آینه ایستاده مدرن

آینه ایستاده مدرن

آینه امروزه به یکی از وسیله‌های مهم در زندگی هر آدمی تبدیل شده. آینه وسیله‌ای هست که مورد استفاده هر روزه قرار می‌گیره. این اهمیت بالای آینه باعث شده تا آینه‌ها انواع بسیار مختلفی داشته باشن. آینه ایستاده مدرن یکی از بهترین و کاربردی‌ترین آینه‌ها محسوب میشه که دارای مزایای خاص خودش هست. خود این آینه هم از تنوع زیادی برخوردار هست که می‌تونه از انواع بسیار مختلف آینه‌ها ساخته بشه. در دنیای امروزی یکسری آینه‌های مدرنی معرفی شدن که این آینه‌ها می‌توننن به هر شکلی از جمله به‌صورت ایستاده ساخته و مورد استفاده قرار بگیرن. در قسمت پایین‌‌تر در مورد انواع این آینه‌های مدرن صحبت می‌کنیم تا بتونین با اون‌ها آشنایی پیدا کنین.

آینه ایستاده مدرن
آینه ایستاده مدرن

معرفی انواع مختلف آینه ایستاده مدرن

آینه معمولی

آینه معمولی که می‌گیم همین آینه‌های شفافی هست که قابلیت خاصی روی اون‌ها نصب نیست. اما این آینه‌ها شکل مدرنی مثل آینه ایستاده مدرن می‌تونن باشن. این آینه در عین سادگی خاصی که داره، بسیار زیبا و جذاب هستش. و می‌تونه در هر فضایی با هر کاربرد و چیدمانی مورد استفاده قرار بگیره. این آینه‌ها همیشه از گذشته تا به امروز مورد توجه بودن و در خیلی از فضاها با توجه به سادگی و همینطور قیمت مناسب‌تری که دارن، استفاده میشن. این آینه‌ها می‌تونن به‌شکلی مدرن که مناسب برای فضاهای امروزی باشن، ساخته و مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه قدی متحرک نوری
آینه مدرن

آینه نوری

یکی از انواع آینه ایستاده مدرن قطعا آینه نوری هست. انواع آینه نوری مدرن آینه‌هایی هستن که در اون‌ها نورپردازی خیلی خوبی انجام شده. نورپردازی آینه به‌وسیله چراغ‌هایی که پشت آینه قرار داده میشه، تامین میشه. چراغ این آینه از نظر شکل ظاهری نواری شکله و ضخامتش هم کم هست که پشت آینه به‌راحتی تعبیه میشه. چراغ طوری پشت آینه قرار می‌گیره که وقتی روشن بشه، نوری طبیعی رو دور آینه ایجاد می‌کنه. این نور خیلی یکدست دور آینه رو می‌گیره و موجب روشنایی خیلی خوبی اطراف آینه میشه.

آینه لباس فروشی نوری
آینه نوردار ایستاده

این آینه ایستاده مدرن با نورپردازی فوق‌العاده خاص خودش موجب میشه تا دیدن در آینه خیلی واضح‌تر انجام بشه. به این دلیل که نور آینه خیلی دقیق طراحی شده که بتونه این دید باز و روشن رو فراهم کنه. به این حالت که وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، نور آینه کمک می‌کنه تا شما در معرض نور اون باشین و از این طریق بتونین خودتون رو خیلی خوب در آینه تماشا کنین. چون نور خیلی کتمرکز و دقیق روی شماست و شما رو خیلی واضح در خودش نشون میده.

آینه ایستاده مدرن
آینه هوشمند

آینه لامپ‌دار

از انواع دیگه آینه ایستاده مدرن میشه به آینه لامپ‌دار اشاره کرد. آینه لامپ‌دار هم به‌دلیل استفاده از چراغ‌های LED دارای روشنایی ایده‌آلی هستش. اما در این آینه تعدادی چراغ روی خود آینه و به فاصله مشخصی قرار داده میشن. این نوع قرارگیری چراغ روی آینه موجب میشه تا نوری هم که ایجاد می‌کنن، حالت مستقیمی داشته باشه. در این آینه هم وقتی جلوی اون قرار بگیرین، نور آینه کاملا روی شما هست که شما رو خیلی واضح نشون میده.

آینه ایستاده مدرن
آینه چراغ‌دار

نوری که توسط این چراغ‌های LED ایحجاد میشه، خیلی طبیعی و سازگار با چشم هست که موجب میشه تا دید روشنی در آینه ایجاد بشه. نوری که از آینه منتشر میشه، طراحیش به‌صورتی بوده که بتونه نوری که برای دیدن در آینه نیاز هست رو به بهترین شکل فراهم کنه. این نور فراهم شده خیلی دقیق اطراف آینه رو روشن می‌کنه که دیدن در آینه رو خیلی بهتر می‌کنه. بنابراین برای خیلی از کاربردها که این نور از اهمیت خیلی بالایی برخورداره مثل آرایش و میکاپ، خیلی می‌تونه مفید و کمک‌کننده باشه.

آینه ایستاده مدرن
آینه قابی لامپ‌دار

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع آینه ایستاده مدرن، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه آینه جدیدی با امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو داره. این آینه یک آینه‌ای هست که جای دو آینه رو برای شما ایجاد می‌کنه. این آینه در خیلی از فضاها می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. چون فضایی که اشغال می‌کنه، فضای یک آینه هست اما نقش دو آینه رو برای شما می‌تونه داشته باشه.

آینه ایستاده مدرن
آینه دوطرفه

همچنین آینه دوطرفه می‌تونه از مزایای آینه‌هایی که دارای نورپردازی هم هستن، بهره‌مند باشن. در این صورت مزایای آینه بسیار بیشتر و کاربردی‌تر هم میشه. چون می‌تونین هم از دو طرف آینه به‌طور همزمان استفاده کنین و هم این که از نورپردازی فوق‌العاده عالی این آینه‌ها بهره‌مند بشین.

چه قابلیت‌های خاصی می‌تونه روی آینه ایستاده مدرن نصب بشه

آینه‌ای که به‌عنوان آینه ایستاده مدرن معرفی شد، اغلب دارای نورپردازی هست که موجب شده تا آینه خیلی کاربردی‌تر از گذشته بشه. اما به‌جز این نورپردازی آینه‌های مدرن می‌تونن یکسری قابلیت‌های خاصی هم داشته باشن که این قابلیت‌ها به‌طور انتخابی روی خود آینه وصل میشن.

آینه ایستاده مدرن
آینه مدرن خاص

. نورپردازی که آینه ایستاده مدرن داره، می‌تونه امکان تغییر هم داشته باشه. تغییر در میزان نور و رنگ نورپردازی می‌تونه اتفاق بیفته. یعنی اگر یک زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین میزان نور رو تنظیم کنین. همچنین رنگ‌هایی رو که از قبل انتخاب کردین هم می‌تونین هر زمان که خواستین، خیلی راحت برای نورپردازی آینه داشته باشین.

. آینه بروز و جدید امکان وصل شدن به اینترنت و بلوتوث رو هم داره. با وصل شدن آینه می‌تونین از آینه موسیقی دلخواه و حتی ویدئو پخش کنین. قابلیت خیلی جذابی که آینه‌ها رو خیلی خاص‌تر کرده و بیشتر مورد توجه قرار داده.

. روی صفحه نمایشی که برای آینه هست، امکان نمایشزمان، دما یا تاریخ هم وجود داره که از مزیت‌های دیگه آینه می‌تونه باشه.

. حکاکی رو آینه هم از قابلیت‌هایی دیگه‌ای هست که به آینه جلوه زیباتری رو میده. برای حکاکی روی آینه هر نوشته یا طرحی می‌تونه انتخاب بشه که این حکاکی در کنار نورپردازی که آینه داره، زیبایی خیلی خاصی رو به اون خواهد بخشید.

. همچنین نحوه کارکرد آینه ایستاده مدرن هم می‌تونه به سه صورت انجام بشه. لمسی، ریموتی و حسگری که آینه می‌تونه به یکی از این سه روش مورد استفاده قرار بگیره و خاموش و روشن بشه. هر کدوم از این موارد از مزایای خاص خودشون برخوردار هستن.

آینه ایستاده مدرن
آینه چراغ‌دار خاص

انواع آینه ایستاده مدرن رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه ایستاده مدرن و هر نوع آینه دیگه‌ای با بهترین کیفیت و استاندارد تولید میشه. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، با حساسیت خاصی مراحل تولیدشون انجام میشه. با توجه به این که آینه‌ها برای فروششون هیچ واسطه‌ای هم وجود نداره، از قیمت خیلی مناسبی هم برخودرار هستن. شما هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا طبق خواسته خودتون و با کیفیت بالایی تولید میشه.

آینه ایستاده مدرن
آینه ایستاده مدرن

علاوه بر این‌ها ما روی هر آینه‌ای ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم داریم. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیادش، ما پشتیبانی کامل از آینه‌ها داریم که نیازی هم به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما نیست. بلکه فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی انجام بشه. حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه، ما این لامپ رو برای شما کاملا رایگان تعویض می‌کنیم.

برای سفارش آینه مورد نظر خودتون و ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین.اگر نمی‌دونین که چه آینه‌ای برای فضا و کاربردتون مناسب‌تر هم هست می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین تا اون‌ها با تجربه بالایی که در این زمینه دارن، برای شما بهترین پیشنهادات رو با توجه به سلیقه و همینطور بودجه‌ای که دارین داشته باشن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ