آینه لمسی لامپی

آینه‌های لاکچری گریم عروس

آینه‌ها امروزه انواع مختلفی دارن و برای کاربردهای خاص هم آینه‌های خاصی وجود داره که بتونه عملکرد آینه رو ارتقا بده. مثل گریم و میکاپ عروس که نیاز به آینه‌ای داره که بتونه خیلی خوب عمل کنه. در این متن به آینه‌های لاکچری گریم عروس می‌پردازیم. این آینه‌ها از جدیدترین آینه‌ها محسوب میشن که اصلا برای این کار مناسب هستن. این آینه‌ها با وجود کارکرد عالی خودشون تونستن کاملا جایگزین آینه‌های قدیمی و ساده بشن. چون اون آینه‌ها هیچ‌وقت امکانات و قابلیت‌های آینه‌های مدرن امروزی رو نمی‌تونن داشته باشن. به همین دلیل این آینه‌ها در مدت زمان کمی خیلی مورد توجه قرار گرفتن. حالا بریم با این آینه‌ها آشنا بشیم.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه‌های لاکچری گریم عروس

معرفی انواع آینه‌های لاکچری گریم عروس

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار به‌عنوان یکی از آینه‌های لاکچری گریم عروس شناخته میشه. در این آینه تعدادی چراغ با یک فاصله مشخصی روی آینه قرار می‌گیرن. فاصله مشخص برای این هست که وقتی چراغ‌ها روشن میشن، بتونن نور مطلوب و یکدستی رو برای شما فراهم کنن و هیچ سایه‌ای رو ایجاد نکنن. بنابراین وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین می‌تونین خیلی واضح و روشن چهره خودتون رو ببینین.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه میکاپ چراغ‌دار

چراغ‌هایی هم که برای آینه چراغ‌دار به کار میرن، LED هستن. این چراغ‌ها بهترین نوع چراغ در بازار محسوب میشن. روشنایی که ایجاد می‌کنن خیلی طبیعی هست و سازگاری بالایی هم با چشم دارن. همچنین از نظر مصرف انرژی هم خیلی مناسب هستن و در مقابل طول عمر بالایی رو دارا هستن.بنابراین برای استفاده در آینه و یا هر جای دیگه‌ای ایده‌آل‌ترین گزینه هستن.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه چراغ‌دار آرایشی

پس زمانی هم که به‌عنوان میکاپ آرتیست عروس شما جلوی آینه قرار بگیره، شما دید واضحی رو روی صورت و پوست دارین. وقتی شما دید خوبی داشته باشین، قطعا می‌تونین گریم خیلی تمیز و بی‌نقصی رو انجام بدین. همینطور با دید بازی که دارین، دقت و تمرکز بالاتری هم براتون ایجاد میشه و باعث میشه تا روند کار خیلی بهتر پیش بره.

آینه نوری

از انواع دیگه آینه‌های لاکچری گریم عروس میشه به آینه نوری اشاره کرد. در آینه نوری هم از چراغ LED استفاده میشه. اما این چراغ از نظرظاهری با چراغی که در آینه چراغ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره، متفاوت هستش. اما تمام مزایا و ویژگی‌های مثبت اون رو دارا هست. چراغی که در آینه نوری به کار میره، نواری شکله و ضخامت کمی هم داره. این چراغ پشت آینه تعبیه میشه و وقتی روشن بشه، نوری مخفی و ملایم دور آینه رو می‌گیره. این نور با وجود این که ملایم هستش، اما برای استفاده به‌عنوان آینه گریم عروس خیلی مناسب و قابل قبول هستش.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه نوردار آرایشگاهی

آینه نوری مخصوص گریم عروس هم دقیقا مثل آینه چراغ‌دار می‌تونه بهترین عملکرد رو داشته باشه. چون وقتی عروس مقابل آینه بنشینه، دقیقا در معرض این نور هست و موجب میشه تا دید کاملا واضحی براتون ایجاد بشه. وقتی شما هم که دید خوب و واضحی داشته باشین، می‌تونین یک گریم خیلی حرفه‌ای و تخصصی رو پیاده کنین. به این دلیل که گریم عروس یک کار کاملا تخصصی و ظریفی هستش که بدون وجود نور کافی نمی‌تونین یک میکاپ خوبی رو انجام بدین.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه نوری بیضی

آینه دوطرفه

اما نوع دیگه از آینه‌های لاکچری گریم عروس، آینه دوطرفه هستش. آینه دوطرفه آینه‌ای هست که امکان استفاده از هر دو سمت اون برای شما به‌طور همزمان می‌تونه فراهم بشه. در این صورت شما یک آینه دارین که این آینه می‌تونه نقش دو آینه رو برای شما داشته باشه. بنابراین اگر فضای کوچیکی دارین و نیاز به دو آینه دارین، آینه میکاپ دوطرفه گزینه ایده‌آلی محسوب میشه.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه دوطرفه

آینه دوطرفه به‌خصوص برای فضاهایی مثل سالن عروس می‌تونه خیلی مناسب باشه. استفاده از این آینه باعث میشه تا از تمام فضا بتونین نهایت استفاده رو ببرین و بتونین از تمام ظرفیت‌های فضای موجود بهره‌مند بشین. آینه دوطرفه می‌تونه به‌صورت آینه‌های نوری یا چراغ‌دار هم باشه. در این صورت مزایای آینه دوطفه فوق‌العاده میشه و یک آینه کاملا کاربردی برای شما خواهد بود.

آینه‌های لاکچری گریم عروس چه جاهایی کاربرد دارن

. آرایشگاه اصلی‌ترین جایی هست که می‌تونه برای آینه‌های لاکچری گریم عروس خیلی مناسب باشه. درواقع آرایشگاه و سالن زیبایی جایی هست که گریم و آرایش عروس رو به‌طور تخصصی انجام میده. بنابراین آینه که نیاز جدی برای گریم و میکاپ هستش، باید توجه خاصی به اون بشه. به همین دلیل آینه‌های مدرنی که معرفی شدن می‌تونن ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن باشن. چون جایی مثل آرایشگاه که گریم و میکاپ به‌طور حرفه‌ای و تخصصی انجام میشه باید ابزار کاری هم که در اون مورد استفاده قرار می‌گیره، حرفه‌ای باشه.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه گرد آرایشگاهی

همچنین آینه‌های لاکچری گریم عروس کمک می‌کنن تا شما بتونین کار خیلی بهتری رو برای مشتری خودتون انجام بدین. به این دلیل که اغلب اون‌ها دارای نورپردازی هستن و نور به روی صورت عروس که تابیده بشه، باعث میشه تا دید بازتری هم برای شما ایجاد بشه. و با دید باز می‌تونین گریمی کاملا حرفه‌ای و تمیز رو ارائه بدین.

برخی از عروس‌ها دوست دارن که آرایشگرشون بیاد و خونه این میکاپ و گریم رو انجام بده. چون عروس استرس کمتری رو خواهد داشت و همینطور فضای آرامش‌بخشی رو تجربه می‌کنه. در این صورت هم آینه‌های لاکچری گریم عروس خیلی انتخاب مناسبی هستن. و به آرایشگر این امکان رو میدن که خیلی حرفه‌ای‌تر بتونه عمل کنه. همچنین در زمان‌های دیگه هم این آینه‌های مدرن و لاکچری برای فضای خونه می‌تونن خیلی زیبا و کاربردی باشن.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه لامپی گریم

آینه‌های لاکچری گریم عروس چه قابلیت‌هایی رو هم می‌تونن داشته باشن

. روی هر کدوم از آینه‌های لاکچری گریم عروس که معرفی شدن می‌تونین درخواست بدین تا یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی داره، استفاده بشه. در این حالت شما می‌تونین هر قسمت از صورت خودتون رو که می‌خواین از نمای نزدیک‌تر ببینین. با این آینه شما اشراف و تمرکز بیشتری هم روی صورت و پوست دارین.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه نوری هوشمند

. آینه‌های لاکچری گریم عروس رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث هم وصل کنین. با وصل شدن آینه امکان پخش موسیقی یا ویدئو از طریق آینه فراهم میشه. یک امکان خیلی جذابی هست که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه.

. روی صفحه نمایش آینه امکان نمایش زمانف دما یا تاریخ هم وجود داره. تا با نگاه کردن به صفحه آینه خیلی راحت بتونین از این موارد مطلع بشین.

. نوری که از این آینه‌ها منتشر میشه، می‌تونه کم یا زیاد بشه. در این صورت شما هر زمان که نیاز به نور متفاوتی داشتینف می‌تونین از طریق آینه نور اون رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین امکان تغییر رنگ نور آینه هم فراهم هست. تا بتونین رنگ‌های انتخابی خودتون رو هر وقت که خواستین برای آینه اعمال کنین.

قابلیت‌هایی که در موردشون صحبت شد، به انتخاب شما روی آینه نصب میشن. یعنی شما هر موردی که فکر می‌کنین مورد نیازتون هست یا دوست دارین که داشته باشین رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه شما نصب بشه.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه نوردار

چرا آینه‌های لاکچری گریم عروس رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه از ساده‌ترین آینه‌ها تا آینه‌های لاکچری گریم عروس در کمترین زمان تولید میشه. تمام آینه‌ها از بهترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. چون آینه‌ها تماما در همین مجموعه و با به کارگیری بهترین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین نیروی کار ماهر ساخته میشن. و ما تضمین کیفیت و قیمت رو روی آینه‌ها داریم. فروش آینه‌ها توسط خود مجموعه انجام میشه. به همین دلیل با حذف واسطه‌های موجود تونستیم تا قیمت مناسب‌تری برای آینه‌ها داشته باشیم.

آینه‌های لاکچری گریم عروس
آینه‌های لاکچری گریم عروس

علاوه بر تمام این‌ها آینه‌های این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی نیست. چون ما خیلی زود مشکل به وجود اومده رو بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. البته در صورت شکسته شدن آینه یا ضربه خوردن اون، متاسفانه شامل ضمانت نیست. همچنین ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفته شده تا اگر ازز آینه خوشتون نیومد و مطابق خواسته‌تون احیانا نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

شماره‌هایی که می‌تونین با ما در ارتباط باشین 09901717305 و 02188068352  هستن. می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. برای مشاوره هم همکاران ما پاسخگوی شما هستن.آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ