مدل آینه چراغ دار

مدل آینه چراغ دار

سلام تو این مقاله در مورد مدل آینه چراغ دار صحبت می‌کنیم این آینه بسیار پرطرفداره و تقریباً همه آرایشگرهای حرفه‌ای, مزون دارها و حتی بلاگرها که می‌خوان فیلم و عکس خوبی بگیرن از این که اسم‌های مختلفی داره مثل ؛آینه نوری ،آینه هالیوودی ،آینه نورپردازی شده،آینه چراغ دار، استفاده می‌کنن. چون نور بسیار خوبی داره و نورش قابل تنظیمه. برای اینکه تو کارتون حرفه‌ای باشین حتما باید از آینه های حرفه‌ای و جدید که هوشمند هم هستن و کارایی زیادی دارن استفاده کنین تا بتونین یک میکاپ فوق‌العاده عالی داشته باشین.

ظاهر آینه چراغ دار به طوری هست که دور تا دور آینه، روی قاب دارای لامپ‌های ال ای دیه. نور لامپ‌ها قابل تنظیمه که این خودش کارایی بسیار مهمیه که نسبت به محیط تون می‌تونین نور آینه های چراغ دارتون رو کم و زیاد کنین.اگه شما به سالن آرایشی رفته باشین و ظاهراً سالن زیبا باشه حتماً از آینه های شیک و مدرن استفاده کردن پس برای بهتر شدن باید از بهترین وسایل استفاده کنین.

تا چند سال قبل برای هر جایی مثل سرویس بهداشتی ،پذیرایی خونه‌ها،آرایشگاه‌ها،مزون‌ها،از یک آینه استفاده می‌کردن و به شیشه بری محل‌شون می‌رفتن و یک آینه سفارش می‌دادن بدون اینکه شیشه‌بر ازتون سؤال بپرسه که آینه رو برای چه مکانی می خواین. اما امروزه هر آینه ای واسه جای خاصی طراحی می‌شه و به مرحله تولید می‌رسه. مثلاً آینه های آرایشگاه باید چراغ دار باشن و نور زیادی داشته باشن تا کسی که کار میکاپ رو انجام می‌ده بتونه دیده بهتری نسبت به چهره فردی که آرایشش می‌کنه داشته باشه.

مدل آینه چراغ دار

اگر از مدل آینه چراغ‌دارتون خوش‌تون نیاد ما اونو در کمال ناباوری پس می‌گیریم

می‌دونستین که اگه به هر دلیلی از مدل آینه چراغ دارتون خوش‌تون نیاد ما اونو از شما پس می‌گیریم و کل هزینه‌ای که پرداخت کردین رو برمی‌گردونیم. یعنی وقتی آینه به دست‌تون برسه و از مدل خوش‌تون نیاد آینه رو‌پس می‌گیریم. واقعاً این کار به شما اطمینان خاطر میده که آینه مورد نظرتون رو براتون بسازیم و صددرصد خیال‌تون راحت می‌شه.

مدل آینه چراغ دار

هر مدل آینه چراغ داری که از کارگاه آینه ها تهیه کنین دارای گارانتی بی قید و شرط هست

هر مدل آینه ای که از کارگاه آینه ها تهیه کنین دارای گارانتی بی قید و شرطه یک سال هست. که این گارانتی شامل این میشه که اگه قطعه‌ای از آینه شما خراب بشه بدون دریافت هزینه اون رو برای شما مثل روز اول تعمیر و یا تعویض می‌کنیم. برای آینه شما بسته بندی محکمی در نظر گرفتیم که هیچ مشکلی برای ارسال پیش نیاد.اما اگه موقع ارسال کردن آینه شما بشکنه ما مسئولیت این رو به عهده گرفتیم و یک آینه جدید مثل روز اول برای شما می‌سازیم.

مدل آینه چراغ دار

جدیدترین مدل آینه چراغ‌دار

  • مدل آینه چراغ دار از نوع قاب دار
  • مدل آینه چراغ دار از نوع بدون قاب
  • مدل آینه چراغ دار از نوع قاب استیل
  • مدل آینه چراغ دار از نوع قاب فلزی
  • مدل آینه چراغ دار از نوع ریموتی
  • مدل آینه چراغ دار از نوع حسگری
  • مدل آینه چراغ دار از نوع تاچ
  • مدل آینه چراغ دار از نوع ایستاده
  • مدل آینه چراغ دار از نوع قدی
  • مدل آینه چراغ دار از نوع دوطرفه
  • مدل آینه چراغ دار از نوع دوطرفه ایستاده
  • مدل آینه چراغ دار از نوع رومیزی
  • مدل آینه چراغ دار از نوع رومیزی دوطرفه
  • مدل آینه چراغ دار از نوع لوگودار
  • مدل آینه چراغ دار از نوع هوشمند
  • مدل آینه چراغ دار از نوع اسپیکردار
  • مدل آینه چراغ دار از نوع باکس دار
  • مدل آینه چراغ دار از نوع طبقه دار
  • مدل آینه چراغ دار از نوع پایه دار
  • مدل آینه چراغ دار از نوع چرخدار
مدل آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل چرخ دار

آینه‌ها‌ی چراغ دار با روش های مختلفی روی دیوار و یا روی زمین قرار می‌گیرن که یکی از این مدل‌ها چرخ داره که این روش برای جابجایی بسیار کارو آسون و راحت کرده و به شما کمک می‌کنه تا هر موقع دوست داشتین دکوراسیون‌تون رو عوض کنین.اگه شما فردی هستین که تنوع رو دوست دارین حتما باید از این آینه ها استفاده کنین.

آینه هایی که به دیوار وصل می‌شن برای اینکه اونا رو جابجا کنین نیاز به زحمت زیادی دارن و جای پیچ و مهره ای که آینه رو به دیوار وصل می‌کنه روی دیوار می‌مونه. مخصوصا آینه هایی که به صورت قدی و ایستاده استفاده می‌شن دارای وزن زیادین و برای جابجایی حتماً به دو نفر نیاز داریم و که اگه آینه شما چرخ دار باشه دیگه نیازی نیست که کسی به شما تو جابجایی‌اش کمک کنه و خودتون به تنهایی هم می‌تونین آینه چراغ داره سایز بزرگ‌تون رو جابجا کنین.

مدل آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل قاب دار

آینه های چراغ دارو می‌شه به صورت قاب دار یا بدون قاب تولید کنیم. مدل آینه نسبت به سبک دکوراسیونی که در اونجا آینه رو قرار می‌دین بستگی داره.برای اینکه بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین می تونین از کارشناسان در زمینه دکوراسیون کمک بگیرین.

لطفا برای مشاوره با شماره 09357015855 تماس بگیرین تا کارشناسان شما رو راهنمایی کنن. قاب‌های آینه های چراغ دار در سبک‌های مختلفی وجود دارن.قاب هایی از جنس خود آینه، از جنس پی وی سی ،قاب استیل ،قاب استیل طلایی ،قاب فلزی نواری ،قاب های ضخیم و باریک در انواع و اقسام مختلفی قابل سفارش هستن.

مدل آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل لوگودار

می‌دونستین می‌شه آینه های چراغ دار تون رو با لوگوی شخصی طراحی کرد ؟ که وقتی این کارو می‌کنین آینه فقط مخصوص شماست و کپی اون آینه اصلا وجود نداره. آینه های لوگو دار باعث می‌شن تا برندتون بین افراد معروف بشه.

وقتی روی آینه شما لوگوتون بدرخشه باعث می‌شه اسم سالن آرایشگاه یا هر جای دیگه ای که آینه اونجا قرار می‌گیره در ذهن کسی که در مقابل آینه می‌ایسته موندگار باشه.پشت آینه های چراغ دار لامپ های ال ای دی قرار می‌دیم تا وقتی این آینه رو به برق متصل می‌کنین لوگوی شما هم مانند یک نور زیبا روشن بشه.

مدل آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل ایستاده دوطرفه

آینه هایی که چراغ دار هستن و به صورت ایستاده و دوطرفه هستن بیشتر برای مزون ها و آرایشگاه‌ها کاربرد دارن. چون در مزون ها وقتی مشتری‌ها به صورت حضوری تشریف میارن دوست دارن وقتی که لباسی رو انتخاب می‌کنن به صورت قدی و کامل در آینه ببینن تا بتونن انتخاب خوبی داشته باشن.آینه‌های ایستاده دو طرفه این امکان رو میده که به صورت همزمان دو مشتری از آینه استفاده کنن و دید خوبی هم داشته باشن.

روش‌های روشن و خاموش کردن نور آینه چراغ دار

برای اینکه لامپ های روی آینه چراغ دار روشن بشن روش‌های مختلفی وجود داره.روش های جذاب الان جاشون رو به روش های قدیمی دادن.یکی از این روش های خاص و خفن مدل تاچه که وقتی شما قسمت مشخص شده روی آینه رو لمس کنین نور آینه روشن می‌شه.

روش دیگه مدل حسگریه که مثل جادوگری می‌مونه تو این روش کافیه دست‌تون رو جلوی آینه حرکت بدین تا نور آینه چراغدارتون روشن بشه.روش سوم برای روشن کردن لامپ های ال ای دی دور آینه روش ریموتی که کار شما بااین روش خیلی راحت میشه.چون از راه دور می‌تونین هم روشن و خاموش کنین و هم نورو تنظیم کنین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس: 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ