آینه لمسی نوری

قیمت آینه آرایشی بدون قاب

آینه آرایشی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیره، مثل گذشته نیست که هیچ تنوعی نداشته باشه و از همون آینه‌ای که در فضاهای دیگه استفاده میشه، استفاده بشه. بلکه یکسری آینه‌های جدیدی به عنوان آینه آرایشی معرفی شدن که آینه‌های تخصصی در این زمینه هستن و تنوع خیلی بالایی هم دارن. آینه آرایشی‌های بدون قاب یکی از انواع همین آینه‌هاست که در این متن هم به اون و عوامل موثر بر قیمت آینه آرایشی بدون قاب می‌پردازیم. خود این آینه‌ها به قدری تنوع دارن که می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو به راحتی با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون فضاتون انتخاب کنین.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه آرایشی بدون قاب

معرفی انواع و قیمت آینه آرایشی بدون قاب

آینه ساده

اولین آینه که معرفی می‌کنیم، همین آینه‌های ساده هستن که همیشه هم مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما چیزی که در این آینه‌ها امروزه وجود داره، شفافیت بالا و مقاومت خیلی خوبی هست که دارن. همچنین با توجه به امکانات و تجهیزاتی که وجود داره، این آینه‌ها می‌تونن به شکل‌ها و صورت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. علاوه بر این‌ها چون قبلیت خاصی هم روی این آینه‌ها نصب نیست، قیمت آینه آرایشی بدون قاب از این نوع بسیار مناسب‌تر از آینه‌های مدرن هستش. آینه‌های ساده در عین سادگی خاص خودشون، از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردارن.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه ساده بدون قاب

آینه نوری

آینه نوری یکی دیگه از انواع آینه‌های آرایشی هست که تقریبا هم جدیده. در این آینه‌ها طراحی طوری انجام شده که آینه بتونه به آرایش و میکاپ کمک کنه. در آینه نوری از لامپ LED استفاده میشه. این لامپ از نظر شکل ظاهری یک لامپ نواری با ضخامت کم هستش که پشت آینه قرار داده میشه. قرارگیری چراغ پشت آینه موجب میشه تا نوری هم که توسط آینه ایجاد میشه، حالت مخفی و ملایمی داشته باشه. این نور با وجود مخفی و ملایم بودن اما خیلی خوب می‌تونه مقابل خودش رو یکدست و بدون عیچ سایه‌ای روشن کنه.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه نوری میکاپ

بنابراین وقتی شما جلوی آینه برای آرایش و میکاپ قرار می‌گیرین، نور ایجاد شده خیلی خوب صورت شما رو روشن می‌کنه. پس اگر بخواین خودتون آرایش خودتون رو انجام بدین، با نور آینه دید خیلی خوبی براتون ایجاد میشه که بتونین بهتر کارتون رو انجام بدین. همچنین اگر میکاپ آرتیست یا آرایشگر هم بخواد برای شما آرایشی رو انجام بده، قطعا با وجود آینه‌ای مثل آینه نوری عملکرد بهتری رو خواهد داشت. چون آرایش امروزه به یک حرفه تخصصی تبدیل شده که ظرافت‌های کاری زیادی رو داره. به همین دلیل هم برای حرفه‌ای انجام دادن اون نیاز به نور خوب و کافی وجود داره.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه نوردار سالنی

قیمت آینه آرایشی بدون قاب از نوع آینه نوری طبیعتا کمی بالاتر از آینه ساده هستش. شما با پرداخت هزینه بیشتری برای آینه نوری، در قبال اون آینه‌ای با مزایای فوق‌العاده رو دریافت می‌کنین که قابل قیاس با آینه‌های معمولی نیستش. نور و روشنایی که این آینه‌ها ایجاد می‌کنن، اثرگذاری خیلی عالی رو دارن که هیچ‌وقت ابزار روشنایی دیگه‌ای که در فضا استفاده میشن نمی‌تونن به اون اندازه موثر باشن.

آینه چراغی

نوع دیگه‌ای از مدرن‌ترین آینه‌های گریم و آرایش، آینه چراغی محسوب میشه. آینه چراغی هم به دلیل استفاده از چراغ LED در اون دارای روشنایی خیلی مطلوبی هست. اما نورپردازی که آینه چراغی داره با آینه نوری تفاوت‌هایی رو داره. اولا شکل چراغ LED در آینه چراغی متفاوته و همینطور نصب چراغ هم در این آینه طوری هست که از چندین چراغ روی خود آینه استفاده میشه. چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون با یک فاصله مشخصی قرار می‌گیرن. رعایت فاصله استاندارد برای قرارگیری چراغ‌ها به این دلیل هست که نور ایجاد شده بتونه بهترین روشنایی رو ایجاد کنه و هیچ سایه‌ای رو هم نداشته باشه.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه چراغی مدرن

این آینه‌ها چنان مزیت‌ها و قابلیت‌هایی رو دارن که با وجود این که قیمت آینه آرایشی بدون قاب از اون‌ها کمی بالاتر از آینه‌های معمولی هست، اما خیلی مورد استقبال و توجه قرار گرفتن. طوری که می‌بینیم دیگه کمتر کسی به آینه‌های معمولی برای آرایش و میکاپ توجه می‌کنه. و به جای اون‌ها از اینچنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن که می‌تونه در روند آرایش هم خیلی کمک‌کننده باشه.

چه عواملی روی قیمت آینه آرایشی بدون قاب تاثیر دارن و کجاها از اون‌ها استفاده میشه

قیمت آینه آرایشی بدون قاب می‌تونه قیمت‌های متفاوتی داشته باشه. مثلا یکسری قابلیت‌هایی هستن که می‌تونن به انتخاب خودتون روی آینه نصب بشن که قطعا کمی قیمت آینه رو متفاوت می‌کنه. مثلا این آینه‌های جدید می‌تونن به اینترنت یا بلوتوث وصل بشن که با این کار می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. تا زمان آرایش جلوی آینه بتونین از این قابلیت خیلی خاص هم استفاده کنین و از زمانی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه هوشمند

روی صفحه نمایش آینه امکان حکاکی هم وجود داره. برای حکاکی می‌تونین هر نوشته یا طرحی رو انتخاب کنین. مثلا می‌تونین اسم خودتون و یا محل کارتون رو با لوگو روی آینه داشته باشین. تا آینه‌تون به آینه‌ای خاص تبدیل بشه که شبیه به اون رو هیچ جای دیگه‌ای نمی‌تونین ببینین.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب

همچنین از آینه آرایشی می‌تونین در خونه هم استفاده کنین. چون به هر حال در هر خونه‌ای خانم‌ها برای آرایش‌های روزانه و همینطور برخی مراسم‌ها خودشون آرایششون رو انجام میدن. در این صورت برای این که بتونین آرایشی تمیز و خوب رو انجام بدین، آینه‌هایی مثل نوری و چراغی می‌تونن خیلی مناسب باشن. درواقع قیمت آینه آرایشی بدون قاب از نوع نوری و چراغی با وجود کمی بالاتر اما می‌تونه مزیت‌های خیلی خاصی رو به دنبال خودش داشته باشه.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه خاص آرایشی

علاوه بر خونه آینه آرایشی و میکاپ در آرایشگاه و سالن زیبایی هم خیلی اهمیت داره. در این فضاها آرایش و میکاپ در اصولی‌ترین حالت خودشون انجام میشن. بنابراین آینه که وسیله مهمی در آرایش هست هم باید آینه‌ای مناسب برای این کار باشه. درواقع قیمت آینه آرایشی بدون قاب از نوع آینه‌های مدرن در قبال قابلیت‌ها و مزایایی که دارن بسیار مناسب محسوب میشه. علاوه بر کارکردی که دارن، می‌تونن فضای کاری و زندگی شما رو هم خیلی زیباتر کنن. چون ظاهر خیلی شیک و مدرنی دارن که وقتی در فضایی قرار بگیرن، اون رو تحت تاثیر زیبایی خودشون قرار میدن.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه آرایشگاهی

به چه دلیل قیمت آینه آرایشی بدون قاب در کارگاه تولیدی آینه مناسب هست

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین دقیقا طبق خواسته و نظر خودتون تولید میشه. تمام آینه‌ها در همین کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات تولید میشن. به همین دلیل هم کیفیت آینه‌ها بسیار بالاست و با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت می‌کنن. علاوه بر این قیمت انواع آینه‌ها از جمله قیمت آینه آرایش یبدون قاب در این مجموعه بسیار مناسب هستش. چون ما برای فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای نداریم.

قیمت آینه آرایشی بدون قاب
آینه آرایشی بدون قاب

علاوه بر کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت آینه آرایشی بدون قاب، آینه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هست. این یک اماکنی هست که فقط در همین کارگاه تولیدی آینه وجود داره. و این ضمانت رو به شما میده که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، نیازی نیست تا شما کوچکترین هزینه‌ای رو بپردازین. حتی اگر یکی از لامپ‌های آینه هم بسوزه ما براتون این لامپ رو رایگان تعویض می‌کنیم. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نیست. علاوه بر تمام این امکانات ضمانت مرجوعی هم داریم. تا در صورت عدم رضایت از آینه سفارشی‌تون بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای ارتباط با کارگاه تولیدی آینه و ثبت سفارش خودتون می‌تونین از طریق شماره‌ 09357015855 اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ