آینه گریم رومیزی

آینه هالیوودی گریم

آینه هالیوودی گریم

آیا می‌دونستین که آینه هالیوودی گریم یا آینه میکاپ یکی از پرطرفدار ترین و جدیدترین آینه هایی که تو کل دنیا معروف شده و خیلیا ازاین آینه استفاده می‌کنن.

اکثر شغل هایی که یکی از ابزار اصلی‌شون آینه هست ، از آینه هالیوودی حداقل دو تا دارن. برای اینکه بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین و نسبت نیاز و محلی که آینه رو در اونجا می‌خواین نصب کنین ،می‌تونین با مشاوران کارگاه آینه ها تماس بگیرین و سفارش خودتون رو با کمک گرفتن از اونا ثبت کنین و یا به صورت حضوری به کارگاه تشریف بیارین و مدل ها رو هم از نزدیک ببینین.جهت مشاوره با شماره 09901717305 تماس بگیرین
آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

آینه هالیوودی گریم

گریمور ها و میکاپ آرتیست ها از آینه های مخصوص استفاده می‌کنن و اگه بخوان تو کارشون دقیق‌تر باشن حتماً باید از آینه مخصوص چراغ دار استفاده کنن. حتما دیدین که افراد معروف دراین حرفه آینه های مدل جدید استفاده می‌کنن که یکی از مدل ها آینه هالیوودی گریم هست.
چند لحظه تو خیالتون خودتون رو ببرین به زمان‌های قدیم.آینه هایی که تو آرایشگاه ها ،لباس فروشی ها ،سرویس های بهداشتی و اتاق پذیرایی وجود داشت همه مثل هم بودن. فقط شاید سایز آینه ها نسبت به محیط که در اونجا آینه قرار می گرفت با همه فرق داشت.نه کیفیت نه آپشن و نه هیچ چیز دیگه‌شون باهم فرقی نداشت.

آینه هالیوودی گریم

اما الان دیگه این طور نیست.آینه های هر مکانی با هم دیگه فرق داره و همه آینه ها رو از شیشه بری سر کوچه سفارش نمیدن.برای ساخت آینه هایی مناسب ،نسبت به نیازی که دارین باید به کارخونه ها و کارگاه های تولیدی آینه برین تا مناسب‌.ترین رو انتخاب کنین.

مثلاً امروزه آینه هایی که در حموم و سرویس های بهداشتی گذاشته میشه دارای آپشن ضد بخاره که وقتی در حموم بخار آب باعث شد تا شما نتونین خودتونو تو آینه واضح ببینین با روشن کردن دکمه ضد بخار، بخار روی آینه از بین بره و شما یک دید شفاف رو داشته باشین.

یا مثلاً برای مزون ها آینه های قدی دارای نورپردازی و اسپیکر تولید میشه که مشتری بتونه به راحتی خودش رو توی آینه ببینه و علاوه بر این وقتی مشتری در حال انتخاب لباس هست و یک موسیقی آرام پخش باعث میشه تا با آرامش بیشتری به کارش ادامه بده.

آینه هالیوودی گریم

همه این کارا باعث میشه تا در نهایت فروش بیشتری داشته باشین. یکی از مکان هایی که آینه در اونجا خیلی کاربرد داره آرایشگاه هست که با این اینه گریم های تخصصی رو انجام میدن. آینه هالیوودی گریم این نیاز رو برطرف می‌کنه. آینه هالیوودی گریم مدل های مختلف و طرح های زیادی داره که در ادامه مقاله هم براتون توضیح می‌دیم و هم مدل و عکسش رو می‌ذاریم تا ببینین.

آینه هالیوودی گریم

با خیال راحت از کارگاه آینه ها خرید کنین چون متفاوتیم

به جرأت می‌تونم بگم خرید از کارگاه آینه ها خیال شما رو راحت می‌کنه. چون ضمانت یکساله برای محصول ها وجود داره و در صورتی که شما از محصول‌تون ناراضی باشین این کالا رو از شما پس می‌گیرم و هزینه رو برمی‌گردونم و هیچ نگرانی دیگه وجود نداره. زمانی که شما خرید اینترنتی انجام بدین حتما نگران این هستین که شاید از مدل خوشم نیومد، شاید اونی که تو عکس بوده نباشه و یا شاید سالمه به دستم نرسه.

باید بهتون بگم که اگه به هر دلیلی از محصولی که به دستتون می‌رسه ناراضی باشین ما اون رو ازتون پس می‌گیریم و اصلا نگران ارسالش هم نباش.چون همه محصولات بسته بندی محکمی دارن تا هیچ ضربه‌ای اونارو خراب نکنه و سالم به دست شما برسن.

آینه هالیوودی گریم

مدل‌های جدید آینه هالیوودی گریم

  • آینه هالیوودی گریم مدل ایستاده
  • آینه هالیوودی گریم مدل ریموتی
  • آینه هالیوودی گریم مدل قدی
  • آینه هالیوودی گریم مدل رومیزی
  • آینه هالیوودی گریم مدل دوطرفه
  • آینه هالیوودی مدل چرخدار
  • آینه هالیوودی گریم مدل پایه دار
  • آینه هالیوودی مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه هالیوودی گریم مدل چرخدار دوطرفه
  • آینه هالیوودی گریم مدل حسگری
  • آینه هالیوودی گریم مدل قاب دار
  • آینه هالیوودی گریم مدل تاچ یا لمسی
  • آینه هالیوودی گریم مدل بدون قاب
  • آینه هالیوودی گریم مدل قاب استیل
  • آینه هالیوودی گریم مدل قاب طلایی
  • آینه هالیوودی گریم مدل قاب چوبی
  • آینه هالیوودی مدل آفتابی
  • آینه هالیوودی گریم مدل مهتابی
  • آینه هالیوودی مدل هوشمند
  • آینه هالیوودی گریم مدل اسپیکر دار
  • آینه هالیوودی گریم مدل ضدبخار
  • آینه هالیوودی مدل صفحه نمایش دار
  • آینه هالیوودی گریم مدل ثابت
  • آینه هالیوودی گریم مدل متحرک
آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی میکاپ مدل متحرک

آینه هالیوودی گریم از لحاظ حرکت به دو دسته تقسیم می‌شن. یکی مدل متحرک یکی مدل ثابت. آینه هایی متحرک رو می‌شه به راحتی جابجا کرد و هر موقع که دوست داشتیم می‌تونیم دکوراسیون‌مون رو عوض کنیم.

آینه های متحرک می‌تونن به صورت پایدار و یا چرخدار باشن. اگه آینه ها شما دارای چرخ باشه با یک هل دادن یواش و به تنهایی می‌تونین اونو جابجا کنین. مخصوصا اگه آینه شما بزرگ و قدی و یا مدل دوطرفه باشه که وزن زیادی هم داره. آینه متحرک که پایه داره رو میشه جابجا کرد اما اگه وزن آینه زیاد باشه و سایزش بزرگ باشه باید از چند نفر کمک بگیرین. پس چه بهتر که آینه هاتون رو به صورت چرخ‌دار سفارش بدین.

آینه چراغ‌دار ایستاده

آینه هالیوودی گریم مدل ثابت

آینه هالیوودی مدل ثابت هم یک مدلی هست که طرفدار زیادی داره.این آینه هارو با پیچ و دریل به دیواری که می‌خواین نصب می‌کنیم. اکثر سالن های آرایش در دور تا دور سالن روی دیوار‌هاشون از آینه های ثابت استفاده می‌کنن و نصب کردن. آینه های ثابت هم می‌تونن تو هر طرح و اندازه ای باشن. این بستگی به نظر شخصی شما داره.

آینه هالیوودی گریم

آینه هالیوودی آرایش مدل دوطرفه

می‌دونستین یکی از جذاب ترین و خاص ترین مدل هایی که امروزه بسیار پرطرفداره و بدون اغراق یکی از زیباترین مدل هاست که میشه اونو به صورت قدی پایه دار و رومیزی تولید کرد مدل دو طرفه است. این آینه که به صورت دوطرفه هست کاربرد خیلی زیادی هم داره.چون تو یه جایی که می‌تونست یک آینه قرار بگیره دو آینه قرار می‌گیره و فضای اضافی اشغال نمی‌کنه و فقط اندازه یک آینه فضا رو می‌گیره.

آینه هالیوودی گریم

آینه هالیوودی آرایش مدل ریموتی

آینه هایی که دارای چراغ هستن با روش‌های مختلفی نورشون روشن و خاموش میشه که یکی از این روش ها مدل ریموتیه که کار شما با این ریموت بسیار آسون میشه. چون که برای روشن و خاموش کردن نور ال ای دی هایی که روی آینه نصبه دیگه لازم نیست کنار آینه برین و سیم آینه رو به پریز وصل کنین.

کافیه از راه دور با این ریموتی که تو دست‌تونه دکمه خاموش و روشن رو بزنین.اگه آینه شما دارای نور آفتابی و مهتابی باشه با ریموت می‌تونین فقط نور آفتابی یا فقط نور مهتابی رو روشن کنین و یا همزمان نور آفتابی و مهتابی هارو باهم روشن کنین. البته بعضی از دوستان ،دوست دارن که نور آینه‌نشون رنگارنگ باشه و به غیر از نور آفتابی و مهتابی دارای چند رنگ دیگه باشه که باهمین ریموت می‌تونین رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنین.

آینه هالیوودی گریم

برای سفارش

برای سفارش آینه به صورت حضوری می‌تونی به آدرس کارخانه که براتون می‌ذاریم تشریف ببرین تا هم از نزدیک نمونه‌ها رو ببینین و هم با مشاوران و کارشناسان به صورت حضوری صحبت کنین و سفارش‌تون رو ثبت کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای سفارش غیر حضوری هم می‌تونین مدل مورد نظرتون رو به شماره 09901717305 واتساپ کنین و قیمت و مدل نهایی رو با کارشناسان فروش مشخص کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ