آینه آرایشگری مردانه

آینه آرایشگری مردانه

آرایشگاه مردانه هم در نوع خودش از اهمیت بالایی برخورداره. و مثل گذشته نیست که یک فضای ساده‌ای باشه که اهمیت خاصی هم نداشته باشه. برای هر آرایشگاهی ازجمله آرایشگاه مردانه، نیاز به آینه آرایشگری مردانه وجود داره. اصلا بدون وجود آینه نمیشه اسم فضایی رو آرایشگاه گذاشت. چون اصلا با وجود آینه هست که فضایی شبیه به آرایشگاه میشه. همینطور برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه هم آینه از موارد ضروری محسوب میشه. به همین دلیل هم هست که آینه‌های قدیمی به‌خصوص برای آرایشگاه استفاده خاصی ندارن. و یکسری آینه‌های مدرنی معرفی شدن که قابلیت‌های خوبی رو هم از خودشون نشون میدن.

آینه آرایشگری مردانه
آینه آرایشگری مردانه

دلیل اهمیت آینه آرایشگری مردانه چیه

آرایشگاه‌های مردانه هم امروزه اهمیت بالایی دارن. به این دلیل که آقایون هم در دنیای امروزه به ظاهر خودشون توجه می‌کنن. آرایشگاه‌ها هم دیگه مثل قدیم نیستن که فقط یک مدل کوتاهی داشته باشن و برای همه هم همون روش رو پیاده کنن. بلکه علاوه بر کوتاهی که امروزه خیلی تخصصی شده و مدل‌های بسیار زیادی وجود داره، در آرایشگاه‌های مردانه خدمات دیگه‌ای هم ارائه میشه. مثل گریم، خدمات پوستی و… . برای انجام تمام این کارها هم نیاز به آینه آرایشگری مردانه وجود داره.

آینه آرایشگری مردانه
آینه نوری سالن

درواقع میشه اینطور گفت که آینه از اصلی‌ترین لوازمی هست که در هر آرایشگاهی باید وجود داشته باشه. آینه برای انجام تمام کارها به کمک شما میاد تا بتونین خدمات تخصصی و حرفه‌ای خودتون رو به مشتری‌ها ارائه بدین. آینه هم تقریبا در تمام قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. به همین دلیل هم نیاز به آینه‌هایی با عملکرد فوق‌العاده و در عین حال زیبا هستش.

آینه آرایشگری مردانه
آینه رومیزی آرایشگاهی

معرفی انواع آینه آرایشگری مردانه

آینه ساده

آینه ساده منظور آینه‌های معمولی هست که صفحه شفافی دارن و همیشه از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما با گذشته خود تفاوت‌هایی رو پیدا کردن و پیشرفت‌های زیادی داشتن. مثل این که شفافیت اون‌ها خیلی افزایش پیدا کرده و همینطور از نظر مقاومت هم خیلی بهبود پیدا کردن تا به شکل آینه‌های امروزی در بیان. همینطور بتونین با این آینه‌ها، فضاهای مدرنی هم ایجاد کنین. و در کنار کاربردی که این نوع از آینه آرایشگری مردانه داره از زیبایی اون هم استفاده ببرین.

آینه آرایشگری مردانه
آینه آرایشگاهی

آینه نوری

یکی دیگه از انواع آینه آرایشگری مردانه که امروزه معرفی شده، آینه نوری هستش. در آینه نوری برای داشتن نورپردازی از چراغی به نام LED استفاده میشه. این چراغ یک‌تکه هست و ضخامت کمی هم داره و پشت آینه قرار داده میشه. بنابراین با به کار بردن چراغ در پشت آینه، نور مخفی و ملایمی برای آینه ایجاد میشه. این نور به شما کمک می‌کنه تا وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. چون نور کاملا یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه و باعث میشه تا دید بازی براتون ایجاد بشه.

آینه آرایشگری مردانه
آینه گرد نوری

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه اصلی‌ترین دلیلی که باعث شده تا این همه مورد توجه قرار بگیره، همین داشتن نورپردازی هست که موجب شده تا عملکرد آینه نسبت به آینه‌های معمولی خیلی ارتقا پیدا کنه. و شما با این آینه می‌تونین خیلی بهتر و حرفه‌ای تر عمل کنین. چون تمام این کارها نیازمند دقت و تمرکز بالایی هستن. که با وجود نور خوب و کافی و تصویر شفاف شما کار تمیزتری رو می‌تونین داشته باشین.

آینه آرایشگری مردانه
آینه نوری قدی

آینه هالیوودی

از انواع دیگه آینه آرایشگری مردانه میشه به آینه هالیوودی اشاره کرد. آینه هالیوودی هم مثل آینه نوری در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما در اینجا چراغ یک‌تکه نیست و از چندین چراغ استفاده میشه. شکل چراغ‌ها شبیه چراغ‌های معمولی هستش که روی آینه و با فاصله مشخصی قرار می‌گیرن. وقتی چراغ‌ها با فاصله استاندارد روی آینه قرار داده بشن و روشن بشن، نور کاملا یکدست و یکنواختی رو فراهم می‌کنن که خیلی خوب اطراف آینه رو روشن می‌کنه. با این وجود در مورد این آینه هم این نکته وجود داره که زمانی که جلوی آینه بایستین، خیلی واضح در آینه دیده میشین.

آینه آرایشگری مردانه
آینه چراغ‌دار قدی

این چراغ‌ها در این آینه‌ها خیلی به‌درستی به کار برده میشن تا بتونن روشنایی خیلی فوق‌العاده و کاربردی رو ایجاد کنن. چون وقتی از آینه‌های معمولی استفاده میشه، برای روشنایی هم از چراغ‌هایی که در محیط هستن استفاده میشه. و هیچ‌کدوم از اون‌ها نمی‌تونن مثل این آینه‌ها روشنایی رو به این خوبی فراهم کنن. اصلا طراحی آینه‌ها برای این بوده که بتونن اصلا انتظاراتی بیشتر از آینه‌های معمولی رو برآورده کنن که باعث شده تا آینه نوری و آینه هالیوودی معرفی و به بازار عرضه بشن.

قابلیت‌های آینه نوری و هالیوودی چه موارد دیگه‌ای می‌تونه باشه

. برای این که بتونین دقت و تمرکز بالایی داشته باشین، باید نور کافی و خوبی داشته باشین. برای همین منظور این آینه‌ها قابلیت تنظیم نور هم دارن. یعنی به این صورت که می‌تونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. تا از این طریق میزان نور مورد نیاز خودتون رو داشته باشین. همچنین امکان تغییر رنگ نورپردازی برای آینه هم وجود داره. تا هر زمان که دوست داشتین خودتون خیلی راحت رنگ نور آینه رو تغییر بدین. البته باید از قبل خودتون انتخاب کنین که می‌خواین چه رنگ‌هایی برای نور آینه داشته باشین.

آینه آرایشگری مردانه
آینه مدرن آرایشگاه

. قابلیت جذاب دیگه برای این نوع از آینه آرایشگری مردانه، پخش موسیقی یا ویدئو از آینه هستش. این امکان رو شما با متصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث می‌تونین فراهم کنین. یک امکان خیلی جذاب که باعث شده تا این آینه‌ها نسبت به آینه‌های قدیمی تمایز ویژه‌ای پیدا کنن.

. روی صفحه آینه میشه از یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی داره، استفاده بشه. با این آینه شما می‌تونین یک قسمت‌هایی رو از دید نزدیک‌تر ببینین و اینطوری دقت بالاتری هم براتون ایجاد میشه.

. همچنین روی صفحه آینه آرایشگری مردانه امکان نمایش زمان، دما یا تاریخ هم وجود داره.

هر کدوم از قابلیت‌ها که برای آینه‌ها وجود داره، به‌صورت انتخابی هستش. و شما خودتون انتخاب می‌کنین که چه قابلیتی رو دوست دارین آینه داشته باشه.

آینه آرایشگری مردانه
آینه جدید آرایشگاهی

آینه آرایشگری مردانه رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه آرایشگری مردانه و هر نوع آینه دیگه‎‌ای که مدنظرتون باشه در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت تولید میشه. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با نظارت خاصی تولید میشن. به همین دلیل کیفیت آینه‌ها رو کاملا تضمین می‌کنیم. برای ساخت آینه‌ها هم از مواد اولیه درجه یک و تجهیزات به‌روزی استفاده میشه و امکان ساخت آینه‌های خاص هم وجود داره. هر آینه‌ای که سفارش بدین دقیقا طبق خواسته شما تولید میشه. اگر احیانا آینه موردپسندتون نشد، با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه رو برگردونین.

آینه آرایشگری مردانه
آینه آرایشگری مردانه

اما چیزی که بیشتر باعث شده تا کارگاه تولیدی آینه بیشتر مورد توجه قرار بگیره و متمایزتر از بقیه رقبا باشه، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. با این ضمانت هر مشکلی هم اگر قرار باشه برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی نیست. چون تماما از این مجموعه پشتیبانی صورت می‌گیره. و حتی نیاز نیست که شما کوچکترین هزینه‌ای پرداخت کنین. البته اگر آینه شکسته بشه یا این که ضربه بخوره متاسفانه شامل این ضمانت نمیشه.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه هستن. می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین. اگر نیاز به مشاوره یا هر راهنمایی هم داشته باشین، همکاران ما در این مجموعه در خدمت شما هستن. تا بتونن کمک کنن که آینه مناسب خودتون رو انتخاب کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ