انواع آینه نوردار ایستاده

انواع آینه نوردار ایستاده

آینه‌ها امروزه به‌قدری تنوع دارن که می‌تونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو با هر کاربردی که می‌خواین، خیلی راحت انتخاب کنین. اما یکی از پرکاربردترین آینه‌های امروزی، انواع آینه نوردار ایستاده هستش که در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه با عملکرد و قابلیت‌های فوق‌العاده خودش باعث شده تا در مدت زمان کمی که معرفی شده، بتونه جایگاه خیلی خوبی رو پیدا کنه. به‌طوری که در موارد خیلی کمی می‌بینیم که از آینه‌های قدیمی و معمولی استفاده میشه. و به‌جای اون‌ها اینچنین آینه‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرن که مزیت‌های قابل توجهی رو دارن.

انواع آینه نوردار ایستاده
انواع آینه نوردار ایستاده

معرفی مختصری از انواع آینه نوردار ایستاده

انواع آینه نوردار ایستاده به آینه‌هایی میگن که اولا دارای نورپردازی هستن. نورپردازی آینه نوردار به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. که این چراغ پشت آینه قرار داده میشه. چراغ از ضخامت کمی برخورداره، بنابراین خیلی راحت می‌تونه پشت آینه تعبیه بشه. وقتی چراغ رو پشت آینه قرار میدن، نور مخفی و ملایمی برای آینه ایجاد میشه که دور آینه رو می‌گیره. این نور باعث میشه تا آینه خیلی کاربردی‌تر هم بشه.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه نوردار مدرن

کاربرد بهتر برای آینه به این منظور هست که موجب میشه تا دیدن در آینه خیلی بهتر و واضح‌تر باشه. به این دلیل که چراغ LED مورد استفاده در انواع آینه نوردار ایستاده با وجود این که ضخامت کمی داره، اما نور خیلی خوب و قابل توجهی رو منتشر می‌کنه. بنابراین با قرار گرفتن جلوی آینه می‌تونین خیلی روشن‌تر و واضح‌تر خودتون رو ببینین. نور آینه اطراف خود رو به‌خوبی بدون این که سایه‌ای ایجاد کنه، روشن می‌کنه و این روشنایی درست و خوب باعث همین دید بهتر میشه.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه نوری جدید

روشنایی انواع آینه نوردار ایستاده چه مزیت‌های دیگه‌ای داره

نوری که انواع آینه نوردار ایستاده ایجاد می‌کنن جدا از این که دیدن در آینه رو برای آدم‌ها راحت‌تر می‌کنن، باعث میشن تا جلوه آینه خیلی زیباتر بشه. چون نور یک عنصر خیلی جذابی هست که وقتی در آینه هم از اون استفاده بشه، آینه رو خیلی جذاب‌تر می‌کنه. همچنین انعکاس محیط اطراف در آینه و بازتاب نور در اون باعث میشه تا فضایی که آینه در اون قرار گرفته بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده بشه. آینه نوردار چون خودش روشنایی هم داره، در بزرگنمایی و دلبازتر نشون دادن فضا خیلی تاثیر بیشتری رو داره.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه نوری پایه‌دار

همچنین روشنایی که انواع آینه نوردار ایستاده منتشر می‌کنن، خیلی نزدیک به نور طبیعی هستش. این به دلیل استفاده از چراغ‌های LED هست که امروزه برای کاربردهای زیادی از این چراغ‌ها استفاده میشه. همچنین روشنایی آینه آسیبی به چشم نداره و همین موضوع باعث استفاده گسترده از چراغ‌های ال ای دی شده. همینطور این چراغ‌ها طول عمر خیلی بالایی دارن و مصرف انرژی‌شون هم خیلی کمتر هست. بنابراین استفاده از چراغ LED بسیار با صرفه هست و توصیه میشه.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه قاب‌دار نوری

انواع آینه نوردار ایستاده چه قابلیت‌های جذابی رو می‌تونن داشته باشن

1- خود روشنایی انواع آینه نوردار ایستاده که بارزترین و اصلی‌ترین مشخصه آینه هست، قابلیت تنظیم داره. تنظیم نور به این صورته که اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشته باشین، می‌تونین از طریق آینه میزان نور اون رو تغییر بدین و به میزان دلخواه مورد نیاز خودتون برسین.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه نوری خاص

2- علاوه بر تغییر میزان نور، امکان تغییر رنگ نورپردازی آینه هم وجود داره. تا بتونین هر زمان که دوست داشتین از رنگ‌های دیگه‌ای برای نورپردازی خودتون خیلی راحت استفاده کنین.

3- همچنین یک قابیت خیلی جذاب برای انواع آینه نوردار ایستاده این هست که این آینه‌ها می‌تونن موسیقی و یا ویدئو هم پخش کنن. این کار با وصل کردن آینه به بلوتوث یا اینترنت می‌تونه امکان‌پذیر باشه. این قابلیت باعث شده تا آینه نوردار نسبت به آینه‌های قدیمی پیشرفت خیلی قابل ملاحظه‌ای داشته باشه.

4- از قابلیت‌های دیگه آینه نوردار ایستاده، ضد بخار بودن اون می‌تونه باشه. تا اگر آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، لکه‌ و یا بخاری روی آینه ایجاد نشه. این امکان برای آینه‌هایی که در محیط‌های مرطوب هستن خیلی مفیده. و دیگه نیازی به صرف زمان برای تمیز کردن آینه هم وجود نداره.

5- روی انواع آینه نوردار ایستاده امکان حکاکی هم وجود داره. شما می‌تونین هر نوشته یا طرحی که دوست دارین رو انتخاب کنین تا روی صفحه آینه اجرا بشه. حکاکی آینه شما رو خیلی خاص‌تر می‌کنه. به‌طوری که مثل آینه خودتون رو در جای دیگه‌ای نخواهید دید.

قابلیت‌هایی که برای انواع آینه نوردار ایستاده عنوان شدن رو باید خودتون انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه. یعنی اینطور نیست که همه این موارد رو روی آینه سفارشی داشته باشین. چون ممکنه شما فقط به تعداد محدودی از این موارد نیاز داشته باشین و درخواست بدین که فقط هم اون موارد روی آینه با توجه به کارکردی که داره، نصب بشن.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه ایستاده نوردار

انواع آینه نوردار ایستاده بیشتر در چه فضاهایی کاربرد داره

برای آرایشگاه و سالن زیبایی، انواع آینه نوردار ایستاده شاید بشه گفت که از مناسب‌ترین آینه‌هاست. آینه نوردار با دید خیلی بازی که ایجاد می‌کنه باعث میشه تا آرایشگر تسلط کافی برای انجام و ارائه خدمات خودش داشته باشه. کارهای زیبایی که در آرایشگاه‌ها انجام می‌گیرن نیاز به نور کافی دارن تا دقت و تمرکز بالاتر بره. به‌خصوص برای میکاپ و آرایش که در تمام مراحل از اول تا آخر نیاز به آینه وجود داره. پس آینه‌ی آرایشگاه نوردار با توجه به مشخصاتی که داره یک انتخاب ایده‌آل برای سالن‌های زیباییه. همچنین با ظاهر زیبای خودش، فضای سالن رو مدرن‌تر نشون میده.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه ایستاده آرایشگاهی

مزون هم یکی دیگه از موارد استفاده از انواع آینه نوردار ایستاده هستش. این آینه در مزون هم کمک می‌کنه تا مشتری‌ها بتونن خیلی واضح‌تر و بهتر خودشون رو در آینه ببینن. وقتی مشتری شما بتونه دید واضح‌تری رو داشته باشه، تصمیم‌گیری و انتخاب هم براش ساده‌تر میشه. همچنین این آینه‌ها زیبایی منحصربه‌فردی به مزون و هر جایی که در اون قرار بگیرن، اضافه می‌کنن. بنابراین با این آینه می‌تونین یک فضای شیک و مدرن رو برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد کنین.

انواع آینه نوردار ایستاده
آینه نوردار مزونی

انواع آینه نوردار ایستاده رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه نوردار ایستاده و هر نوع آینه‌ دیگه‌ای که بخواین، هست. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با حساسیت‌های خاصی تولید میشن. به همین دلیل کیفیت تمامی کارها رو تضمین می‌کنیم. همچنین برای راحتی بیشتر شما عزیزان، فروش مجموعه هم مستقیما توسط خودمون انجام میشه تا با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب رو عرضه کنیم.

انواع آینه نوردار ایستاده
انواع آینه نوردار ایستاده

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌هایی که در کارگاه آینه‌ها تولید میشن از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. تا این اطمینان برای شما مشتریان عزیز ایجاد بشه که آینه در هر شرایطی از ضمانت برخورداره و نیازی به نگرانی نباشه. به‌عنوان مثال اگر آینه نورپردازیش مشکلی براش به وجود بیاد، پشتیبانی صورت می‌گیره و حتی اگر نیاز به تعویض چراغ هم باشه این کار رایگان انجام میشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا در صورتی که آینه مورد تایید شما واقع نشد، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه برای سفارش انواع آینه نوردار ایستاده  شماره‌های  09901717305 و 02188068352 هستن که می‌تونین تاس بگیرین و از این طریق با ما در ارتباط باشین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ