آینه هالیوودی مهتابی دیواری

آینه هالیوودی مهتابی دیواری

امروزه برای انتخاب آینه در کاربردهای مختلف چندین گزینه وجود داره. یکی از پرکاربردترین آینه‌ها برای استفاده‌های مختلف آینه هالیوودی مهتابی دیواری رو میشه نام برد. این آینه دارای مزیت‌های قابل توجهی هست که موجب‌ شده تا تمایز ویژه‌ای نسبت به آینه‌های معمول داشته باشه. در صورتی که در بسیاری از کاربردها استفاده از این آینه‌ها مرسوم شده و مورد استفاده قرار می‌گیره. به این دلیل که آینه هالیوودی از آینه‌های مدرن و جدیدی هست که در مقایسه با آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، عملکرد بهتری رو خواهند داشت و از نظر زیبایی هم، ظاهر و جلوه بسیار زیباتری رو دارن.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی مهتابی دیواری

انواع آینه ازجمله آینه هالیوودی مهتابی دیواری در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. تولید آینه‌ها به‌طور کامل در محل همین کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات صورت می‌گیره. به همین علت کیفیت محصولات این مجموعه بسیار بالاست و با تضمین کیفیت، آینه‌ها ارائه می‌شن. تصمیم این مجموعه بر فروش مستقیم و بدون واسطه هست تا بتونه قیمت مناسبی رو برای محصولات خودش داشته باشه.

تمام تلاش کارگاه تولیدی آینه بر این هست که بتونه آینه‌هایی با کیفیت فو‌ق‌العاده و قیمت مناسب ارائه بده. تا بتونه حداکثر رضایت مشتریان خودش رو داشته باشه. برای کسب بالاترین میزان رضایت هم خدماتی در نظر گرفته شده. برای همین منظور گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط برای آینه‌های تولیدی در این مجموعه وجود داره. همچنین اگر از محصول سفارشی خودتون رضایت کافی نداشته باشین، امکان بازگشت اون فراهم هست.

اما این ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله این اطمینان رو به شما میده که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنین خیلی سریع پیگیری و رفع می‌کنیم. به عنوان مثال اگر آینه به صورت لمسی باشه و لمس اون دچار اختلال بشه فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی کنیم. البته که کیفیت آینه‌ها به‌قدری بالاست که اصلا به‌سادگی دچار مشکل نمیشه. اما با این وجود باز هم این اطمینان رو به شما می‌دیم که ضمانت بدون قید و شرط روی آینه داریم. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه شده باشه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی دیواری

معرفی آینه هالیوودی مهتابی دیواری

آینه هالیوودی مهتابی دیواری آینه مدرنی هست که اولین تفاوت اون با آینه‌های ساده گذشته، فراهم کردن روشنایی هست. که این روشنایی به‌وسیله چراغ‌های LED تامین میشه که بهترین نوع ابزار روشنایی محسوب میشه. به این دلیل که روشنایی که این چراغ ایجاد می‌کنه، طبیعی‌ترین نوع روشنایی رو داره. که از این جهت بهترین انتخاب برای چراغ‌های روی آینه هستش. تا بتونه با روشنایی مطلوبی که ایجاد می‌کنه، دید خیلی واضحی رو از فرد در آینه نمایش بده.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی مهتابی قدی

چیدمان چراغ‌ها روی آینه هالیوودی مهتابی دیواری به این صورته که با فاصله مشخصی دورتادور آینه قرار داده می‌شن. این فاصله بین چراغ‌ها حد مشخصی دارن تا روشنایی ایجاد شده رو در بهترین حالت خودش ایجاد کنه. و از تشکیل سایه‌های اضافی جلوگیری کنه. البته این چیدمان چراغ‌ها، تا حدی می‌تونه قابل تغییر باشه که تنوع رو در آینه‌های هالیوودی موجب می‌شه.

همچنین انتخاب نور مهتابی برای آینه هالیوودی هم انتخاب مناسبی هست. نور مهتابی همون نور سفیده که موجب میشه تا محیط اطراف آینه با همون رنگ واقعی خودش نمایش داده بشه. به همین دلیل برای دید واضح در آینه، رنگ سفید رنگی مناسبه. اما در صورت تمایل این امکان برای آینه وجود داره که در زمان‌های مختلف، رنگ نورپردازی آینه رو تغییر داد. دیواری بودن آینه هالیوودی هم موجب قرار گرفتن اون در جای ثابت و ایمنی میشه که مزیت دیگر اون، اشغال نشدن فضایی از محیط قرارگیری آینه میشه.

قابلیت‌های دیگه آینه هالیوودی مهتابی دیواری

علاوه بر دارا بودن امکان نورپردازی برای آینه هالیوودی، این آینه امکانات قابل توجه دیگه‌ای هم داره که موجب شده تا این آینه هالیوودی مهتابی دیواری مورد توجه همگان باشه و از اون در کاربردهای بسیاری استفاده بشه. که هرکدوم از این موارد بر حسب نیاز و تمایل شخصی روی آینه می‌تونن ایجاد بشن. یعنی هرکدوم از قابلیت‌های عنوان‌شده به‌صورت خودکار روی آینه نصب نیستن و به انتخاب خود شما هر کدوم که مورد نیاز و علاقه‌تون بود، روی آینه هالیوودی اجرا می‌شن.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی قاب‌دار

. پخش موسیقی و ویدئو یکی از امکاناتی هست که آینه هالیوودی مهتابی دیواری می‌تونه اون رو دارا باشه. تا بتونین از طریق آینه به موسیقی مورد علاقه خودتون گوش بدین و یا ویدئویی را بتونین با اون مشاهده کنین. قابلیت جذابی هست که موجب‌شده تا نسل جدیدی از آینه‌ها به دنیای امروزی معرفی بشن و مورد توجه همه قرار بگیره.

. تغییر رنگ نورپردازی آینه هالیوودی مهتابی دیواری هم امکان دیگه‌ای هست که این آینه می‌تونه دارا باشه. یعنی به این صورت که می‌تونین علاوه بر رنگ سفید برای آینه هالیوودی، رنگ دیگه‌ای رو انتخاب کنین تا هر زمان در صورت تمایل و دلخواه بتونین این رنگ رو تغییر بدین. و روشنایی متفاوتی رو داشته باشین.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه چراغ‌دار دیواری

. علاوه بر تغییر رنگ نورپردازی، تغییر میزان نور ساطع‌شده از چراغ‌های آینه هالیوودی مهتابی دیواری هم میسر هست. تا در صورتی که در طول روز نیاز به نور کمتر یا بیشتر وجود داشته باشه، میزان نور رو افزایش یا کاهش بدین تا به نور مطلوب خودتون برسین.

. آینه هالیوودی مهتابی دیواری قابلیت دیگه اون می‌تونه ضد بخار بودن اون باشه. که این کار به‌ وسیله سنسوری که پشت آینه قرار داده شده، تامین میشه. این سنسور با کمی گرم کردن سطح آینه، مانع از تشکیل بخارآب روی صفحه آینه میشه. تا اگر آینه در معرض هوای مرطوب قرار بگیره، بتونه صفحه آینه رو کاملا تمیز و شفاف داشته باشه.

برای خاموش و روشن کردن آینه هالیوودی مهتابی دیواری میشه به یکی از این سه طریقی که در پایین گفته میشه، انجام بشه.

. ریموتی حالتی هست که با استفاده از کنترل از راه دور میشه تغییرات لازم رو در آینه به دلخواه ایجاد کرد و از امکانات نصب شده روی ون استفاده کرد.

. لمسی هم یکی دیگه از کارکردهای آینه هالیوودی مهتابی دیواری محسوب میشه که با لمس کردن قسمتی که روی آینه مشخص شده، می‌تونین از قابلیت‌های اون بهره ببرین.

. حسگری هم عملکردیه که با تکون دادن دست در مقابل آینه میشه آینه رو خاموش و روشن کرد. که این نوع از کارکرد شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست که با حرکت دست در مقابل اون می‌تونین از امکانات موجود بهره‌مند بشین.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی بدون قاب

از آینه هالیوودی مهتابی دیواری در چه فضاهایی میشه استفاده کرد

آرایشگاه و سالن زیبایی می‌تونه از فضاهای مهم استفاده از آینه هالیوودی مهتابی دیواری باشه. به این جهت که چون در این فضا میکاپ و آرایش به‌طور تخصصی انجام می‌گیره، نور موضوعی هست که بسیار اهمیت داره. با این تفاسیر آینه هالیوودی که نور رو به‌شکل درستی فراهم می‌کنه، می‌تونه آینه‌ای ایده‌آل برای این نوع از فضاها باشه. که نور موردنیاز برای انجام امور آرایشی رو در جای مناسب خودش ایجاد می‌کنه.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی آرایشگاهی

. خونه هم یکی از فضاهایی هست که وجود تعدادی آینه در اون از الزامات محسوب میشه. یکی از آینه‌های مورد استفاده برای هر خونه‌ای آینه هالیوودی مهتابی دیواری هست که هم عملکرد خوبی به‌عنوان آینه داره و هم از نظر ظاهری زیبایی خاصی رو داره. و در هر قسمتی که قرار بگیره، جلوه خاصی رو به اون خواهد بخشید.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی قدی

. مزون هم یکی از موارد استفاده آینه هالیوودی مهتابی دیواری هست که این آینه برای مزون کاملا آینه‌ای ایده‌آل و مناسب هست. و دید مناسبی رو برای دیدن در آینه پس از پرو لباس ایجاد خواهد کرد. که این به‌دلیل استفاده از چراغ‌های LED در آینه هالیوودی هست که موجب می‌شود تا فضا روشن‌تر بشه. و برای دین در آینه هم دید روشن‌تری رو ایجاد می‌کنه.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی مزون

. کلینیک‌های زیبایی هم نیاز به آینه دارن که این آینه می‌تونه آینه هالیوودی مهتابی دیواری باشه. در این فضاها چون خدمات زیبایی ارائه میشه، پس از دریافت خدمات اغلب ترجیح میدن که خودشون رو در آینه‌ای که نور کافی داره، مشاهده کنن. به همین خاطر آینه هالیوودی که نورپردازی مستقیمی داره، نور کافی و موردنیاز رو فراهم می‌کنه تا بتونه تصویر خوبی رو در آینه ایجاد کنه.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی گرد

. هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف هم از فضاهای دیگه‌ای هستن که نیاز به آینه در اون‌ها مشاهده می‌شه. آینه هالیوودی ضمن عملکرد خوبی که داره، از نظر ظاهری هم دارای زیبایی خاصی هست. که می‌تونه در ایجاد فضای جذاب‌تر و زیباتر کمک‌کننده باشه.

راه‌های ارتباطی با سایت ayneha هم برای تماس شماره‌ی 09357015855 هست. که می‌تونین تماس بگیرین و هر چی که نیاز باشه همکاران و مشاوران تخصصی آینه‌ها در اختیار شما قرار میدن. تا بتونین بهترین انتخاب رو برای آینه مورد نظرتون داشته باشین.

آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ