انواع مدل های آینه آرایشگاه

انواع مدل های آینه آرایشگاه

آینه های آرایشگاه بسیار تنوع زیادی دارن. تو این موضوع قراره انواع مدل های آینه آرایشگاه رو به شما توضیح بدیم و عکساشو براتون بذاریم. دیگه مثل سال‌های قبل نیست که واسه هر جایی یک آینه استفاده بشه و هر مکانی آینه مخصوص اونجا طراحی میشه.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

نیازها و وسایل هر مکانی با هم متفاوته که سالن‌های آرایشگاه نیازهای به خصوص خودشون رو دارن و باید آینه هایی که در سالن ها قرار میگیرن نیازهای یک میکاپ آرتیست رو برطرف کنه. اگه دقت کرده باشین میکاپ آرتیست های حرفه ای دنیا ، دیگه از آینه های ساده برای گریم و آرایش و کارهای آرایشی استفاده نمی کنن آینه هاشون آینه های مخصوص آرایش کردن هست. در کارگاه آینه ها آینه های مخصوص آرایش رو تولید می کنیم و آپشن های مختلفی رو نسبت به نیاز شما روی آینه های آرایشگاه تون نصب می‌کنیم.

انواع مدل های آینه آرایشگاه


میکاپ آرتیست های معروف در سطح دنیا بهترین آینه‌ها که به اونا کمک می‌کنه تا آرایش دقیق تری داشته باشن رو انتخاب می کنن. شما می‌تونین با دیدن مدل های آینه آرایشگاه که میکاپ آرتیست در محل کارشون استفاده می کنه بهترین مدل هارو انتخاب کنین. ما در این مقاله برای شما مدل ها و انواع اون رو توضیح میدیم تا بتونین بهترین مدل رو انتخاب و استفاده کنین. می‌تونین با کمک گرفتن از کارسناسای ما یک آینه ای که مورد نیازتون هست و به سلیقه‌تون میخوره رو که حس خوبی رو بهتون انتقال میده رو به طراحان ما سفارش بدین تا برای شما بهترین رو بسازن.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

جدیدترین مدل های آینه آرایشگاه

  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع بک لایت
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع هالیوودی
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع رومیزی
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع آویز
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع قدی
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع ایستاده
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع دیواری
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع دوطرفه
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع چرخ دار
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع پایه دار
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع ریموتی
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع تاچ
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع حسگری
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع دوطرفه چرخدار
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع قدی دیواری
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع قدی پایه دار
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع آویز دوطرفه
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع رومیزی دوطرفه
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع مهتابی
  • انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع آفتابی

برای سفارش جدیدترین مدل ها با شماره 09901717305 تماس بگیرین.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

انواع مدل های آینه آرایشگاه از نوع
بک لایت

آینه های بک لایت یک مدل آینه هستن که دارای نور مخفی در پشت آینه دارن این آینه ها نور بسیار ملایم و زیبایی دارن که برای میکاپ کردن هم مناسبه. آینه های بک لایت رو میتونن به صورت آفتابی و یا نور های مهتابی ساخته بشن. حتی میشه با درخواست شما نور آینه های بک لایت رو هم مهتابی و هم آفتابی روی یک آینه نصب کرد. که تلفیق این دو نور با هم بسیار زیبا و مناسبه. آینه های بک لایت در هر شکل و اندازه ای تولید می شن که این بستگی به نیاز شخصی شما داره.

اگه نقطه‌ای چشمگیر و زیبایی در سالن آرایشگاه تو وجود نداره با گذاشتن یک آینه بک لایت در سالن آرایشگاه می‌تونین یک نقطه چشمگیر رو برای خودتون ایجاد کنین. نور آینه های بک لایت به صورت یک هاله نوری زیبا و مثل یک قاب درخشان دور تا دور آینه پخش میشه که اگه بخوای از این نور استفاده بیشتری بکنین می‌تونین آیینه تون رو به صورت بک لایت و سندبلاست سفارش بدین وقتی آینه شما به صورت سندبلاست شده طراحی میشه قسمتی از آینه با دستگاه به شیشه مات تبدیل میشه. از این قسمتی که شیشه مات به وجود اومده نور می‌تونه قسمت روبرو و کسی که در مقابل آینه نشسته بیشتر بتابه و کارایی آینه‌رو دوچندان کنه.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه مدل هالیوودی

یکی از پر فروش ترین و پرطرفدارترین مدل‌های آینه های آرایشگاه مدل هالیوودیه. دور تا دور قاب آینه هالیوودی لامپ های ال ای دی قرار می‌گیره. اگر تصمیم گرفتین که از رقباتون عقب نمونین و بهترین سالن آرایشگاه رو داشته باشین انتخاب درست رو کردین با داشتن مخصوص آرایشگاه می‌تونین جزو برترین های سطح شهر تون و حتی کشور بشین.

نور آینه های هالیوودی میتونه به صورت مهتابی و آفتابی باشه و خاموش روشن کردن مو به صورت تاج و یا ریموتی یا حسگری باشه روش های روشن خاموش کردن آینه هالیوودی بسیار جذابه که کار شما رو هم آسون کرده. آینه های هالیوودی هم میتونه به صورت دو طرفه قدی دیواری رومیزی در هر شکل اندازه ای تولید بشه.

بیشترین استفاده آینه هالیوودی به صورت قدی برای مزون و آرایشگاه ها بسیار پرکاربرده. با داشتن آینه هالیوودی که بیشتر برای آرایش کردن استفاده میشه برای این که نور خود آینه هالیوودی به اندازه زیاد هست که کار شما رو راه بندازه و شما آرایش بی نقصی رو انجام بدین.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

آینه هالیوودی مدل چرخدار

اگه آینه قدی و بزرگی دارین که با سفارش دادن نگران این هستین که چجوری اونو جابجا کنین، تو سالن آرایشگاهی تون اگه بخواین تغییر دکوراسیون بدید، می‌تونین خیلی راحت این کار رو انجام بدین.

موقع سفارش میتونین به کارشناسمون بگید که سفارش شما رو ثبت کنه که تا برای آینه های قدی و بزرگ شما چرخ نصب بشه. آینه‌های چرخدار به راحتی از جایی به جای دیگه منتقل می‌شن که نیاز نباشه تا چند نفر برای جابجایی به کمک شما بیان و می‌تونین خیلی زود دکوراسیون آرایشگاه رو عوض کنین. آینه هایی که به دیوار متصل میشه باعث تخریب دیوار هم میشه چون باید با دریل پیچ به دیوار نصب کنین. آینه هایی که دارای پایه و چرخ هستن دیگه برای نصب‌شون نیاز نیست که دیوار تخریب بشه.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه از نوع توکار

آینه آرایشگاه میشه به صورت توکار و روکار نصب کرد این بستگی به سلیقه شما داره.آینه هایی که به صورت توکار تولید میشن نسبت به آینه هایی که به صورت روکار نصب شدن عمر بیشتری دارن چون آینه های قاب دار با لامپ های توکار کمتر مورد ضربه قرار می گیرن. نور لامپ های آینه های هالیوودی که به صورت توکار و روکار هستن میشه یکی در میون مهتابی نصب کرد تا نور مناسب و طبیعی تری داشته باشین.

انواع مدل های آینه آرایشگاه

مزایای خرید از کارگاه آینه‌ها


شما با خیال راحت می‌تونین از کارگاه آینه‌ها خرید کنین، چرا که به راحتی آب خوردن طرحتون رو سفارش میدین و طراح های زبده کارگاه آینه‌ها براتون طرح رو به صورت کامپیوتری اجرا می‌کنن و از روی طرح کارتون ساخته میشه.
نکته بعدی گارانتی بی‌قید و شرط یکساله ای هست که کارگاه آینه‌ها بهتون ارائه می‌کنه.

با اطمینان خاطر می‌تونین خریدتون رو نهایی کنین. با اطمینان میگم که هیچ کارگاه و کارخونه ای نیست که همچین گارانتی رو بهتون بده.
سومین نکته هم اینه که اگر از آینه خوشتون نیومد و به دلتون ننشست حتی اگه طرح اختصاصی خودتونم باشه به راحتی آینه رو برمی‌گردونیم و بیانه‌ای رو که دادین رو هم بهتون برمی‌گردونیم.
شرایط خرید از این بهتر دیگه نداریم!!

بسته بندی آینه ها با بهترین کیفیت و امنیت انجام می‌شه. سلامت آینه رو وقتی که به دستتون می‌رسه رو تضمین می‌کنیم. اگر حتی کوچکترین مشکلی هم پیش بیاد، به راحتی آینه جدید رو براتون ارسال می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ