عکس آینه قدی مدرن

عکس آینه قدی مدرن

امروزه آینه‌های جدیدی معرفی شدن که این آینه‌ها از ویژگی‌هایی برخوردارن که تونستن شکل جدیدی از آینه‌ها رو نشون بدن. در این آینه‌ها طراحی‌هایی انجام شده که بتونن عملکرد خاصی رو از خودشون نشون بدن. در انواع عکس آینه قدی مدرن هم می‌تونیم ببینیم که این آینه‌ها تفاوت‌هایی رو با آینه‌های ساده و معممولی پیدا کردن. همچنین در این آینه‌ها به ظاهر آینه هم خیلی توجه شده که بتونن دکوراسیون شما رو خیلی زیباتر نشون بدن. به همین دلیل این آینه‌ها از هر نظری بر آینه‌های قدیمی ارجحیت دارن و می‌بینیم که در کاربردهای مختلفی خیلی مورد توجه قرار گرفتن.

عکس آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

معرفی و انواع عکس آینه قدی مدرن

آینه نوردار

یکی از انواع آینه‌های مدرن، آینه نوردار هست که در این آینه به‌واسطه کاربرد چراغ LED نور مطلوبی منتشر می‌شه. نحوه استفاده از چراغ LED هم به این صورته که از چراغی یک‌تکه و با ضخامت کم استفاده میشه. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و این نوع نحوه قرارگیری چراغ LED موجب میشه تا نوری مخفی دور آینه رو بگیره که در عکس آینه قدی مدرن هم دیده میشه.

عکس آینه قدی مدرن
آینه نوردار قدی

این نور ایجاد شده برای آینه نوردار مدرن اصلی‌ترین فایده‌ای که داره این هست که کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو روشن‌تر و واضح‌تر ببینین. نور آینه به‌طور یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه که اطراف خودش رو به‌خوبی روشن می‌کنه. بنابراین وقتی برای دیدن خودتون در این آینه، جلوی اون قرار بگیرین دقیقا در معرض نور اینه هستین و می‌تونین خودتون رو روشن در آینه نگاه کنین.

عکس آینه قدی مدرن
آینه نوری

اصلا دلیل اصلی استفاده از آینه برای این هست که آدم‌ها دوست دارن که بتونن برای موارد مختلف خودشون رو در آینه ببینن. به همین دلیل هم طراحان به این نوع از آینه رسیدن که بتونن این دید بهتر و بازتر رو فراهم کنن. چون نورهای دیگه‌ای که در هر محیطی برای روشن کردن اون محیط استفاده میشه، نمی‌تونن به اندازه نور آینه نوردار موثر باشن. چون نور آینه به‌طور متمرکز، روشنایی که برای دید واضح در آینه نیاز هست رو تامین می‌کنه.

آینه بک‌لایت سالن زیبایی
آینه بک‌لایت سالن زیبایی

آینه چراغ‌دار

همونطور که در عکس آینه قدی مدرن هم نشون داده میشه، آینه چراغ‌دار آینه‌‌ای هست که روی اون از تعدادی چراغ استفاده میشه. چراغ‌های مورد استفاده در آینه چراغ‌دار شکل متفاوتی با چراغ آینه نوردار دارن و این چراغ‌ها شبیه به چراغ‌های معمولی اما با مزایای چراغ LED هستن. که برعکس آینه نوردار هم روی خود آینه و با یک فاصله مشخصی قرار داده میشن.

عکس آینه قدی مدرن
آینه قدی چراغ‌دار

در عکس آینه قدی مدرن از نوع چراغ‌دار هم مشخصه که وقتی چراغ روی خود آینه قرار می‌گیره، روشنایی و نورپردازی مستقیمی رو ایجاد می‌کنه. در این عکس آینه چراغ‌دار هم به‌دلیل استفاده از چراغ‌های LED و روشنایی خوبی که توسط اون‌ها ایجاد میشه، شما این امکان رو دارین که خیلی واضح و روشن بتونین خودتون رو در آینه ببینین.

عکس آینه قدی مدرن
آینه لامپ‌دار مدرن

همچنین این آینه‌های امروزی می‌تونن تنوع خیلی بالایی رو در خودشون داشته باشن. با این وجود شما می‌تونین خیلی راحت آینه موردنظر خودتون رو با توجه به سلیقه و کاربرد و فضایی که دارین، انتخاب کنین و از مزایا و ویژگی‌های فوق‌العاده اون‌ها بهره‌مند بشین.

اما چیزی که در عکس آینه قدی مدرن مشخص نیست این هست که این آینه‌ها چه قابلیت‌های دیگه‌ای رو می‌تونن داشته باشن

این آینه‌های مدرن یکسری قابلیت‌های جذاب و کاربردی رو می‌تونن داشته باشن که برخی از این قابلیت‌ها رو در عکس آینه قدی مدرن نمی‌تونین ببینین. این قابلیت‌هایی که در ادامه بهشون اشاره میشه رو شما به‌صورت انتخابی روی آینه خودتون می‌تونین داشته باشین. یعنی آینه سفارشی شما به‌طور خودکار تمام این امکانات و نداره. بلکه بر اساس نیازی که دارین و همینطور علاقه‌تون انتخاب می‌کنین که چه قابلیت‌هایی روی آینه شما نصب بشه.

عکس آینه قدی مدرن
آینه لامپی

. آینه‌های مدرن امروزی که دارای نورپردازی خیلی خوبی هستن، این امکان رو دارن که بتونین میزان نور اون‌‌ها رو کمتر یا بیشتر کنین. چون ممکنه گاهی اوقات و به‌صورت طبیعی که میزان نور در طول روز در حال تغییر هست، شما نیاز به نور متفاوتی داشته باشین. در این صورت با استفاده از آینه می‌تونین به نور مورد نیاز خودتون دسترسی داشته باشین.

. با این آینه‌ها شما می‌تونین از طریق اون‌ها موسیقی و یا حتی ویدئو پخش کنین. یک امکان خیلی جذاب که با وصل شدن آینه به اینترنت یا بلوتوث فراهم میشه.

. رنگ نوری که از آینه منتشر میشه، امکان تغییر داره. یعنی شما می‌تونین خیلی راحت رنگی که برای نورپردازی آینه انتخاب کردین رو تغییر بدین. این مورد رو در عکس آینه قدی مدرن هم می‌تونین نگاه کنین.

عکس آینه قدی مدرن
آینه نوری بک‌لایت

. وقتی آینه در فضای مرطوب قرار بگیره روی صفحه اون بخار آب تشکیل میشه. در این صورت آینه می‌تونه امکان ضد بخار بودن داشته باشه. این امکان به‌وسیله سنسوری که پشت آینه قرار داده میشه، فراهم میشه. وقتی آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، این سنسور کمی سطح آینه رو گرم می‌کنه و مانع از تشکیل بخار آب روی صفحه آینه میشه.

همونطور که در عکس آینه قدی مدرن مشخصه، این آینه‌ها چه تاثیری در دکوراسیون دارن

این آینه‌های مدرن ضمن این که در کارکرد و عملکردشون خیلی کار شده و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای هم در اون‌ها رخ داده، به زیبایی و جلوه اون‌ها هم خیلی توجه شده. آینه در کل در طراحی و دکوراسیون داخلی خیلی عنصر مهمی هستش و تاثیرزیادی رو داره. این آینه‌ها با نورپردازی که دارن، جلوه خیلی زیبایی رو ایجاد می‌کنن. به‌طوری که می‌تونن به نقطه کانونی در فضای خودشون تبدیل بشن.

عکس آینه قدی مدرن
آینه مدرن آرایشگاهی

همونطور که در انواع عکس آینه قدی مدرن هم دیده میشه، این آینه‌ها باعث میشن که فضای شما خیلی شیک و مدرن نشون داده بشه. درواقع این آینه‌ها چنان تاثیری دارن که می‌تونن فضای شما رو به کلی تغییر بدن. همچنین این آینه‌ها فضایی که در اون قرار می‌گیرن رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نشون میدن. و استفاده از اون‌ها باعث میشه تا فضای شما خیلی دلبازتر نشون داده بشه.

انواع و هر عکس آینه قدی مدرن رو می‌تونین به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه هر آنچه که در عکس آینه قدی مدرن دیده میشه و انواع دیگه آینه‌ها امکان تولیدشون هست. تمام آینه‌هایی که در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن به‌دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات، از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. هر چیزی که سفارش بدین رو دقیقا طبق خواسته شما تولید می‌کنیم. اگر احیانا آینه مورد قبول شما نبود با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه‌تون رو مرجوع کنین.

عکس آینه قدی مدرن
آینه قدی

اما جدا از این‌ها آینه‌های این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم بهره‌مند هستن. شما با خرید از این مجموعه دیگه خیالتون کاملا راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه‌ها به وجود بیاد، نیازی به نگرانی یا پرداخت هزینه نیست. بلکه فقط کافیه تا به ما اطلاع بدین و در کمترین زمان رسیدگی انجام بشه و مشکل به وجود اومده کاملا رایگان حل بشه. البته مواردی مثلشکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون توسط مشتری، نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای سفارش آینه‌ها و ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. همکاران ما هر آنچه که نیاز باشه رو در اختیار شما میذارن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ