آینه قدی سالن آرایش

آینه قدی سالن آرایش

آینه‌های مختلفی هستن که برای سالن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرن. اما آینه قدی سالن آرایش بین آینه‌های مختلفی که وجود دارن، جایگاه ویژه‌ای رو داره. آینه‌های قدی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن اصلا قابل مقایسه با گذشته خودشون نیستن و خیلی عملکرد بهتری رو دارن. این عملکرد بهتر این‌طور هست که آینه‌ها شفافیت بیشتری پیدا کردن و یک‌سری قابلیت هم به اون‌ها اضافه شده که باعث شده تا آینه روند کار رو بهتر کنه. جدا از این موضوع این آینه‌ها از نظر ظاهری هم خیلی زیباتر شدن و می‎‌تونن فضای شما رو تغییر بدن.

آینه قدی سالن آرایش
آینه قدی سالن آرایش

چرا آینه قدی سالن آرایش گزینه خوبیه

آینه قدی سالن آرایش به‌دلیل ابعادی که داره، بین آینه‌های دیگه می‌تونه کامل‌ترین دید رو ایجاد کنه. به‌همین دلیل وجود اون برای هر سالن آرایشی می‌تونه الزامی باشه. چون در سالن‌های آرایشی گاهی برخی افراد مثل عروس‌ها دوست دارن که خودشون رو بعد از اتمام کار، کامل در آینه ببینن. برای همین آینه قدی فقط می‌تونه این امکان رو براشون فراهم کنه.

آینه قدی سالن آرایش
آینه قدی آرایشگاهی

جدا از این آینه‌ها در کل وقتی در جایی مورد استفاده قرار بگیرن، باعث می‌شن تا اونجا بزرگ‌تر و روشن‌تر به‌نظر برسه. آینه قدی سالن آرایش هم در این موضوع تاثیر بیشتری رو داره. چون ابعاد به‌نسبت بیشتری داره و می‌تونه فضای بیشتری رو در خودش انعکاس بده. بنابراین شما با این آینه‌ها می‌تونین فضای دلبازتری رو برای خودتون ایجاد کنین.

آینه قدی سالن آرایش
آینه قدی هالیوودی

انواع آینه قدی سالن آرایش

برای ساخت آینه قدی سالن آرایش میشه از آینه‌های مدرنی که امروزه هستن استفاده کرد. این آینه‌ها با عملکردی که دارن باعث می‌شن تا روند کار بهتر جلو بره.

آینه نوری

آینه نوری یا آینه بک‌لایت می‌تونه به‌صورت آینه قدی سالن آرایش به کار بره که خیلی گزینه خوبی برای این نوع از فضاست. آینه نوری آینه‌ای هست که در اون از چراغی برای نورپردازی در آینه استفاده می‌شه. این چراغ یک‌تکه هست که پشت آینه قرار داده می‌شه و از طریق اون یک نور مخفی تشکیل می‌شه که دور تا دور آینه رو می‌گیره. این نور یک جلوه خیلی خاصی رو به آینه میده که باعث می‌شه هم زیباتر بشه و هم کاربردی‌تر.

آینه قدی سالن آرایش
آینه قدی نوری

این نور به این جهت آینه قدی سالن آرایش رو کاربردی‌تر می‌کنه که مقابل خودش رو روشن می‌کنه و باعث می‌شه تا وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین بتونین خودتون رو واضح در آینه ببینین. پس این دید بهتر برای سالن آرایش خیلی ایده‌آله. چون شما به‌عنوان آرایشگر روی صورت و موی مشتری دقت و تمرکز بیشتری دارین و بهتر هم می‌تونین کارتون رو انجام بدین. چون در مسائل آرایشی و زیبایی تصویر واضح در آینه و داشتن نور خوب خیلی کمک می‌کنه تا روند کار بهبود پیدا کنه.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم نوع دیگه‌ای از آینه قدی سالن آرایش می‌تونه باشه که این آینه هم نورپردازی داره. اما نورپردازی این آینه قدی آرایشگاه به‌صورت مخفی نیست و مستقیمه. چون چراغ‌ها در اینجا روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده می‌شن. بنابراین شکل نورپردازی این آینه با آینه بک‌لایت کمی متفاوته. اما نوع چراغ‌هایی که در آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت به کار میرن هر دو LED هستن که مزیت‌های یکسانی رو دارن. و این که این چراغ‌ها نزدیک‌ترین حالت رو به نور طبیعی دارن و با چشم کاملا سازگارن.

آینه قدی سالن آرایش
آینه هالیوودی قدی

آینه هالیوودی هم مثل آینه بک‌لایت نوری که داره به بهتر دیده شدن در آینه کمک می‌کنه. پس این آینه قدی سالن آرایش که نور رو طوری منتشر می‌کنن که جلوی خودشون رو بدون هیچ سایه‌ای روشن می‌کنن، بهترین انتخاب برای فضای سالن زیبایی هستن. غیر از کاربرد خیلی خوبشون، باعث می‌شن تا دکوراسیون سالن خیلی مدرن‌تر بشه. پس روی زیبایی فضای سالن خیلی نقش مهمی دارن و جلوه اون رو خیلی بهتر می‌کنن. تا بتونه توجه هر کسی که وارد سالن می‌شه رو به خودش جلب کنه.

باید این رو هم بگیم که این آینه‌ها فقط قابلیت پخش نور رو ندارن. و می‌تونن یکسری قابلیت‌هایی رو هم داشته باشن که باعث بشه تا منحصربه‌فردتر باشن. مثل این که می‌شه نور این نوع از آینه قدی سالن آرایش رو کمتر یا بیشترش کرد تا اگه نیاز به میزان نور دیگه‌ای بود، به‌راحتی قابل دسترسه. یا این که شما می‌تونین آینه‌تون رو به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین و بعد از اون از آینه موزیک یا حتی ویدئو پخش کنین. اینا مواردی هستن که به آینه ارزش بیشتری هم میدن.

آینه قدی سالن آرایش
آینه مدرن قدی

همچنین این آینه‌ها رو برای روشن و خاموش کردن سه راه وجود داره که انتخاب می‌کنین تا یکی از اونا روی آینه شما اجرا بشن. لمسی، ریموتی و حسگری. که لمسی و ریموتی مشخص هستن و با استفاده از لمس و یا یک کنترل می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین. اما در حالت حسگری شما فقط با تکون دادن دست‌تون می‌تونین آینه رو روشن و یا خاموش کنین.

آینه دوطرفه

آینه قدی سالن آرایش یک حالت خیلی کاربردی هست که می‌تونه به کار بره، کاربرد جدید اون به‌صورت دوطرفست. آینه دوطرفه همونطور که از اسمش هم مشخصه امکان استفاده از هر دوسمت اون به‌طور همزمان وجود داره. یعنی شما با استفاده از این آینه در سالن‌تون می‌تونین با یک آینه همزمان به دو نفر خدمات‌تون رو ارائه بدین. اینجوری شما می‌تونین پذیرای تعداد بیشتری از مشتری‌ها باشین.

آینه قدی سالن آرایش
آینه دوطرفه سالن آرایش

آینه قدی دوطرفه در عین این که می‌تونه به تعداد بیشتری خدمات بده، اما اصلا باعث نمی‌شه که تداخلی در کار طرفین آینه به‌ وجود بیاد. و بدون این که هیچچ مزاحمتی بخواد ایجاد کنه، هر طرف با آرامش به کار خودشون مشغول می‌شن. همچنین این آینه دارای زیبایی خاصی هست و چون به‌نسبت آینه جدیدی هست، خیلی در زیباتر کردن فضای سالن هم نقش داره.

آینه حکاکی

روی هر آینه‌ قدی سالن آرایش که سفارش بدین، می‌تونین درخواست داشته باشین تا روی اون حکاکی انجام بشه. برای حکاکی روی آینه می‌شه نام سالن یا لوگوی اون، حتی نوشته یا هر طرحی رو انجام داد. این حکاکی باعث می‌شه تا آینه جلوه خیلی خاص‌تری پیدا کنه. و درواقع هر کسی که یک چیز خاص رو روی آینه حکاکی کنه باعث می‌شه تا اون آینه خیلی اختصاصی بشه. و نمونه اون رو شما جای دیگه‌ای نبینین و فقط مخصوص به سالن شما باشه. حکاکی روی آینه با داشتن نورپردازی آینه هم خیلی قشنگ‌تر می‌شه و چشمگیرتر به نظر می‌رسه.

آینه قدی سالن ارایش
آینه قدی بک‌لایت

حالا کارگاه ayneha چه مزیت‌هایی داره که می‌گیم آینه قدی سالن آرایش رو ازین تولیدی سفارش بدین

هر نوع از آینه قدی سالن آرایش و هر آینه دیگه‌ای که بخواین رو ما براتون به‌همون شکل تولید می‌کنیم. از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم تا بتونیم بالاترین کیفیت رو برای آینه‌ها داشته باشیم. لذا آینه‌های تولیدی ayneha از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستن. شما برای خرید و سفارش آینه موردنظر خودتون مستقیما با خود تولیدی ارتباط دارین، بنابراین با حذف واسطه‌هایی هم که وجود دارن شما می‌تونین با قیمت خیلی مناسب‌تری آینه رو سفارش بدین.

آینه قدی سالن آرایش
آینه قدی سالن آرایش

اما همونطور که خودتون هم در جریان هستین، قیمت‌ها هر روزه در حال تغییر هستن و افزایش پیدا می‌کنن. پس اگر می‌خواین که از آینه‌های مدرنی استفاده کنین و تغییر اساسی در فضای سالن ایجاد کنین، می‌تونین از آینه قدی سالن آرایش استفاده کنین. که هم خیلی کاربردیه و هم این که خیلی ظاهر زیبایی داره.

آینه قدی سالن آرایش
آینه قدی سالنی

اما شما با خرید آینه از کارگاه ayneha یکسری خدمات ویژه‌ای هم دریافت می‌کنین. تمام آینه‌های این تولیدی ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله دارن. یعنی هر اتفاقی که برای آینه بیفته ما پشتیبانی می‌کنیم. اما طبیعتا اگر آینه دچار ضربه و شکستگی بشه، شامل این خدمات نمی‌شه. مثلا اگر در طول این یک‌سال آینه اگر لمسی بود و دچار اختلال شد یا مشکلاتی از این قبیل، ما براتون کاملا رایگان رفع می‌کنیم.

حتی اگر شما آینه‌تون رو که دریافت کردین موردپسندتون نشد، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. ما این ضمانت بی قید وشرط رو برای شما مشتریان گرامی درنظر گرفتیم تا بتونین با راحتی و اطمینان بیشتری ثبت سفارش کنین. چون اینا مواردی هستن که شما اونا رو جای دیگه‌ای نخواهید دید. برای ثبت سفارش و هر سؤال و ابهامی که دارین می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین تا همکاران ayneha بتونن شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ