انواع آینه‌های نوردار ایستاده

انواع آینه‌های نوردار ایستاده

یکی از جدیدترین آینه‌های امروزی، آینه نوردار هستش. آینه نوردار به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ای که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. و در کاربردهای مختلفی که از آینه استفاده میشه، می‌بینیم که دیگه آینه‌های قدیمی جایگاه خاصی رو ندارن. خود این آینه‌ها تنوع زیادی رو دارن. که انواع آینه‌های نوردار ایستاده یکی از این انواع آینه‌هاست که در این متن به اون می‌پردازیم. این نوع از آینه نوردار می‌تونه گزینه مناسبی برای خیلی از فضاها باشه و با عملکرد عالی خودش بتونه نسل جدیدی از آینه‌ها رو معرفی کنه که قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی به‌خصوص نباشن.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
انواع آینه‌های نوردار ایستاده

معرفی انواع آینه‌های نوردار ایستاده

اول اگر بخوایم خود آینه رو معرفی کنیم باید بگیم که انواع آینه‌های نوردار ایستاده، اصلی‌ترین مشخصه‌ای که دارن همین نورپردازی‌شون هستش. نورپردازی آینه نوردار به‌وسیله‌ چراغ‌هایی به اسم LED تامین میشه. چراغ مورد استفاده در این آینه به‌خاطر این که پشت آینه کار گذاشته میشه، ضخامت کمی داره و نواری شکل هستش. وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه، نور مخفی برای آینه ایجاد میشه که جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه می‌بخشه. این نور دور تا دور آینه رو می‌گیره و می‌تونه نور خیلی خوبی رو به اطراف خودش بده.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه نوری مدرن

آینه نوردار وقتی هم که ایستاده باشه، از مزایای خاص خودش برخورداره. مثل این که اغلب آینه‌های ایستاده، امکان جابه‌جایی براشون فراهم هستش. که اگر نیاز به جابه‌جایی برای آینه باشه، خیلی راحت می‌تونین اون رو جابه‌جا کنین. چون گاهی ممکنه که دوست داشته باشین تغییری در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین. یا این که اصلا از آینه در جای دیگه‌ای نیاز باشه، استفاده کنین. در این صورت این آینه خیلی کمکتون می‌کنه.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه نوردار سالن

آینه نوردار ایستاده خودش می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. مثل این که برای این که آینه ایستاده قرار بگیره، پایه‌های مختلفی به شکل‌های متفاوت می‌تونه برای آینه به کار بره. همینطور اگر بخواین که آینه امکان جابه‌جایی راحتی داشته باشه، میشه چرخ‌هایی رو زیر آینه و پایه تعبیه کرد. که خیلی راحت و بدون صرف انرژی خاصی بتونین آینه رو جابه‌جا کنین. به همین دلیل انواع آینه‌های نوردار ایستاده برای خیلی از فضاها گزینه ایده‌آلی محسوب میشه.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه نوری ایستاده

موارد استفاده انواع آینه‌های نوردار ایستاده

مزون

انواع آینه‌های نوردار ایستاده یکی از فضاهایی که خیلی آینه مناسبی برای اون فضا محسوب میشه، مزون هستش. این آینه به‌دلیل استفاده از چراغ‌ LED نور خوبی رو به اطراف خودش میده. که باعث میشه تا وقتی مقابل آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی روشن و واضح در آینه دیده بشین. این دید واضح در آینه برای مزون موضوع خیلی مهمی هستش. به این دلیل که مشتری برای این که بتونه راحت انتخاب کنه، آینه نوردار خیلی کمک‌کننده هستش. و با نور خیلی به‌جایی که منتشر می‌کنه، باعث دید خوب در آینه میشه.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه ایستاده برای مزون

آینه برای مزون به‌دلیل اهمیت خیلی بالایی که داره، باید از همچین آینه‌های مدرنی استفاده بشه. چون آینه‌های قدیمی اصلا کارکرد آینه‌های امروزی رو ندارن. یعنی اصلا نمی‌تونن که داشته باشن و فقط یک صفحه شفاف هستن که تصاویر رو در خودشون منعکس می‌کنن. اما انواع آینه‌های نوردار ایستاده خیلی فکر شده، طراحی شدن. تا بتونن کاربرد خیلی خاصی رو از خودشون نشون بدن. و کاملا هم در این زمینه موفق عمل کردن. و باعث شدن تا در کاربردهای مهمی مثل استفاده در مزون، خیلی این آینه‌ها رو ببینیم.

آرایشگاه

انواع آینه‌های نوردار ایستاده برای آرایشگاه و سالن زیبایی هم از بهترین انتخاب‌ها هستن. در آرایشگاه هم برای این که بتونین خدمات بهتری رو به مشتری‌های خودتون بدین، آینه‌ی آرایشگاه نوردار کمک می‌کنه تا بتونین خیلی کار تمیزتری رو به مشتری خودتون ارائه بدین. چون برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، نیاز به نور خوبی هستش که در جای درستی هم قرار داشته باشه. با این وجود آینه نوردار که نور خودش رو خیلی خوب و یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتقل می‌کنه، می‌تونه خیلی در این کار مفید واقع بشه.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه ایستاده آرایشگاهی

کارهای زیبایی که در سالن‌های زیبایی انجام میشن، اغلب کارهایی با ظرافت هستن که نیاز به دقت بالایی هم دارن. وقتی هم که آینه نوردار مورد استفاده قرار بگیره، چون نور اون می‌تونه متمرکز روی چهره بیفته، دقت و تمرکز شما رو خیلی بالاتر می‌بره. و شما هم می‌تونین با دقت بالا و دید خوبی که دارین، کار بی‌نقصی رو داشته باشین. بنابراین انواع آینه‌های نوردار ایستاده خیلی گزینه مناسبی برای آرایشگاه و سالن زیبایی هستن. و اغلب سالن‌های حرفه‌ای و بروز از اینچنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن.

خونه

هر خونه‌ای قطعا نیاز به چندین آینه داره که یکی از اون‌ها می‌تونه انواع آینه‌های نوردار ایستاده طبق سلیقه خودتون باشه. با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که این آینه‌ها دارن، می‌تونن برای فضاهای مختلف مثل خونه مورد استفاده قرار بگیرن. آینه‌هایی که در خونه مورد استفاده قرار می‌گیره، می‌تونه برای آرایش یا اصلاح و یا هر کاربرد دیگه‌ای استفاده بشه. برای تمام این موارد آینه نوردار خیلی عالی هستش و انجام این کارها رو برای شما راحت‌تر می‌کنه. چون برای انجام خیلی از این موارد نیازی نیست که به جای دیگه‌ای برین.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه قدی نوری

آینه نوری با نور خوب خودش، دید بازی رو به شما میده. و می‌تونین خودتون خیلی خوب کارهای اینچنینی رو انجام بدین و نیازی به دادن هزینه بیشتر برای این کارها نداشته باشین. همچنین با این آینه‌ها فضای شیک‌تری رو برای خونه خودتون ایجاد می‌کنین.

اما چرا انواع آینه‌های نوردار ایستاده توصیه میشن

همونطور که در قسمت‌های بالا هم اشاره شد، انواع آینه‌های نوردار ایستاده با منتشر کردن نور خودشون کارکرد متفاوتی رو برای آینه ایجاد کردن. اما جدا از عملکرد آینه که خیلی هم مسئله مهمی هستش، ظاهر آینه هم در نوع خودش خیلی اهمیت بالایی داره. که بتونه وقتی در فضایی قرار می‌گیره، زیبایی بیشتری رو به اون اضافه کنه. آینه‌های نوردار در طراحی‌شون، در کنار کارکرد خوب به زیبایی‌شون هم خیلی توجه شده. به این دلیل که آینه‌ها عناصر مهمی در دکوراسیون داخلی هستن. و می‌تونن نقش مهمی رو در زیباسازی دکوراسیون داخلی داشته باشن.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
آینه ایستاده باکس‌دار

درواقع شما با به کار بردن انواع آینه‌های نوردار ایستاده، آینه‌ای خواهید داشت که هم عملکرد متفاوتی رو به شما نشون میده و هم فضای شیک و زیبایی رو برای شما ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست که اینچنین آینه‌ها با ورودشون، جای آینه‌های قدیمی رو گرفتن. و در اکثر کاربردها این آینه‌ها رو می‌بینیم.

چرا انواع آینه‌های نوردار ایستاده رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه مجموعه‌ای هست که در اون انواع آینه‌های نوردار ایستاده و هر نوع آینه دیگه‌ای که فکرش رو بکنین در اون تولید میشه. تماما تولید آینه‌ها در همین کارگاه انجام میشه. به همین خاطر کیفیت آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. کیفیت آینه‌ها به‌قدری بالاست که می‌توننن خیلی راحت با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. برای تهیه و سفارش آینه‌ها مستقیم با خودمون در ارتباط هستین. با این کار سعی کردیم واسطه‌ها رو حذف کنیم تا بتونیم آینه‌هایی با قیمت مناسب رو عرضه کنیم.

انواع آینه‌های نوردار ایستاده
انواع آینه‌های نوردار ایستاده

تمام آینه‌ها با وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. با این مزایا و امکانات، هر اتفاقی هم برای آینه ایجاد بشه ما کاملا رایگان رسدگی و برطرف می‌کنیم. حتی سوختگی یک لامپ هم شامل این ضمانت هست که اون رو براتون بدون دریافت هزینه‌ای تعویض می‌کنیم. البته مواردی مثل شکسته‌شدن و ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نمیشه. علاوه بر تمام این موارد ضمانت مرجوعی هم وجود داره. تا در صورتی که آینه مورد رضایت شما واقع نشد، بتونین اون رو برگردونین. این‌ها مواردی هستن که شما فقط و فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین ببینین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس ما هستن که می‌تونین از این طریق سفارش خودتون رو ثبت کنین. همچنین اگر نیاز به مشاوره هم داشتین، همکاران ما می‌تونن با تجربه خوبشون شما رو راهنمایی کنن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ