آینه هالیوودی آفتابی قابدار

آینه گریم آفتابی دوطرفه

رفیق دیگه دوره و زمونه آینه‌های ساده گذشته! مخصوصا برای کارهای تخصصی مثل گریم باید از آینه مخصوص گریم استفاده کنی. البته آینه گریم کلی تنوع داره و آینه گریم آفتابی دو طرفه فقط یکی از مدل‌هاش محسوب میشه. هر مدل‌ هم طبیعتا برای یه مکان و یه سبک دکور و یه نیاز بیشتر مناسبه و اینجا سوال پیش میاد که میون اینهمه دلبر کدوم گزینه بیشتر از همه مناسب توعه؟ غمت نباشه بیا باهام من بهت میگم

آینه گریم آفتابی دوطرفه

اگه کسی باشی که میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای دنیا رو دنبال میکنه حتماً از آینه های اونا باخبری که چه نوع آینه و چه مدلی استفاده می‌کنن. آینه گریم آفتابی دوطرفه که یکی از پرفروش‌ترین آینه‌های سال هست و کارایی بیشتری نسبت به آینه های یک طرف داره .به کسانی که مشتریای زیادی دارن و توکارشون حرفه‌ای هستن و دوست دارن از فضای سالن آرایششون به نحو احسن استفاده کنن این مدل آینه‌های دو طرفه خیلی کمک می‌کنه چون به صورت همزمان دو نفر می‌تونن از این آینه ها استفاده کنن.

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه آرایشگاه

شکل‌های مختلف آینه گریم آفتابی دو طرفه

  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه دفرمه
  • آینه با شکل مستطیل
  • آینه مربعی شکل

آینه دایره‌ای

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه گریم آفتابی دوطرفه

اینو دیگه همه می‌دونن که بهترین آینه برای هرگونه میکاپ و آرایشی ، آینه گریم آفتابیه . آینه گریم که بهش آینه هالیوودی هم میگن ، در شکل و ابعاد مختلفی تولید میشه . یکی از خفن‌ترین مدل‌هایی که میشه آینه گریم مدل جدید رو انتخاب کنی ، آینه گرد یا دایره‌ای هست که از جهت لوکس بودن واقعا هیچ کم و کسری نداره . آینه‌های گرد جدید رو واقعه با هر سبک دکوراسیونی که بگی میشه جورش کرد . این روزا که مدل‌های خیلی مدرنی از انواع آینه تولید میشه خیلی حیف میشه اگر هنوزم آینه‌های مدل قدیمی داشته باشی .

چون دیگه الان یکی از شگردهای جذب مشتری واسه اونایی که آرایشگر حرفه‌ای هستن اینه که آینه گرد گریم آفتابی دو طرفه بخرن که جلوه فراوونی داره و اساسی به چشم میاد . فکرش رو کن اگر لازم باشه تو انتخاب کنی ، ترجیح میدی برای گریم بری جایی که لوکس و پر از نوره یا بری سالنی که از وسایل ساده و یه آینه معمولی استفاده کرده و براش مهم نبوده که آینه حرفه‌ای و آفتابی استفاد کنه ؟ من جای تو باشم واقعا فقط جایی میرم که طرف کاربلد باشه و از آینه هالیوودی دو طرفه استفاده کرده باشه .

آینه گریم دفرمه

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه دفرمه گریم که میتونه به صورت دو طرفه طراحی بشه

یکی از مدل‌هایی که شخصا به افرادی که سلیقه‌ی خوبی دارن یشنهاد می‌کنم اینه که اگر یک آینه مدرن و در عین حاا مینیمال میخوان ، باید برن سراغ آینه گریم دو طرفه دفرمه . وقتی حرف از آینه دفرمه میشه خوش‌سلیقه‌ها دیگه هیچ آینه‌ای رو تو شیک و پیک بودن و زیبایی ظاهری با این آینه برابر نمی‌دونن . قیافه آینه دفرمه در اصل میشه گفت که ترکیبی از چندین شکل هندسیه که با توجه به چیزی که ما در نهایت می‌خوایم قابل تغییره . تغییری از این زاویه که میشه انواع شکل‌های دفرمه باشه که از فرم‌های خاصی تبعیت می‌کنن .

به همین خاطره که تو می‌تونی آینه گریم دو طرفه دفرمه‌ات رو قشنگ با سبک‌های مختلف دکوراسیونی ست کنی . واسه تهیه خفن‌نرین آینه دوطرفه با نور آفتابی مدل دفرمه بیشتر مشتریای ما عکس آینه موردپسندشون رو که توی اینترنت ، پینترست یا هرجای دیگه انتخاب کردن واسمون می‌فرستن که براشون دقیقاً همون شکل و شمایل آینه رو تولید و به دستشون برسونیم . حالا سواله که چرا ما رو انتخاب می‌کنن؟ خب قطعا دلیلش اینه که حاص‌ترین آینه‌های مدل اروپایی و لوکس رو با کیفیت خیلی بالا و قیمن خیلی پایین می‌فروشیم . تازه با ضمانت ۱۰ ساله بی قید و شرط . برای اون باهوشی که قصدش خرید آینه گریم دوطرفه‌اس چی دیگه از این می‌تونه بهتر باشه؟

آینه مستطیلی شکل گریم

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ

درسته که آینه‌های مدل مستطیل شکل در اصل یکی از متداول‌ترین‌ها به حساب میان ، ولی مدل‌های جدیدشون خیلی جذابن. اون‌قدری که هرکسی هنوزم انتخابش اینه که آینه گریم دو‌طرفه جدیدش رو مستطیلی سفارش بده . در کل زمانی که می‌خوایم آینه گریم بخریم ، باید اطلاع داشته باشیم که بیشتر شکل‌های آینه زیبایی زیادی پیدا می‌کنن . سفارش آینه گریم مستطیلی تو اکثر زمان‌ها واسه اونایی که به دنبال خرید آینه دو طرفه نوردارن ، پیشنهاد میشه .

ولی واسه زمانی که قراره آینه‌مون به شکل افقی مورد استفاده قرار بگیره ، بازم انتخاب خوبی به نظر میرسه با این شرط که از نظر ابعاد طولی ، بیشتر از ۱۵ سانتی‌متر از عرض بزرگ‌تر نشه . آینه گریم آفتابی دو طرفه مدرن رو با می‌تونی با قاب فلزی و قاب چوبی سفارش بدی . ولی واسه این‌که مدل جذاب‌تری داشته باشی میشه آینه‌ات رو با قاب‌های نقره‌ای و طلایی یا حتی استیل هم انتخاب کنی که خاص‌تره.

آینه مربعی هالیوودی

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه آرایشگاه دوطرفه

انتخاب مدل آینه‌ای که به عنوان آینه گریم ازش استفاده کنیم کار نسبتا سختیه . چه برسه به این‌که قرار باشه کاربردش دقیقا برای میکاپ‌های حرفه‌ای و گریم باشه . شخصا به رفیقام خیلی میگم که هممون باید حداقل یه آینه مربع شکل گریم دوطرفه برای میکاپ داشته باشیم ‌. تا کارمون رو زمین نمونه و یه گریم بی‌نقص داشته باشیم . آینه مربعی‌ها هم تو مایه آینه‌های مستطیلی‌ ، از قبل هم خیلی پرطرفدار بودن و برای بعضیا حس نوستالژیک جالبی هم دارن . این فاز نوستالوژی‌طور رو آینه گریم دوطرفه‌ای که قاب‌های چوبی داره هم خیلی دارن . به همین دلیله که خیلی از اونایی که آینه کلاسیک دوست دارن میان و آینه مربعی هالیوودی واسه گریم‌هاشون انتخاب می‌کنن.

آینه گریم آفتابی دو طرفه برای چه کسایی خوبه؟

آینه گریم آفتابی دوطرفه
آینه قدی دوطرفه

مدل‌های جدید و خفن آینه گریم آفتابی دوطرفه

  • آینه گریم آفتابی دوطرفه بک لایت
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه چراغ دار
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه اویز
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه پایه دار
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه قدی
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه چرخ دار
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه رومیزی
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه ریموتی
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه حسگری
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه تاچ
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه هوشمند
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه متحرک
  • آینه گریم آفتابی دوطرفه ثابت

آینه گریم آفتابی دوطرفه بک لایت

تمامی سالن‌های آرایشگاه که در پایتخت تهران در خیابان‌های جردن ،فرشته ،میرداماد ،تجریش وجود داره همه اونا تو سالن‌های آرایش‌شون از آینه‌های بک‌لایت استفاده کردن و می‌تونیم به جرات بگیم که ٨٠درصد آینه هاشونو از کارگاه ما تهیه کردن. به خاطر اینکه آینه‌های بک‌لایت نور مناسب و زیبایی داره که هم باعث میشه فضای آرایشگاهت مدرن‌تر بشه و هم فضا برای آرایش مهیا بشه. اگه دوست داری متفاوت باشی و سالنت مدل خاص و چشمگیر باشه از آینه‌های دوطرفه می‌تونی استفاده کنی .

آینه‌های دو طرفه باعث میشه تا از همه فضاهای سالن آرایشگاه به خوبی استفاده بشه. علاوه بر اون می‌تونیم آینه های دو طرفه رو با قاب‌های مختلف تولید کنیم و اونارو به صورت رومیزی و یا آویز طراحی کنیم. از اوجایی که از مد روز خبر داری حتما اینو می‌دونی که آینه‌های دوطرفه با قاب‌های استیل حسابی رو بورس هستن و فضای تو رو رو خاص می‌کنن.

آینه گریم آفتابی دوطرفه

نور آینه گریم آفتابی دوطرفه با سه روش روشن و خاموش می‌شه

آینه گریم آفتابی دوطرفه ریموتی

اگه تا حالا آینه گریم آفتابی دو طرفه که دارای نورپردازی هم هست و با ریموت روشن و خاموش می‌شه رو ندیدین حتما حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم به صورت حضوری به کارگاه آینه ها تشریف بیارین و یا اینکه این مدل رو در سایت‌های مختلف ببینین. دیگه الان همه چی به صورت ریموتی و کنترلی شده. از لوستر خونه بگیر تا آینه و پرده پنجرهامون. با کمک این ریموت شما می‌تونین از راه دور بدون اینکه نزدیک آینه گریم بشین نور آینه رو روشن کنین و درجه نور رو تنظیم کنین. این یک قابلیت خیلی خوب و منحصر به فردی هست. این که نور آینه رو بتونین خودتون تنظیم کنین یک مزیت بسیار عالی هست .چون این همه سالن‌های آرایشگاه ها از نور یکسانی برخوردار نیستن بعضی از سالن‌ها بدون روشنایی طبیعی و بعضی روشنایی زیادی دارن .با تنظیم کردن این نور به کمک ریموت درجه نوری که نیاز داریدرو می‌تونین برای آرایش کردن تنظیم کنین.

آینه گریم آفتابی دوطرفه حسگری

یه مدل دیگه برای روشن کردن نور آینه گریم آفتابی دو طرفه وجود داره که اسمش آینه حسگریه. شما نور آینه‌تونو فقط زمانی که در مقابل اون قرار می‌گیرین نیاز دارین.زمانی که کسی رو گریم می‌کنین این مدل بهترین انتخابه.در این مدل شما برای اینکه نور آینه رو روشن کنین کافیه روبروی آینه قرار بگیرین و دست خودتون رو در قسمتی که مشخص شده تکون بدین. نور آینه شما با حرکت دادن دست شما جلوی قسمت مشخص شده، روشن و خاموش می‌شه. اصلا نگران اینکه قطعات آینه شما خراب بشه نباشین. اگه این اتفاق برای آینه شما بیوفته بدون هیچ قید و شرطی ما آینه شما رو تعمیر می‌کنیم.

آینه گریم آفتابی دوطرفه

آینه گریم آفتابی دوطرفه لمسی یا تاچ

روش دیگه وجود داره برای اینکه شما نور آینه گریم افتابی دوطرفه‌تون رو روشن کنین. دیگه زمان مدل‌هایی که برای روشن کردن نور آینه نوری که باید سیم اونو به پریز برق متصل کنین گذشته و باید از روش‌هایی که بهتون گفتیم استفاده کنین .که یکیش همین مدل لمسی یا تاچه. در پشت آینه یک سنسور حساس به لمس قرار می‌دیم و قسمتی که این سنسور و نصب می‌کنیم جیوه آینه رو کمی تراش می‌دیم و به صورت یک دایره کوچیک درمیاد که وقتی شما انگشت خودتون رو روی اون قسمت تراش خورده بذارین نور آینه لمسی شما خاموش روشن می‌شه.

آینه گریم آفتابی دوطرفه

آینه گریم آفتابی دوطرفه حکاکی

رفیق مدل خاصی مدنظرت هست؟ اگه یکم گشته باشی و خودت رو آپدیت کرده باشی باید بدونی یه مدل جدیدی که می‌تونه آرایشگاهت رو منحصربه‌فرد کنه و باعث جذب مشتری بشه مدل حکاکی شده اس. در این مدل آینه می‌تونی گوشه‌ای از آینه تون رو اسم برند و یا لوگو مخصوص سالن تون رو هک کنین .با دستگاه های جدید و به روز دنیا این کار انجام میشه.

وقتی مشتری شما روبروی آینه قرار می‌گیره و شاید برای گریم شدن ساعت‌ها در مقابل آینه گریم آفتابی دو طرفه‌تون بشینه ، و اگه اسم برندتون روی آینه حکاکی شده باشه باعث می‌شه همیشه تو ذهن مشتری باقی بمونین و خود این یک روش تبلیغ بدون هیچ دردسریه. برای اینکه برند شما یا لوگوتون بیشتر چشمگیر بشه ،می‌تونیم پشت این لوگو که با دستگاه خراش دادیم ال ای دی بذاریم و از اون قسمتی که خراش خورده نور عبور می‌کنه ،و با روشن کردن نور آینه تون لوگوتون درخشان بشه.در این مدل آینه خیلی زیبا و منحصر به فرد میشه.

مزیت خرید از کارگاه آینه ها چیه

داشتن تجربه کافی برای ساخت آینه بسیار مهمه ما برای ساخت آینه‌ها از طراحان و افراد ماهر در این زمینه استفاده می‌کنیم. یکی از مزیت‌های محصولات تولید شده در کارگاه آینه‌ها اینه که ، مدلی که توی ذهنت داری رو می‌تونی با طراحان ayneha در میون بزاری تا اونو برات در اولین فرصت بسازن. یکی از برتری‌های اون اینه که اگه از کارگاه آینه‌ها خرید کنی و بعد از سفارش وقتی آینه به دستت رسید و از اون آینه خوشت نیومد بدون هیچ قید و شرطی محصول رو ازت پس می‌گیریم و پولت رو بهت برمی‌گردونیم. دیگر مزیت‌های خرید از کارگاه آینه ها اینه که شما نگران ارسال اون به شهرهای دور از تهران نباشین. به خاطر این که بسته بندی محکمی دارن و اگه در راه ارسال برای شما آینه بشکنه و ضربه بخوره آینه رو برای شما تعمیر و تعویض می‌کنیم و دوباره برای شما یک آینه جدید ارسال می‌کنیم. آینه های کارگاه دارای گارانتی هستن و در طول استفاده از آینه اگه طی یکسال قسمت‌های مختلف آینه از کار بیوفته و یا مشکلی دیگه ای پیدا کنه ما آینه شما رو درست می‌کنیم. ما همه جوره به فکر شما هستیم.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ