آینه نوری مخصوص سالن زیبایی

آینه چراغ‌دار باکیفیت

آینه چراغ‌دار باکیفیت

سلام در این مقاله قرار در مورد آینه چراغ‌دار با‌کیفیت که در کارگاه آینه‌ها تولید میشه صحبت کنیم. آینه های چراغ دار انواع مختلفی دارن و بسیار به روز و شیک هستن که برای مکان های مختلفی از این آینه‌ها استفاده میکنن.همونطور که گفتیم مکان های مختلفی وجود داره که این آینه ها جزو وسایل اصلی اونجا به حساب میاد.

مثلاً آینه های چراغ دار کمک می‌کنن تا گریمور‌ها و میکاپ آرتیست ها به راحتی و با دقت بیشتری آرایش رو انجام بدن و گریم زیباتری داشته باشن. یا مثلا تو مزون ها لازمه که یک آینه بزرگ و پر نور داشته باشیم تا به راحتی بتونیم لباسی که میخواهیم رو انتخاب کنیم. اینکه بتونین یک آینه چراغ دار با کیفیت پیدا کنین واقعا کار سختیه. اما ما به شما توضیح میدیم که یک آینه با کیفیت رو چه جوری بشناسین و اونو از مرکز و تولیدش تهیه کنین که برای شما هم به صرفه باشه. برای مشاوره تلفنی میتونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین تا مشاوران کارگاه آینه ها به صورت رایگان به سوالات شما جواب بدن.

آینه چراغ‌دار باکیفیت

چجوری می‌تونیم آینه چراغ‌دار باکیفیت رو تشخیص بدیم

مقایسه با آینه‌های قبلی

اینکه کیفیت آینه رو تشخیص بدیم و بسنجیم که از کیفیت خوبی برخورداره ، یکم کارو سخت میکنه اما ما به شما کمک می کنیم تا بتونین آینه های باکیفیت رو تهیه کنین. در کارگاه تولیدی آینه ها، آینه ها کیفیت بسیار بالایی دارن و از شرکت اردکان یزد که آینه های صادراتی تولید می‌کنن خریداری میشه که همه آینه‌ها نشکن هستن. شفافیت و کیفیت آینه رو زمانی متوجه میشین که اونو کنار آینه هایی که از قبل داشتین بزارین.

اینجاست که کیفیت آینه تازه خودشو نشون میده و متوجه می‌شین چقدر آینه‌ها شفاف هستن.خیلی از مشتری‌های کارگاه تولیدی آینه ها وقتی که به کارگاه مراجعه کردن و خودشون رو در آینه دیدن تازه متوجه شدن که چشماشون ضعیف نیست.چون زمانی که به آینه که از قبل داشتن نگاه می‌کردن فکر می‌کردن که چشماشون ضعیفه و تصویر شون رو تار می‌دیدن و حتی بعضی از مشتری ها اقدام به خرید عینک کردن تا بتونن بهتر ببین. زمانی متوجه این قضیه شدن که تصویر خودشونو تو آینه هایی که از کارگاه آینه‌ها خریداری کردن دیدن.

آینه چراغ‌دار باکیفیت

داشتن گارانتی نشون دهنده کیفیت محصوله

نمی‌دونیم از این موضوع خبر دارین که تمامی محصولاتی که از کارگاه آینه ها تهیه می‌کنین دارای گارانتی یک ساله بی قیدو شرط هستن. گارانتی بی قید و شرط خیلی مزیت‌های زیادی داره مثلا می‌تونین از این گارانتی زمانی که هر قسمتی از آینه‌تون خراب بشه استفاده کنین.مثلا اگه تاچ آینه برای روشن و خاموش کردن نور آینه خراب بشه می‌تونین تاچش رو بدون اینکه هزینه‌ای صرف کنین عوض کنین.

فقط باید با شماره کارگاه 09901717305 تماس بگیرین تا ما رو از این قضیه باخبر کنین. همین که محصولی مثل آینه که حساسه دارای گارانتی بی قید و شرط باشه یعنی فروشنده آینه از کیفیت اون مطمئنه و این گارانتی که بدون قید و شرط رو برای محصولش گذاشته. اینقدر مطمئن هستیم از محصولات که اگه شما از آینه‌هایی که خودتون با سلیقه شخصی‌تون آینه رو سفارش دادین خوشتون نیاد ، آینه‌رو از شما پس می‌گیریم و هزینه‌ای که پرداخت کردین رو برمی‌گردونیم.

انواع چراغ‌دار باکیفیت

محصولات رو از نزدیک ببینین

یکی از روش هایی که می‌تونین با خیال آسوده‌تری خرید کنین و از کیفیت محصول‌تون مطمئن بشین اینه که بتونین اون آینه رو از نزدیک ببینین.شما برای اینکه به صورت حضوری تشریف بیارین باید به آدرس که براتون میذاریم برین
آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
وقتی شما به صورت حضوری بتونین محصول رو از نزدیک ببینین دقیقا متوجه میشین که کیفیت آینه‌تون خوبه یا نه.

آینه چراغ‌دار باکیفیت

آینه چراغ‌دار باکیفیت تولیدی آینه‌ها مناسب چه جاهاییه؟

تو خیلی از جاها می‌تونین از آینه های چراغ دار استفاده کنین.میشه گفت برای همه جا این آینه استفاده میشه.ولی بعضی از مکان ها و شغل ها یکی از مهم ترین وسیله هایی که باید حتما اون وسیله باشه آینه چراغ داره تا بتونن کارشون رو انجام بدن.مثلا آینه چراغ دار یکی از مناسب ترین آینه های آرایشگاه که می‌تونه برای بهتر گریم کردن به گریمور کمک کنه.یا برای مزون ها آینه چراغ دار مزون مناسب‌ترین انتخابه چون می‌تونه یک دید بهتر و واضح تری به مشتری بده.

آینه چراغ‌دار با‌کیفیت

مدل های جدید آینه چراغ‌دار باکیفیت

  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل بک لایت
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل هالیوودی
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل پایه دار
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل چرخ دار
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل دوطرفه
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل رومیزی
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل رومیزی هالیوودی
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل آویز
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل ریموتی
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل تاچ
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل حسگری
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل ایستاده
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل قدی
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل دیواری
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل لوگو دار
  • آینه چراغ‌دار باکیفیت مدل حکاکی
آینه چراغ‌دار با‌کیفیت

آینه چراغ دار دوطرفه

اگه دوست‌دارین بهترین و خاص ترین مزون و آرایشگاه رو داشته باشین آینه چراغ دار دوطرفه بهترین گزینه‌اس.این آینه علاوه بر زیبایی و خاص بودن کارایی بیشتری نسبت به آینه‌های یکطرفه دارن چون درجایی که قبلاً از یک آینه استفاده می‌کردین که به دیوار متصل نبود می‌تونن تو همونجا از دوتا آینه استفاده کنین بدون اینکه فضایی رو اشغال کنین.داشتن آینه دوطرفه باعث میشه تا فضاتون خاص بشه و همیشه در ذهن مشتری باقی بمونین.

آینه چراغ‌دار با‌کیفیت

آینه چراغ دار ایستاده

آینه چراغ دار مدل ایستاده هم کارایی بسیار زیادی داره.این آینه می‌تونه تصویر قدی شمارو بهتون نشون بده و فضای بیشتری رو منعکس کنه.آینه های ایستاده مناسب اتاق ها،ورودی ها،مزون ها و …هستن.زمانی که شما میخواین از منزل‌تون خارج بشین دوست‌دارین ظاهر خودتون رو تو آینه به صورت قدی و ایستاده ببینین تا اگه در ظاهر شما ایرادی باشه اونو رفع کنین.برای اتاق ها این آینه ها بسیار پرکاربرده چون به شما کمک می‌کنه تا تو انتخاب لباس راحت‌تر تصمیم بگیرین.و همینطور در مزون ها جز واجب ترین وسیله‌ها داشتن یک آینه ایستاده‌اس.

آینه چراغ‌دار با‌کیفیت

آینه چراغ‌دار لوگو دار

آینه های چراغ دار مدل لوگو دار هم بسیار خاص هستن چون روی آینه ای که ریز به ریز با نظر شخصی خودتون طراحی میشه لوگوی خاص خودتون هم روش حک بشه.این کار برای مزون دارها و سالن های آرایشی کار عالی هست.چون باعث میشه اسم و برند شما تو ذهن مشتری‌تون موندگار بشه و در سطح شهر همه شمارو بشناسن و تبلیغات بسیار خوبیه.اگه یکی از مشتریای شما و یا مدلی که لباس های مزون شمارو در فضای مجازی میذاره با گذاشتن عکسی که در آینه افتاده که لوگوی شخصی شما روش حک شده هم باعث تبلیغات و شناخت بیشتر شما میشه.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ