آینه بک‌لایت برای آرایشگاه

مدل آینه بک لایت

خاص‌ترین ، شیک‌ترین، جدیدترین و زیباترین مدل آینه‌های مدرن ، مدل آینه بک لایت هس. آینه های بک لایت نور مخفی دارن که این نور مخفی باعث می‌شه تا یه قاب زیبای نوری پشت آینه ایجاد بشه و باعث می‌شه تا فضای شما خواص بی نظیر داشته باشه و از این رو می‌تونیم این آینه رو در بعضی از کارها و حرفه‌ها مثل آرایشگری و مزون استفاده کنیم.

ساختار انواع مدل آینه بک لایت

در پشت آینه از ال‌ای‌دی بسیار باکیفیت استفاده میشه که درجه نوری خیلی زیاد و نور بسیار خوبی داره البته اینم بگم که نور آینه بک‌لایت رو می‌تونین طبق نیازی که دارین تنظیم کنین. باید به شما تبریک بگیم که دنبال آینه های زیبای مدرن می گردین این نشون‌دهنده سلیقه شماذو حرفه‌ای بودن شما هس.

مدل آینه بک لایت
مدل آینه بک لایت

اینم بهتون بگیم که بهترین جا رو برای خرید آینه بک لایت یا هر مدل آینه دیگری انتخاب کردین چون بدون واسطه می‌تونین خریدتون رو انجام بدین وهزینه‌هاتون رو کمتر کنین.

از اینکه شما مستقیم از کارگاه تولیدی خرید می‌کنید در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنین البته خرید از کارگاه مزیت‌‌های دیگه‌ای داره که ما اونا رو در ادامه مقاله بهتون توضیح می‌دیم. تا شما از خریدتون کاملاً اطمینان داشته باشین.

مزیت‌های خرید از کارگاه آینه ها خیلی خفنه

می‌دونی چرا می‌گیم خرید از کارگاه آینه‌ها مزیت‌های خیلی خفنی داره ؟

به خاطر اینکه اگه شما بخواین محصول‌تون رو اینترنتی سفارش بدین اونو ما برای شما می‌سازیم در هر مدل و طرحی که بخواین و بعد از اینکه آینه برای شما ارسال بشه و شما آینه رو از نزدیک ببینی و به هر دلیلی از محصول که سفارش دادین خوش‌تون نیومد و به دلتون نباشه ما اون آینه رو ازتون تا هفت روز پس می‌گیریم.

مدل آینه بک لایت
مدل آینه بک لایت

دیگه با داشتن این مزیت شما هیچ استرسی برای خرید غیر حضوری آینه نوری ندارین و با اطمینان کامل خریدتون رو انجام می‌دین. اطمینان کامل این حرف رو به شما می‌دیم که هیچ فروشگاهی وجود نداره که بعد از اینکه آینه رو با سلیقه خودتون سفارش دادین رو از تو ن پس بگیره پس منتظر چی هستین برای سفارش با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

می‌دونستی مدل های آینه بک لایت همگی گارانتی بی قید و شرط دارن؟

خیلی جاها شنیدین که محصولشون گارانتی بی قید و شرط داره یا گارانتی یک ساله داره. اما موقع استفاده از گارانتی که می‌شه تلفنی جواب میدن و شما رو درست حسابی راهنمایی می‌کنن و یا ازتون هزینه زیادی می‌گیرن.

اما در کارگاه آینه‌ها ما وقتی آینه‌تون گارانتی داشته باشه از این گارانتی می‌تونین بدون اینکه هیچ پولی بدین استفاده کنین و گارانتی یک‌ساله بی قید و شرطش واقعی واقعیه. هر مشکلی کوچک و بزرگ براتون پیش بیاد ما این رو برای شما تعمیر یا تعویض می‌کنیم.

انواع جدید از مدل آینه بک لایت

آینه بک لایت از نوع قدی
آینه بک لایت از نوع دیواری
آینه بک لایت از نوع ایستاده
آینه بک لایت از نوع مستطیلی
آینه بک لایت از نوع گرد
آینه بک لایت از نوع دوطرفه
آینه بک لایت از نوع دوطرفه ی ایستاده‌
آینه بک لایت از نوع دوطرفه رومیزی
مدل آینه بک لایت از نوع آویز
مدل آینه بک لایت از نوع آویز دوطرفه
مدل آینه بک لایت از نوع رومیزی
مدل آینه بک لایت از نوع ریموتی
مدل آینه بک لایت از نوع تاچ
مدل آینه بک لایت از نوع حسگری
مدل آینه بک لایت از نوع هوشمند
مدل آینه بک لایت از نوع آفتابی
مدل آینه بک لایت از نوع مهتابی
مدل آینه بک لایت از نوع قاب استیل
مدل آینه بک لایت از نوع قابدار
مدل آینه بک لایت از نوع بدون قاب
مدل آینه بک لایت از نوع قاب طلایی
مدل آینه بک لایت از نوع قاب نقره ای
مدل آینه بک لایت از نوع باکس دار
مدل آینه بک لایت از نوع کشودار

مدل آینه بک لایت هوشمند

یکی از پیشرفته‌ترین آینه هایی که در کارگاه آینه‌ها و حتی در کل دنیا تولید می‌شه آینه هوشمند هس که این آینه به گوشی موبایل شما وصل می‌شه و از طریق گوشی موبایل می‌تونین کنترل اونو در دست بگیرین.

با داشتن آینه هوشمند که به موبایل شما متصله به راحتی می‌تونین آهنگ مورد علاقه‌تون رو پخش کنین تا از اسپیکرهایی که به آینه وصل هس آهنگ پخش بشه.

یا اینکه درجه نور رو تنظیم کنی در هر رنگی که می‌خوای می تونی انتخاب کنی و تنظیم کنی.حتی روی آینه های هوشمند ساعت دماسنج و خیلی موارد دیگه وجود داره که می‌تونین هر کدوم رو خواستین تنظیم کنین.

آینه بک لایت مدل گرد

طرح آینه‌های قدی بک لایت یا هر مدل آینه دیگه رو می‌شه گرد مستطیلی بیضی هندسی نامنظم طراحی و تولید کرد.

اکثرا در دهه‌های پنجاه و شصت عکس‌ آینه‌هایی که در سالن‌های آرایشگاه خانم‌ها از اونا وجود داش به صورت مستطیل شکل بودن. که دیگه برای همه‌مون عادی شده و جلب توجه نمی‌کرد.

برای اینکه فضاتون رو خاص‌تر کنین و یِه سبک جدیدی رو طراحی کنین می‌تونین از آینه های گرد به صورت یِه تکه یا چند تکه استفاده کنین که فضای شما رو چشم گیر می‌کنه و طرح بسیار زیبایی داره هنگامی که نور از پشت این آینه‌ها بتابه زیبایی آینه دوچندان می‌شه.

مدل آینه بک لایت

آینه بک لایت قدی

مزون‌ها و آرایشگاه‌ها کسب‌ و کارهایی هستن که آینه‌های با نورپردازی بک لایت نیاز اصلی اون مکان هس نور به آرایشگرها و میکاپ آرتیس‌ها کمک می‌کنه تا یک آرایش دقیق تمیز و شیک رو داشته باشن.

همینطور که می‌دونین برای مزون و بوتیک‌ها، آینه قدی از واجباته چون کسی که لباسی انتخاب می‌کنه. و می‌خواد بخره موقع پرو کردن لباس دوست داره لباس رو روی تنش به صورت قدی ببینه تا بتونه بهترین انتخاب رو داشته باشه.

وقتی به آینه‌های قدی که در مزون یا آرایشگاه استفاده می‌شه نور هم اضافه بشه می‌تونه بسیار کاربردی‌تر بشه . آینه های بک لایت نیازه مشتری‌هاتون رو برطرف می‌کنه چون که می‌تونن یک دید کامل از ظاهر خود داشته باشن.

آینه بک لایت مدل قاب دار

آینه های بک لایت رو می‌شه به صورت ساده طراحی کرد و یا این توضیح که به درخواست شما و سلیقه‌تون میشه برای آینه های بک لایت انواع مختلف در نظر گرفت چون تنوع و جنس قاب‌های آینه های بک لایت بسیار زیاده که شامل مدل های فلزی، استیل طلایی، استیل نقره‌ای، چوبی و باکس ها در رنگ های مختلف می‌شن.

مدل آینه بک لایت

شما برای انتخاب آینه باید خیلی دقت کنین که ببینین محیطی که اونو در اون‌جا قرار می‌دین چه سبک چیدمانی داره و طبق چیدمانی که داره نوع جنس قاب آینه رو مشخص کنین تا یک هارمونی خاص و زیبا بین وسایل اتاق شما و آینه ایجاد بشه.

آدرس مجموعه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

شماره تماس: 09357015855

مدل آینه بک لایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ