آینه گریم دیواری

آینه گریم دیواری

آینه گریم دیواری
آینه گریم دیواری

آینه گریم در مدل‌های مختلف تولید می‌شه که یکی از اونا آینه دیواری هست.که با نام‌های آینه آرایشگاه و آینه لامپی هم شناخته می‌شه.این آینه ها باید باکیفیت و شفاف باشن.

تمامی آینه های تولید شده در کارگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستن. در ادامه مقاله انواع آینه گریم دیواری رو توضیح می‌دیم و عکس‌های مختلفی از آینه‌های گریم می‌ذاریم تا با دیدن اونا بتونین یک انتخاب درست داشته باشین.

مهم‌ترین هدف ما رضایت شما هس و برای جلب رضایت مشتریان عزیز از باکیفیت‌ترین محصولات و ابزار برای ساخت آینه های گریم استفاده می‌کنیم. تلاش مجموعه آینه‌ها اینِه که یک کالای ایرانی درجه‌یک که محصولات خارجی برابری می‌کنه رو تولید کنه.برای تمامی محصولات تولید شده گارانتی یک ساله گذاشتیم.

با خیال راحت و اطمینان محصول خود رو به دست ما بسپرین تا اونو برای شما طراحی و تولید کنیم.

آینه گریم دیواری

هر مدل آینه در هر طرح و شکلی رو با بهترین ابزار و وسایل طراحی می‌کنیم.
آینه‌ها رو به‌تمامی شهرها و یا کشورهای مختلف ارسال می‌کنیم که بسته بندی آینه ها بسیار محکم و دقیق انجام می‌شه تا هیچ مشکلی برای آینه در هنگام ارسال ایجاد نشه. یک درصد اگر برای آینه شما اتفاق بیافته مسئولیت رو به عهده گرفتیم که آینه جدیدی برای شما بسازیم و ارسال کنیم.

آینه گریم دیواری

آینه گریم دیواری با آینه گریم معمولی چه تفاوتی داره

آینه‌های معمولی با آینه‌هایی که برای کارای تخصصی انجام می‌شه فرق داره.آینه‌های حرفه‌ای دارای نورپردازی اس که گریمورهای سینما و تئاتر از این مدل آینه استفاده می‌کنن. دورتادور آینه گریم از لامپ‌های ال ای دی نصب‌شده اس که این لامپ‌ها دارای نوری زیاد و کافی برای گریم کردن هستن.وقتی شما هنگام گریم کردن نور مناسبی داشته باشین می‌تونین یک آرایش زیبا و بدون نقص انجام بدین.

آینه گریم دیواری

اگر نور طبیعی در سالن آرایش خود ندارین می‌تونین از این آینه‌ها استفاده کنین که نور مورد نیاز شما رو تأمین می‌کنه. درجه نور آینه ها را با کمک ریموت می‌تونین کم و زیاد کنین.روی آینه‌های گریم می‌توان یک آینه زوم دار نصب نمود تا با این آینه بتونین جزئیات بیشتری رو ببینین.

آینه های گریم باید شفاف باشه تا تصویری واضح به شما نشون بدن. برای ساخت آینه‌های گریم از شفاف‌ترین و بهترین آینه ها در ایران استفاده می‌شه.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه قدی

انواع آینه گریم دیواری

  • آینه گریم دیواری بک لایت
  • آینه گریم دیواری چراغ دار
  • آینه گریم دیواری تاچ
  • آینه گریم دیواری ریموتی
  • آینه گریم دیواری هالیوودی
  • آینه گریم دیواری حسگر
  • آینه گریم دیواری تراش خورده
  • آینه گریم دیواری رنگی
  • آینه گریم قدی دیواری

آینه گریم دیواری مدل بک لایت

آینه گریم دیواری

آینه های گریم یکی از به‌روزترین آینه های موجود در کل دنیاست این آینه ها در عین سادگی زیبایی بی‌نظیری دارن که هم کاربرد اونو بیشتر می‌کنه و هم زیبایی فضا رو دوچندان می‌کنه. آینه هایی که در تولیدی آینه ها ساخته می‌شه از بهترین لامپ های و آینه‌های باکیفیت در بازار استفاده می‌شه.آینه‌های بک‌لایت دارای نوری مناسب و زیبا هستن در پشت آینه ال ای دی نواری نصب می‌شه و نور ال ای دی از اطراف آینه دورتادور آینه رو روشن می‌کنه.

می‌توان از این نور که در پشت آینه هس استفاده بیشتری کرد به این صورت که آینه رو با دستگاه مخصوص تراش داد که وقتی نور چراغ آینه روشن می‌کنیم از قسمتی که آینه رو تراش دادیم،مانند شیشه شده و نور رو از خود عبور میده به سمت روبه‌رو که مشتری در مقابل اون قرار می‌گیره می‌تابه.

آینه گریم دیواری چراغ دار

آینه گریم دیواری

نام دیگر آینه‌های چراغ‌دار آینه های هالیوودییه که بیشتر به این اسم معروف هستن .این آینه‌ها بسیار پرفروش‌ان. برای انجام کارهای حرفه‌ای مثل آرایش کردن، گریم کردن ،مزون‌ها از آینه های هالیوودی استفاده می‌شه. زیرا این آینه‌ها دارای نور زیادی هستن که کار گریم رو می‌توان با این نور به‌صورت تخصصی و دقیق انجام داد.

عمر لامپ‌های استفاده شده برای ساخت آینه چراغ دار دیواری بسیار زیاد هست. آینه‌ها باعث می‌شن یک نقطه چشمگیر در سالن شما ایجاد بشه.آینه های گریم چراغ دار رو می‌توان به صورت رومیزی و دیواری و ثابت و متحرک تولید کرد.

آینه‌های گریم ثابت رو با دریل و پیچ به دیوار متصل می‌کنیم. در این مدل آینه ها دیگر قابلیت جابجایی ندارن و هنگام جابجا کردن آینه‌های دیواری ،جای پیچ روی دیوار می‌مونه و باید دیوار تعمیر بشه. اما مدل دیگری از آینه های چراغ دار وجود داره که به‌راحتی و تنهایی می‌تونیم اونو جابجا کنیم.برای جابجایی راحت آینه های گریم چراغ دار ، اونا رو به صورت چرخ دار تولید می‌کنیم.

آینه گریم دیواری مدل اویز

آینه گریم دیواری

مدل آینه گریم دیواری که دارای نور هستن رو می‌تونیم با یک زنجیر و یا بند چرمی از دیوار آویزان کنیم. آینه ها آویز بسیار زیبا هستن و فضای مدرن رو می توان با کمک این آینه ها تزئین کرد.

آینه گریم دیواری مدل قاب دار

آینه گریم دیواری

آینه گریم دیواری رو می‌توان با قاب و یا بدون قاب تولید کرد. آینه های قاب‌دار زیبایی خاص خود رو دارن. ولی این رو صددرصد نمی‌گیم که فقط آن‌ها با قاب زیبا هستن. برای بعضی از دکوراسیون‌ها آینه‌های بدون قاب بهتر هس. جنس قاب آینه ها از فلز ،چوب ،pvc و خود آینه اس. تمامی این آینه های قاب دار و یا بدون قاب رو می‌توان به صورت نورپردازی شده که بک لایت و چراغ دار است تولید کرد.

آینه گریم دیواری مدل دکوراتیو

آینه گریم دیواری

مدل‌های آینه های دکوراتیو بسیار زیاد هست و آینه های دکوراتیو رو می‌توان به صورت یک‌تکه تا چند تکه تولید کرد.طرح و شکل‌های این آینه دکوراتیو دیواری بسیار متنوع هست. برای زیباتر شدن و خاص شدن فضا می‌توان آینه های دکوراتیو رو روی دیوار نصب نمود. این آینه‌ها رو می‌توان به شکل های دایره و یا لوزی و یا هر طرحی که شما در ذهن داشته باشین طراحی و تولید کرد.هر آینه ای که باعث زیبایی فضا بشه دکوراتیو نام داره. برای همین تمامی آینه های تولیدشده در کارگاه آینه ها جزو مدل‌های دکوراتیو به‌حساب میان.زیرا زیبایی فضای شما رو به دلیل ظاهر جدید و خاص زیبا می‌کنه.

آینه گریم دیواری

یا می‌توان یک دیوار را به‌صورت سرتاسر و کلی آینه دکوراتیو کرد. اگر شما فضای کوچک دارین و می‌خواهین با دکوراسیون داخلی با بزرگ‌تر جلوه دادن اون فضا بشین آینه‌کاری کلی دیوار به شما بسیار کمک می‌کنه. برای روشن‌تر شدن فضا نیز می‌توان از آینه‌ها در سایز های بزرگ استفاده کرد. وقتی نور مصنوعی و یا طبیعی روی آینه شما بتابه آینه خاصیت بازتاب داره و این نور رو به محیط انعکاس می‌ده.

آینه گریم دیواری

آینه گریم دیواری ریموتی

آینه‌های چراغ‌دار و نورپردازی شده رو با روش‌های مختلف می‌توان روشن و خاموش نمود یکی از پر طرفدارترین و در عین حال کارآمدترین اونا مدل ریموتی هست. آینه های ریموت دار از فاصله طولانی کار می‌کنن. درجه نور و کم و زیادشدن اونو می‌توان با این ریموت تنظیم کرد و به درجه دلخواه رسوند. اگه آینه های نورپردازی شده شما دارای چند رنگ باشه با ریموت آینه رنگ دلخواه رو نیز می‌توان انتخاب نمود.

برای خرید این مدل یا طرح‌های دیگر که در سایت‌های دیگر که در سایت‌های مانند آمازون دیدین رو می‌تونین سفارش بدین.

آینه گریم دیواری حسگر حرکتی

آینه‌های دارای حسگر حرکتی بسیار جذاب و دوست داشتنی هستن و از اونجایی که برای روشن شدن این آینه یک روش خاص رو در نظر گرفتیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اس. با نصب یک سنسور حساس به حرکت در پشت و یا کنار آینه و هنگام تکون دادن دست خود در قسمت روبروی این سنسورِ حسگر می‌توان نور آینه رو روشن و خاموش کرد.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ