آینه سالن آرایش نور مهتابی

آینه سالن آرایش نور مهتابی

آینه در سالن آرایشی جایگاه خیلی مهم و ویژه‌ای رو داره. به‌ همین دلیل آینه‌های مختلفی امروزه وجود دارن که می‌تونن برای این نوع از فضاها استفاده بشن. که هرکدوم قابلیت‌های خاص خودشون رو دارن. اما ما در اینجا به آینه سالن آرایش نور مهتابی می‌پردازیم که یک آینه خیلی کاربردی و زیبایی هست. چون آینه در سالن زیبایی هم باید عملکرد خیلی خوبی رو داشته باشه و هم این که ظاهر زیبایی رو دارا باشه. تا بتونه فضای سالن رو از اون چیزی که هست، زیباتر و جذاب‌تر کنه.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه سالن آرایش نور مهتابی

چرا آینه سالن آرایش نور مهتابی

آینه سالن آرایش نور مهتابی در بین گزینه‌های مختلفی که برای آینه سالن وجود داره، به چند دلیل انتخاب بهتری هست. اولین دلیل داشتن نورپردازی برای آینه هست که خیلی کمک میکنه به بهتر دیدن. چون این آینه مقابل خودش رو خیلی خوب روشن میکنه و باعث میشه تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین با دید بازتر و واضح‌تری کارتون رو انجام بدین.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه نورپردازی آرایشگاه

در سالن‌های آرایشی خدمات‌زیبایی به مشتری‌ها ارائه میشه و برای این که کار بتونه خیلی خوب انجام بشه، نیاز به نوری هست که هم کافی باشه و هم به‌‌شکل درستی تابیده بشه. که این آینه سالن آرایش نور مهتابی ،نورپردازیش به‌صورتی هست که اطراف خودش رو بدون هیچ سایه اضافی روشن میکنه. برای نورپردازی هم میشه رنگ‌های مختلفی رو انتخاب کرد. اما چون داشتن دید خوب و واضح در سالن آرایشی خیلی اهمیت داره، رنگ مهتابی خیلی گزینه ایده‌آلی هست. رنگ مهتابی با نور سفید و طبیعی که داره، مطلوب‌ترین روشنایی رو برای شما ایجاد میکنه.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه قدی نوری

علاوه برا کاربرد خیلی خوب آینه سالن آرایش نور مهتابی، این آینه فضای شما رو خیلی زیباتر میکنه و باعث میشه تا بزرگ‌تر و روشن‌تر و دلباز‌تر به‌ نظر برسه. درواقع این آینه فضای سالن رو خیلی شیک و مدرن جلوه میده. همونطور که می‌دونین زیبایی در طراحی و دکوراسیون برای مشاغل مختلف به‌خصوص برای سالن‌های زیبایی و آرایش خیلی مهمه. بنابراین بدونین که اگر از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، قطعا تاثیر منفی روی کارتون داره. چون به‌همون نسبت که کار حرفه‌ای ارائه میدین و مدعی در به‌روز بودن هستین، باید ابزار کارتون هم حرفه‌ای باشه.

چه مزیت‌هایی باعث میشه تا شما آینه سالن آرایش نور مهتابی خودتون رو از ما بخرین

هر نوع آینه‌ای که بخواهین مثل آینه سالن آرایش نور مهتابی رو براتون در کمترین زمان و بهترین کیفیت تولید می‌کنیم. برای تضمین و اطمینان بیشتر شما، ضمانت بی قید و شرط به‌همراه گارانتی یکساله روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. تا مثلا اگر بعد از دریافت آینه‌تون از اون رضایت نداشتین، بتونین مرجوع کنین. یا به‌عنوان مثال در طول یکسال اول خریدتون اگر نور چراغ‌های آینه دچار مشکل شد، رایگان براتون چراغ‌ها رو تعویض می‌کنیم.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه نوری مهتابی

این ضمانت و گارانتی مواردی هستن که شما فقط در این کارگاه اون رو می‌بینین. چون ما برامون داشتن بالاترین میزان رضایت مشتری‌هامون خیلی اهمیت داره و دوست داریم تا بتونیم در کنار کیفیت بالا، خدماتی هم برای راحتی و اطمینان بیشتر شما داشته باشیم. که به همین منظور فروش تمام آینه‌ها هم توسط خودمون انجام میشه. تا با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، بتونیم با قیمت منطقی‌تری آینه‌ها رو به شما عرضه کنیم.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه گرد نوری

اما نوسانات زیادی در بازار در تهیه مواداولیه وجود داره. پس اگه شما قصد سفارش آینه سالن آرایش نور مهتابی دارین یا این که هنوز آینه‌هاتون سبک قدیمی دارن، بهتره همین الان با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین و نسبت به سفارش آینه موردنظرتون اقدام کنین. همکاران ما هر سوالی هم که داشته باشین، جواب میدن تا شما بتونین انتخاب و خرید بهتری رو تجربه کنین.

اما انواع آینه سالن آرایش نور مهتابی

آینه نوری

آینه نوری یا آینه بک‌لایت یکی از آینه‌های دارای نورپردازی هست که به‌عنوان آینه سالن آرایش نور مهتابی خیلی هم مورد توجه قرار گرفته و استفاده میشه. نور این آینه خیلی ملایم و به‌حالت مخفی هست. چون لامپ‌های نواری به اسم LED در قسمت پشت آینه قرار داده میشه. و باعث میشه که نوری زیبا دور آینه رو بگیره و بتونه به دید بهتر در آینه هم کمک کنه.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه نوری سالن آرایش

به همین دلیل این نوع از آینه سالن آرایش نور مهتابی خیلی برای سالن‌های زیبایی استفاده میشه. و دیگه آینه‌های معمول خیلی کاربردی ندارن. چون این آینه‌ها به شما کمک میکنن تا روند کارتون بهتر طی بشه و این نور به بالا بردن دقتتون هم خیلی کمک میکنه.

آینه هالیوودی

آینه سالن آرایش نور مهتابی از نوع هالیوودی هم در دسته آینه‌هایی قرار می‌گیره که نورپردازی دارن. اما نوع نورپردازی این آینه با آینه نوری متفاوت هست. در آینه هالیوودی چراغ‌ها دیگه یک‌تکه نیستن و به‌صوررت جداگونه و با فاصله مشخصی روی آینه یا اگر آینه قابدار باشه، روی قاب قرار می‌گیرند. بنابراین برعکس آینه نوری که نورپردازی مخفی داره، آینه هالیوودی مستقیمه.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه هالیوودی قابدار

این آینه سالن آرایش نور مهتابی هم خیلی کمک‌کننده به شما هست. چون نور رو خیلی خوب روی مو و چهره مشتری می‌اندازه و باعث میشه تا شما با دید خیلی واضحی که براتون ایجاد شده، بتونین کار بهتری رو هم ارائه بدین. چون تا وقتی که شما نور کافی و دید خوب نداشته باشین، امکان نداره که بتونین کارهای زیبایی به‌خصوص کارهایی مثل میکاپ و آرایش انجام بدین.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

هر کدوم از این آینه‌ها چون دارای نورپردازی هستن، می‌تونن خیلی خوب به‌عنوان آینه سالن آرایشی عمل کنن. همچنین هر کدوم از این آینه‌ها هم از زیبایی مخصوص به خودشون برخوردار هستن که می‌تونن فضای شما رو خیلی مدرن‌تر و شیک‌تر کنن. علاوه‌ بر این‌ها کمک می‌کنن تا شما حرفه‌ای‌تر هم به‌‌نظر برسین. چون همه سالن‌های به‌روز از این آینه‌ها برای سالن خودشون استفاده می‌کنن.

آینه سالن آرایش نور مهتابی چه قابلیت‌های جذاب دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه

وقتی به آینه سالن آرایش نور مهتابی نگاه می‌کنیم، اولین ویژگی بارز اون که جلب‌توجه میکنه انتشار نور هست. اما این آینه‌ها فقط قدرت نورپردازی ندارن. بلکه یکسری امکانات و قابلیت‌هایی هم می‌تونه به این آینه اضافه بشه که اون رو خاص‌تر و جذاب‌تر کنه که در زیر به اون‌ها می‌پردازیم.

1- نورپردازی برای آینه سالن آرایش نور مهتابی خیلی ویژگی مهم و خوبی هست. اما وقتی این نور قابلیت تنظیم داشته باشه، اون رو خیلی کاربردی‌تر و منحصربه‌فردتر میکنه. این تنظیم اینطور هست که وقتی شما نیاز به نور بیشتری دارین می‌تونین نور آینه رو بیشتر کنین. یا برعکس اگر به نور کمتری احتیاج داشته باشین، کمتر کنین.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه سالن آرایشگاهی

2- حین کار برای آرامش بیشتر مشتر‌ی‌ها و کارکنان سالن، پخش موسیقی می‌تونه خیلی مفید باشه. جذابیت وقتی بیشتر میشه که این موسیقی از طریق آینه سالن آرایش نور مهتابی پخش بشه. که این کار رو می‌تونین با وصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث انجام بدین و لذت ببرین.

3- برای یکسری از قسمت‌ها مثل میکاپ میشه از آینه کوچیک‌تری که قدرت زوم 10 برابری داره روی آینه سالن آرایش نور مهتابی استفاده کرد. تا با این آینه بتونین پوست رو با دقت و حساسیت بیشتری ببینین تا کمک کنه در نهایت هم یک آرایش بی‌نقصی داشته باشین.

4- روی آینه می‌تونه یکسری موارد نمایش داده بشه. مثل ساعت، تاریخ، دما. که هرکدوم مایل بدین روی آینه‌تون اجرا میشه.

5- با استفاده از یک سنسوری که پشت آینه سالن آرایش نور مهتابی قرار داده میشه، اون رو میشه به حالت ضدبخار تبدیل کرد. با این سنسور وقتی آینه در معرض بخار آب هم قرار بگیره، دیگه روی اون اصلا بخاری تشکیل نمیشه. چون این سنسور سطح آینه رو یکم گرم میکنه و اجازه نمیده که بخاری روی آینه تشکیل بشه. بنابراین دیگه نگرانی بابت لکه‌دار شدن آینه و تمیز کردن اون وجود نداره.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه سالن آرایش نور مهتابی

این نکته رو بگیم که قابلیت‌هایی که در اینجا گفته شدن به‌طور خودکار روی آینه نصب نیستن. و شما برای داشتن اون‌ها باید انتخاب کنین که کدوم از این موارد روی آینه‌تون نصب بشه. این کار کمک میکنه تا آینه شما خیلی کاربردی‌تر از چیزی که هست بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ