آینه هالیوودی آفتابی قابدار

آینه گریم آفتابی دوطرفه

آینه گریم آفتابی دوطرفه

از اونجایی که آینه برای همه ما خیلی مهمه و نقش مهمی رو در زندگی‌مون ایفا می‌کنه و مخصوصا بعضی از مشاغل هستن که آینه جزء لوازم کار اونا حساب می‌شه باید تو انتخابش دقت کنین.اگر شما یک میکاپ ارتیست حرفه ای هستین و دوست دارین توکارتون پیشرفت کنین باید از لوازم حرفه ای و آینه های شیک با شفافیت بالایی داشته باشین و برای کار کردن استفاده کنین. اگه شما برای انتخاب آینه سالن آرایشگاه‌تون دنبال جدیدترین آینه ها می‌گردین حتما یک میکاپ آرتیست حرفه ای هستین و در شغل خودتون جزو بهترین‌هایین.

ادامه مطلب

اگه شما کسی باشین که میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای دنیا رو دنبال کنین حتماً از آینه های اونا باخبرین که چه نوع آینه و چه مدلی استفاده می‌کنن. آینه گریم آفتابی دوطرفه که یکی از پرفروش‌ترین آینه‌های سال هست . این آینه کارایی زیادی نسبت به آینه های یک طرف داره .به کسانی که مشتریای زیادی دارن و توکار خودشون حرفه‌ای هستن و دوست دارن از فضای سالن آرایش خودشون به نحو احسن استفاده کنن این مدل آینه های دو طرفه به اونا خیلی کمک می‌کنه چون به صورت همزمان دو نفر می‌تونن از این آینه ها استفاده کنن.

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه آرایشگاه

پیشنهاد ما به شما آینه گریم آفتابی دوطرفست

ما به شما پیشنهاد می‌دیم که برای انجام کارهای تخصصی از آینه گریم آفتابی دوطرفه استفاده کنین. به خاطر اینکه نور این آینه مناسب آرایش کردن و مخصوص گریم های تخصصی برای تئاتر سینما هست. به خاطره اینکه در آینه گریم آفتابی دوطرفه نور از دور تا دور و از همه جهت به صورت می‌تابه و باعث میشه تا دقیق‌تر چهره خودتون رو تو آینه ببینین و علاوه بر اون سایه روی صورت شما نمیوفته. چون از همه جهات و از روبرو به صورت شما می‌تابه. نور آفتابی یک نور ملایم و طبیعی هست که نور چه به شما و چه به کسی که برای صورت شما رو میکاپ انجام می‌ده کمک می‌کنه تا بهتر روی صورت اشراف داشته باشین. وقتی آینه شما به صورت دو طرفه باشه کارایی اون بیشتر می‌شه .شما می‌تونین اونو به صورت رومیزی و یا آویز و حتی پایدار سفارش بدین و کارگاه ayneha محصول رو به همون سبک درخواستی شما به تولید برسونه. برای مدل رومیزی و آویز می‌توان یک میز آرایش در زیر این آینه قرار داد تا بتونین دسترسی راحت‌تری به وسایل مورد نیازتون داشته باشین.

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه آرایشگاه دوطرفه

مزیت خرید از کارگاه آینه ها چیه

داشتن تجربه کافی برای ساخت آینه بسیار مهمه.ما برای ساخت آینه ها از طراحان و افراد ماهر در این زمینه استفاده می‌کنیم.یکی از مزیت‌های محصولات تولید شده در کارگاه آینه‌ها اینه که ، مدلی که شما در ذهن خودتون دارین رو می‌تونین با طراحان ayneha در میون بزارین تا اونو برای شما در اولین فرصت بسازن. یکی از برتری‌های اون اینه که اگه از کارگاه آینه ها خرید کنین و بعد از سفارش وقتی آینه به دست شما رسید و از اون آینه خوشتون نیومد بدون هیچ قید و شرطی محصول رو از شما پس می‌گیریم و پول شما رو برمی‌گردونیم.
دیگر مزیت‌های خرید از کارگاه آینه ها اینه که شما نگران ارسال اون به شهرهای دور از تهران نباشین. به خاطر این که بسته بندی محکمی دارن و اگه در راه ارسال برای شما آینه بشکنه و ضربه بخوره آینه رو برای شما تعمیر و تعویض می‌کنیم و دوباره برای شما یک آینه جدید ارسال می‌کنیم. آینه های کارگاه دارای گارانتی هستن و در طول استفاده از آینه اگه طی یکسال قسمت‌های مختلف آینه از کار بیوفته و یا مشکلی دیگه ای پیدا کنه ما آینه شما رو درست می‌کنیم. ما همه جوره به فکر شما هستیم.

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه قدی دوطرفه

مدل‌های جدید و خفن آینه گریم آفتابی دوطرفه

  • آینه گریم آفتابی دوطرفه بک لایت
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه چراغ دار
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه اویز
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه پایه دار
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه قدی
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه چرخ دار
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه رومیزی
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه ریموتی
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه حسگری
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه تاچ
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه هوشمند
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه متحرک
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه ثابت

آینه گریم آفتابی دوطرفه بک لایت

تمامی سالن‌های آرایشگاه که در پایتخت تهران در خیابان های جردن ،فرشته ،میرداماد ،تجریش وجود داره همه اونا تو سالن‌های آرایش‌شون از آینه های بک لایت استفاده کردن و می‌تونیم به جرات بگیم که ٨٠درصد آینه هاشونو از کارگاه آینه ها تهیه کردن. به خاطر اینکه آینه های بک لایت نور مناسب و زیبایی داره که هم باعث میشه فضای شما مدرن‌تر بشه و هم فضا برای آرایش مهیا بشه.اگه دوست دارین متفاوت باشین و سالن‌تون مدل خاص و چشمگیر باشه از آینه های دوطرفه می‌تونین استفاده کنین .آینه های دو طرفه باعث میشه تا از همه فضاهای سالن آرایشگاه به خوبی استفاده بشه. علاوه بر اون می‌تونیم آینه های دو طرفه رو با قاب‌های مختلف تولید کنیم و اونارو به صورت رومیزی و یا آویز طراحی کنیم. از اوجایی که از مد روز خبر دارین حتما اینو می‌دونین که آینه های دوطرفه با قاب های استیل بسیار رو بورس هستن و فضای شما رو خاص می‌کنن.

آینه گریم آفتابی دوطرفه

نور آینه گریم آفتابی دوطرفه با سه روش روشن و خاموش می‌شه

آینه گریم آفتابی دوطرفه ریموتی

اگه تا حالا آینه گریم آفتابی دو طرفه که دارای نورپردازی هم هست و با ریموت روشن و خاموش می‌شه رو ندیدین حتما حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم به صورت حضوری به کارگاه آینه ها تشریف بیارین و یا اینکه این مدل رو در سایت‌های مختلف ببینین. دیگه الان همه چی به صورت ریموتی و کنترلی شده. از لوستر خونه بگیر تا آینه و پرده پنجرهامون. با کمک این ریموت شما می‌تونین از راه دور بدون اینکه نزدیک آینه گریم بشین نور آینه رو روشن کنین و درجه نور رو تنظیم کنین. این یک قابلیت خیلی خوب و منحصر به فردی هست. این که نور آینه رو بتونین خودتون تنظیم کنین یک مزیت بسیار عالی هست .چون این همه سالن‌های آرایشگاه ها از نور یکسانی برخوردار نیستن بعضی از سالن‌ها بدون روشنایی طبیعی و بعضی روشنایی زیادی دارن .با تنظیم کردن این نور به کمک ریموت درجه نوری که نیاز داریدرو می‌تونین برای آرایش کردن تنظیم کنین.

آینه گریم آفتابی دوطرفه حسگری

یه مدل دیگه برای روشن کردن نور آینه گریم آفتابی دو طرفه وجود داره که اسمش آینه حسگریه. شما نور آینه‌تونو فقط زمانی که در مقابل اون قرار می‌گیرین نیاز دارین.زمانی که کسی رو گریم می‌کنین این مدل بهترین انتخابه.در این مدل شما برای اینکه نور آینه رو روشن کنین کافیه روبروی آینه قرار بگیرین و دست خودتون رو در قسمتی که مشخص شده تکون بدین. نور آینه شما با حرکت دادن دست شما جلوی قسمت مشخص شده، روشن و خاموش می‌شه. اصلا نگران اینکه قطعات آینه شما خراب بشه نباشین. اگه این اتفاق برای آینه شما بیوفته بدون هیچ قید و شرطی ما آینه شما رو تعمیر می‌کنیم.

آینه گریم آفتابی دوطرفه

آینه گریم آفتابی دوطرفه لمسی یا تاچ

روش دیگه وجود داره برای اینکه شما نور آینه گریم افتابی دوطرفه‌تون رو روشن کنین. دیگه زمان مدل‌هایی که برای روشن کردن نور آینه نوری که باید سیم اونو به پریز برق متصل کنین گذشته و باید از روش‌هایی که بهتون گفتیم استفاده کنین .که یکیش همین مدل لمسی یا تاچه. در پشت آینه یک سنسور حساس به لمس قرار می‌دیم و قسمتی که این سنسور و نصب می‌کنیم جیوه آینه رو کمی تراش می‌دیم و به صورت یک دایره کوچیک درمیاد که وقتی شما انگشت خودتون رو روی اون قسمت تراش خورده بذارین نور آینه لمسی شما خاموش روشن می‌شه.

آینه گریم آفتابی دوطرفه

آینه گریم آفتابی دوطرفه حکاکی

شما دوست عزیزی که دنبال آینه آرایشگاه می‌گردین حتماً یک مدل خاص مد نظرتونه.اگه شما خودتون رو آپدیت کنین و به روز باشین نشون میده که شما یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای در رشته خودتون هستین.یه مدل جدیدی که می‌تونه آرایشگاه شما رو منحصربه‌فرد کنه و باعث جذب مشتری بشه مدل حکاکی شده اس.در این مدل آینه می‌تونین گوشه‌ای از آینه تون رو اسم برند و یا لوگو مخصوص سالن تون رو هک کنین .با دستگاه های جدید و به روز دنیا این کار انجام میشه.وقتی مشتری شما روبروی آینه قرار می‌گیره و شاید برای گریم شدن ساعت‌ها در مقابل آینه گریم آفتابی دو طرفه‌تون بشینه ، و اگه اسم برندتون روی آینه حکاکی شده باشه باعث می‌شه همیشه تو ذهن مشتری باقی بمونین و خود این یک روش تبلیغ بدون هیچ دردسریه. برای اینکه برند شما یا لوگوتون بیشتر چشمگیر بشه ،می‌تونیم پشت این لوگو که با دستگاه خراش دادیم ال ای دی بذاریم و از اون قسمتی که خراش خورده نور عبور می‌کنه ،و با روشن کردن نور آینه تون لوگوتون درخشان بشه.در این مدل آینه خیلی زیبا و منحصر به فرد میشه.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ