عکس آینه لامپی

عکس آینه لامپی

عکس آینه لامپی

سلام در این مقاله قرار راجع به آینه لامپی صحبت کنیم و عکس آینه لامپی رو براتون بذاریم تا مدل های مختلفش رو ببینین. چون این آینه بسیار تنوع زیادی داره و در هر رنگ و طرح و اندازه‌ای تولید میشه. شما باید بعد از دیدن عکس آینه های لامپی برای خرید اقدام کنین و موقع خرید نیازهایی که برای کارتون و هر جایی که میخواین آینه‌رو نصب کنین رو در نظر بگیرین و با کارشناسان ما در میون بذارین. تا اونا بتونن شما رو بهتر راهنمایی کنن و بهترین گزینه رو بهتون پیشنهاد کنن.

عکس آینه لامپی

همونطور که گفتیم آینه‌های لامپی تنوع زیادی دارن و جدیدترین آینه های لامپی رو در کارگاه آینا تولید می‌کنیم برای دیدن نمونه‌ها و داشتن اطلاعات بیشتر متن ما رو تا آخر بخونین و عکس آینه لامپی هایی که براتون میذاریم ما حتما ببینین.آینه لامپی به دو دسته کلی تقسیم می‌شن یکی به صورت روکار که شما لامپ‌ها رو می‌بینین و یکی به صورت مخفی که این نورپردازی با نورپردازی روکار فرق داره و شما نمی‌تونین لامپ رو ببینین.

عکس آینه لامپی

انواع عکس آینه لامپی و مدل ها

  • عکس آینه لامپی مدل بک لایت
  • عکس آینه لامپی مدل هالیوودی
  • عکس آینه لامپی مدل تاچ
  • عکس آینه لامپی مدل ریموتی
  • عکس آینه لامپی مدل حسگری
  • عکس آینه لامپی مدل قاب دار
  • عکس آینه لامپی مدل بدون قاب
  • عکس آینه لامپی مدل حکاکی
  • عکس آینه لامپی مدل سندبلاست
  • عکس آینه لامپی مدل آفتابی
  • عکس آینه لامپی مدل مهتابی
  • عکس آینه لامپی مدل ایستاده
  • عکس آینه لامپی مدل دیواری
  • عکس آینه لامپی مدل دوطرفه
  • عکس آینه لامپی مدل دوطرفه ایستاده
  • عکس آینه لامپی مدل دوطرفه رومیزی
  • عکس آینه لامپی مدل رومیزی
  • عکس آینه لامپی مدل آویز
  • عکس آینه لامپی مدل قاب مشکی
  • عکس آینه لامپی مدل قاب طلایی
  • عکس آینه لامپی مدل نقره ای
  • عکس آینه لامپی مدل باکس دار
  • عکس آینه لامپی مدل لوگودار
عکس آینه لامپی

عکس آینه لامپی مدل بک لایت و توضیحات مربوط

همونطور که توی عکس می‌بینین آینه‌های بک لایت نورهای مخفی دارن که این نور از پشت آینه به اطراف آینه می‌تابه و یک قاب نوری رو ایجاد می‌کنه. لامپ‌های آینه های بک لایت از ال ای دی های پرنور ساخته شده که با انتخاب شما میشه رنگ نور اون رو عوض کرد مثلاً به رنگ آفتابی مهتابی هفت رنگ دو رنگ و هر چیزی که شما بخواین نصب کرد. جدیدترین آینه های بک لایت و با قاب‌های فلزی کار می‌کنن که این قاب‌ها زیبایی آیین‌های بک لایت و چند برابر می‌کنه و بسیار ترند شده.

عکس آینه لامپی

چجوری از نور آینه بک لایت بیشتر استفاده کنیم

برای اینکه از نور آینه های بک لایت بیشترین استفاده رو ببرین و فضای شما رو بیشتر روشن کنه باید آینه‌های بک لایت رو به صورت سندبلاست طراحی کنیم آیین‌هایی سندبلاست شده طوری هستن که دور تا دوره آینه در طرح های مختلف حاشیه ایجاد می‌کنیم این حاشیه رو با دستگاه مخصوص انجام می‌دیم و طرح می‌زنیم قسمتی که حاشیه با سند بلاست انجام شده مثل یک شیشه می‌مونه که نور از آن عبور می‌کنه علاوه بر این که نور از اطراف آینه به فضا می‌تابه از قسمت‌های صندلی شدن فضا رو روشن میکنه.

اگه شما بخواهد فقط برای زیبایی نور آیه های بک لایت تو روشن کنین این ال ای دی ها رو رنگی انتخاب کنین اما اگه می‌خواین از این نور برای کارتون استفاده کنین و موقعی که روبروی آینه قرار می‌گیرین نور بیشتری به چهره شما بخوره حتماً آینه‌های بک لایت رو به صورت آفتابی و مهتابی رنگ سفارش بدین و به ما بگین که برای شما اینا رو به هر طرح و رنگ که دوست‌دارین خصوصی سازی کنیم براتون.

عکس آینه لامپی

عکس آینه لامپی مدل ریموتی و توضیح لازم مربوط بهش

یکی از روش‌های پرطرفدار و کاربردی آینه های لامپ دار مدل ریموتی با کمک این ریموت می‌تونین نور آینه رو تغییر بدین درجه نورشو کم و زیاد کنین و از راه دور خاموش و روشن کنین. روش ریموتی دست شما بسیار باز و با روش‌های دیگه نمی‌تونین این کارها رو انجام بدین.

با این ریموت می‌تونین از فاصله یک کیلومتری نور آینه‌تون رو کنترل کنین و هر چی که دوست دارین رو تنظیم کنین.

عکس آینه لامپی

عکس آینه لامپی مدل باکس دار و توضیحات مربوط

آینه های بک لایت وجود دارن که میشه اونا رو به صورت باکس دار طراحی کرد با این حال در هر رنگی می‌تونه باشه مثلاً رنگ نقره‌ای طلایی مشکی. آینه های باکس دار اکثراً به صورت آینه های دو طرف تولید می‌شن و این باعث زیبایی خاصی به فضای شما میشه و فضای شماره رو مدرن می‌کنه.

عکس آینه لامپی

عکس آینه لامپ دار مدل لوگودار و توضیحات

آینه لامپی می‌تونه به صورت لوگو دار باشه لوگو روی آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن مخصوصا نور پردازی اونا به صورت مخفی باشه بسیار خودشو نشون میده و آینه‌تون رو زیبا می‌کنه.


هنگاهی که آینه شما دارای نورپردازی مخفی باشه.زمانی‌که نور شما روشن میشه لوگونیز همراه آون روشن میشه و اینجوری بیشتر لوگو و برند شما در ذهن ها می‌مونه.

شما می‌تونین به کارشناسی که سفارش شما رو ثبت میکنه بگین که قسمتی که لوگوی روشن میشه و از قسمت نور پشت مشخصه از لامپ های ال ای دی رنگی استفاده کنن تا برند شما به چشم تر باشه.گذاشتن لوگو روی آینه های لامپی فضا رو شیک‌تر می‌کنه و نشون میده که شما به کارتون علاقه مند هستین و به مشتریاتون احترام ویژه ای قائلین.

عکس آینه لامپی

آینه لامپی گارانتی داره

گارانتی‌های آینه لامپی بی قید و شرط و به مدت یکسال گارانتی ارزش داره و می‌تونین از این گارانتی بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنین استفاده کنین مثلا یه قسمتی از آینه شما خراب بشه با این گارانتی اونو درست کنین. همه ما محصولاتی که دارای گارانتی هستن رو بیشتر انتخاب می‌کنیم چون نشان دهنده اینه که این محصول کیفیت خوبی داره.

عکس آینه لامپی

اگه تو سفارش مجازی از آینه‌ام خوشم نیاد چی

شمایی که سفارش‌تون رو به صورت مجازی و غیر حضوری انجام می‌دین حتماً دلهره دارین و نگران این هستین که اگه آینه همونی که سفارش دادیم نباشه چی ؟ اگر وقتی رسید دستم از این مدل خوشم نمیاد چی قبول داریم و شما این حق رو دارین که به این مسائل فکر کنین چون به صورت حضوری کار رو دیدن بیشتر به ما اطمینان خاطر میده اما ما فکر این رو هم کردیم و این مشکل رو حل کردیم.

موقعی شما ازاینکه سفارش دادین خوش‌تون نیومد و با سلیقه‌تون جور نبود پس می‌گیریم و آینه که دوست داشته باشین رو دقیق می‌سازیم ولی مطمئن باشین بعد از دیدن محصولاتی که سفارش دادین حتماً عاشق اون میشی چون آینه‌های تولیدی آینه‌ها بسیار خاص و چشم گیرن.

عکس آینه لامپی

اگه راهم از کارگاه دور باشه سفارش ندم؟

اگه شما فاصله‌تون از کارگاه آینه‌ها دوره و در شهری غیر از استان تهران زندگی می‌کنین و می‌تونین بگین تو کشوری غیر از کشور ایران زندگی می‌کنین نگران این هستین که نکنه موقع ارسال آینه ضربه ببینه نکنه بشکنه و هزار فکر دیگه…

باید بهتون بگم که بسته‌بندی‌های محصولات و آینه‌ها بسیار محکمه و اگه یک درصد اتفاقی برای محصولی که سفارش دادیم بیفته ما یه آینه جدید برای شما می‌سازیم و هیچ هزینه ازتون دریافت نمی‌کنیم پس با خیال راحت سفارش‌تون رو ثبت کنین و با شماره ٠٩٩٠١٧١٧٣٠۵ تماس بگیرین.

عکس آینه لامپی

ثبت سفارش

برای سفارش می‌تونین با شماره زیر تماس بگیرین و عکس آینه لامپی مورد نظرتون رو بفرستین.

۰۹۹۰۱۷۱۷۳۰۵

اگه شما بخواین می‌تونین به صورت حضوری تشریف بیارین و نمونه کارها رو از نزدیک ببینین و با کارشناسان مجموعه صحبت کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ