آینه پایه دار سالن آرایش

آینه چراغ‌دار آفتابی

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه چراغ‌دار آفتابی صحبت کنیم از زمان قدیم آینه‌ها یکی از مهم‌ترین رکن برای سالن‌های زیبایی محسوب می‌شدن اما آینه‌هایی که تهیه می‌شد به نوعی بود که هر مکانی از همون آینه استفاده می‌شد.

در واقع آینه‌ای تخصصی و کاربردی خریداری نمی‌شد البته نمی‌شه ایرادی هم گرفت چون زمون قدیم مثل عصر جدید کارگاه‌ و شرکت‌هایی برای طراحی تخصصی آینه برای مزون یا آرایشگاه وجود نداشت و مجبور بودن آینه و شیشه بری سرکوچه برن و همون‌جا آینه‌ی ساده‌ای خریداری و تهیه کنن.

اما امروزه آینه‌های خاص و مدرنی طراحی می‌شن مثل آینه چراغ‌دار آفتابی و حتی برای هر نقطه از سالن آرایشگاهی آینه‌ی مخصوص به کاربری گذاشته می‌شه.به طور مثال کسی که کار رنگ و لایت انجام میده آینه‌ای که از ظاهر زیباتره رو انتخاب می‌کنه چون براش ظاهر آینه اهمیت ویژه‌تری داره.

اما کسی که میکاپ‌کاره و گریم تخصصی انجام میده باید از آینه‌های چراغ‌دار استفاده کنه تا نور بیشتری داشته باشه.قطعا شما جزء نفرات برتر تو شهر و کشور هستین که به فکر ترقی و به روز کردن سالن آرایشگاهی‌تون افتادین تا از رقیباتون عقب نمونین.

آینه چراغ‌دار آفتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

بهترین کارو کردین چون دیگه عهد قجر نیست که بشه با یه آینه‌ی ساده که هم تو دستشویی استفاده می‌شه هم تو خونه ، همون آینه رو تو سالن آرایشگاهی‌تون هم استفاده کنین. کلا همیشه یادتون نره که عقل مردم به چشم‌شونه و اولین چیزی که مشتری تو سالن وقتی وارد بشه بهش دقت می‌کنه آینه‌ی سالن شماست، پس تو این مورد به هیچ عنوان حساست به خرج ندین و بهترین‌ها رو بخرین چون آینه‌ی شما ویترین شغل شما محسوب می‌شه.

ما بهترین آینه چراغ‌دار آفتابی، نوری ، بک لایت و هالیوودی رو برای شما تهیه کردیم تا هر نوع آینه‌ای که مدنظر دارین رو به راحتی خریداری کنین.فقط کافیه با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین و از مشاوران ما کمک بگیرین.حتی اگه نمی‌دونین چه آینه‌ای مناسب سالن شماست کافیه یه عکس از سالن‌تون تو واتساپ برای ما ارسال کنین تا بهترین طراحی برای شما تعبیه بشه.حتی به این مورد هم برای شما فکر شده که یک سال ضمانت بی قید و شرط براتون در نظر بگیریم.

آینه‌های نوری ، آینه چراغ‌دار آفتابی که با برق سرو کار دارن و ممکنه دچار مشکلی بشن رو به راحتی براتون تضمین می‌کنیم کافیه که با ما تماس بگیرین تا در اسرع وقت همکاران ayneha برای تعویض یا تعمیر تو محل گفته شده اعزام بشن‌.

راستی با سفارش اینترنتی یا تلفنی دیگه لازم نیست که از وقت خودتون بزنین و حضوری به دنبال آینه باشین تو کارگاه آینه‌ها با ثبت سفارش به صورت تلفنی آینه‌ی مورد نظرتون رو نصب شده تو سالن آرایشگاه‌تون تحویل بگیرین و دیگه نگران چیزی نباشین و اگه در حین حمل و نقل مشکلی برای آینه‌ی شما پیش بیاد و آینه‌ی شما دچار شکستگی بشه تمامی خسارت وارد شده به عهده‌ی خود کارگاهه و از این بابت هیچ استرسی شمارو تهدید نمی‌کنه.

آینه چراغ‌دار آفتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

تنها کافیه یکبار به کارگاه آینه‌ها سفارش بدین تا متوجه کیفیت و متریال بشین و مارو به اطرافیان خودتون هم تبلیغ کنین. در ادامه در مورد انواع آینه‌های چراغ‌دار صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین…

آینه‌ چراغ‌دار آفتابی چیست

به آینه‌ای که نور داشته باشه و محیط اطراف خودش رو روشن کنه آینه‌ی چراغ‌دار گفته می‌شه که می‌تونه نور آفتابی یا مهتابی یا هردوی‌ این‌هارو داشته باشه. آینه‌های چراغ‌دار هم به دو مدل بک‌لایت و هالیوودی تقسیم می‌شن که در ادامه در موردش توضیح می‌دیم.

آینه چراغ‌دار آفتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

انواع آینه‌ چراغ‌دار آفتابی

  • آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل بک‌لایت
  • آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل هالیوودی
  • آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل قاب‌دار
  • آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل حکاکی شده
  • آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه‌ چراغ‌دار مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه‌ چراغ‌دار مدل دو طرفم
  • آینه‌ چراغ‌دار مدل آویزی

آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل بک‌لایت

آینه چراغ‌دار می‌تونه به صورت لامپ‌هایی ال ای دی باشه و به این بک لایت فروخته بشه‌. این آینه‌ها یکی از مدرن و زیباترین آینه‌های موجود شناخته می‌شن که کلی مخاطب و طرفدار داره.

به طور کلی آینه بک لایت طوری تعبیه می‌شه که به صورت مخفی پشت اونا لامپ‌های ال ای دی تعبیه می‌شه تا با روشن کردن این لامپ ها نور لایتی رو وارد فضا کنه تا جذابیت خاصی رو به فضا ببخشه.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه چراغ‌دار آفتابی

آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل هالیوودی

بهترین آینه‌ی موجود تو کل دنیا که برای گریم و میکاپ حرفه‌ای خیلی استفاده می‌شه آینه‌های چراغ‌دار مدل هالیوودیه.

این آینه‌ها طوری طراحی و تعبیه می‌شن که دور تا دور این آینه‌ها به فواصل مرتب لامپ‌هایی قرار می‌گیره که با روشن کردن اونا باعث می‌شه نور خیلی خوب و یکدستی به اطراف ساطع بشه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار آفتابی

که باعث می‌شه میکاپ آرتیست عیب‌های آرایش خودش رو به مراتب بهتر متوجه بشه و در صدد رفع اون‌ها بربیاد.ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این آینه‌ها اگر دوست دارین در بین رقبا از بهترین میکاپ برخوردار باشین سفارش بدین.

چون از نظر هر متخصصی داشتن آینه‌ی هالیوودی مخصوصا تو اتاق گریم و میکاپ از نون شب هم واجب‌تره و یکی از وسایل ضروری و پر کاربرد محسوب می‌شه.

آینه‌ چراغ‌دار آفتابی مدل قاب‌دار

به طور کلی باید بهتون بگیم که هرمدل آینه‌ای که دوست داشته باشین چه مدل چراغ‌دار یا بی چراغ می‌تونه با قاب یا بدون قاب سفارش داده بشه. مدل و جنس قاب کاملا بستگی به سلیقه شما و محیط سالن آرایشی‌تون داره.اما اگه توصیه‌های ما رو در نظر بگیرین بهترین آینه گریم لامپی رو می‌تونین انتخاب کنین.

آینه سالن آرایش نور مهتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

حتما قبل از سفارش قاب به دیوار و محیط اطراف نگاهی بندازین اگه محیط سالن شما مدرنیته طراحی شده بهتره از آینه‌های ساده‌تر با رنگ‌های خنثی مثل سفید ، طوسی استفاده کرد.

اما اگه طراحی دکوراسیون سالن شما به سبک سلطنتی چیده شده قاب از قالب ساده خارج می‌شه و علاوه بر اینکه طرح و قالب سلطنتی به خودش می‌گیره بهتره از رنگ‌های طلایی قهوه‌ای و بژ بیشتری استفاده بشه.تا اثر بخشی بیشتری به محیط القا کنه.بعد از مدل و رنگ قاب بهتره از بهترین جنس که با شرایط اقلیمی شما همخونی داره استفاده بشه.

به طور کلی قاب‌ها از جنس‌های چوبی ، فلزی ، یو پی وی سی ، ام دی اف ، شیشه و… تهیه می‌شن که بنابر نیاز و استفاده‌ی شما می‌تونه متفاوت باشه.اما بهترین نوع جنس قاب که می‌تونه خودش رو باتموم شرایط وفق بده و در واقع طوری طراحی بشه که انگار به طور یقین استیل یا شیشه‌اس جنس یو پی وی سیه که امروزه طرفدارای زیادی پیدا کرده.

آینه چراغ‌دار آفتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

آینه‌ چراغ‌دار مدل ریموت‌دار کنترلی

وقتی که شما یه آینه‌ی نوردار رو برای محیط سالن آرایشی‌تون انتخاب می‌کنین برای اینکه بتونین به راحتی نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت اون رو کم و زیاد کنین احتیاج به یه ریموت کنترلی دارین که البته یکی از روش‌ها محسوب می‌شه.

با داشتن یه ریموت تو دست‌تون تو هر نقطه از محیط سالن آرایشگاهی‌تون که ایستاده باشین به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین.حتی اگه آینه‌ی چند رنگ سفارش دادین نور آینه نوری گریم خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه چراغ‌دار آفتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

این روش یکی از مناسب‌ترین روش‌ها محسوب می‌شه چون هیچ تماسی با آینه مثل مدل لمسی یا حسگری برقرار نمی‌شه و باعث تمیزتر موندن آینه می‌شه.

اما روش دیگه که روش حسگری و یا لمسی نام داره روی آینه نقطه‌ای تعبیه می‌شه که با لمس اون نقطه به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی مورد نظر خودتون رو خاموش و روشن کنین و حتی شدت نورش رو کم و زیاد کنین.اما مدل پیشنهادی ما به شما انتخاب نوع ریموت‌دار کنترلیه که باعث می‌شه کیفیت کار بالاتر بیاد و حتی برای شما هم راحت تر انجام بشه.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ