انواع آینه نوری

انواع آینه نوری

انواع آینه نوری ، از مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین نوع آینه محسوب می‌شه.تا چند سال اخیر نامی از آینه نوری در بین منازل و محل کار نبود. تنها آینه‌ای که محبوبیت داشت همون آینه‌های ساده بدون نور و سنسور بود.که در هر مکانی فقط یک سبک آینه استفاده می‌شد. زیرا تنها کاربرد آینه فقط آراستن ظاهر فرد بود.

اما امروزه آینه به منظورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره.آینه‌ها در زیباسازی ساختمون‌های مجلل ، در سالن‌های آرایش ، در مزون‌ها و… بسیار مرکز توجه قرار گرفتن. ناگفته نمونه که کیفیت آینه‌ها بسیار رشد پیدا کرده. و شفافیت تصویر و زیبایی انعکاس در اون بسیار پیشرفت کرده.

مخصوصا که استفاده از انواع آینه نوری ،در این تحول بسیار تاثیرگذار بوده. اهمیت این آینه در سالن‌های آرایش و مزون‌ها بیشتر خودنمایی می‌کنه. زیراکه اگر شما یک آرایشگر حرفه‌ای باشین اما ابزار کارتون بروز نباشه ، محل شما دمده باشه ، فضای شما شبیه سلمونی‌های دهه‌ی پنجاه یا شصت باشه ، فردی که وارد آرایشگاه می‌شه حس خوب رو از کار شما نمی‌گیره.

تنها چیزی که در ابتدای کار تو چشمه ظاهر محل کار شماست. پس باید ابزارکارتون رو که مهم‌ترین اون آینه‌اس ، رو آبدیت کنین تا از رقبای خود عقب نمونین.

انواع آینه نوری
انواع آینه نوری

آینه نوری چیست؟

آینه نوری نوعی بروز از آینه‌اس ، که در دو سبک آینه چراغ‌دار یا آینه بک‌لایت تولید و عرضه می‌شه. در نوع چراغ‌دار لامپ‌هایی در لبه‌های آینه کار گذاشته می‌شه.این لامپ‌ها در ظاهر سطح کار قابل رویت هستن. لامپ‌هایی ال ای دی که عمر و استقامت بالایی دارن. و سال‌های سال همراه شما خواهند بود .

این لامپ‌ها روشنایی ملایم و زیبایی از خود ساطع می‌کنن.که به هیچ عنوان چشم رو اذیت نمی‌کنن.و برعکس کار آرایش و گریم رو برای شما بسیار دلچسب و خواستنی می‌کنه. زیرا که بودن نور مکفی از ضروریات یک آرایش خوبه.تصور کنین در اتاقی که نور کافی نداره ، آرایش کردین ، هنگاهی که در فضایی که از نور غنی‌اس قرار بگیرین تازه ایرادات خودتون رو متوجه می‌شین.به این آینه‌ها آینه آرایشگاه هالیوودی هم گفته می‌شه.

انواع آینه نوری
انواع آینه نوری

پس چه بهتر که یکی ازین آینه‌های خیره‌کننده رو در اتاق یا محل کار خودتون داشته باشین.و از زیبایی و کاربردهای متنوع اون لذت ببرین.

نوع دوم از انواع آینه نوری ، آینه بک‌لایت هست. در این مدل برعکس آینه چراغ‌دار ، ریسه‌های شیلنگی به صورت مخفی در پشت آینه کارگذاشته می‌شن.و هاله‌ای از نور آینه رو دربر می‌گیره که ظاهری بسیار شکیل و چشمگیر داره. رنگ نور این آینه رو میشه به دلخواه ثبت سفارش کرد.که بسته به نوع فضای شما و کاربرد اون میشه رنگ آینه رو انتخاب کرد.

پرمصرف‌ترین رنگ‌ها ، رنگ آفتابی و مهتابی‌اس . اما در این امر اجباری نیس بسته به سلیقه و رنگ دکوراسیون شما این رنگ‌ها قابل تغییرن.

انواع آینه نوری
انواع آینه نوری

آینه هوشمند یکی از مدرن‌ترین انواع آینه نوری

خیلی جالب و زیباست که آینه‌ی شما قابلیت پخش موسیقی داشته باشه ، یا درجه و شدت نور اون قابل تنظیم باشه . یا حتی رنگ نور اون قابل تغییر باشه. بله همه‌ی این آپشن‌ها در انواع آینه نوری توسط کمپانی ayneha تولید و آماده‌ی عرضه میشه.

در اکثر مواقع سنسوری در آینه کارگذاشته می‌شه که با حرکت و اشاره دست شما قابلیت روشن و خاموش شدن داشته باشه.یا رنگ اون عوض بشه .همچنین از طریق لمس نقطه‌ای از صفحه ، مثل دکمه‌ی پاور تلویزیون عمل می‌کنه. یا اگر خواست شما باشه که از ریموت برای روشن و خاموش کردن استفاده کنین این امر هم امکان‌پذیر هست.

گاهی در میانه‌های روز که قدرت تابش نور آفتاب زیاده ، نیاز به روشنایی کمتری داریم ، پس نور آینه رو کاهش می‌دین و در انتهای روز که نور خورشید ضعیف‌تر می‌شه ، می‌تونین شدت نور آینه‌تون رو بیشتر کنین. یا اگر مدنظر شما زیبایی نور آینه باشه می‌تونین از رنگ‌های صورتی ، قرمز ، آبی فیروزه‌ای، یاسی ، انبه‌ای یا ترکیبی از چند رنگ به صورت توامان ، استفاده کنین.

انواع آینه نوری
انواع آینه نوری

سبک‌های انواع آینه نوری هوشمند

این آینه ممکنه به صورت تمام قد ، رومیزی ، چرخ‌دار ، دیواری و ثابت و یا دوطرفه مورد استفاده قرار بگیره.

که تنوع سبک‌های این آینه‌ی بی‌نظیر حق انتخاب رو برای شما گسترده کرده. که بنابر فضای مورد نظر و نیازتون آینه‌ای مناسب رو ثبت سفارش کنین. گاهی به دلیل محدودیت فضا در محل‌هایی مثل سالن‌های آرایش نیاز داریم که آینه‌ی ما دوطرفه باشه. تا به صورت همزمان از یک آینه در دو سمت اون استفاده بشه.

یا در مزون‌ها استفاده از آینه قدی رایجه. تا مشتری با خیالی آسوده کل قد لباس خودش رو در آینه مشاهده کنه و خریدی آسوده داشته باشه.

آینه چرخ‌دار جهت افرادی که به تغییر دکوراسیون علاقه‌مند هستن بسیار کاربردیه. که به راحتی آینه رو روی چرخ‌های اون لغزش بدن و مکان متفاوتی رو برای آینه در محل کار یا منزل تجربه کنن.

بسیاری نیز دوست دارن که آینه ثابت در دیوار نصب بشه.

خرید آینه‌ از کمپانی‌ ayneha چه مزیت‌هایی داره ؟

در وحله‌ی اول مهم‌ترین نکته‌ای که در هر خریدی مدنظر قرار می‌گیره کیفیت اونه. در کمپانی ayneha باکیفیت‌ترین‌ مواد اولیه در ساخت آینه بکار گرفته می‌شه. علاوه بر اون متخصصانی مجرب در امر تولید این آینه‌ها فعالیت می‌کنن. که اگر هر سوالی در رابطه با محصول برای شما پیش بیاد کافیست با یک تماس تلفنی (09357015855) از مشاوره‌ای رایگان بهره‌مند بشین.

نکته دوم تهیه‌ی آینه‌ای با قیمت مناسب با کارایی بالاست.اول از همه باید یادآوری بشه که اجناسی که قیمت خیلی نازلی دارن ممکنه ، کیفیت متعادلی نداشته باشن . و با چند ماه استفاده از آینه ممکنه خط و خش‌هایی در آینه ظاهر بشه. و اون شفافیت اولیه خودشون رو از دست بدن. در نتیجه مجبور به هزینه‌ی بیشتر خواهید شد تا دوباره آینه‌ای نو تهیه کنین .

پس با خرید یک آینه با کیفیت از کمپانی ayneha یک عمر از داشتن آینه‌ای مرغوب لذت ببرین . علاوه بر اون باید توجه کنین که این کمپانی به دلیل تولیدکننده بودن ، قیمتی پایین‌تر از سایر فروشگاه‌های توزیع کننده داره.زیرا که دست هیچ واسطه‌ای در مراحل عرضه و فروش اون آینه‌ها دخیل نیست. و آینه مستقیم از تولید به مصرف می‌رسه.

انواع آینه نوری
آینه نوری

ضمانت بی‌قید و شرط در فروش انواع آینه نوری

بله درست خوندین در خرید انواع آینه نوری از کمپانی ayneha ضمانتی بی‌قید و شرط برای محصول مورد نظر شما پشتیبانی می‌شه. به این معنی که تا یکسال هر نوع عیب و ایرادی در آینه نوری شما پدیدار بشه بدون دریافت کمترین اجرت و هزینه ، اونو براتون مثل روز اول تعمیر می‌کنیم. اگر لامپ اون کم سو بشه یا سیستم الکترونیکی اون مشکلی داشته باشه ، یا حتی در مسیر حمل به مقصد بشکنه یا ایرادی پیدا کنه براتون رایگان تعویض یا تعمیر می‌کنیم.

حتی فراتر از آن اگر آینه به‌دست شما رسید و اونو در محل مورد نظر نصب کردین و به هر دلیلی آینه مورد پسند شما نبود بدون هیچ چون و چرایی آینه رو از شما پس می‌گیریم.

همیشه در خرید محصولات آنلاین نگرانیم که نکنه چیزی که سفارش می‌دم همونی نباشه که تصویرش رو می‌بینم.نکنه کیفیت خوبی نداشته باشه. نکنه به خونه و دکوراسیون خونه‌ام نیاد . کمپانی ayneha با داشتن ضمانت نامحدود این نگرانی رو در همه‌ی ما رفع کرده که با خیالی آسوده خرید کنیم.

تنها موردی که ساپورت نمی‌کنه خوردن اشیای سنگین توسط مشتری‌ به آینه و شکستن اون بعد از تحویل هست.

آدرس کارگاه ayneha : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ