تزیینات آینه آرایشگاه

در این متن در مورد تزیینات آینه آرایشگاه صحبت خواهیم کرد و انواع آینه آرایشگاهی رو برای شما مثال می‌زنیم. پس در این مقاله همراه ما باشین تا بتونین بهترین آینه رو از نظر جنس و کیفیت و مقرون به صرفه بودن سفارش بدین.

ما در کارگاه آینه ها به شما تضمین می‌دیم که بهترین کیفیت و متریال موجود در ایران رو برای ساخت آینه‌های آرایشگاهی خود به کار برده‌ایم. و به شما این ضمانت رو می‌دیم که محصولات‌مون مشابه نمونه‌های خارجی و حتی بهتر از اون به بازار عرضه می‌شه. در صورت هرگونه نارضایتی می‌تونین سفارش خود رو مرجوع کرده و دوباره سفارش بدین.

تزیینات آینه آرایشگاه
تزیینات آینه آرایشگاه

با سفارش اینترنتی علاوه بر اینکه در زمان و وقت خود صرفه جویی می‌کنین به راحتی درب منزل بدون هیچ شکستگی محصول خود رو تحویل می‌گیرین. و کمک شایانی به کمتر حرکت کردن ماشین آلات و کنترل ترافیک شهری می‌کنین.در گذشته‌های دور آینه صرفا فقط برای استفاده و دیدن خود کاربرد داشته و یک لایه از آینه تراشیده شده و برند یا لوگوی دلخواه شما روی اون آینه طراحی می‌شه. شاید مقداری قیمت اون با آینه‌های ساده متفاوت باشه اما جذابیت آینه‌ی شما رو دو چندان کرده و به مشتری القا می‌کنین که دارای برند شخصی خودمونیم.

انواع تزیینات آینه آرایشگاه

  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل بک لایت
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل حکاکی شده
  • تزیینات آینه قدی آرایشگاه
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل ریموت دار
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل چراغدار یا هالیوودی
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل آویزی
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل دو طرفه
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل دکوراتیو
  • تزیینات آینه آرایشگاه مدل گرد یا نیم دایره
تزیینات آینه آرایشگاه
انواع تزیینات آینه آرایشگاه

تزیینات آینه آرایشگاه مدل بک لایت

یکی از زیباترین آینه برای سالن آرایشگاه آینه‌های بک لایت هست که بسیار جذاب و منحصر به فرده. این آینه‌ها از نور بسیار ملایمی برخورداره و می توان گفت به عنوان آینه‌های نوردار قوی از اونا یاد نمی‌شه اما برای جذابیت سالن آرایشگاهی بسیار مناسب هستن.

پشت این آینه‌ها لامپ‌های ال ای دی قرار می گیره که نور کمی رو به اطراف خود ساطع می‌کنن. با داشتن این نوع آینه ها می‌تونین یک سالن آرایشگاهی لاکچری و بی نظیری رو برای خود ایجاد کنین. زیرا اولین موردی که مشتری جذب اون میشه داشتن یک سالن زیبا و مناسب شان خودشونه.این آینه‌ها رو می‌توان به روش‌های مختلفی مانند لمس کردن آینه یا داشتن ریموت و یا زدن دکمه از پشت آینه خاموش و روشن کرد.

تزیینات آینه آرایشگاه
تزیینات آینه آرایشگاه مدل بک لایت

تزیینات آینه آرایشگاه مدل حکاکی شده

یکی از آینه‌های تزیینی برای سالن آرایشگاهی آینه ی حکاکی شده هست. برای داشتن لول کاری و برند سازی برای آرایشگاه خود بهترین راه کار زدن یک لوگو و برند آرایشگاهی بر روی آینه‌ی سالن هست. این کار به روش سندپلاست انجام می‌شه و یک لایه از آینه تراشیده شده و برند یا لوگوی دلخواه شما روی اون آینه طراحی میشه. شاید مقداری قیمت اون با آینه های ساده متفاوت باشه اما جذابیت آینه‌ی شما رو دو چندان کرده و به مشتری القا می‌کنین که دارای برند شخصی خودتون هستین.

تزیینات آینه آرایشگاه مدل آویزی

یکی از مدل‌های بسیار جذاب و نایاب استفاده از آینه آویزی هست. به طوری که دیگر احتیاج به زدن آینه بر روی دیوار با میخ یا گذاشتن پایه برای آینه نیست. و با این مدل از آینه رو با قلاب های جذاب رنگی و یا طناب و ریسمان از سقف آویزان می کنن. در کشورهای اروپایی که دارای تنوع طراحی هستن از این روش بسیار استفاده می‌کنن.

تزیینات آینه آرایشگاه
تزیینات آینه آرایشگاه مدل آویزی

تزیینات آینه آرایشگاه مدل دکوراتیو

آینه‌ی دکوراتیو رو به عنوان آینه‌های تزیینی می‌شناسن و بیشتر برای زیباتر کردن و تزیین سالن آرایشگاهی یا هر محیط دیگری استفاده می‌کنن. می‌توان از این آینه‌ها برای سالن انتظار یا پشت میز غذا خوری استفاده کرد تا محیط رو بسیار شیک و جذاب‌تر نشون داد. هم چنین در محیط‌های کم نور و کوچک نیز با انجام آینه کاری به صورت دکوراتیو بر روی یک دیوار فضا رو بزرگ‌تر و دل باز تر از آنچه هست نشون می‌ده.

تزیینات آینه آرایشگاه

تزیینات آینه آرایشگاه مدل ریموت دار

اگر آینه‌های نوردار رو برای سالن آرایشی خود انتخاب کردین یکی از روش های خاموش و روشن کردن نور آینه از طریق این ریموت‌های کنترلی اس. با این ریموت‌ها می‌تونین در هر قسمت از سالن که هستین با زدن دکمه‌ای نور آینه‌ی مورد نظر خود رو خاموش و روشن و یا کم و زیاد کنین. اگر آینه‌ی چند رنگ انتخاب کرده‌این هم چنین می‌تونین رنگ آینه‌ی خود رو از نظر نور عوض کنین. آینه‌های ریموتی یکی از بهترین مدل‌ها برای آینه‌های نوردار هست زیرا دیگر انگشتان دست شما به آینه نمی خوره و هیچ گونه لکی رو ایجاد نمی‌کنه.

تزیینات آینه آرایشگاه
تزیینات آینه آرایشگاه مدل ریموت دار

تزیینات آینه آرایشگاه مدل چراغدار یا هالیوودی

بهترین گزینه برای گریمورها و میکاپ کارهای حرفه‌ای آینه‌ی چراغ‌دار یا هالیوودی می‌باشه که نور بسیار عالی رو از خود منتشر می‌کنه و باعث می‌شه ایرادات کار بسیار مشخص بشه و هیچ گونه خطایی باقی نمی‌مونه. زیرا این آینه‌ها نورهای بسیار مرتب و هماهنگی رو به اطراف ساطع می‌کنن. پس از برش این آینه‌ها اگر دارای قاب باشن زده می‌شه و سپس چراغ هایی به فاصله‌های مشخص بر دور آینه گذاشته می‌شه.

تزیینات آینه آرایشگاه

تزیینات آینه آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری

آینه‌ها اگر نور دار باشن می‌تونن لمسی یا با حسگر عمل کنن. به طوری که بر روی آینه یک نقطه‌ی دایره‌ای شکل تعبیه میشه و با لمس اون نقطه می‌توان آینه‌ی مورد نظر رو خاموش و روشن و یا شدت نور اونو کم و زیاد کرد. اما به این نکته توجه کنین که این نوع آینه ها از جنس مرغوبی برخوردار هستن تا بتونن با کمترین لمسی خاموش و روشن بشن تا هیچ گونه رد لکی بر روی آینه‌ی شما بر جا نمونه.

تزیینات آینه آرایشگاه مدل دوطرفه

اگر سالن آرایشی بزرگی دارین می‌تونین از آینه‌های دو طرفه در وسط سالن استفاده کنین. به طوری که هر دو طرف دارای آینه باشه و بتونین در هر طرف یک مشتری رو بنشانین. این مدل یکی از زیباترین مدل‌های آینه‌ی سالن آرایشگاه هست که برای محیط‌های بزرگ و دلباز بسیار پرطرفداره.

تزیینات آینه آرایشگاه
تزیینات آینه آرایشگاه مدل دوطرفه

تزیینات آینه آرایشگاه مدل قاب دار

یکی از مدل های بسیار جذاب آینه‌های قاب دار سالن آرایشگاهی است. به طوریکه می‌توان قاب آینه رو با طراحی و دکوراسیون منزل یا سالن آرایشگاه خود ست کنین. قاب‌های آینه دارای جنس و متریال‌های مختلفی مانند چوبی ، فلزی ، و یا شیشه‌ای ، یا پی وی سی هستن که بنابر سلیقه و بودجه افراد انتخاب می‌شن. این قاب‌ها در رنگ های مختلفی نیز ارائه می‌شن.به طور مثال اگر سبک طراحی شما کلاسیک و یا سلطنتیه داشتن آینه‌ای با قاب های طلایی یا نقره ای زیبایی سالن آرایشگاهی شما رو دوچندان می‌کنه.

تزیینات آینه آرایشگاه
تزیینات آینه آرایشگاه مدل قاب دار

یا اگر سبک دکوراسیون شما مدرن باشه استفاده از قاب های ساده با رنگ های خنثی مانند سفید و یا طوسی باعث شیک و جذابیت بیشتر سالن آرایشگاهی و یا محیط کار شما می‌شه.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ