مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

حرفه‌ای نگاه کن و مسیر مشتری‌هات رو تشخیص بده. فرض کن تو مشتری آرایشگاه منی ، قراره تور چندین ساعت جلوی آینه آرایشگاهی بنوشنم که تمیزش نکردم و بی کیفیت کدره و حتی موج هم پیدا کرده! چه حسی نسبت به من پیدا می‌کنی؟ معلومه که حس می‌کنی حرفه‌ای نیستم و به کارم اهمیت نمیدم… تو که نمی‌خوای مشتریت هم همین حس رو نسبت به تو پیدا کنه؟ پس باید یه مدل آینه برای آرایشگاه زنانه انتخاب کنی که در شان باشه!

حالا آینه‌های آرایشگاهی مدل‌های زیادی دارن که یه سری‌هاشون برات مناسبن و یه سری‌هاشون نیستن. یه سری‌هاشون حرفه‌ای‌ترن و به اصطلاح آینه مخصوص میکاپ هستن و یه سری‌هاشون بیشتر مناسب تازه کار‌هان. بهت کمک می‌کنم همه رو بشناسی و بهت میگم کدوم برای تو از همه بهتره

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه مدرن برای آرایشگاه زنانه

انواع مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه قاب دار
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه گرد دایره‌ای
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه حکاکی شده
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دیواری
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه هالیوودی یا گریموری
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دو طرفه
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه ریموت دار یا لمسی
  • مدل آینه برای آرایشگاه زنانه آویزی با قلاب
مدل آینه برای آرایشگاه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه قاب دار

یکی از آینه‌های پرکاربرد که از قدیم نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته آینه‌های قاب‌دار بودند. آینه‌هایی با قاب‌های متنوع بوده است. که میتوان این نوع قاب‌ها رو با هر نوع رنگ و طرحی طبق طراحی و دکوراسیون آرایشگاه ساخت و فضای بسیار زیبا و شیکی رو ایجاد کرد. قابل ذکره که به این نکته توجه داشته باشی که ساخت قاب آینه برای سالن آرایشی به نسبت یک آینه‌ای که قاب نداره و ساده برش خورده است به دلیل استفاده‌ی بیشتر از متریال‌های موجود که ممکن است قاب آینه از چوب یا شیشه یا پی‌وی‌سی باشه به قیمت بیشتری فروخته میشه.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
مدل آینه برای آرایشگاه زنانه قاب دار

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دو طرفه

اگر فضای کافی برای گذاشتن آینه به وسط سالن خود را دارید یکی از پرکاربرد‌ترین اینه ها برای سالن آرایشی ، آینه‌های دو طرفه هستن که حتی میشه با نصب چرخ زیر پایه‌های این نوع آینه‌ها اون‌ها را به هر سمت سالن که می‌خواهید به حرکت در بیاورید. اما به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل استفاده ی بیشتر از آینه و متریال این نوع محصول به قیمت بیشتری به فروش می رسد اما با یک حساب سر انگشتی خواهید فهمید که خرید این نوع آینه‌ها بسیار به صرفه‌تر و منحصربه‌فردتر از خرید دو آینه می‌باشد.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه دو طرفه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه گرد یا دایره ای

آینه‌های دایره‌ای شکل حس مثبتی به فضا میدن. و به علت گردش دایره و سکون نداشتن باعث جنب و جوش و پویایی در محیط آرایشگاهیت می‌شن. این شکل هندسی طرفداران خاص خودش رو داره و اگر با سبک طراحی داخلی آرایشگاهت تناقصی نداره بهترین روش برای ایجاد یک محیط با انرژی از نظر فنگ شویی می‌باشه. بریدن آینه‌ی دایره‌ای شکل نیز با گرد بر انجام میشه و به نسبت آینه‌های ساده کمی دشوارتر خواهد بود.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه گرد و بیضی برای آرایشگاه زنانه

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه حکاکی شده

برای هر نوع آرایشگاهی چه مردانه و چه زنانه آینه ی آن سالن آرایشگاهی احتیاج به حک شدن لوگو برای تخصصی‌تر نشون دادن اون آرایشگاه داره. این حکاکی با برداشتن یک لایه از روی اینه انجام میشه. می تونی روی اینه‌ی خفنت رو با اسم خودت یا یک لوگو یا آدرس پیج اینستاگرامت خفن‌تر کنی. این بهترین کاریه که برای آینه آرایشگاه میشه انجام داد چون اینجوری هرکی از خودش توی اون آینه سلفی بگیره و استوری کنه تبلیغ کارت ذو کرده..

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی زنانه حکاکی شده لوگو دار

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه دیواری

با خریدن و سفارش دادن این نوع آینه‌ها به فضای موجود عمق میدی. تازه می‌تونی از آینه‌های دیواری یک سره که کل دیوار رو می‌پوشونه استفاده کنی تا در محیط یک توهم بزرگ فضایی رو ایجاد کرده باشی و محیطت رو چند برابر بزرگ‌تر کنی. این آینه‌ها مناسب سالن‌های آرایشگاهی که نور زیادی نداره هم هستن چون با داشتن آینه‌های یک سره‌ی دیواری می‌تونی نور رو در فضا چندین برابر کنی و محیط سالن آرایشی خودت رو بزرگ‌تر نشون بدی. البته اگه سالنت نورش که بهترین گزینه آینه هالیوودیه که نور کافی رو برای یه میکاپ بی نقص فراهم کنه.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی دیواری قاب دار

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه هالیوودی یا گریموری

یکی از زیباترین آینه‌های موجود در هر آرایشگاهی آینه‌های هالیوودی است که از این نوع آینه‌ها برای اتاق گریم به دلیل نور زیادی که به وسیله‌ی چراغ‌ها ایجاد میشه نیز بسیار استفاده می‌کنن. این آینه پس از برش و گذاشتن قاب بر دور آن‌ها چراغ‌ها به فاصله‌های معینی روی آن نصب می‌شن. این چراغ‌ها رو می تونین به رنگ‌های مهتابی یا آفتابی سفارش بدی.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی زنانه هالیوودی یا گریموری دایره ای

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه ریموت دار یا لمسی

اگر آینه‌ی مورد نظرت بک‌لایت و یا آینه نوری باشه باید به طریقی برای خاموش و روشن شدن محصول دسترسی داشته باشی. یکی از این روش‌ها لمس کردن یک قسمت مشخص شده که بر روی آینه تعیین شده است می‌باشد. با لمس آن قسمت توسط انگشت خود می‌تونی آینه‌ی خودت رو خاموش یا روشن کنی.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی لمسی

یکی دیگر از روش‌های دسترسی به آینه‌های بک‌لایت و نوردار از طریق ریموت می‌باشد. به طوری‌که می‌تونی از طریق ریموت در هر نقطه از سالن خود که هستی آینه‌ی مورد نظرت رو خاموش و یا روشن کنی. و اگر آینه‌ی خفنت دارای نور چند رنگ است نور اونو تغییر بدی. آهان راستی می‌تونی نورش رو کم و زیاد هم بکنی

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه آویزی

می تونین آینه ی خودتون رو به وسیله های مختلف مانند قلاب های فانتزی و رنگی از سقف آویزان کنین و یک دکور جذاب و منحصر به فرد رو ایجاد کنین. اگر دوست ندارین که میخ به دیوار بزنین و یا از پایه برای ایستادن آینه ی خود استفاده کنین این روش یکی از بهترین روش های جایگزین می باشد.

مدل آینه برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی آویزی با طناب و قلاب

شرایط استثنایی برای ضمانت کالا

شاید تا امروز با این نحوه‌ی ضمانت عودت آشنایی نداشته باشین زیرا که کمتر جایی ممکن است جنس فروخته شده رو بدون دریافت هزینه‌ای از شما پس گرفته و تعویض کنه،تنها به این دلیل که با دکوراسیون فضای شما هماهنگ نبوده است.

و اگر در راستای حمل و نقل به آینه‌ی شما آسیبی وارد بشه یا بعد از رسیدن به مقصد کیفیت آن افت کنه تا یکسال می‌تونین اونو با نمونه‌ی سالم تر تعویض کنین. و کمترین هزینه‌ای بابت اون گرفته نمیشه.

آدرس دفتر برای خرید حضوری:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی و سفارش آنلاین:

021-88219664

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ