آینه سالن آرایش نورمخفی

آینه نوری سفید برای سالن آرایش

آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

یکی از مهم ترین وسیله ها برای سالن های آرایشگاهی آینه نوری سفید برای سالن آرایش هس. آینه های مخصوص سالن های زیبایی که دارای نور پردازی هستن باعث می‌شن تا فضای سالن شما زیباتر بشه و نور کافی برای آرایش کردن و گریم داشته باشین. میکاپ آرتیست هایی که پیشرفت چشمگیری تو کارشون داشتن و شما همه اونا رو میشناسین و معروف هستن فضای سالن آرایشگاه شون بسیار زیبا و خاصه.

وقتی شما دارای سالن شیک باشین اینو بدونین که همیشه تو ذهنم مشتری‌تون باقی میمونین و مشتری به این فکر میکنه که برای اون ارزش قائل شدین و انتخاب مشتریان همیشه شما هستین. برای سفارش آینه نوری پردازی شده با شماره 09901717305تماس بگیرین و می‌تونین طرح مورد نظرتون رو در واتساپ برای ما ارسال کنین تا راهنمایی های لازم رو به شما انجام بدیم.

آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

انواع آینه‌ها برای سالن های آرایشگاهی زیاده و آینه های آرایشگاهی مشخصه‌های خاصی دارن که باید موقع ساخت به این مشخصه‌ها توجه بشه و این کار تخصصی رو باید کسانی که برای ساخت ،تخصص لازم رو دارن انجام بدن.در ادامه این مقاله انواع مدل های آینه‌ها نوری سالن آرایشگاه رو نام می‌بریم.اگه هنوز برای تهیه کردن آینه واسه سالن آرایشگاهتون به صورت حضوری به شیشه بری و آینه فروشی سر کوچتون یا محلتون میرین باید به شما بگم که فکر پیشرفت از سرتون بیرون بندازین چون الان زمان آینه های قدیمی و ساده گذشته

آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

آینه نوری سفید برای سالن آرایشگاه باید چه ویژگی های داشته باشه

آینه نوری سفید برای سالن آرایش باید نور مناسبی داشته باشه

آینه های نوری سفید که برای سالن های آرایشگاه استفاده میشه دارای نورپردازی با لامپ های ال ای دیه که این لامپ های ال ای دی دارای نور مناسب و بسیار خوبیه. به دلیل اینکه این لامپ های ال ای دی تنوع رنگی زیادی دارن با در کنار هم گذاشتن نور آفتابی و نور مهتابی می‌تونیم یک نور مناسب و طبیعی برای آرایش و گریم کردن رو ایجاد کنیم.

آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

نورش قابل تنظیم باشه

بعضی سالن‌های آرایشگاهی نور طبیعی خوبی داره. بعضی از سالن‌ها نور طبیعی زیادی داره و پنجره های بیشتری نسبت به بعضی از سالن‌های دیگه داره. آینه‌هایی که دارای نور پردازی هستن میتونن به صورتی باشن که نور اونا قابل تنظیم باشه و با کمک یک ریموت و دکمه هایی که روی آینه تعبیه شده نور ،کم و زیاد بشه.نسبت به نیاز محیط نور آینه ها رو تنظیم می‌کنیم که این یک قابلیت مهمه.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

کیفیت و عمر طولانی داشته باشه

عمر لامپ‌هایی که روی آینه های نوری نصب میشن زیادن و عمر طولانی دارن و تعداد ساعت هایی که روشن هستن از عمر اونا کم می‌کنه نه تعداد خاموش و روشن کردنشون.

مقرون بصرفه باشه

وقتی لامپ های ال ای دی که استفاده میکنیم کیفیت و عمر طولانی داشته باشن باعث میشن تا هزینه کمتری برای این امر صرف کنیم پس در نتیجه مقرون به صرفه هستن.

آینه نوری سفید برای سالن‌ آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

چرا آینه نوری سفید برای آرایش رو از کارگاه آینه ها تهیه کنین

دلایل زیادی وجود داره که شما بخواین از کارگاه آینه ها محصولات و آینه های مورد نیازتون رو تهیه‌کنین. مثلاً همه محصولات که برای شما طراحی می‌کنیم دارای گارانتی هستن اونم به مدت یک سال. آینه چون یک وسیله حساسی هست که هر کارگاه و تولید کننده‌ای برای آینه گارانتی یکسال نمیزاره اما با خرید از کارگاه آینه‌ها می‌تونین از این گارانتی استفاده کنین.و اصلاً بابت اینکه آینه ها وسیله شکننده هستن فکرتون رو درگیر نکنین و نگران این نباشین که موقع ارسال آینه هاتون بشکنه.

اگه بعد استفاده کردن از آینه قطعات آینه‌تون خراب بشه و کار نکنه ما قطعات رو برای شما درست می‌کنیم و هیچ هزینه ای بابت این تعمیر از شما دریافت نمی‌کنیم علاوه بر اون اگه بعد از طراحی و ساخت آینه و رسیدن به دست شما از مدل آینه خوشتون نیومد آینه رو پس می‌گیریم و هزینه تون رو بهتون بر می‌گردونیم.

آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

انواع آینه نوری سفید برای آرایش

  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل ریموتی
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل تاچ
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل حسگری
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل قاب دار
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل بدون قاب
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل ایستاده
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل هالیوودی
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل بک لایت
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش رومیزی
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل دوطرفه
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل قدی
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل سندبلاست
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل باکس دار
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل چرخ دار
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل پایه دار
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل رومیزی دوطرفه
  • انواع آینه نوری سفید برای آرایش مدل دوطرفه ایستاده
آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

با چه روشی آینه نوری سفید برای آرایش، روشن یا خاموش می شه؟

روش روشن یا خاموش کردن آینه های رولی نوری بسیار متفاوته. اولین نوع اون که خیلی در بین مصرف کنندها محبوبه نوع ریموت دار اونه.
شما می‌تونین هر نوع آینه نوری رو که سفارش بدین در کنارش برای کنترل نور آینه از نوع ریموت دار اونو سفارش بدین در این نوع در کنار آینه برای شما ریموتی زیبا ارسال میشه که اگر نور آینه‌تون رنگی هم باشه می‌تونین رنگ نور یا شدت اون رو با ریموت تغییر بدین. در همه نوع آینه‌های نوری می‌تونین نوع ریموت دارش رو سفارش بدین.


آینه نوری سفید برای آرایش نوع حرکتی


یک نوع دیگه از روش‌ها نوع حرکتی اون هست که به این صورت کار می‌کنه که شما کافیه خودتون یا دستتون از نزدیکه سنسور حرکتی عبور کنه و این باعث میشه که نور آینه روشن یا خاموش بشه‌. در این نوع کنترل با حسگر دیگه نیازی نیست هیچ چیزی رو لمس کنین و تنها با حرکت دست یا بدن می‌تونین آینه‌تون کنترل کنین. این حسگر می‌تونه در کنار یا جلوی آینه نصب بشه که به راحتی بتونین از آینه استفاده کنین.

آینه نوری سفید برای سالن آرایش
آینه نوری سفید برای سالن آرایش

آینه نوری سفید برای آرایش لمسی

در این نوع از آینه دکمه هایی روی آینه از جنس خود آینه تعبیه می‌شه، در اصل روی خود آینه تراش داده می‌شه که شما می‌تونین از طریق لمس حسگر حساس به گرما، به راحتی آینه‌تون رو روشن و خاموش کنین.

روی آینه می‌شه دکمه لمسی مختلفی رو قرار داد که بشه باهاش قسمت‌هایی از آینه رو کنترل شه. برای مثال آینه‌هایی که سیستم ضد‌بخار دارن رو میشه این خاصیت ضد بخاریش رو با یک دکمه لمسی کنترل کنین. زیبایی دکمه‌های لمسی به این هست که نوری پشت این دکمه تعبیه می‌شه که زمانی که آینه خاموشه جلوه خیلی قشنگی به آینه میده.

آینه نوری سفید برای سالن آرایش مدل بک لایت

آینه های بک لایت جز خاص ترین مدل های آینه‌ها هستن که در عین سادگی نور زیبایی دارن و فضای شما رو مدرن می‎‌‌کنن. این آینه‌ها با روش‌های خاصی درست می‌شن و مهارت زیادی برای درست کردن این آینه لازمه در پشت آینه‌های لامپ های از ال ای دی های نواری که ضخامت کمی دارن استفاده می‌شه که این ال ای دی ها نور بسیار زیاد و مناسبی دارن که قابل تنظیم هستن.

انواع رنگ لامپ های ال ای دی بسیار زیاده و می‌تونین چند رنگ و یا رنگ مهتابی آفتابی این آینه رو سفارش بدین. آینه‌های بک‌لایت موقع روشن شدن یک قاب زیبا از نور دور آینه ایجاد می‌شه که سالن شما رو چشم گیر می‌کنه برای داشتن سالن آرایش خاص می‌تونین آینه‌های بک لایت در طرح های خاص رو سفارش بدین که نور این آینه به شما کمک می‌کنه تا آرایشی دقیق رو انجام بدین. حتی می‌تونین آینه‌ای که در سایت خارجی مانند آمازون دیدین رو سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ