انواع آینه نوری کرج

انواع آینه نوری کرج

در حال حاضر انواع آینه‌های مختلفی هستن که برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرن. و دیگه مثل زمان قدیم نیست که آینه‌ها هیچ قابلیت خاصی از خودشون نداشته باشن. این آینه‌ها چنان عملکردی رو از خودشون نشون دادن که باعث شدن تا دیگه آینه‌های قدیمی خیلی مورد توجه نباشن. مثل انواع آینه نوری کرج که در این متن به اون‌ها می‌پردازیم. این آینه‌ها آینه‌های خیلی جدیدی هستن که خودشون هم اتفاقا می‌تونن تنوع خیلی بالایی داشته باشن. طراحی این آینه‌ها به این صورت بوده که بتونن تصویر واضح‌تری رو در خودشون نشون بدن. به همین علت خیلی مورد استقبال قرار گرفتن و در کاربردهای بسیار زیادی این آینه‌ها رو می‌بینیم.

انواع آینه نوری کرج
آینه نوری مدرن

انواع آینه نوری کرج به چه صورتی هستن

انواع آینه نوری کرج به صورت کلی آینه‌هایی هستن که در اون‌ها از چراغ‌هایی به اسم LED استفاده میشه. چراغ مورد استفاده برای این آینه به‌صورت نواری هست و ضخامت کمی هم داراست. بنابراین چراغ خیلی راحت پشت آینه کار گذشاته میشه و باعث میشه تا آینه نورپردازی مخفی و ملایمی رو داشته باشه. شکل نورپردازی این آینه‌ها به این صورت هست که نور مخفی و ملایمی برای آینه نروی ایجاد می‌کنن که این نور دور آینه رو می‌گیره.

انواع آینه نوری کرج
آینه نوردار

ضمن این که نور آینه خیلی جلوه خاصی به آینه می‌بخشه، باعث میشه تا آینه خیلی کاربرد بهتری هم پیدا کنه. به این صورت که وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در آینه ببینین، این نور کمک می‌کنه تا خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده بشین. این نور طوری طراحی شده که بتونه نور مورد نیاز برای دیدن در آینه رو در درست‌ترین جا و به میزان کافی تامین کنه. بنابراین نور یکدست و بدون هیچ سایه اضافی رو ایجاد می‌کنه که عملکر آینه رو خیلی ارتقا داده.

انواع آینه نوری کرج
آینه نوردار

انواع آینه نوری کرج چه کاربردهایی می‌تونه داشته باشه

انواع آینه نوری کرج که در موردشون صحبت شد، می‌تونن برای هر فضا و کاربردی مورد استفاده قرار بگیرن. درواقع هر جایی که نیاز به آینه داشته باشه، می‌تونه یکی از انواع آینه نوری مدرن که متناسب با اون فضا و چیدمان هست، به کار بره. حالا ما چند تا از مهم‌ترین فضاهایی که بهتره حتما از چنین آینه‌های بروزی استفاده بشه، بهشون اشاره می‌کنیم.

آرایشگاه

در آرایشگاه آینه از مهم‌ترین ابزاری هست که در اون مورد استفاده قرار می‌گیره. درواقع با وجود آینه هست که میشه اسم ابن فضا رو آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. برای انجام اغلب کارهایی که در این فضا انجام میشه، نیاز به آینه وجود داره. در آرایشگاه که اساسا کارهایی زیبایی به مشتری‌ها ارائه میشه و تمام این کارها نیاز به دقت بالایی دارنپ، چون کارهای ظریفی هستن. بنابراین برای انجام اونها نیاز به نوری دارین که بتونه دید روشن و واضحی رو برای شما ایجاد کنه. که انواع آینه نوری کرج با توجه به کارکردی که دارن می‌تونن بهترین انتخاب ممکن باشن.

انواع آینه نوری کرج
آینه آرایشگاه نوری

در آرایشگاه به‌خصوص برای میکاپ و آرایش شما نیاز به آینه نور کافی با هم دارین. بنابراین با استفاده از انواع آینه نوری کرج می‌تونین هر دوی این موارد رو به بهترین حالت خودشون داشته باشین. نور آینه می‌تونه کاملا متمرکز روی مشتری شما هم باشه. تا در این صورت با دقت و تمرکز بالایی که براتون ایجاد میشه بتونین کار تمیز و بی‌نقصی رو همونطور که در کارتون حرفه‌ای هستین، انجام بدین.

انواع آینه نوری کرج
آینه گرد نوردار

مزون

از موارد دیگه استفاده از انواع آینه نوری کرج، مزون هستش. آینه نوری برای مزون یک آینه عالی محسوب میشه. چون با توجه به عملکردی که داره، می‌تونه برای مشتری‌ها دید واضحی رو ایجاد کنه. تا وقتی که اون‌ها از این آینه برای دیدن خودشون استفاده می‌کنن، بتونن خیلی واضح و روشن خودشون رو در آینه ببینن. در این صورت تصمیم‌گیری راحت‌تری رو هم خواهند داشت.

انواع آینه نوری کرج
آینه نوری مزون

آینه از موارد مهمی هست که در مزون به کار میره، بنابراین باید از عملکرد و ظاهر زیبایی در کنار همدیگه برخوردار باشه. انواع آینه نوری کرج می‌تونه از بهترین انتخاب‌ها برای هر مزونی محسوب بشه. این آینه با عملکرد خاص خودش، یک جلوه دیگه‌ای از آینه‌های امروزی رو به شما نشون میده که آینه‌های معمولی هیچ‌وقت نمی‌تونن به این صورت باشن.

سرویس بهداشتی

انواع آینه نوری کرج برای سرویس بهداشتی و حتی حمام هم آینه ایده‌آلی محسوب میشه. چون این فضاها هم دیگه مثل گذشته نیستن که اهمیت خاصی رو نداشته باشن. بلکه در معماری داخلی خیلی توجه خاصی هم بهشون میشه. بنابراین باید آینه‌ای هم که در اون قرار می‌گیره، از زیبایی و کارکرد خوبی بهره‌مند باشه. به همین دلیل اغلب آینه‌های سرویس بهداشتی هم امروزه آینه‌های نوری هستن.

انواع آینه نوری کرج
آینه نوری سرویس بهداشتی

با استفاده از انواع آینه نوری کرج فضای سرویس بهداشتی خیلی تغییر پیدا می‌کنه و شکل مدرنی به خودش می‌گیره. آینه یک وسیله خیلی مهمی در هر سرویس بهداشتی محسوب میشه که با وجود آینه نوری این فضا خیلی زیبا و خاص میشه. همچنین از آینه سرویس بهداشتی هم اغلب برای اصلاح استفاده میشه که در این صورت آینه نوری با نور خوب خودش کمک می‌کنه تا با دید باز بتونین اصلاح صورت خودتون رو انجام بدین.

انواع آینه نوری کرج چه قابلیت‌هایی رو می‌تونن داشته باشن

. انواع آینه نوری کرج رو میشه به اینترنت یا بلوتوث وصل کرد. در این حالت از آینه می‌تونین موسیقی یا ویدئو پخش کنین. امکان خیلی جذابی که این آینه رو از آینه‌های دیگه متمایز کرده.

. آینه نوری می‌تونه ضد بخار هم باشه. به این صورت که اگر آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، با استفاده از سنسوری که پشت آینه قرار می‌گیره روی صفحه آینه هیچ بخاری تشکیل نمیشه. برای آینه سرویس بهداشتی یا حمام بهتره این قابلیت روی آینه باشه تا دیگه نیازی به تمیز کردن دائم اون نباشه و همیشه آینه‌ای با سطح شفاف داشته باشین.

انواع آینه نوری کرج
آینه سرویس

. رنگ نورپردازی آینه امکان تغییر داره. تا هر زمان که دوست داشتین بتونین خیلی راحت این تغییر رنگ رو خودتون اعمال کنین و از رنگ‌های دیگه برای نور آینه استفاده کنین. همچنین امکان کم و زیاد کردن میزان نور هم وجود داره تا بتونین از این طریق میزان نور مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

. روی صفحه انواع آینه نوری کرج می‌تونین درخواست بدین که حکاکی انجام بشه. حکاکی در کنار نوری که آینه دارهف جلوه و زیبایی آینه رو خیلی بیشتر می‌کنه. برای حکاکی می‌تونین هر نوشته یا هر طرحی رو انتخاب کنین تا اجرا بشه.

قابلیت‌های انواع آینه نوری کرج به‌صورت انتخابی هستش. یعنی هر قابلیتی که فکر می‌کنین مورد نیازتون هست و دوست دارین که روی آینه باشه، انتخاب می‌کنین تا روی آینه اجرا بشه.

انواع آینه نوری کرج
آینه نوری برای باشگاه ورزشی

انواع آینه نوری کرج رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه نوری کرج و هر نوع آینه دیگه‌ای که فکرش رو بکنین تولید میشه. تمام آینه‌ها از بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد برخوردارن و دقیقا طبق خواسته شما تولید میشن. برای فروش آینه‌ها هم مستقیما با خودمون در ارتباط هستین و با حذف واسطه‌ها می‌تونین با قیمت مناسب‌تری هم آینه مورد نظر خودتون رو تهیه کنین.

انواع آینه نوری کرج
آینه قدی نوردار

تمام آینه‌های این مجموعه علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. تا در صورتی که مشکلی برای آینه به وجود بیاد، بتونین از این ضمانت استفاده کنین و هیچ هزینه‌ای هم پرداخت نکنین. همچنین تمام آینه‌ها از ضمانت مرجوعی هم برخوردار هستن تا اگر آینه مورد رضایت و پسند شما نشد، بتونین آینه رو مرجوع کنین. تمام این مزایا و امکانات رو شما تنها در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین داشته باشین.

برای ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو برای انواع آینه نوری کرج انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره هم داشته باشین، همکاران ما پاسخگوی شما هستن. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ