انواع آینه دیواری

انواع آینه دیواری

یکی از وسیله‌های مهمی که در استفاده هر روزه همه آدم‌ها قرار می‌گیره، آینه هست. تقریبا هر کسی حداقل یکبار در طول روز برای رفتن به بیرون یا هر چیز دیگه‌ای خودش رو در آینه می‌بینه. همه هم دوست دارن که خودشون رو در واضح‌ترین حالت ببینن. آینه‌های امروزی تنوع خیلی بالایی رو دارا هستن، اما انواع آینه دیواری همیشه یعنی از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار می‌گرفته. اما در حال حاضر با توجه به این که آینه‌های مدرنی به بازار اومدن، آینه دیواری هم شکل مدرن و بروزی رو به خودش گرفته.

انواع آینه دیواری
انواع آینه دیواری

معرفی و توضیح انواع آینه دیواری

هر آینه‌ای که وجود داشته باشه رو شما می‌تونین به صورت انواع آینه دیواری به کار ببرین. از آینه‌های ساده و معمولی که اون‌ها رو همیشه در اغلب فضاها می‌بینیم. ولی آینه‌های ساده امروزی از نظر کیفیت و مقاومت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رو داشتن. اما یکسری آینه‌های جدید دیگه‌ای طراحی شدن که این آینه‌ها قابلیت‌های خاصی رو از خودشون ارائه میدن. درواقع این آینه‌ها باعث شدن تا دنیای جدیدی برای آینه‌ها ایجاد بشه و بتونن در روند خیلی از کارها هم کمک‌کننده باشن. حالا در قسمت پایین به معرفی انواع این آینه‌های مدرن می‌پردازیم تا با اونا و ویژگی‌هاشون آشنا بشین و بتونین خیلی راحت و با آگاهی آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

انواع آینه دیواری
آینه قدی

آینه لامپ‌دار

از انواع آینه دیواری که آینه خیلی جدید و مدرنی هست و تونسته در زمان کمی مورد توجه و استقبال قرار بگیره، آینه لامپ‌دار هست. آینه لامپ‌دار جدید آینه‌ای هست که در اون تعدادی لامپ LED به کار گرفته می‌شه. این لامپ‌ها با فاصله مشخصی روی خود آینه تعبیه میشن. فاصله مشخص برای این هست که وقتی لامپ‌های روی آینه روشن بشن، بتونن روشنایی که ایجاد می‌کنن بهترین بازدهی رو داشته باشه. نوری که از آینه انتشار پیدا می‌کنه، کاملا یکدست هست و هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نمی‌کنه.

انواع آینه دیواری
آینه لامپی دیواری

آینه لامپ‌دار به صورتی هست که وقتی شما جلوی اون قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در آینه ببینین، نور لامپ‌ها کمک می‌کنن تا تصویری که از شما در آینه ایجاد میشه کاملا روشن و واضح باشه. نور لامپ‌ها خیلی دقیق و متمرکز مقابل و اطراف آینه رو روشن می‌کنن. بنابراین زمانی هم که مقابل این آینه بایستین تا خودتون رو بخواین در اون ببینین، در معرض نور این لامپ‌ها قرار گرفتین و همین موضوع کمک می‌کنه تا کاملا واضح بتونین خودتون رو در آینه نگاه کنین.

آینه بک‌ لایت

از دیگر انواع آینه دیواری میشه به آینه بک لایت اشاره کرد. در آینه بک لایت هم از لامپ LED استفاده می‌شه که نوع لامپ همون لامپ مورد استفاده برای آینه لامپ‌دار هست. اما شکل لامپ به کار رفته در آینه بک لایت با آینه لامپ‌دار تفاوت‌هایی رو داره. لامپی که برای آینه بک لایت استفاده میشه، نورای شکل هست و ضخامت کمی رو هم داره و موجب شده این لامپ بتونه پشت آینه قرار داده بشه. وقتی لامپ پشت آینه قرار بگیره، روشنایی که ایجاد می‌کنه حالت مخفی داره و از دور آینه منتشر می‌شه. به این آینه ، آینه نور مخفی هم گفته می‌شه که از جذاب‌ترین آینه‌هاست.

انواع آینه دیواری
آینه دیواری نوری

آینه بک لایت هم با انتشار نور خوبی که داره موجب می‌شه تا بتونین خودتون رو خیلی بهتر در آینه تماشا کنین. نور این آینه هم با وجود این که گفته میشه مخفی و ملایم هست، اما می‌تونه به حد کافی مناسب باشه. چون چراغ LED و نحوه قرارگیری اون در آینه موجب شده تا بتونه تاثیر فوق‌العاده خودش رو داشته باشه. پس این آینه هم با توجه به خصوصیات خاص خودش موجب شده تا در دسته آینه‌های بروز و با عملکرد عالی قرار بگیره و در خیلی از فضاها هم می‌بینیم که از این‌چنین آینه‌هایی استفاده می‌شه.

مزیت‌هایی که انواع آینه دیواری دارن چه مواردی هست

انواع آینه‌های مدرنی که وجود دارن رو می‌تونین بدون هیچ محدودیتی به دیوار نصب کنین. انواع آینه دیواری اولین مزیتی که دارن این هست که نصب اونا خیلی ساده هست و شما خیلی راحت می‌تونین هر آینه‌ای که دوست دارین رو انتخاب کنین و به دیوار نصب کنین. آینه که به دیوار نصب می‌شه دیگه هیچ فضای خاصی رو از محیط شما اشغال نمی‌کنه. برعکس آینه به دلیل این که در اون انعکاس و بازتاب رخ میده، باعث میشه تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر هم دیده بشه. این موضوع برای همه آینه‌ها صدق می‌کنه، ولی وقتی که از انواع آینه‌های مدرن که خودشون دارای نورپردازی هستن استفاده می‌شه، قطعا تاثیر بیشتری رو روی این موضوع دارن.

انواع آینه دیواری
آینه دیواری قاب‌دار

انواع آینه دیواری برای هر فضا با هر چیدمان و دکوراسیونی می‌تونه گزینه مناسب و ایده‌آلی محسوب بشه. درواقع این آینه‌ها می‌تونن خودشون رو با هر جایی هماهنگ کنن و همینطور زیبایی خیلی بیشتری رو به اون فضا هم اضافه کنن. آینه می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه و در این صورت شما تنها با انتخاب یک آینه می‌تونین تغییرات زیادی رو در فضای خودتون ایجاد کنین.

انواع آینه دیواری
آینه مدرن

آینه دیواری همونطور که گفته شد برای هر فضایی می‌تونه استفاده بشه. آینه دیواری آرایشگاه یکی از گزینه‌های خیلی مناسب برای این فضاست که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. به‌خصوص آینه چراغ‌دار و آینه نوری برای سالن زیبایی که به شما کمک می‌کنن تا بتونین خیلی بهتر خدمات‌تون رو به مشتری‌ها ارائه بدین. چون نور آینه‌ها خیلی دقیق و متمرکز روی صورت تابیده میشه و از این طریق دید خیلی بازی رو برای شما ایجاد می‌کنه. وقتی هم که شما دید خوب و بازی داشته باشین چون کار‌های زیبایی نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارن و کارهای ظریفی محسوب می‌شن، این آینه خیلی کمک‌کننده هست.

انواع آینه دیواری
آینه لامپی جدید

علاوه بر آرایشگاه این آینه‌ها برای فضاهای دیگه‌ای هم مثل مزون، باشگاه و سالن ورزشی، خونه‌ها و…. هر جایی که فکر می‌کنین می‌تونه مناسب باشه. این آینه‌ها با توجه به ویژگی‌ها و مشخصاتی که دارن، به شما امکان دید باز روی خودتون رو میدن. آینه در ابتدا هم برای اینکه آدم‌ها علاقه زیادی به دیدن خودشون داشتن، ایجاد شد. و در طی سال‌ها هم روی این موضوع خیلی کار شد که آینه‌ها بتونن واضح‌ترین و شفاف‌ترین تصویر رو ایجاد کنن.

انواع آینه دیواری
آینه نوردار قدی

انواع آینه دیواری رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

کارگاه تولیدی آینه به‌عنوان تولیدکننده انواع آینه دیواری و همینطور آینه‌های خاص چندین سال هست که مشغول به فعالیت هست. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید می‌شن، از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستن. همینطور با توجه به این که آینه‌ها تماما تولید خودمون هستن و برای فروش اون‌ها هم هیچ واسطه‌ای نداریم، آینه‌ها از مناسب‌ترین قیمت‌ها برخوردار هستن. تمام آینه‌های این کارگاه از ضمانت کیفیت و همینطور از خدمات پس از فروش عالی هم برخوردار هستن.

انواع آینه دیواری
انواع آینه دیواری

از جمله خدمات این مجموعه دارا بودن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله روی هر آینه‌ای هست. این ضمانت به این صورته که شما با خرید از این مجموعه خیالتون راحت هست که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارین. چون فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. حتی سوختن یک لامپ هم شامل این ضمانت هست و ما لامپ رو هم رایگان براتون تعویض می‌کنیم.

برای ارتباط و سفارش انواع آینه دیواری موردنظر خودتون هم می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ