی مورد استفاده قرار بدین:

. لمسی یک حالتیه که آینه نوری می‌تونه به اون صورت مورد استفاده قرار بگیره. یعنی قسمت‌هایی روی صفحه نمایش آینه مشخص شدن که شما با لمس اون قسمت‌ها می‌تونین از آینه و امکانات روی اون استفاده کنین و لذت ببرین.

. اما دومین حالتی که آینه نوری می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. در این حالت شما با استفاده از یک ریموت از فاصله دور هم می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین و دیگه نیازی به لمس آینه نیست.

. اما نحوه کارکرد دیگه‌ای که آینه نوری داره به‌صورت حسگریه. برای استفاده از آینه حسگری شما فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین آینه رو خاموش یا روشن کنین. عملکردی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند داره که بسیار جذاب در نوع خودش هست.

آینه نوری کرمان
آینه نوردار سرویس

موارد استفاده آینه نوری کرمان

. آینه نوری چون با انتشار نور خودش باعث میشه تا دید بهتری رو در آینه ایجاد کنه، برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی بهترین انتخاب ممکن می‌تونه باشه. وقتی مشتری شما برای کارهای زیبایی به آرایشگاه مراجعه می‌کنه برای این که بتونین کار بهتری رو ارائه بدین، نیاز دارین که نور و تصویر خوبی رو داشته باشین. که با وجود آینه‌ی آرایشگاه نوردار قطعا شما دقت و تمرکز بالاتری براتون ایجاد میشه و در نهایت هم می‌تونین کار تمیز و بی‌نقصی رو برای مشتری انجام بدین. این موضوع به‌خصوص برای میکاپ و آرایش خیلی اهمیت داره که بتونین روی پوست و چهره اشراف کاملی داشته باشین.

آینه نوری کرمان
آینه آویزی آرایشگاهی

. مزون هم از موارد دیگه استفاده از آینه نوری کرمان می‌تونه باشه. در مزون هم این دید خوب و واضح اهمیت داره. به این دلیل که مشتری‌ها بعد از پرو لباس ترجیح میدن که خودشون رو در آینه‌ای شفاف و با نور کافی ببینن. بنابراین آینه مزونی نوری با وجود عملکرد عالی خودش می‌تونه به تنهایی این موارد رو برای شما تامین کنه. همچنین این آینه با وجود ظاهر خاص و زیبای خودش، توجه هر کسی رو جلب می‌کنه و در کل فضای مزون رو خیلی زیباتر می‌کنه.

آینه نوری کرمان
آینه مزونی قدی

. برای آینه‌های منزل هم انواع آینه نوردار گزینه خیلی ایده‌آلی هستن. چون هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودشون نشون میدن و برای آرایش و… خیلی به شما کمک می‌کنن و هم از نظر زیبایی خونه شما رو خیلی تغییر میدن و زیباتر جلوه میدن. اساسا آینه‌ها به‌دلیل انعکاسی که دارن باعث میشن تا فضایی که در اون قرار گرفتن، بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون داده بشن. که آینه نوری هم قطعا از این قاعده مستثنی نیست و چه بسا به‌خاطر روشنایی که داره، تاثیر بیشتری رو هم خواهد داشت.

آینه نوری کرمان
آینه نوردار

انواع آینه نوری کرمان رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین از آینه نوری کرمان تا خاص‌ترین و ساده‌ترین آینه‌ها طبق خواسته شما تولید میشن. تمام آینه‌ها از کیفیت و استاندارد بالا و قابل‌قبولی برخوردار هستن. چون در ساخت اون‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی خودشون عرضه کنیم. شما هر آینه‌ای که سفارش بدین دقیقا به همون شکل ساخته میشه. حتی امکان مرجوعی هم وجود داره تا اگر آینه اون چیزی که می‌خواستین نبود، بتونین اون رو برگردونین.

آینه نوری کرمان
آینه نوردار مدرن

اما جدا از این موارد تمام آینه‌های ما از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. تا در صورت بروز هر مشکلی بتونین از این ضمات استفاده کنین و نیازی هم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نباشه. فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی انجام بشه. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن آینه و ضربه خوردن وموارد اینچنینی، هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد از گارانتی برخورداره.

برای سفارش انواع آینه هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره هم داشتین و یا این که اصلا نمی‌دونستین که چه آینه‌ای انتخاب کنین، همکاران ما سعی می‌کنن با تجربه خوبی که در این زمینه دارن راهنماییتون کنن. همچنین آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ