آینه لمسی آرایشگاه مردانه

آینه قاب استیل سالن آرایش

آینه قاب‌ استیل سالن آرایش
آینه گرد نوری

دنبال آینه های بروز دنیا می‌گردی؟خب تا اینجا گشتی،بسه دیگه همینجا استپ کن چون تو کارخونه آینه ها هرمدلی که مد نظر دارین رو با جزئیات براتون می‌سازیم و خودمون کاتالوگی از آینه های بروز دنیارو براتون جمع‌آوری کردیم.می‌تونین با کمک گرفتن از مشاوران متخصص مجموعه یه دیزاین عالی داشته باشین.آینه قاب استیل سالن آرایش جزو جدیدترین مدل‌ها هستن که فضای شمارو مدرن می‌کنن.اگه اصلا قصد خرید مدل‌های جدید دنیا رو نداری بدون تعارف بگم که بعداز مدتی کاروکاسبیو جمع می‌کنین.

آینه قاب استیل سالن آرایش
آینه نوری مدرن

چون تواین زمونه همه دنبال اینن که بهترین کیفیت و خدمات رو بگیرن.با پیشرفت کردن علم و فناوری شما هم باید خودتون و سالن‌تون رو عوض کنین تا با جماعت همراه بشین.

وقتی شما برای سالن‌تون وقت می‌ذارین و دکور زیبایی می‌چینین این حس رو به مشتری‌تون منتقل می‌کنین که شما و راحتی مشتری براتون با ارزشه.در این صورت می‌تونین به پیشرفت فکر کنین و با کمک آینه ها فضای لوکسی رو طراحی کنین و با داشتن پرسنلی زبردست یک محیطی رو ایجاد کنین تا انتخاب اول و آخر مشتریان شما باشین تا اطمینان کامل به شما داشته باشن.پس میدون رو برای رقباتون خالی نکنین و شما هم اقدامات لازم رو برای اینکه تو این رقابت شرکت کنین انجام بدین تا تو کارتون موفق باشین.

آینه قاب استیل سالن آرایش

آینه قاب استیل سالن آرایش رو می‌شه در شکل‌های مختلفی تولید کرد

آینه های قاب استیل رو می‌شه در هر طرحی تولید کرد یا اونا رو به صورت ایستاده و رومیزی طراحی و نصب کرد در ادامه این مقاله انواع آینه های قاب استیل رو به شما توضیح می‌دیم.

آینه قاب استیل سالن آرایش مدل ایستاده

آینه های قاب استیل رو می‌شه به صورت ایستاده طراحی کرد دور تا دور آینه قابی زیبا و مدرن دیده میشه که بسیار چشم نواز و فضا رو زیبا میکنه.آینه های ایستاده باعث میشن تا فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسه و فضا لوکس بشه چون این آینه ها تا نزدیکی‌های سقف ارتفاع داره و ارتفاع سالن رو بزرگ‌تر از حد معمول نشون میده.

با استفاده از این آینه های ایستاده قاب استیل و گذاشتن نور در روبروی این آینه، فضای شما نورانی‌تر می‌شه و یک فضای مناسب گریم کردن رو به وجود میاره.

آینه قاب استیل سالن آرایش مدل رومیزی

مدل رومیزی یکی از پرطرفدارترین مدل های آینه های آرایشه.که این آینه ارایشگاه با قاب های استیل بسیار شیک و زیبا می‌شن. آینه های قاب استیل که به صورت رومیزی هستن رو میشه روی میز هایی با پایه‌های استیل و یا آینه‌ای گذاشت تا یک فضای لوکس و شیک رو به وجود آورد.

آینه قاب استیل سالن آرایش

آینه قاب استیل سالن آرایش مدل رومیزی دوطرفه

مدل دیگه‌ای از آینه ها به صورت دو طرفه وجود داره که این آینه‌ها کاربرد بیشتری داره و اگه شما فضای سالن آرایشگاه‌تون کوچیکه و می‌خواین از قسمت وسط سالن هم به خوبی استفاده کنین آینه های دوطرفه قاب استیل به شما خیلی کمک می‌کنه. در زیر این آینه‌ها میشه میز آرایش قرارداد بر روی اونا از آینه های دوطرفه استفاده کرد که دو نفر به صورت همزمان ازاین آینه و میز استفاده کنن.

هرچی از کارگاه آینه ها بخری گارانتی یک‌ساله داره

همه محصولاتی که از کارگاه آینه ها تهیه کنین دارای گارانتی یک‌ساله هست.اگر موقع ارسال برای آینه شما مشکلی پیش بیاد و بشکنه ما یک آینه تازه برای شما طراحی می‌کنیم و اونو بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به دست شما می‌رسونیم علاوه بر اون آینه ها تا یک سال گارانتی دارن که اگه قطعه ای از آینه‌تون خراب بشه بدون دریافت هزینه قسمت آینه که از کار افتاده رو براتون تعمیر می‌کنیم و نیروهای مجرب‌مون رو برای تعمیر به محلی که آینه نصب هست می‌فرستیم. بسته‌بندی آینه ها بسیار محکمه و اصلاً نگران ارسال‌شون نباشین.

آینه قاب استیل سالن آرایش

انواع آینه قاب استیل سالن آرایش

  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل ریموتی
  • آینه قاب استیل سالن آرایش حسگری
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل تاچ
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل بک لایت
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل هالیوودی
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل هوشمند
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل ایستاده
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل قدی
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل رومیزی
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل دوطرفه
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل چرخ دار
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل پایه دار
  • آینه قاب استیل سالن آرایش مدل رنگی
  • آینه قاب استیل سالن آرایش صفحه نمایش دار

آینه قاب استیل سالن آرایش نورپردازی شده چجوری روشن و خاموش می‌شن

روش‌ها و مدل‌های مختلفی وجود داره که نور آینه های نورپردازی شدتون روشن و خاموش بشه. در ادامه این نوشته انواع مختلفش رو برای شما نام می‌بریم و توضیح می‌دیم

آینه قاب استیل سالن آرایش نور پردازی شده مدل ریموتی

آینه هایی که دارای نور پردازی هستن با روش ریموتی هم کار می‌کنن. این روش بسیار آسونه و کار کردن با این کار شما رو راحت می‌کنه الان همه لوازم‌هایی که در خانه و محل کارتون وجود داره اکثرا دارای کنترل هستن. با این ریموت و کنترل می‌تونین درجه نور آینه‌تون رو به حدی برسونین که مناسب فضاتون باشه.

اگه فضای شما نورپردازی خوبی داره می‌تونین درجه نور آینه رو کم کنین اما اگه فضای شما تاریکه و نور خوبی در فضا وجود نداره با زیاد کردن نور آینه استیل و بالا بردن درجه لامپ های ال ای دی می‌تونین نور مناسبی به فضاتون ببخشین. خوبی ریموت ها اینه که از فاصله زیاد هم کار می‌کنه و شما نیاز نیست برای اینکه این نور آینه‌ها رو روشن کنین نزدیک آینه بیاین.

آینه قاب استیل سالن آرایش

آینه قاب استیل سالن آرایش نورپردازی شده مدل حسگری

یک روش دیگه برای روشن و خاموش کردن نور آینه‌تون وجود داره که اسم اون حسگریه.تو این روش وقتی شما مقابل آینه قرار بگیرین و دست خودتون رو جلوی قسمت مشخص شده تکون بدین نور آینه‌تون روشن و خاموش می‌شه. این روش طرفداران خاص خودشون رو داره این روش یکی از روش‌های خاصی هست که کمتر در بین افراد جا افتاده.

آینه قاب استیل سالن آرایش نوری مدل تاچ

یکی دیگه از پرطرفدارترین روش های روشن و خاموش کردن نورهایی که روی آینه و پشت اون نصب میشه مدل لمسی یا تاچه که این روش به صورتیه که شما انگشت خودتون رو روی قسمت مشخص شده می‌زنین و قسمت مورد نظر رو با انگشت‌تون لمس می‌کنین تا حرارت بدن شما سنسور حساس به حرارت رو به کار بندازه و نور آینه‌تون رو خاموش و روشن کنه

آینه قاب استیل سالن آرایش

آینه قاب استیل سالن آرایش مدل چرخدار

آینه قاب استیلی که سفارش می‌دین اگه در سایز بزرگیه و به صورت ایستاده و قدیه می‌تونین به صورت مدل چرخ داره سفارش بدین.به خاطر اینکه جابجایی این آینه های چرخدار بسیار آسونه و شما نیاز ندارین که کسی دیگه ای برای جابجایی به شما کمک کنه و به راحتی می‌تونین دکوراسیون سالن آرایشگاه تون رو عوض کنین و تنوع ایجاد کنین.

آینه هایی که چرخدار نیستن باید با دریل و پیچ به دیوار نصب بشن و وقتی شما از دریل و پیچ استفاده می‌کنین دیوار شما تخریب میشه و اگه زمانی بخواین آینه‌تون رو جابجا کنین کمی دچار مشکل می‌شین.چون اولاً جابجای این آینه کمی سخته و بعد از جابجایی باید دیواری که آینه روی اون نصب شده رو درست کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه تولید آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ