مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

در این مطلب در مورد مدل آینه برای آرایشگاه زنانه و انواع آنها به مراتب صحبت خواهیم کرد. در زمان قدیم یک آینه ی ساده تنها برای نشان دادن فرد مورد نظر در آرایشگاه انتخاب و خریداری می کردن و طراحی و مدل خاصی برای آینه نداشتن. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز بشر انسانها متوجه شدن که می تونن آینه های مختلفی با انواع نور های مختلف برای بهتر دیده شدن و کیفیت کار بهتر خریداری کنن. حتی بسیاری از آرایش گران علاوه بر کیفیت آینه ی خود به دنبال زیباتر کردن آرایشگاه و از دید مشتری جذاب کننده تر هستن.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه مدرن برای آرایشگاه زنانه

برای اینکه یک آرایش حرفه ای و بدون نقص انجام بدین احتیاج به آینه ی با کیفیت و منحصر به فرد نیز دارین. یک آینه ی جذاب و منحصر به فرد مخصوص سالن آرایش شما چه مردانه و چه زنانه با داشتن برند و لوگوی مخصوص آرایشگاه حرفه ای تر به نظر می رسه و از نظر دید مشتری فوق‌العاده تاثیر گذار خواهد بود.

شما می‌تونین انواع مختلف آینه‌ی آرایشگاهی رو در کارگاه با آپشن های مختلف سفارش بدین. در ادامه‌ی این مقاله به انواع مدل آینه آرایشگاه زنانه می پردازیم و به روز ترین و زیبا و پرکاربردترین آینه های آرایشگاهی رو مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

انواع مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه قاب دار
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه گرد دایره‌ای
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه حکاکی شده
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دیواری
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه هالیوودی یا گریموری
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دو طرفه
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه ریموت دار یا لمسی
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه آویزی با قلاب
مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه قاب دار

یکی از آینه های پر کاربرد که از قدیم نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته اس آینه هایی با قاب های متنوع بوده است. که می توان این نوع قاب ها رو با هر نوع رنگ و طرحی طبق طراحی و دکوراسیون آرایشگاه ساخت و فضای بسیار زیبا و شیکی رو ایجاد کرد. قابل ذکر است که به این نکته توجه داشته باشین که ساخت قاب آینه برای سالن آرایشی به نسبت یک آینه ای که قاب نداره و ساده برش خورده است به دلیل استفاده ی بیشتر از متریال های موجود که ممکن است قاب آینه از چوب یا شیشه یا پی وی سی باشه به قیمت بیشتری فروخته می شه.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
مدل آینه برای آرایشگاه زنانه قاب دار

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دو طرفه

اگر فضای کافی برای گذاشتن آینه به وسط سالن خود را دارید یکی از پرکاربرد ترین اینه ها برای سالن آرایشی ، آینه های دو طرفه می باشد که حتی می توان با نصب چرخ زیر پایه های این نوع آینه ها آن ها را به هر سمت سالن که می خواهید به حرکت در بیاورید. اما به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل استفاده ی بیشتر از آینه و متریال این نوع محصول به قیمت بیشتری به فروش می رسد اما با یک حساب سر انگشتی خواهید فهمید که خرید این نوع آینه ها بسیار به صرفه تر و منحصر به فرد تر از خرید دو آینه می باشد.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه دو طرفه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه گرد یا دایره ای

آینه های دایره ای شکل حس مثبتی به فضا میدن. و به علت گردش دایره و سکون نداشتن باعث جنب و جوش و پویایی در محیط آرایشگاهی شما می‌شن. این شکل هندسی طرفداران خاص خودش رو داره. و اگر با سبک طراحی داخلی آرایشگاه شما تناقصی نداره بهترین روش برای ایجاد یک محیط با انرژی از نظر فنگ شویی می‌باشه. بریدن آینه‌ی دایره ای شکل نیز با گرد بر انجام می شه و به نسبت آینه‌های ساده کمی دشوارتر خواهد بود.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه گرد و بیضی برای آرایشگاه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه حکاکی شده

برای هر نوع آرایشگاهی چه مردانه و چه زنانه آینه ی آن سالن آرایشگاهی احتیاج به حک شدن لوگو برای تخصصی‌تر نشون دادن اون آرایشگاه داره. این حکاکی با برداشتن یک لایه از روی اینه انجام میشه. شما می تونین روی اینه ی خودتون رو با نام خود یا یک لوگو و حتی یک طرح خاص که به شما اختصاص داره حکاکی کنین.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی زنانه حکاکی شده لوگو دار

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دیواری

با خریدن و سفارش دادن این نوع آینه ها به فضای موجود عمق میدین. حتی شما می‌تونین از آینه های دیواری یک سره که کل دیوار رو می‌پوشونه استفاده کنین تا در محیط یک توهم بزرگ فضایی رو ایجاد کرده باشین. این آینه ها مناسب سالن های آرایشگاهی که نور زیادی نداره است. زیرا با داشتن آینه های یک سره ی دیواری می تونین نور رو در فضا چندین برابر کنین و محیط سالن آرایشی خودتون رو بزرگ‌تر نشون بدین.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی دیواری قاب دار

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه هالیوودی یا گریموری

یکی از زیباترین آینه های موجود در هر آرایشگاهی آینه های هالیوودی است که از این نوع آینه ها برای اتاق گریم به دلیل نور زیادی که به وسیله ی چراغ ها ایجاد می شه نیز بسیار استفاده می‌کنن. این آینه پس از برش و گذاشتن قاب بر دور آنها چراغ ها به فاصله های معینی روی آن نصب می‌شن. این چراغ ها رو می تونین به رنگ های مهتابی یا آفتابی سفارش بدین.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی زنانه هالیوودی یا گریموری دایره ای

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه ریموت دار یا لمسی

اگرآینه ی شما بک لایت و یا آینه نوری باشه باید به طریقی برای خاموش و روشن شدن محصول دسترسی داشته باشین. یکی از این روش ها لمس کردن یک قسمت مشخص شده که بر روی آینه تعیین شده است می‌باشد. با لمس آن قسمت توسط انگشت خود می تونین آینه ی خودتون رو خاموش یا روشن کنین.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی لمسی

یکی دیگر از روش های دسترسی به آینه های بک لایت و نور دار از طریق ریموت می باشد. به طوریکه می‌تونین از طریق ریموت در هر نقطه از سالن خود که هستین آینه ی مورد نظر خودتون رو خاموش و یا روشن کنین. و اگر آینه ی شما دارای نور چند رنگ است نور اونو تغییر بدین.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه آویزی

شما می تونین آینه ی خودتون رو به وسیله های مختلف مانند قلاب های فانتزی و رنگی از سقف آویزان کنین و یک دکور جذاب و منحصر به فرد رو ایجاد کنین. اگر دوست ندارین که میخ به دیوار بزنین و یا از پایه برای ایستادن آینه ی خود استفاده کنین این روش یکی از بهترین روش های جایگزین می باشد.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی آویزی با طناب و قلاب

شرایط استثنایی برای ضمانت کالا

شاید تا امروز با این نحوه‌ی ضمانت عودت آشنایی نداشته باشین زیرا که کمتر جایی ممکن است جنس فروخته شده رو بدون دریافت هزینه‌ای از شما پس گرفته و تعویض کنه،تنها به این دلیل که با دکوراسیون فضای شما هماهنگ نبوده است.

و اگر در راستای حمل و نقل به آینه‌ی شما آسیبی وارد بشه یا بعد از رسیدن به مقصد کیفیت آن افت کنه تا یکسال می‌تونین اونو با نمونه‌ی سالم تر تعویض کنین. و کمترین هزینه‌ای بابت اون گرفته نمیشه.

آدرس دفتر برای خرید حضوری:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی و سفارش آنلاین:

021-88219664

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ