عکس آینه گرد نوری

عکس آینه گرد نوری

آینه نوری از جدیدترین آینه‌هایی هستش که به‌خاطر کارآیی که داره، خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته. و دیگه باعث شده تا کسی سراغ آینه‌های قدیمی و معمولی نره. و به‌جای اون‌ها از آینه‌های جدید مثل چیزی که در عکس آینه گرد نوری می‌بینین، استفاده می‌کنن. چون این آینه‌های مدرن عملکردی رو از خودشون ارائه میدن که آینه‌هایی با سبک قدیمی نمی‌تونن اون عملکرد رو هیچ‌وقت داشته باشن. درواقع طراحی این آینه‌ها بر این اساس هست که بتونن باعث بشن که دید در آینه خیلی بهتر و واضح‌تر بشه. و همینطور انجام برخی از کارها که حتما باید جلوی آینه انجام بشه، خیلی بهتر پیش بره.

عکس آینه گرد نوری
عکس آینه گرد نوری

مشاهده عکس آینه گرد نوری و معرفی اون

چیزی که در عکس آینه گرد نوری هم مشخصه این هست که این آینه دارای یک نور مخفی دور تا دور آینه هستش. این نور مخفی به‌وسیله چراغ LED که پشت آینه کار گذاشته میشه، ایجاد میشه. چراغی که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست. به همین دلیل هم که پشت آینه قرار داده میشه، هیچ ظاهر ناخوشایندی رو برای آینه ایجاد نمی‌کنه. به‌خاطر همین نور مخفی که آینه نوری داره، به اون آینه بک‌ لایت هم گفته میشه.

عکس آینه گرد نوری
آینه بک‌لایت گرد

این نور خیلی زیبا و کاربردی باعث بهبود قابل توجهی در زمینه آینه‌ها شده. چون موجب شده تا وقتی که روبه‌روی آینه قرار بگیرین، این نور کمک کنه تا خیلی روشن‌تر و واضح‌تر بتونین ببینین. که دقیقا این آینه برای همین منظور طراحی شده که بتونه دید خیلی خوبی رو به شما بده. به این دلیل که در هر فضایی هر چقدر هم از چراغ‌های دیگه‌ای برای روشنایی اون فضا استفاده بشه، نور آینه نوری رو هیچ‌وقت نمی‌تونن داشته باشن. این نور دقیقا اطراف و جلوی خودش رو به‌بهترین حالت بدون هیچ‌ سایه‌ای روشن می‌کنه.

عکس آینه گرد نوری
آینه نوری پایه‌دار

همونطور که در عکس آینه گرد نوری هم می‌بینین، شکل گرد آینه برای خیلی از فضاها مناسبه. همینطور با هر چیدمان و دکوراسیونی هم خودش رو تطبیق میده. و باعث جلوه بهتر فضا هم میشه. در عین سادگی که آینه گرد داره، جذابیت خاصی رو هم برای خودش و هم محیطی که در اون قرار می‌گیره ایجاد می‌کنه.

موارد استفاده و عکس آینه گرد نوری در اون‌ها

آرایشگاه و سالن زیبایی

اگر نگاهی به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی امروزی بندازین، می‌بینین که همه اون‌ها از آینه‌های مدرن و جدیدی استفاده می‌کنن. اغلب هم عکس آینه گرد نوری رو می‌تونین در اون‌ها ببینین. چون در فضایی مثل آرایشگاه که خدمات زیبایی در اون به مشتری‌ها داده میشه و آینه خیلی نقش مهمی داره، باید از آینه‌ای استفاده بشه که کارکرد خیلی عالی رو داشته باشه. که آینه نوری می‌تونه بهترین انتخاب ممکن برای هر آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب بشه. با این آینه وقتی شما بخواین کاری رو برای مشتری خودتون انجام بدین دید بازتری براتون ایجاد میشه. و با دقت و تمرکز بالایی می‌تونین کارتون رو برای مشتری انجام بدین.

عکس آینه گرد نوری
آینه نوری آرایشگاهی

غیر از این موضوع که آینه آرایشگاهی کارکرد خوبی باید داشته باشه، بایستی از نظر ظاهری هم شکیل باشه. چون پاهر و دکوراسیون فضای شما از فاکتورهای مهمی محسوب میشه که می‌تونه باعث جذب تعداد زیادی مشتری باشه. قبل از ورود به هر جایی، طراحی فضای اون هست که توجه آدم رو جلب می‌کنه. آینه هم که از متریال خیلی مهم در آرایشگاه هستش و تاثیر خیلی زیادی رو در چیدمان داره. به همین دلیل پیشنهاد ما آینه نوری هستش. همونطور که در عکس آینه گرد نوری هم می‌بینین این آینه از زیباترین آینه‌هایی هستش که وجود داره.

عکس آینه گرد نوری
آینه نوری سالن آرایشی

سرویس بهداشتی

آینه گرد نوری برای سرویس بهداشتی و حمام هم خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه‌ای که برای سرویس استفاده میشه، معمولا برای کارهایی مثل اصلاح هم مورد استفاده قرار می‌گیره. بنابراین نوری که این آینه داره می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. چون باعث میشه که بتونین اشراف بیشتری روی چهره خودتون داشته باشین. همچنین سرویس بهداشتی و حموم هم دیگه مثل گذشته نیست که اهمیتی نداشته باشه. بلکه این فضا هم در نوع خودش خیلی مهمه. عکس آینه گرد نوری رو در سرویس بهداشتی رو در قسمت پایین هم می‌تونین ببینین.

عکس آینه گرد نوری
آینه گرد سرویس بهداشتی

مزون

آینه نوری برای مزون هم قطعا از بهترین انتخاب‌هاست. به این دلیل که باید در فضای مزون نور در جای درست و به میزان کافی باشه تا بتونه دید بهتری رو برای مشتری‌هایی که لباس مورد نظر خودشون رو پرو می‌کنن، ایجاد کنه. علاوه بر عملکرد عالی که آینه نوری داره، استفاده از اون باعث میشه که فضای شیکی رو برای مزون خودتون ایجاد کنین. این زیبایی فضا می‌تونه باعث بشه تا جذابیت خیلی زیادی داشته باشین. و لباس‌ها هم قشنگی خودشون رو بتونن بهتر نشون بدن. عکس آینه گرد نوری رو در قسمت زیر هم می‌تونین ببینین که چه تاثیری در زیبایی محیط خودش داره.

عکس آینه گرد نوری

باشگاه ورزشی

آینه در باشگاه و سالن ورزشی هم استفاده میشه که در زیباسازی اون هم موثره. برای این فضا معمولا آینه‌های بزرگی رو مورد استفاده قرار میدن. که این آینه موجب میشه تا فضا خیلی بزرگ‌تر و روشن‌تر هم دیده بشه. که برای باشگاه نکته مهمی تلقی میشه. همچنین اگر می‌خواین که باشگاهی مدرن داشته باشین که حرفه‌ای هم به نظر برسین، شک نکنین که آینه نوری گرد خیلی انتخاب درستی هستش. چون ظاهری که شما برای فضای خودتون ایجاد می‌کنین که در اون به آدم‌های مختلف خدمات میدین، درواقع ویترین کار شماست.

عکس آینه گرد نوری
آینه نوری سالن ورزشی

به همین دلیل هم هست که دکوراسیون در دنیای امروزی از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. که اگر در عکس آینه گرد نوری هم ببینین متوجه میشین که این آینه چقدر در زیباتر نشون دادن فضای باشگاه موثر هستش.

خونه

آینه گرد نوری با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که داره برای هر خونه‌ای هم می‌تونه گزینه خیلی خوبی محسوب بشه. در هر قسمتی از خونه که این آینه رو قرار بدین، اون قسمت رو زیباتر می‌کنین. چون چنان جلوه‌ای رو به فضای خودش میده که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه. درواقع با به کار بردن آینه نوری گرد هم یک آینه‌ای خیلی کاربردی دارین و هم این که چیدمان خونه‌تون خیلی زیباتر میشه. چون بالاخره آینه خیلی در این چیدمان تاثیر داره. که در عکس آینه گرد نوری هم می‌تونین اون رو ببینین.

عکس آینه گرد نوری
آینه گرد بزرگ

آینه گرد نوری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه گرد نوری و یا هر آینه دیگه‌ای که دوست داشته باشین در کارگاه تولیدی آینه با کیفیت و قیمت تضمینی تولید میشه. عکس آینه گرد رو در این صفحه هم دیدین و یا اگر هر عکس دیگه‌ای هم از آینه‌های مختلفی موردپسندتون واقع شد، رو دقیقا مطابق دلخواه شما تولید می‌کنیم. چون در این مجموعه از بهترین تجهیزات و نیروی کار بهره گرفته میشه. و تمام مراحل ساخت هم توسط خودمون انجام میشه. تا بتونیم در نهایت آینه‌ای با کیفیت بسیار بالا رو به شما عرضه کنیم.

عکس آینه گرد نوری
عکس آینه گرد نوری

اما شما با خرید آینه از این مجموعه، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم خواهید داشت. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، بدون هیچ نگرانی و هزینه‌ای رسیدگی میشه. مثلا در صورتی که نور آینه دچار اختلال بشه، براون برطرف می‌کنیم. حتی در صورتی که آینه مورد رضایتتون واقع نشد، می‌تونین اون رو برگردونین. هر چند که کیفیت آینه‌ها به‌قدری بالاست که اصلا به‌سادگی مشکلی براشون ایجاد نمیشه. اما در هر صورت این گارانتی رو در نظر گرفتیم تا بتونین با اطمینان بالایی سفارش خودتون رو ثبت کنین. فقط در صورت شکستن و ضربه خوردن، آینه شامل ضمانت نمیشه.

شماره‌های تماس مجموعه هم 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشین رو همکاران ما در اختیارتون قرار میدن. نیاز به مشاوره هم اگر داشتین و مردد بودین بین آینه‌ها هم می‌تونین انواع عکس آینه گرد نوری یا هر آینه‌ای رو بفرستین و ببینین که آیا برای کاربرد و فضای شما مناسب هست. آدرس هم به شرح تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیایبان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ