آینه قاب مسی نوری

آینه قاب مسی نوری

امروزه تعداد و تنوع آینه‌ها به‌قدری افزایش پیدا کرده که می‌تونین برای هر کاربردی و فضایی متناسب با اون‌ها، آینه‌ای مناسب رو پیدا کنین. یکی از انواع مختلف آینه، آینه قاب مسی نوری هستش که در این متن هم به اون می‌پردازیم. این آینه از آینه‌های جدیدی شناخته میشه که انتظار دیگه‌ای از آینه‌های معمولی و ساده رو ایجاد کرده که موجب شده تا خیلی مورد توجه قرار بگیره. به‌خصوص در کاربردهای مهم دیگه آینه‌های معمولی رو نمی‌بینیم و به‌ جای اون‌ها از اینچنین آینه‌های جدیدی استفاده میشه که از هر نظری قابل قیاس با آینه‌های دیگه نیستن و بر اون‌ها ارجحیت دارن.

آینه قاب مسی نوری
آینه قاب مسی نوری

ویژگی اصلی آینه قاب مسی نوری چه مواردی هست

آینه قاب مسی نوری آینه‌ای هست که برای فراهم کردن نورپردازی مطلوب در اون از چراغ LED استفاده میشه. چراغی که برای این آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، شکلی داره که می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. این چراغ یک‌تکه هست و با وجود ضخامت کم می‌تونه خیلی خوب پشت آینه تعبیه بشه. نتیجه قرار دادن این نوع چراغ در پشت آینه، نوری مطلوب و ملایم رو ایجاد می‌کنه که این نور بدون هیچ سایه‌ای اطراف خودش رو روشن می‌کنه.

آینه قاب مسی نوری
آینه قدی آرایشگاهی

آینه قاب مسی نوری وقتی نور خودش رو منتشر می‌کنه، به این صورته که اگر روبه‌روی آینه قرار بگیرین می‌تونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه ببینین. درواقع نور آینه طوری طراحی شده که بتونه نور خودش رو با بیشترین بازدهی منتشر کنه. تا بتونه دید بهتر در آینه رو به بهترین شکل ممکن فراهم کنه. اساسا آینه برای این ایجاد شده بود که آدم‌ها بتونن خودشون رو در اون ببینن و در طی سال‌ها روی این موضوع کار شده که بتونن دید بهتری رو هم ایجاد کنن. به همین دلیل آینه‌هایی مثل آینه نوری خیلی توصیه میشن که از هر نظری نسبت به آینه‌های دیگه ارجحیت خاصی ندارن.

آینه قاب مسی نوری

قابلیت‌های دیگه‌ای که آینه قاب مسی نوری چه مواردی می‌تونن باشن

. نوری که از آینه قاب مسی نوری منتشر میشه، امکان تنظیم داره. به این صورت که وقتی نور بیشتر یا کمتری نیاز داشتین، می‌تونین از طریق آینه نور اون رو کمتر یا بیشتر کنین تا به نور دلخواه و مورد نیاز خودتون دست پیدا کنین.

آینه قاب مسی نوری
آینه نوری

. چراغ LED که برای انواع آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره، تنوع خیلی بالایی در رنگ نورپردازی داره. مثلا شما می‌تونین رنگ مهتابی و صورتی رو برای نورپردازی آینه خودتون درخواست بدین. تا هر زمان که خودتون دوست داشتین، بتوینن این تغییر رنگ رو خیلی راحت ایجاد کنین.

آینه قاب مسی نوری
آینه مدرن آرایشگاه

. آینه قاب مسی نوری امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث هم داره. در این صورت از طریق آینه می‌تونین موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این امکان خیلی جذابه که باعث شده تا آینه نوردار خیلی بیشتر هم قابل توجه باشه. در این ثورت شما می‌تونین مثلا زمان آرایش جلوی آینه از طریق اون موسیقی مورد علاقه خودتون یا پادکست گوش بدین و اینطوری بتوینن از زمان خودتون هم به بهترین نحو استفاده کنین.

آینه قاب مسی نوری
آینه نوری هوشمند

. این آینه‌ها می‌تونن خیلی کارآمدتر هم باشن. یکی از قابلیت‌های مورد توجه اون‌ها می‌تونه ضد بخار بودنش باشه. به این صورت که یک سنسوری پشت آینه قرار داده میشه تا زمانی که آینه در معرض بخار هوا قرار بگیره، بتونه سطح آینه رو کمی گرم کنه و به این طریق مانع از تشکیل بخار آب روی صفحه آینه بشه. این قابلیت‌ برای آینه‌های سرویس بهداشتی و حمام خیلی می‌تونه مفید باشه و باعث بشه دیگه نیازی نباشه تا زمان زیادی رو صرف تمیز کردن آینه بکنین.

. روی صفحه آینه قاب مسی نوری امکان حکاکی هم وجود داره تا جلوه آینه خیلی بیشتر بشه. برای حکاکی هر طرح یا نوشته‌ای با فونت مورد نظر شما امکان‌پذیره. حکاکی آینه رو خیلی خاص‌تر هم می‌کنه و در کنار نورپردازی که آینه داره خیلی زیباتر هم میشه. این خاص بودن آینه رو به چیزی تبدیل می‌کنه که شما نمی‌تونین نمونه این آینه رو جای دیگه‌ای ببینین.

. در آینه می‌تونه از دماسنج و ساعت و تاریخ هم استفاده بشه. در این حالت روی صفحه آینه این موارد می‌تونن نمایش داده بشن.

قابلیت‌هایی که برای انواع آینه قاب مسی نوری عنوان شدن انتخابی هستن و به انتخاب شما روی آینه نصب میشن. یعنی اینطور نیست که هر آینه نوری تمام این موارد رو روی خودش داشته باشه. شما هر موردی که دوست دارین یا مورد نیازتون هست رو درخواست می‌دین تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه.

آینه قاب مسی نوری
آینه گرد لمسی

نحوه کارکرد آینه قاب مسی نوری به چه صورت‌هایی می‌تونه باشه

نحوه کارکرد آینه قاب مسی نوری هم می‌تونه به چندین حالت مختلف انجام بشه. یعنی در مورد نحوه کارکرد آینه هم شما خودتون انتخاب می‌کنین که ترجیح میدین یا دوست دارین که آینه سفارشی شما به چه صورتی مورد استفاده قرار بگیره. 3 راه برای استفاده از این آینه‌ها وجود داره که در ادامه توضیح می‌دیم براتون:

آینه قاب مسی نوری
آینه نوردار

. لمسی یک حالتی هست که آینه قاب مسی نوری می‌تونه به اون صورت روشن و خاموش بشه و همینطور از قابلیت‌های نصب شده روی اون استفاده بشه. در این حالت شما با لمس انگشتتون روی قسمت‌هایی که روی صفحه نمایش آینه مشخص‌شده می‌تونین از آینه بهره‌مند بشین.

. اما راه‌ دیگه‌ای که برای استفاده از آینه وجود داره، استفاده از یک ریموتی هست که بتونین با استفاده از اون آینه رو مورد استفاده قرار بدین. در آینه ریموتی دیگه نیازی نیست که نزدیک آینه بیاین و اون رو لمس کنین. بلکه با استفاده از این کنترل می‌تونین از راه دور هم از آینه استفاده کنین و از اون لذت ببرین.

. اما سومین حالتی که آینه قاب مسی نوری می‌تونه داشته باشه، حسگری هستش. آینه حسگری شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه. یعنی فقط با تکون دادن دستتون جلوی آینه می‌توینن اون رو خاموش و روشن کنین. خیلی جذاب و راحت که آینه رو خیلی مورد توجه قرار داده.

آینه قاب مسی نوری
آینه سالن زیبایی

انواع آینه قاب مسی نوری رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه قاب مسی نوری با کیفیت بالایی تولید میشه. در این کارگاه امکان تولید هر آینه‌ای حتی به صورت اختصاصی وجود داره. تمام آینه‌های تولیدی این مجموعه از بهترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. چون برای ساخت هر آینه‌ای از بهترین مواد اولیه و بروزترین تجهیزات استفاده میشه. تا بتوینم آینه‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کنیم. اگر احیانا آینه سفارشی شما مورد سلیقتون نبود، می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه قاب مسی نوری
آینه قاب مسی نوری

اما به جز این موارد ما روی تمام آینه‌های تولیدی خودمون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفتیم.تا با این ضمانت اگر هر اتفاقی هم قرار باشه برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه یا هیچ نگرانی نباشه. فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان بتونیم رسیدگی انجام بدیم و مشکل به وجود اومده رو برطرف کنیم. مثلا اگر روشنایی آینه دچار اختلال بشه، ما براتون حتی اگر نیاز باشه لامپ آینه رو تعویض می‌کنیم. این ضمانت چیزی هست که باعث شده تا کارگاه ما تمایز ویژه‌ای نسبت به بقیه رقبا داشته باشه. چون رضایت مشتری برای ما از اهمیت خیلی بالایی برخورداره.

شماره‌هایی هم که می‌تونین برای سفارش انواع آینه قاب مسی نوری یا هر نوع آینه‌ای دیگه‌ای در ارتباط باشین،  09901717305 و 02188068352 هستن. اگر نیاز به مشاوره و یا راهنمایی هم داشتین می‌تونین از همکاران ما راهنمایی بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ