آینه قدی لمسی

آینه گریم اصفهان

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

برای آرایش کردن و گریم کردن یکی از ابزار مهم آینه گریم هست. آینه‌های گریم باید مخصوص این کار باشن. برای گریم کردن یک آینه مخصوص این کار رو نیاز داریم. آیا با خود فکر کردین که آینه گریم چه نوع آینه ای هست و باید چگونه باشه تا نیاز یک گریمور رو برطرف کنه.

گریم که در تولیدی آینه ها طراحی و ساخته می‌شه به صورت تخصصی اس این آینه ها دارای نور مناسب برای یک آرایش و میکاپ بدون ایراد و دقیق هستن.دور تا دور این آینه ها لامپ های ال ای دی تشکیل می‌دن که نور به صورت مستقیم روی صورت کسی که اونو گریم می‌کنین بتابه و دیگر سایه روی صورت نمی‌افته.

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

تمامی قطعات آینه گریم شما از بهترین و با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار استفاده می‌شه و در نهایت آینه گریم ساخته می‌شه.باید به این دقت کرد که آینه گریم باید مخصوص این کار باشه و علاوه بر کارایی که داره فضای شما رو حرفه ای و شیک کنه.یکی از روش هایی که به مشتری شما این حس رو می‌ده که برای اونا ارزش قائل شدین و در محیطی که قراره در اونجا هزینه ای بده خدمات خوبی می‌گیره باعث می‌شه تا مشتری خاص خود رو به صورت دائمی داشته باشین.

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

آینه گریم اصفهان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • ·  آینه گریم باید شفاف باشه: آینه گریم باید شفاف باشه تا تصویری دقیق‌تر از شما روی اون بازتاب بشه.آینه هایی که برای آرایش کردن استفاده می‌شه نباید یک آینه بی کیفیت باشه.
  • آینه‌های استفاده شده برای ساخت آینه از درجه‌یک ترین آینه‌های موجود در بازار ایران استفاده می‌شه که این آینه ها رو برای صادرات محصولات به کشورهای مختلف استفاده می‌کنیم. کافی اس آینه هایی رو که از کارگاه آینه ها تولید می‌شه رو در کنار آینه هایی که از قبل در منزل یا محل کارتون داشتین رو کنار هم بذارین.به راحتی و به وضوح فرق آینه‌های تولیدی آینه‌ها رو با آینه‌های دیگه متوجه می‌شین.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم باید نور دار باشه: اگر دقت کرده باشین گریمورهای حرفه ای که در سینما و تئاتر مشغول کار هستن دارای یک آینه شفاف هستن که دور تا دور آینه دارای لامپ‌های ال ای دی پر نور نصب شده. داشتن نور کافی کمک می‌کنه تا گریمور بتونه یک میکاپ بی نقص و زیبا رو انجام بده.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم باید لوگو دار باشه: برای حرفه‌ای تر شدن و دیده شدن باید از وسایل حرفه ای استفاده کنین. وقتی آینه شما جدید و هالیوودی باشه که در گوشه اسم برند و لوگو مخصوص سالن آرایش شما حک شده باشه که از پشت این لوگو نور ملایم و زیبایی بتابه که این کار باعث می‌شه وقتی مشتری روبروی آینه قرار می‌گیره برند شما در ذهن او باقی بمونه. داشتن یک برند در کنار کار باعث می‌شه تا شما حرفه ای تر به نظر بیایین.
  • آینه گریم باید زیبا باشه: داشتن دکور حرفه ای به حرفه شما کمک می‌کنه تا مشتری بیشتری رو جذب کنین. آینه های گریم در کنار اینکه باید امکانات مورد نیاز یک آرایشگر رو داشته باشه باید خاص و زیبا باشه تا فضای سالن رو لوکس کنه. هرمدل آینه‌ای که در ذهن خود دارین و یا مدل اونو در جایی دیده باشین می‌تونیم اونو برای شما طراحی و تولید کنیم.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

آینه گریم اصفهان مدل بک لایت

آینه های گریم بک لایت یکی از زیباترین و خاص‌ترین آینه های تولیدی هستن. این آینه به دلیل زیبایی و کاربردی که داره جزو پرفروش ترین آینه‌های کارگاه تولیدی هستن. آینه‌های بک لایت دارای نوری ملایمن.

در پشت آینه‌های بک لایت ال ای دی های نواری نصب می‌شه که هاله نوری زیبا در دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه و فضای چشمگیر و خاص رو به وجود میاره می‌توان روی آینه رو با دستگاه سندبلاست کرد و جیوه اونو تراشید تا وقتی نور ال ای دی روشن می‌شه از قسمتی که به‌صورت شیشه مات به وجود آینده و سند بلاست شده و طرح های خاص و زیبا طراحی شده نور از اون قسمت‌ها نیز به سمت روبرو بتابه. و قابی زیبا از نوری ملایم رو ایجاد کنه.

نور آینه‌های گریم اصفهان مدل بک لایت رو چگونه می‌توان روشن و خاموش کرد

با چند روش مختلف نور ال ای دی آینه‌های بک لایت رو روشن و خاموش نمود. اونا رو نام می‌بریم و توضیح می‌دیم.

به‌صورت حسگر، تاچ یا لمسی، ریموتی.

  • آینه گریم بک لایت لمسی: قسمتی از آینه رو به صورت دایره ای کوچک سندبلاست می‌کنیم و جلوی اونو می‌تراشیم در پشت این قسمت سنسور حساس بدن که با حرارت کار می‌کنه رو نصب می‌کنیم بعد از نصب کردن دقیق از آنجایی که این سنسور وصل شده مانند یک گوشی لمسی کار می‌کنه و کافی اس انگشت خود رو به قسمت مشخص شده بزنین تا نور led آینه بک لایت روشن و خاموش بشه.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم بک لایت مدل ریموتی: آینه‌های ریموتی کار رو بسیار آسون کردن زیرا می‌توان از راه دور نور آینه رو روشن و خاموش نمود حتی می‌توان نور ال ای دی ها رو زیاد و کم کرد. اگر با انتخاب شما روی آینه چند رنگ ال ای دی نصب شده باشه با همین ریموت می‌تونیم رنگ مورد نظر رو روشن کنیم.
  • آینه گریم بک لایت مدل حسگر: مدل حسگر یکی از جذاب ترین مدل‌های آینه بک لایت هس با حرکت دادن دست خود در جلوی سنسور حساس به حرکت می توان نور لامپ‌های آینه بک لایت رو خاموش و روشن نمود.

آینه گریم اصفهان مدل دوطرفه

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

آینه‌های گریم رو می‌توان به صورت دو طرفه طراحی و تولید کرد این آینه‌های دو طرف بسیار کاربردی هستن که باعث می‌شن به صورت هم‌زمان دو نفر از یک آینه استفاده کنه و این کار صرفه‌جویی در زمان می‌باشد.

آینه دوطرفه به صورت بک لایت هم تولید می‌شه و می‌توان برای این آینه که وزن زیادی نیز داره یک پایه چرخ‌دار تعبیر نمود تا بتونیم اونو به راحتی جابجا کنیم. این دعا آینه که پشت به هم قرار دارن می‌توان نور ال ای دی کارگذاری کرد و یا طبقاتی رو در نظر گرفت که ابزار مورد نیاز برای گرم کردن و وسایلی که بسیار پرکاربرد می‌باشن رو گذاشت.

طرح و شکل آینه‌های دوطرفه رو می‌توان به صورت مستطیل و بیضی و دایره و هر شکلی که در نظر دارین تولید کرد هیچ محدودیتی برای ساختن طرح های بک لایت دوطرفه وجود نداره. یا می‌توان گفت در تولیدی آینه‌ها هیچ محدودیتی برای ساختن و ایده دادن وجود نداره و هرچه شما در ذهن خود دارین رو می‌تونیم عملی کنیم.

آینه گریم اصفهان مدل متحرک

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم باید شفاف باشه: آینه گریم باید شفاف باشه تا تصویری دقیق‌تر از شما روی آن بازتاب بشه. آینه‌هایی که برای آرایش کردن استفاده می‌شه نباید یک آینه بی‌کیفیت باشه. آینه‌های استفاده‌شده برای ساخت آینه از درجه‌یک ترین آینه‌های موجود در بازار ایران استفاده می‌شن که این آینه‌ها رو برای صادرات محصولات به کشورهای مختلف استفاده می‌کنیم.
  • کافی است آینه های رو که از کارگاه آینه‌ها تولید می‌شه رو در کنار آینه‌هایی که از قبل در منزل یا محل کارتون داشتین کنار هم بگذارین. به راحتی و به وضوح فرق آینه‌های تولیدی ما رو با آینه‌ها دیگه متوجه بشین. درضمن هر آینه که چه در سایت داخلی چه در سایت‌های خارجی مانند آمازون رو دیدین رو می‌تونین سفارش بدین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ