آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

آینه های چراغ دار بسیار پرکاربرد هستن و در مکان های مختلفی از این آینه استفاده میشه. چون نور بسیار زیادی داره و در کارهای تخصصی و گریم عروس و سینما بهترین وسیله است. همونطور که گفتیم آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس که به دلیل دقت زیادی که تو این کار نیاز هست بهترین گزینه‌اس.

شما دوست عزیزی که دنبال آینه برای گریم عروس می‌گردین، حتماً دارای سالن حرفه ای هستین که دوست دارین قسمتی که مخصوص گریم عروس شده و در اونجا عروس‌ها رو آماده می کنین بهترین وسیله‌ها استفاده بشه.همه ما می‌دونیم روز عروسی یکی از مهمترین روزهای هر فردی هست و حتما عروس ها به دنبال بهترین سالن زیبایی برای میکاپ کردن هستن. پس برای اینکه انتخاب عروس ها شما باشین باید یک سالن حرفه‌ای و بهترین وسیله های کار رو در اون سالن داشته باشین.

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

چجوری سفارش بدیم

شما می‌تونین به صورت حضوری و غیرحضوری سفارش آینه آرایشگاه تونو ثبت کنین. برای پرسیدن سؤال و ثبت کردن سفارش غیر حضوری با شماره 09901717305 تماس بگیرین و برای دیدن نمونه کارها به صورت حضوری می‌تونین به آدرس زیر تشریف بیارین.


آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

ویژگی‌های آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

کیفیت و شفافیت

یکی از ویژگی‌هایی که آینه های چراغ دار برای گریم عروس باید داشته باشن اینکه باید آینه از شفافیت بسیار خوبی برخوردار باشه تا وقتی عروس ها خودشون رو در آینه میبینن بتونن دقیق و کامل میکاپی که براشون انجام شده رو ببینن و اگه ایرادی داشت اون رو به آرایشگر بگن تا براشون رفع کنه.
علاوه بر اون داشتن شفافیت برای آینه ها کمک می‌کنه تا همون چیزی که هستین رو تو آینه ببینین و بعد از اینکه خودتون رو تو نور طبیعی دیدین تعجب نکنین، که چرا آرایش من این رنگی شد.

حتماً این اتفاق برای همه شما افتاده که تو خونه وقتی که نور طبیعی نیست و آینه شفاف نیست وقتی آرایش کردیم و بیرون رفتنی دیدیم که رنگ آرایشی که تو خونه کرده بودیم با اونی که تو بیرون دیدیم خیلی متفاوته. یک دلیل اینکه آینه‌هاتون باید با کیفیت و شفافیت زیادی باشه اینه که عروس ها دوست دارن و بهترین جا و بهترین آرایشگاه خدمات‌شون رو انجام بده و داشتن یک سالن آرایش با آینه های با کیفیت و زیبا میتونه نظر عروس ها رو جلب کنه.

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

باید نور خوبی داشته باشه

آینه های چراغ دار دارای نورپردازی هستن اما همه آینه های چراغ دار نورپردازی خوبی ندارن. این که روی یک آینه در ابعاد مختلف تعداد لامپ های مناسب و مشخصی نصب کنیم بسیار مهمه. نمیشه همین جوری با سلیقه شخصی خودتون لامپ های آینه چراغ دار و نصب کنیم.

برای اینکه تعداد لامپ ها که نصب شده روی آینه باید طبق استاندارد مشخصی که هست نصب بشه. اگه نور فقط از یک طرف مثلاً از بالا یا پایین یا چپ و راست روشن بشه باعث میشه تا روی صورت سایه بندازه که این سایه به شما کمک نمی‌کنه که هیچ، باعث میشه تا میکاپتون خراب بشه و زیبا نشه. و این مسئله بسیار مهمه که عروس هایی که به آرایشگاه شما میان از کارتون راضی باشن تا تبلیغ دهان به دهان انجام بشه و دوستان و آشنایان خودشو پیش شما بفرسته. یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای تو کارش همیشه دوست داره همه چیزش تکمیل و حرفه ای باشه.

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

نورش قابل تنظبم باشه

نور آینه های گریم باید طوری باشه که بشه اونا رو تنظیم کرد چون نور خورشید صبح ها و ظهر ها بعد از ظهر ها و حتی تابستان و زمستان فرق داره. اگه نتونین نور آینه رو تنظیم کنین واقعا اذیت کننده میشه. با کمک ریموت و یا دکمه هایی که روی آینه نصب میشه می‌تونین درجه نور رو کم و زیاد کنین.

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

شیک و خاص باشه

آینه هایی که در کارگاه تولیدی آینه ها طراحی و تولید می‌شن بسیار شیک هستن. چرا میگیم شیک و خاص به خاطر اینکه این آینه ها دقیقا آینه‌هایی هستن که میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای در سراسر دنیا از این مدل آینه ها استفاده می‌کنن و جزو مدل های جدید ۲۰۲۲ هست. آینه های چراغ دار با نظر شخصی شما و طبق سفارش که دادین ساخته می‌شن و این آینه ها بسیار زیبا هستن.

اگه با میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای دنیا آشنا باشین حتماً این آینه ها رو در کنار اونا دیدین. اگه میخواین توی این حرفه معروف بشین و مشتری های زیادی رو جذب کنین و درآمد خوبی داشته باشین یا یک سالن شیک داشته باشین و باید آینه های زیبا برای سالن‌تون سفارش بدین چون کسایی که هزینه زیادی برای آرایش و هر خدمات دیگری می‌کنه دوست داره تا خدماتی که از شما می‌گیره خاص و تک باشه.

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

به چند دلیل میگیم که از کارگاه آینه ها آینه تهیه کنین

دلیل های زیادی وجود داره که شما بخواهین از کارگاه آینه‌ها آینه‌تون رو تهیه کنین. که ما اونا رو دونه‌دونه براتون توضیح میدیم که با اطمینان کامل و خاطر جمع از کارگاه آینه سفارشتونو ثبت کنین.

گارانتی بی قید شرط دارن

وقتی یک محصول ای دارای گارانتی هست اونم محصولی مثل آینه که یک وسیله ظریفیه نشان دهنده کیفیت و استحکام اون است که به شما این اطمینان رو می‌ده تا با خیال راحت‌تری آینه رو تهیه کنین.

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

درصورت نارضایتی هزینه‌رو برمی‌گردونیم

اگه آینه ای که خودتون با سلیقه شخصی‌تون سفارش دادین، بعد از اینکه آینه به دستتون میرسه از اون خوشتون نیومد و یا ناراضی بودین ما هزینه‌ای که بابت اون آینه دادین رو بهتون تمام و کمال برمی‌گردونیم.

انواع آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس

  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل ایستاده
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل قدی
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل رنگی
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل ریموتی
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل تاچ
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل حسگری
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل اویز
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه اویز
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل ایستاده دوطرفه
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل پایه دار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه پایه دار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل چرخدار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه چرخ دار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل رومیزی
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل طبقه دار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل کشودار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل لوگودار
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل حکاکی
  • آینه چراغ‌‌ دار مخصوص گریم عروس مدل سندبلاست
  • آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس مدل پتینه
  • آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس مدل ثابت
  • آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس مدل متحرک
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس
آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس

آینه چراغ دار مخصوص گریم عروس گریم لوگو دار

یکی از انواع آینه های چراغ دار مخصوص گریم عروس نوع لوگو دار آن است.
آینه لوگو دار به دلیل اینکه لوگو خود شما روی آینه حک می‌شه بسیار برای آرایشگاه‌ها مناسبه. زیرا هر عروسی در خاص ترین روز زندگی خودش عکس و فیلم یادگاری زیادی می‌گیره. وقتی آینه شما لوگو دار باشه در عکس و فیلم ها ثبت می‌شه و نام برند شما در یاد و خاطره ها می‌مونه. لوگو هایی که در کارگاه آینه‌ها روی آینه حک میشه به صورت پشت و رو نور داره که بسیار جلب توجه می‌کنه و امکان نداره کسی آینه رو نگاه کنه و لوگوی شما رو نبینه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ