آینه آینه قدی نوری

آینه بک‌لایت بیضی

از آینه‌های جدید و مدرنی که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته میشه به آینه بک‌لایت می‌توان اشاره کرد. آینه بک‌لایت یک آینه خاص و منحصربه‌فرد با عملکرد فوق‌العاده هست که تونسته در زمان کمی جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی بشه. این آینه تنوع زیادی رو داره و یکی از انواع اون‌ها آینه بک‌لایت بیضی هست که موضوع این متن هم در این مورد هست. برعکس آینه‌هایی که در قدیم استفاده می‌شدن ، هیچ قابلیت و عملکردی رو هم از خودشون نداشتن، اما آینه‌ای مثل آینه بک لایت به شما امکانات بالایی رو به‌عنوان یک آینه میده.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه بک‌لایت بیضی

ویژگی و مشخصات آینه بک‌لایت بیضی چیه

آینه بک‌لایت بیضی یک آینه‌ای با قابلیت نورپردازی عالی هست که این نورپردازی خوب خودش رو به وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. چراغی که برای این آینه استفاده میشه، یک چراغ معمولی نیست و از نظر شکل ظاهری نواری شکل هست و ضخامت کمی رو هم داراست. همینطور نحوه قرارگیری چراغ هم در پشت آینه هست که موجب میشه تا نوری مخفی و ملایم دور آینه ایجاد بشه. به همین دلیل هم هست که به این آینه آینه نور مخفی و آینه نوری هم گفته میشه.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه نور مخفی

آینه بک‌لایت بیضی با انتشار نور خوبی که داره باعث میشه تا وقتی که جلوی آینه برای دیدن خودتون بایستین، نور کمک کنه تا خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. چراغ طوری برای آینه طراحی شده و کار گذاشته میشه که بتونه خیلی خوب مقابل خودش رو روشن کنه و تصویری واضح در آینه ایجاد کنه.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه نوردار

همچنین شکل بیضی برای آینه بک‌لایت هم می‌تونه زیبایی این آینه رو چندین برابر کنه. بیضی شکلی خاص‌تر از اشکال معمولی مثل دایره و مستطیل هست و می‌تونه فضایی که در اون قرار می‌گیره رو هم خاص‌تر جلوه بده. این شکل برای آینه به‌گونه‌ای هست که می‌تونه آینه رو برای هر فضا و کاربردی مناسب کنه. شما هر چیدمان و دکوراسیونی که داشته باشین، این آینه خودش رو با اون منطبق می‌کنه و زیبایی فضا رو خیلی بیشتر می‌کنه.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه بیضی رومیزی

آینه بک‌لایت بیضی چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه روی خودش داشته باشه

اولین و اصلی‌ترین ویژگی که آینه بک‌لایت بیضی داره، همین انتشار نور عالی خودش هست که کمک بزرگی به دیدن واضح در آینه می‌کنه. اما به جز این مورد که اتفاقا آینه رو خیلی کاربردی‌تر کرده و عملکرد اون رو ارتقا داده، این آینه می‌تونه یکسری قابلیت‌های خاص‌تری رو هم روی خودش داشته باشه. این قابلیت‌ها رو شما به‌صورت انتخابی روی آینه خودتون دارین. یعنی هر موردی که دوست دارین تا آینه‌تون اون رو دارا باشه یا این که فکر می‌کنین موردنیازتون هست رو درخواست میدین تا روی آینه اجرا بشه. اما این قابلیت‌ها:

آینه بک‌لایت بیضی
آینه نوردار مدرن

. چراغ LED که برای آینه بک‌لایت بیضی مورد استفاده قرار می‌گیره، تنوع رنگی بالایی رو داره. و شما این امکان رو دارین که روی بتونین مثلا دو رنگ رو برای نورپردازی آینه‌تون انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین، خیلی راحت خودتون رنگ نور آینه رو تغییر بدین. علاوه بر این امکان تغییر میزان نور هم وجود داره تا در صورتی که به میزان نور بیشتر یا کمتری نیاز داشتین، با این آینه بتونین نور مورد نیاز خودتون رو تامین کنین.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه بیضی قدی

. آینه بک‌لایت هوشمند و خیلی فراتر از آینه‌های معمولی هم می‌تونه باشه. به این صورت که شما امکان وصل کردن این آینه‌ها رو به اینترنت و بلوتوث می‌تونین داشته باشین. با وصل شدن آینه، امکانات خیلی خاص‌تری برای شما ایجاد میشه. مثل این که می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. امکان خیلی جذاب و خاص که فقط با همچین آینه‌های مدرنی امکان‌‌پذیر هست.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه بک‌لایت

. امکان دیگه برای آینه بک‌لایت بیضی، امکان حکاکی روی اون هست که شما هر چیزی مثل طرح یا نوشته‌ای رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه. هر چیزی که بخواین دقیقا طبق خواسته خودتون حکاکی میشه. مثلا اسم یا لوگو می‌تونین با هر فونت و طرحی انتخاب کنین تا روی آینه اجر بشه. این حکاکی زیبایی و خاص بودن آینه رو خیلی بیشتر می‌کنه و جلوه خاصی رو به اون می‌بخشه.

. این آینه می‌تونه به‌صورت آینه ضد بخار هم باشه. آینه ضد بخار عملکردش به این صورته که وقتی در معرض بخار آب قرار بگیره با استفاده از یک سنسوری که پشت اون قرار داده شده، سطح آینه کمی گرم میشه و همین موضوع عاملی میشه برای جلوگیری از ایجاد بخار آب روی سطح آینه. این قابلیت برای آینه‌هایی که در فضاهای مرطوب مثل حموم و سرویس بهداشتی قرار می‌گیرن، بسیار مناسب هست. چون شما دیگه نیازی نیست زمان زیادی رو برای تمیز کردن آینه صرف کنین و همیشه سطح آینه‌تون تمیز و شفاف باقی می‌مونه.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه بیضی نوری

. روی صفحه آینه می‌تونه زمان، دما یا تاریخ هم نمایش داده بشه. همه اینا به انتخاب خود شما انجام می‌شن و باعث میشه تا آینه‌ای مختص به کاربرد و سلیقه خودتون رو داشته باشین. در این صورت شما می‌تونین با نگاه کردن به صفحه آینه از این موارد هم اطلاع پیدا کنین.

برای استفاده از آینه بک‌لایت بیضی چه راه‌هایی رو می‌تونین داشته باشین

برای این که آینه بک‌لایت بیضی رو خاموش و روشن کنین و بتونین از قابلیت‌های نصب شده روی آینه استفاده کنین، سه راه وجود داره. یعنی در این مورد هم انتخاب با خود شماست که می‌خواین نحوه کارکرد آینه‌تون به چه صورتی باشه.

. اولین موردی که می‌تونین برای نحوه کارکرد آینه بک‌لایت بیضی داشته باشین، به‌صورت لمسی هست. آینه لمسی به این صورته که یک قسمت‌هایی روی آینه مشخص شده و شما با لمس اون قسمت‌ها روی آینه می‌تونین از اون استفاده کنین.

. کارکرد دومی که برای آینه نوری وجود داره، استفاده از یک ریموت برای آینه هست. آینه ریموتی رو شما می‌تونین با کنترلی از راه دور هم مورد استفاده قرار بدین و دیگه نیازی نباشه تا نزدیک آینه بیاین. بلکه از هر جایی که در فضا باشین، می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. اما سومین نحوه کارکرد آینه بک‌لایت بیضی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه که فقط با تکون دادن دست‌تون می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین و از اون استفاده کنین.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه نوردار آرایشی

چرا آینه بک‌لایت بیضی رو از کارگاه تولیدی آینه‌ها بخرین

ما در کارگاه تولیدی آینه‌ها تولیدکننده انواع آینه بکلایت بیضی و هر نوع آینه دیگه‌ای هستیم. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید می‌شن، از بالاترین سطح کیفیت و استاندارد برخوردار هستن و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون خیلی راحت رقابت کنن. به این دلیل که حساسیت و سختگیری بالایی برای تولید هر آینه وجود داره. و ما کیفیت و قیمت آینه‌های تولیدی خودمون رو ضمانت می‌کنیم و شما با خیال راحت می‌تونین آینه دلخواه خودتون رو سفارش بدین. همینطور اگر آینه مورد دلخواه‌تون نباشه هم ما ضمانت مرجوعی داریم و شما امکان بازگشت کالا رو دارین.

آینه بک‌لایت بیضی
آینه بک‌لایت بیضی

علاوه بر این موارد ما روی هر آینه‌ای که در این مجموعه تولید می‌شه، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفتیم تا اگر هر مشکلی احیانا برای آینه به وجود اومد، بتونین از این ضمانت استفاده کنین و نیازی هم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نباشه. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که این ضمانت شامل اون نمی‌شه. باید این نکته رو هم اضافه کنیم که آینه‌های مجموعه ما از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستن و به‌سادگی دچار مشکل نمی‌شن. اما با این حال برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز این موارد رو در نظر گرفتیم.

شماره‌ تماس مجموعه ayneha هم 09357015855 هست. از هر جایی که در کشور باشین می‌تونین آینه موردنظر خودتون رو از بورس آینه نوری با امکانات عالی و خدمات پس از فروش تهیه کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ