آینه چراغ‌دار طرح جدید

آینه چراغ‌دار طرح جدید

آینه چراغ‌دار طرح جدید یکی از جذاب ترین مدل های آینه‌هت محسوب می‌شه. امروز آینه ها در طرح و سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شه آینه های مختلف برای مکان های مختلف طراحی میشد دیگه مثل سالهای قبل نیست که یک آینه رو برای هر مکانی و هر جایی نصب کرد مثلاً آینه های آرایشگاه و مزون ها و خانه ها همه با هم فرق دارن.

چون نیاز هرجایی یک چیزی هست و نیازها هر مکان با هم متفاوته مثلا تو مزون ها نیاز که یک آیین های بزرگ به صورت قطعی باشه تا برای انتخاب لباس راحت تر تصمیم گرفته بشه و در آرایشگاه‌ها آینه‌هایی با نور زیاد نیاز تا میکاپ آرتیست و فردی که به دانشگاه مراجعه کرده بتونه خودشو ببینه و قدیمی بودن مهم نیست.

آینه چراغ‌دار طرح جدید هم بسیار شیک و خاصه و انواع مختلفی هم داره هر طرح و شکلی که شما بخوای میتونیم براتون اجرا کنیم شما با کمک گرفتن از سایت های خارجی و ایده خودتون و مشاوران و طراحان ما میتونین بهترین آینه در سبک های جدید رو سفارش بدین.

آینه چراغ‌دار طرح جدید


با پیشرفت علم و دنیا اینترنت و فضای مجازی همه شغل ها برای اینکه خودشون رو بالا بکشن و از رقبای خودشون عقب نمونن باید یک دیزاین عالی برای بیزینس خودشون داشته باشن.

وقتی که شما یک دکوراسیون و دیزاین شیک و جدید داشته باشین اگه مشتری برای مزون تونیای سالن آرایشگاه‌تون به این مکان بیان حتماً متوجه میشن که شما یک فرد خوش سلیقه و حرفه ای کار خودتون هستین چون چیدمان آرایشگاه و مزون شما نشون دهنده‌ی سلیقه و به روز بودن شماست.

آینه چراغ‌دار طرح جدید

آینه چراغ دار طرح جدید گارانتی داره؟

آینه چراغ دار و هر نوع آیینه ای که در کارگاه آینه ها تهیه کنین دارای گارانتی یکساله بی قید و شرط هست چرا میگیم بی قید و شرط به خاطر اینکه این گارانتی محدودیتی نداره جز اینکه خودتون یه چکش برداری و آینه رو خورد کنین اما اگه موقع ارسال کردن بشکنه آینه جدید براتون میسازیم یا موقعی که برای نمونه هر قسمتی از آیینه خراب بشه ما برای شما آن آیینه رو تعمیر می کنیم و اونو تعویض می‌کنیم.

آینه چراغ‌دار طرح جدید

اگه تو راه آینه‌مون بشکنه چی؟

باید بهتون همینجا اینو بگم که اگه در راه ارسال کردن آینه و یا هر محصولی که از کارگاه آینه ها تهیه می‌کنین برای محصول‌تون مشکلی پیش بیاد و یا ضربه ببینه و بشکنه ما یک محصول جدید این چیزی که سفارش دادین رو برای شما می سازیم و دوباره براتون ارسال می‌کنیم و باید بگیم که اصلاً نگران این موضوع نباشین و فکرتون رو درگیر این قضیه نکنین.بسته بندی هایی که برای ارسال کردن آینه انجام میشه بسیار محکم و سفته.

آینه چراغ‌دار طرح جدید

انواع آینه چراغ دار طرح جدید

  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل قدی
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل ایستاده
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل دوطرفه
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل آویز
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل لوگودار
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل سندبلاست
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل ریموتی
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل چرخ دار
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل پایه دار
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل تاچ
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل حسگری‌
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل رومیزی
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل آفتابی
  • آینه چراغ‌دار طرح جدید مدل مهتابی
آینه چراغ‌دار طرح جدید

روش های خاص و جذاب آینه چراغ دار

برای روشن کردن آینه های چراغ دار طرح جدید زنانه قدیمی نیاز است که سیم دوشاخه رو به پریز وصل کنین. روش‌های جدیدی به وجود اومدن که میتونین با این روش ها نور چراغ های آینه ها‌تون رو روشن کنین. این روش ها عبارتند از روش تا ریموتی و حسگری که اونارو برای شما دونه دونه توضیح میدیم.

مدل حسگری

یک روش جدید وجود داره که شما می‌تونین با این روش آینه های چراغ داره طرح جدید تون رو روشن کنین که بهش مدل حسگری میگن تو این روش کافیه دستتون رو جلوی آینه تکون بدین تا سنسور حرکت شروع به کار کنه تا نور آینه‌تون رو خاموش روشن کنه.

آینه چراغ‌دار طرح جدید

مدل لمسی یا تاچ

آینه هایی که نورشون به روش تاچ روشن میشه بسیار خاص و جالب هستن. قسمتی روی آینه به صورت دایره شیک مشخصه که وقتی اونو با انگشتتون لمس میکنین روشن میشه اگه دوباره اون قسمت رو لمس کنین خاموش میشه. برای این روش کافی هست آینه یک سنسور حساس که دقیقا مثل صفحه های موبایل عمل می کنه نصب کنیم که این کار نیاز به تخصص داره و انتخاب یک سنسور جنس مرغوب بسیار مهمه که در کارگاه آینه‌ها با داشتن گارانتی یک ساله می‌تونین از کیفیت این آینه‌ها اطمینان حاصل کنین.

آینه مدل ریموتی

تقریباً نصف بیشتر وسایلی که در اطراف ما وجود داره دارای یک ریموت کنترل هستن که بشه اون‌ها رو از راه دور تنظیم کرد.
با این ریموت میتونین نور آینه‌هاتون رو کم و زیاد کنین. نسبت به فضای مورد نظر نور آینه رو تنظیم کنین و دارای چند رنگ نور هست که می‌تونین رنگ نور مناسب و مورد نظرتون رو انتخاب کنین.

آینه چراغ‌دار طرح جدید

آینه چراغ‌دار دوطرفه


در دوران قدیم آینه ها رو در مزون ها و آرایشگاه ها در کنار دیوار و دور تا دور سالن چیده میشد ولی با ساخت آینه های دوطرفه دیگه نیاز
نیست که آینه ها رو به شکل قدیم بچینین بلکه می‌تونین آینه دوطرفه رو در وسط سالن هم بذارین و از دو طرف آینه استفاده کنین. آینه دوطرفه از دو آینه ساده تشکیل شده که بهم چسبیده و میشه از هر طرف آینه به صورت مجزا استفاده کرد. برای گذاشتن آینه وسط سالن چند راه رو می‌تونین انتخاب کنین. میشه به وسیله‌ی زنجیر یا سیم آینه رو از سقف آویزون کنین و از دوطرف آینه استفاده کنین.

روش دوم اینطور هست که میتونین آینه‌تون رو به صورت پایه دار سفارش بدین و از آینه دوطرفه پایه دارتون از وسط سالن استفاده کنین.برای روشنایی بیشتر و زیبایی بیشتر آینه‌تون می‌تونیم داخل آینه از نورهای ال‌ای‌دی استفاده کنیم که کسی که روبه‌روی آینه نشسته از نور آینه استفاده کنه. خوبی اون اینه که هر کسی که در هر طرف آینه نشسته می‌تونه به صورت جداگانه و مستقل از طرف دیگه نور آینه رو کنترل کنه.


برای راحتی بیشتر استفاده از آینه می‌تونین آینه رو به صورت پایه دار هم سفارش بدین بخاطر این که آینه های دو طرفه معمولا وزن بالایی دارن و اگر آینه به صورت پایه‌دار باشه میتونین به سادگی آینه رو جابجا کنین و نیاز به کمک افراد دیگه نباشه و به راحتی آینه رو به تنهایی جابجا کنین.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین در گوگل درباره کارگاه آینه‌ها سرچ کنین و درباره‌ی ما بخونین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ