عکس آینه نوردار

عکس آینه نوردار

آینه‌هایی که امروزه به عنوان آینه‌های مدرن معرفی شدن، تفاوت‌های بسیاری از نظر عملکردی و ظاهری با آینه‌های قدیمی دارن. آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، هیچ عملکرد و یا قابلیت خاصی رو نداشتن. فقط یک صفحه شفاف بودن که قابلیت نشون دادن اطراف خودشون رو داشتن. اما امروزه آینه‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستن. عکس آینه نوردار که در قسمت پایین هم مشاهده می‌کنین، یکی از جدیدترین آینه‌هاست که امروزه هم خیلی مورد توجه قرار گرفته. به دلیل مزایای فوق‌العاده این آینه‌هاست که در مدت زمان کمی از معرفی اون‌ها گذشته، در بسیاری از کاربردها و فضاها این آینه‌ها رو می‌بینیم.

عکس آینه نوردار
عکس آینه نوردار

معرفی و شناخت و عکس آینه نوردار

آینه نوردار همونطور که در عکس آینه نوردار هم مشخصه، آینه‌ای با قابلیت نورپردازی هستش. درواقع نورپردازی تنها مشخصه این آینه نیست. اما میشه گفت که اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصه این آینه، همین داشتن نورپردازی هستش. نورپردازی آینه هم به وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغی به شکل نواری و با ضخامت کم که پشت آینه کار گذاشته میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه، نوری که ایجاد می‌کنه حالت مخفی و ملایمی رو داره. اما همین نور ملایم می‌تونه برای روشن کردن اطراف آینه خیلی مناسب و کافی باشه.

عکس آینه نوردار
آینه نوردار آرایشگاه

وقتی که روبه‌روی آینه نوردار قرار بگیرین، این نور خیلی کامل و خوب شما رو روشن می‌کنه. و موجب میشه تا بتونین دید بهتری روی خودتون داشته باشین. به همین علت هم هست که برای کاربردهای مهم حتما از انواع آینه نوردار استفاده میشه. که موجب بهتر پیش رفتن کارها هم میشه. این آینه درواقع با دید بازی که به شما میده، کمک می‌کنه تا کارهایی که نیاز هست که جلوی آینه انجام بشه، خیلی بهتر انجام بشن. مثل آرایش و میکاپ که آینه در روند این کارها خیلی کمک‌کنندست.

عکس آینه نوردار
آینه نوردار آفتابی

کاربرد و عکس آینه نوردار رو بیشتر در چه فضاهایی می‌تونیم ببینیم

آینه نوردار با توجه به عملکرد و قابلیت‌هایی که داره باعث شده تا در هر جایی جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی بشه. اما در زیر به چند مورد از مهم‌ترین این موارد اشاره می‌کنیم.

سالن آرایش

سالن آرایش و زیبایی از فضاهایی هست که آینه در اون از مهم‌ترین ابزار محسوب میشه. آینه به‌قدری اهمیت داره که با وجود آینه هست که میشه اسم فضایی رو آرایشگاه و سالن زیبایی گذاشت. این اهمیت بالای آینه آرایشگاه موجب شده تا آینه‌های قدیمی جایگاهی در این فضا نداشته باشن. و به‌جای اون‌ها از آینه‌های مدرن امروزی استفاده بشه. همونطور که در انواع عکس آینه نوردار هم می‌بینیم، این آینه‌ها برای آرایشگاه خیلی کاربرد دارن.

عکس آینه نوردار
آینه گرد آویزی

وقتی مشتری شما به سالن میاد، برای گرفتن خدمات معمولا جلوی آینه قرار می‌گیره و یا این که حتما در طول کار و یا انتهای کار نیاز به آینه خواهد داشت. بنابراین آینه نوری خیلی انتخاب ایده‌آلی هستش. چون با نوری که ایجاد می‌کنه باعث میشه تا دید بهتری روی مشتری داشته باشین. بنابراین با دید بهتر شما هم می‌تونین کار بهتر و بی‌نقصی رو به مشتری خودتون ارائه بدین.

عکس آینه نوردار
آینه نوری آرایشگاه

مزون

همونطور که در عکس آینه نوردار پایین هم می‌بینیم، این آینه برای استفاده در مزون هم گزینه خیلی مناسبی محسوب میشه. به این دلیل که نور آینه روشنایی خوبی رو به محیط اطراف خودش میده. پس وقتی هم که مشتری برای دیدن خودش مقابل آینه قرار بگیره، در معرض این نور هست. و می‌تونه خیلی واضح‌تر و روشن‌تر خودش رو ببینه. وقتی مشتری شما دید کاملی روی خودش داشته باشه، تصمیم‌گیری هم براش راحت‌تره.

عکس آینه نوردار
آینه نوری برای مزون

آینه نوری برای مزون که مورد استفاده قرار می‌گیره، باعث میشه تا جلوه لباس‌ها و در کل فضای مزون خیلی بیشتر بشه. این جذابیت به وجود اومده باعث میشه تا مشتری‌ها کشش بیشتری برای انتخاب و اومدن به مزون داشته باشن.

خونه

همونطور که در انواع عکس آینه نوردار هم دیده میشه، این آینه‌ها از زیبایی خاصی برخوردار هستن. و در هر جایی که قرار بگیرن، اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودشون قرار میدن. برای همه آدم‌ها هم مهمه که بتونن فضای خونه‌شون رو زیباتر کنن. و با توجه به این که آینه یک وسیله مهمی در چیدمان داخلی خونه محسوب میشه، انواع آینه نوری مدرن یک انتخاب عالی برای اون هست. این آینه‌ها خودشون تنوع زیادی دارن و می‌تونین با توجه به دکوراسیونی که دارین و همینطور سلیقه شخصی خودتون، آینه دلخواه خودتون رو خیلی راحت پیدا کنین.

عکس آینه نوردار
آینه نوردار سرویس بهداشتی

آینه می‌تونه در قسمت‌های مختلف هر خونه‌ای مورد استفاده قرار بگیره. مثل پذیرایی که باعث زیباتر نشون دادن اون میشه. و معمولا هم که مهمون‌ها در این قسمت ازشون پذیرایی صورت می‌گیره، این آینه می‌تونه به جذابیت بیشتر این فضا کمک کنه. همچنین برای سرویس بهداشتی و حمام هم آینه نوردار خیلی خوبه. چون دیگه زیبایی این قسمت‌ها هم امروزه از اهمیت خاص خودشون برخوردارن. همچنین برای اتاق خواب و اتاق کودک هم انتخاب خیلی خوبی هستن. و یک فضای زیبا و آرامش‌بخشی رو ایجاد می‌کنن.

همونطور که در عکس آینه نوردار هم دیده میشه تاثیر این آینه روی دکوراسیون چیه

آینه نوردار که یک آینه امروزی و مدرن محسوب میشه، در کنار عملکرد فو‌العاده‌ای که داره به ظاهر زیبای اون هم توجه شده. چون آینه یک وسیله مهمی در هر چیدمانی محسوب میشه. و وقتی در فضایی قرار بگیره، اون فضا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسونه. آینه به خاطر خاصیت انعکاسی و بازتابی که داره و محیط اطراف خودش رو انعکاس میده، باعث میشه تا فضای خودش دلبازتر دیده بشه. که یک ویژگی مثبت برای آینه نوردار هستش. و با توجه به عکس آینه نوردار هم که هست، مشخصه که این آینه چه تاثیر مثبتی رو می‌تونه روی زیبایی دکوراسیون داشته باشه.

عکس آینه نوردار
آینه نوری مدرن

پس اگر شما هم می‌خواین که یک فضای مدرن و امروزی رو برای محل زندگی و کار خودتون داشته باشین، قطعا آینه نوردار مدرن می‌تونه به شما کمک کنه. طراحی این آینه برای این هست که بتونه در زیبایی فضای داخلی هم موثر باشه.

عکس آینه نوردار
آینه بک‌لایت

ثبت سفارش انواع آینه و حتی از روی عکس آینه نوردار هم انجام میشه

هر آینه‌ای که مد نظر داشته باشین و مورد دلخواهتون باشه در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. برای این که آینه‌ها بتونن از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن، با حذف واسطه‌ها آینه‌ها رو به فروش می‌رسونیم. تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و در عین حال قیمت مناسب به مشتریان خودمون عرضه کنیم. در این کارگاه امکان ساخت و تولید هر آینه‌ای حتی از روی انواع عکس آینه نوردار وجود داره.

عکس آینه نوردار
عکس آینه نوردار

در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب که وظیفه ماست داشته باشیم سعی کردیم یکسری مزایای دیگه‌ای هم در نظر بگیریم. تا بتونین با خیال راحت و رضایت بیشتر آینه‌های خودتون رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی تمام آینه‌ها وجود داره. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی و پرداخت هزینه وجود نداره. فقط شکسته شدن و ضربه خوردن برای آینه شامل ضمانت نیست. حتی ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر آینه مورد رضایت نشد، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه برای ثبت سفارش  09901717305 و 02188068352 هستن که می‌تونین از این طریق اقدام کنین و هر سوال و یا ثبت سفارشی هم داشتین می‌تونین انجام بدین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ