مدل آینه سالن آرایشگاه

مدل آینه سالن آرایشگاه

تو این مطلب در مورد مدل آینه سالن آرایشگاه صحبت می‌کنیم و انواع اونو برای شما توضیح می‌دیم. در ابتدا باید گفت آینه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارها برای هر سالن آرایشی چه مردانه و چه زنانه محسوب میشن. در گذشته آینه‌ها صرفا برای کوتاهی مو و یک میکاپ فوق‌العاده ساده استفاده می‌شدن و هنگامی که وارد هر سالن آرایشی می‌شدین یه نوع آینه آرایش ساده تو سالن‌های آرایشی رو می‌دیدین.

اما در گذشت زمان و بروز شدن دنیا سالن‌های آرایشی بسیار تغییر کردن و در انواع و اقسام مختلف تولید و روانه‌ی بازار شدن. با مرور زمان آرایشگران و گریمور‌ها متوجه شدن که برای میکاپ تخصصی‌تر احتیاج به نور بیشتر از محیط و دقیقا روبروی کار خودشون دارن. به همین علت اولین آینه‌های بک‌لایت و چراغ‌دار تو بازار عرضه شد. و کم کم انواع مختلف با نورپردازی یا مدل‌های گوناگون به بازار عرضه شدن. در ادامه در مورد انواع مدل آینه سالن آرایشگاه صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین ….

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه

کیفیت آینه سالن آرایشگاه

جدای از مدل آینه سالن آرایشگاه کیفیت اون آینه هم اهمیت خیلی زیادی داره. به خاطر اینکه توی آرایشگاه آینه‌ یکی از مهم‌ترین متریال‌های مورد استفاده ماست و زمانی که کیفیت اون پایین باشه هم کلاس کار ما پایین میاد , هم کیفیت کار ما پایین میاد.

دلیلش هم اینه که آینه بدون کیفیت هم کدره هم موج داره و این باعث میشه ما نتونیم صورت مشتریمون رو درست بررسی کنیم و مشکلاتش رو نواقصش رو با آرایش و میکاپ برطرف کنیم. در نهایت هم حتی اگر نتیجه خوب بشه بعد از تموم شدن کار چون مشتری داره نتیجه رو توی یه آینه کدر و موج‌دار نگاه می‌کنه فکر می‌کنه که آرایشش بد شده و قرینه نیست و ما رو مقصر این داستان می‌دونه.

چطوری کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه

یکی از مسائلی که خیلی روی کیفیت آینه آرایشگاه تاثیر داره شیشه‌ایه که برای تولید کردن اون آینه استفاده شده. برای مثال آینه‌ای که برای تولیدش از شیشه کلیر استفاده شده باشه شفافیت کمتری داره تا زمانی که از شیشه کریستال استفاده شده باشه. البته آینه‌هایی که از شیشه کلیر ساخته میشن هم کیفیت خوبی دارند و اکثر آینه‌هایی که توی کشورمون تولید میشن از این جنس هستند اما هرگز به پای آینه‌هایی که از شیشه‌ی کریستال ساخته میشن نمی‌رسن.

توضیحات بیشتر از این خیلی تخصصی و وقت گیر میشه پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه لقمه را دور سرمون بچرخونیم فقط برای راحت کردن خیالمون از یه جای معتبر خرید کنیم. برای مثال همین سایتی که الان داخلش هستیم یه سایت معتبره که به کشورهای خارجی هم آینه‌هاشو صادر می‌کنه یعنی از نظر کیفیت خیالمون راحته. تازه چون مستقیماً از خود تولید کننده‌ی آینه داریم خرید می‌کنیم برامون مقرون به صرفه‌تر هم می‌افته چون درگیر واسطه نمی‌شیم و می‌تونیم آینه‌ها رو دقیقاً با همون مدلی که می‌خوایم سفارش بدیم.

انواع شکل آینه

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه
  • مدل آینه سالن آرایشگاه دایره‌ای
  • مدل آینه سالن آرایشگاه مربع و مستطیل
  • مدل آینه سالن آرایشگاه بیضی
  • مدل آینه سالن آرایشگاه گنبدی شکل
  • مدل آینه سالن آرایشگاه دفرمه

آینه دایره‌ای

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه

یکی از ترندترین شکل‌هایی که واسه آینه استفاده می‌شه شکل دایره هستش که این شکل هندسی آینه واقعاً هم لیاقت این حجم از توجه رو داره. چون با اکثر سبک‌های دکوراسیون ست می‌شه و انرژی و وایب خیلی مثبتی داره. دایره نماد اتحاد و جریان داشتنه که به ما یادآور این می‌شه که زندگی جریان داره و نیازی نیستش که خیلی سخت بگیریم. این هم به ما احساس آرامش می‌ده هم به مشتری‌های ما! و در این صورت باعث میشه توی کارها هم خیلی مارو اذیت نکنن و آسون‌گیرتر باشن. از طرف دیگه اینکه این شکل هندسی نماد اتحاد باعث میشه که مشتری‌های ما خودشون رو در مقابل ما نبینند و احساس کنند که ما هر دوتامون با هم توی یه جبهه‌ایم، از این بابت می‌تونن راحت‌تر به ما اعتماد کنند.

آینه دایره‌ای رو می‌تونیم به صورت ساده استفاده کنیم که برای افراد مینیمال پسند استفاده کردن از مدل ساده بسیار مطلوبه. این مدل آینه رو می‌تونیم به صورت بک‌لایت و یا هالیوودی هم استفاده کنیم که یک دنیای جذاب و جدیدی رو به محیط سالن آرایشگاهی ما میده. باید دقت کنیم زمانی که ما دنبال مدل آینه سالن ارایشگاه هستیم پس داشتن نور کافی برای یکی از مهمترین موضوعات و اگر از آینه‌های چراغ هالیوودی استفاده کنیم می‌تونیم نور کافی رو تامین کنیم و میکاپ بهتر و دقیق‌تری رو به مشتریمون ارائه بدیم

آینه مستطیلی

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه

آینه‌های مستطیلی شکل به خاطر داشتن زاویه‌های قائم و خطوط موازی نماد ثبات داشتنه. زمانی که میگیم این آینه نماد ثبات داشتنه یعنی اینکه انرژی که توی محیطمون پخش می‌کنه یه انرژی همیشگی بودنه ، مثل حسی که خونه مادربزرگا میدن. از آینه‌های مستطیلی شکل همیشه به صورت افقی استفاده کرد داخل آرایشگاه هم به صورت عمودی ، که استفاده کردن از اون به صورت عمودی رواج بیشتری داره و کلاً آینه‌های قدی طرفدارهای بیشتری دارند. آینه‌های مستطیلی شکل رو هم می‌تونیم به صورت هالیوودی استفاده کنیم هم به صورت بک لایت که واسه سبک مدرن استفاده کردن از آینه‌های بک لایت گزینه بهتریه

انواع مدل آینه سالن آرایشگاه چراغ‌دار

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه
  • مدل آینه سالن ارایشگاه بک‌لایت
  • مدل آینه سالن ارایشگاه هالیوودی
  • مدل آینه سالن ارایشگاه نور نواری

مدل آینه سالن آرایشگاه بک‌لایت

با گذشت زمان بسیاری از آرایشگران به این موضوع پی بردن که برای میکاپ و گریم تخصصی‌تر احتیاج به نور بیشتری دارن از این رو در خواست برای ساخت آینه هایی مثل بک‌لایت و چراغدار بیشتر شد. البته آینه‌های بک لایت به نسبت آینه‌های چراغدار یا هالیوودی نور بسیار کمتری دارن و بیشتر برای مدرن کردن سالن آرایشی و زیبایی که دارن استفاده می شه. چون با داشتن یه آینه‌ی بک لایت جلوه‌ی بی نظیری رو به سالن آرایشی خودتون می‌بخشین. آینه‌های بک‌لایت از نظر کاربردی انواع مختلفی دارن که در ادامه در مورد اون‌ها صحبت خواهیم کرد.

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه بک لایت

آینه‌های بک‌لایت برای خاموش و روشن شدن می‌تونن به دو روش عمل کنن. به روش لمسی یا حس گری و ریموت‌دار. تو آینه‌های بک لایت ریموت‌دار می‌شه با گرفتن ریموت تو سرتا سر سالن آینه رو خاموش و روشن کرد و یا نور اونو کم و زیاد کرد. اگه آینه‌ی شما لمسیه می‌تونین به راحتی با لمس نقطه‌ی مورد نظر بر روی آینه نور رو کم و زیاد یا خاموش و روشن کنین.

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشگاه گرد

مدل آینه سالن آرایشی هالیوودی

بهترین گزینه برای سالن‌های آرایشی و گریمور‌های حرفه‌ای استفاده از این آینه‌های چراغدار یا به اصطلاح هالیوودیه به این علت که روشنایی و نور بسیار زیادی رو از خود به دور تا دور محیط خود ساطع می‌کنه و باعث می‌شه که به دلیل نور یکنواخت و بسیار خوب یک میکاپ و گریم با کیفیت و بی نقصی انجام بشه.

مدل آینه سالن آرایشگاه گرد
مدل آینه سالن آرایشی لامپی یا چراغدار

برای ساخت این آینه‌ها آینه رو با دستگاه‌های مخصوص برش میدن و بنابر درخواست مشتری که قاب‌دار می‌خواد یا بدون قاب پس از این مرحله چراغ‌هایی به فاصله های معین دور تا دور آینه نصب می‌شه که اون هم مثل آینه بک لایت می‌تونه ریموت‌دار دکمه‌ای و یا لمسی باشه. همچنین می‌تونین آینه‌های نور‌دار خودتون رو تو چند رنگ مثل مهتابی و آفتابی سفارش بدین و با زدن دکمه‌ای رنگ‌های اونو کم و زیاد و یا جا به جا کنین.

مدل آینه سالن آرایشگاه قدی

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن ارایشگاه

بعضی از میکاپ کاران برای بزرگ‌تر نشون دادن فضای سالن و اضافه شدن روشنایی و نور بیشتر از آینه های قدی تو آرایشگاه خودشون استفاده می‌کنن. در غیر این صورت آینه‌های بلند یا یکسره قدی برای سالن آرایشی سودی نداره و بیشتر تو مزون‌ها یا بوتیک‌ها برای دیدن استایل سرتاسری استفاده می‌شه.

مدل آینه سالن آرایشی قاب دار

می‌تونین قبل از سفارش آینه‌ی خودتون به محیط و سالن آرایش خودتون دقت کنین و نسبت به دکوراسیون محل کار خود قاب زیبایی برای دور آینه انتخاب کنین. قاب‌های آینه تو مدل و رنگ‌های مختلف و متریال‌های بسیار متنوعی مثل چوبی ، فلزی ،یو پی وی سی ، آینه‌ای و یا شیشه‌ای ساخته میشن.

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشی قاب دار

جذاب‌ترین رنگ‌ها هم برای سالن‌های آرایشی طلایی ، مشکی، سفید و طوسی‌‌ست به این نکته نیز توجه کنین که گذاشتن قاب بر دور آینه به نسبت آینه‌ی بدون قاب هزینه‌ی بیشتری داره که برای متریال و ساخت قاب آینه پرداخت میشه.

مدل آینه سالن آرایشی دکوراتیو

برای داشتن سالن آرایشگاهی زیباتر می‌تونین حتی دیوارهایی رو برای زیباتر شدن آینه کاری کنین. آینه‌های دکوراتیو بسیار زیبایی در این راستا وجود داره که می‌تونین در سالن انتظار یا پشت میز غذاخوری که پرسنل برای استراحت صرف می‌کنن استفاده کنین.

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشی دکوراتیو

با این کار می‌تونین به مخاطب خود بفهمونین که احترام بیشتری برایشان قائل هستین و براتون مهم هستن. آینه‌های دکوراتیو می‌تونن چند تیکه و یا یک سره نیز نصب بشن و رنگ‌بندی‌های بسیار زیبا و متنوعی نیز دارن.

مدل آینه سالن آرایشی دو طرفه

آینه‌های دوطرفه در سالن‌های آرایشی بزرگ بسیار محبوب و ترند هستن. به طوریکه در ردیف وسط یک لاین به تعدادی آینه‌های دوطرفه گذاشته میشه که می‌توان دو مشتری مجزا رو در دو طرف اون نشاند و کار میکاپ و آرایشی رو براشون انجام داد.

قابل ذکره که این آینه های دو طرفه به نسبت باقی آینه ها گران‌تر هستن اما به این نکته نیز توجه کنین که خرید یک آینه ی دو طرفه در صورت داشتن فضای کافی می تونه بسیار به صرفه تر از خرید دو آینه یک طرفه باشه. همچنین این آینه ها فضا رو بسیار مدرن تر و زیباتر جلوه میدن. امروزه در کشورهای اروپایی در بیشتر سالن های آرایشی استفاده می شه.

مدل آینه سالن آرایشگاه
مدل آینه سالن آرایشی دو طرفه

مدل آینه سالن آرایشی آویزی

شما می‌تونین در سالن‌های آرایشگاه آینه‌ی مورد نظر را در دیوار میخکوب نکنین و یا پایه‌ای برای آن در نظر نگیرین و تنها با داشتن یک قلاب و یا ریسمان و طنابی آینه رو از سقف آویزان کنین.

البته با قلاب‌های جذاب و رنگی که به محیط سالن آرایشی هم‌خوانی داشته باشه. با این کار دیگر کمترین فضارو برای اشغال شدن آینه‌ی آرایشگاهی خواهید داشت و همچنین یک مدل جدید و جذاب رو ایجاد کردین. زیرا این مدل در کمتر آرایشگاهی دیده می شه و تقریبا مدل و ایده‌ای نو و جدید و زیباست.

آدرس و شماره تماس:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس جهت ارتباط تلفنی و سفارش آنلاین از واتساپ:

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ