قاب آینه آرایشگاه

قاب آینه آرایشگاه

در این مطلب در مورد قاب آینه آرایشگاه صحبت می‌کنیم تا بتونین بهترین قاب‌ها رو بر اساس نیاز سالن آرایشگاهی خودتون تهیه کنین. در کارگاه ayneha بهترین آینه‌ها در انواع و اقسام مختلف با قاب‌های بسیار متنوع تولید و توزیع می‌شن. این آینه‌ها به بهترین متریال‌های روز دنیا و مشابه برندها‌ی خارجی عرضه می‌شه.

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه

کارگاه ayneha به شما این ضمانت رو می‌ده که اگر پس از سفارش آینه و یا قاب آن از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و یا دچار نقص و مشکلی بود آینه‌ی مورد نظر شما رو مرجوع کرده و پولتون رو بهتون عودت میده. زیرا این کارگاه به محصولات و خدماتی که ارائه می‌ده کاملا مطمئنه. هدف ما جلب رضایت شماست. آینه‌ها به طور کلی باعث می‌شن فضا بزرگتر از آنچه هست احساس بشه و نور رو به راحتی منعکس می‌کنه. این چیزی است که اونا رو به یک شی تزئینی ضروری تبدیل می‌کنه!

با سفارش دادن و تماس با کارگاه به راحتی می‌تونین با دادن ابعاد آینه‌ی خودتون رو ثبت کنین و درب منزل خود بدون هیچ گونه شکستگی سالم تحویل بگیرین. با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت خود صرفه جویی کردین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و کنترل کردن ترافیک های شهری می‌شین. و دیگر نیاز به جستجو و خسته شدن در کوچه و بازار برای خرید آینه نیستین تنها کافیست عکس آینه‌ی مورد نظر و ابعاد پیشنهادی رو با ما درمیان بذارین و در اسرع وقت تحویل بگیرین.

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه

در زمان‌های قدیم استفاده از آینه در سالن‌های زیبایی صرفا کاربرد دیدن خود و مشتری در آن رو داشته و در تمامی سالن‌های آرایشی که وارد می‌شدین یک نوع آینه مشاهده می‌کردین. اما امروزه آینه‌های مختلفی هم به عنوان زیباتر کردن سالن و محیط و هم با کاربری‌های بسیار جدید برای ارائه دادن کیفیت بهتر به مشتری آماده و به بازار عرضه شده. ما در کارگاه آینه ها انواع آینه‌های مختلف رو تولید و عرضه می‌کنیم و در کشور بهترین‌ها رو ارائه می‌دیم. با ما همراه باشین تا با انواع آینه‌ها و قاب‌های آنها آشنا بشین.

انواع قاب آینه آرایشگاه

از نظر متریال و جنس

چوبی

فلزی یا مسی

یو پی وی سی یا گچی

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه

تفاوت متریال قاب آینه آرایشگاه

قاب آینه برای سالن آرایشگاه می‌تونه از متریال‌های مختلفی درست شده باشه. یکی از این متریال‌ها چوبه پیشنهاد ما برای سبک دکوراسیون کلاسیک و یا سبک وینتج استفاده از قاب‌های چوبیه. البته به این نکته نیز توجه کنین که اگر محل کار شما و یا محل سکونتی که سالن آرایشی دارین دارای رطوبت زیادی نیست از این قاب استفاده کنین زیرا ممکنه پس از مدتی در برابر رطوبت آفت بزنه و پوسیده بشه.

قاب‌های فلزی یا مسی نیز یکی دیگر از انواع قاب‌ها هستن که باید با مراقبت بسیار خوبی رو به روبشن تا به هبچ عنوان زنگ نزنن. اما بهترین متریال برای قاب آینه استفاده از قاب هایی با جنس یو پی وی سی هست که در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم و ماندگاره و در طولانی مدت نیز برای شما بسیار کاربرد داره.

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه

پیشنهاد ما برای سالن‌هایی که سبک سلطنتی دارن انتخاب قاب‌هایی با رنگ طلایی و برای سالن‌هایی که سبک دکوراسیون آنها مدرن هست، بهتره از قاب‌های ساده‌تر با رنگ‌های خنثی مانند سفید یا طوسی استفاده کنن. می‌تونین با گچ نیز مدل‌های مختلف سلطنتی رو بسازین اما امروزه این مدل‌ها نیز با یو پی وی سی همانند گچ ساخته می‌شه که بسیار از نظر ماندگاری نیز دوام بیشتری داره.

مدل‌های مختلف آینه با قاب آینه آرایشگاه

  • آینه چراغدار یا هالیوودی
  • قاب آینه آرایشگاه بک لایت
  • قاب آینه آرایشگاه حکاکی شده
  • قاب آینه آرایشگاه دو طرفه
  • قاب آینه آرایشگاه مدل آویزی
  • قاب آینه آرایشگاه مدل لمسی
قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه

قاب آینه آرایشگاه مدل آویزی

این آینه‌ها رو کم‌تر جایی در سالن‌های آرایشی می‌بینین. و اگر از این آینه‌ها خریداری کنین یکی از اولین‌هایی هستین که این آینه‌ها رو استفاده خواهید کرد. در مورد قاب آینه‌های آویزی باید گفت که بهتر است از سبک‌ترین قاب استفاده بشه تا استقامت خود رو از دست نده. برای آینه های آویزی می‌تونین قلاب و طناب‌های رنگی و یا مدل‌های مختلفی رو امتحان کنین و سالن آرایشگاهی خودتون رو به این وسیله زیبا و جذاب و چشم گیرتر کنین.

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه مدل آویزی

قاب آینه آرایشگاه مدل حکاکی شده

آینه‌های حکاکی شده آینه‌هایی هستن که برای سالن‌های آرایشی بسیار مناسب هستن. زیرا هر سالن و آرایشگاهی نیاز به برند و لوگوی مخصوص به خودش رو داره.. با داشتن لوگو حرفه ای‌تر به مشتری نشون داده میشین. این نوع آینه‌ها می‌تونن با قاب‌های زیبا و منحصر به فردی نیز ساخته بشن. و یا می‌توان به وسیله‌ی حکاکی یا قاب زیبا بدون هیچ متریالی بر روی آینه حکاکی کرد. آینه‌ی حکاکی شده به وسیله‌ی سند پلاست انجام می‌شه و یک لایه از روی آینه تراشیده میشه.

قاب آینه آرایشگاه مدل چراغ دار یا هالیوودی

شما می‌تونین برای آینه‌های چراغ‌دار که به آنها آینه‌های هالیوودی نیز گفته می‌شه نیز قاب در نظر بگیرین. اما به این نکته نیز توجه کنین که قاب های آینه‌ی چراغ دار باید ساده و بدون هیچ گونه تجملاتی باشن زیرا این آینه‌ها به نسبت آینه‌های دیگر شلوغ‌تر هستن.

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه مدل چراغ دار یا هالیوودی

پس بهترین کار استفاده از قاب‌های سفید ساده‌اس. این آینه‌ها برای گریمورها و میکاپ کار های حرفه‌ای بسیار استفاده می‌شه. زیرا این آینه ها نور رو در فضا به طور مساوی پخش می‌کنن. و باعث می‌شن که کیفیت کار بهتر و بیشتر مشخص باشه و با نور بسیار بالایی که داره ایراد ها رو مشخص می‌کنه تا گریمور خطاهای به وجود آمده رو برطرف کنه.

قاب آینه آرایشگاه مدل بک لایت

آینه‌های بک لایت یکی از زیباترین آینه‌ها برای سالن‌های زیبایی برای جلوه دادن و جلب توجه کردن محیط هستن. با اینکه نور کمی رو ساطع می‌کنن اما بسیار آرامش بخش عمل می‌کنن.اکثر آینه‌های بک لایت بدون قاب طراحی می‌شن تا نور بیشتری رو ایجاد کنن و در واقع این نوع از آینه‌ها به علت سادگی آن بسیار شیکه. اما اگر به هر دلیل و سلیقه‌ای احتیاج به قاب کردن آینه‌های بک لایت دارین بهترین قاب‌ها یک نوار باریک به عنوان فریم هست.

قاب آینه آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه مدل بک لایت

قاب آینه آرایشگاه مدل دوطرفه

آینه‌های دو طرفه نیز می‌تونن قاب‌های بسیار زیبایی داشته باشن. اگر فضای کافی برای گذاشتن آینه‌ی دو طرفه دارین این نوع از آینه‌ها بسیار در سالن آرایشگاه شما زیبا و مناسب می‌شن و می‌تونین در هر دو طرف آینه مشتری ها رو جایگزین کنین و از قاب‌های متنوع و زیبا نیز استفاده کنین.

آینه قدی آرایشگاه
قاب آینه آرایشگاه مدل دوطرفه

به طور کلی برای تمامی انواع آینه‌ها می‌توان متناسب با شرایط قاب‌های زیبایی در نظر گرفت و استفاده کرد. حتما به سبک دکوراسیون منزل خود و رنگ‌بندی اون بسیار دقت کنین تا بتونین یک هارمونی بسیار زیبا و جذاب رو به وسیله‌ی قاب آینه در محیط‌کاری خودتون ایجاد کنین.

قاب آینه آرایشگاه مدل لمسی

یکی از انواع آینه‌های نوردار آینه‌ی لمسیه که با لمس یک نقطه در روی آینه می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین. و یا شدت نور رو کم و زیاد کنین. ویا اگر آینه‌ی شما دارای نور چند رنگ است می‌تونین نور رو تغییر حالت بدین و رنگ اونو تغییر بدین.بهتره بهترین نوع این آینه رو خریداری کنین تا پس از مدتی سیستم حسگر و لمسی اون از کار نیافته.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ