آینه نور دار گرد

آینه نور دار گرد

آینه‌هایی امروزه معرفی شدن که این آینه‌ها دنیای جدید و عملکرد فوق‌العاده‌ای رو نشون دادن. یکی از پرکاربردترین و زیباترین اون‌ها آینه نور دار گرد هستش. این آینه به‌خاطر کارکردی که داره در خیلی از فضاها مورد استفاده قرار گرفته. به‌طوری که در مدت زمان کمی که از معرفی این آینه‌ها می‌گذره، اما در همین زمان کم خیلی مورد توجه قرار گرفته. و در اکثر فضاها و کاربردها هم این آینه جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی شده. چون باعث شده تا استفاده از آینه برای انسان امروزی خیلی بهتر و راحت‌تر بشه. و طراحی آینه طوری بوده که بتونه عملکرد خوبی رو از خودش ارائه بده.

آینه نور دار گرد
آینه نور دار گرد

آینه نور دار گرد دقیقا به چه آینه‌ای میگن

آینه نور دار گرد همونطور که از اسمش هم مشخصه، نور منتشر می‌کنه. این نور آینه با تعبیه چراغ LED در قسمت پشت آینه تامین میشه. چراغی که برای آینه نور دار به کار میره، نازکه و ضخامت کمی داره. به همین دلیل وقتی پشت آینه قرار بگیره، هیچ مشکلی رو برای ظاهر آینه ایجاد نمی‌کنه. بلکه باعث میشه تا یک نور مخفی و ملایم دور تا دور آینه رو بگیره. و برعکس یک جلوه خیلی خاص و زیبایی رو به آینه میده.

آینه نور دار گرد
آینه بک‌لایت

چراغی که برای آینه نور دار گرد به کار میره، بهترین نوع ابزار روشنایی شناخته میشه. و تنوع زیادی هم در شکل ظاهری خودش داره. و شکل نواری اون هست که در آینه نور دار مورد استفاده قرار می‌گیره. دلیل این همه استفاده از چراغ LED مزایای قابل توجه اون هست. که یکی از مزایای اصلی اون مصرف انرژی کم هستش که امروزه هم خیلی به این موضوع توجه میشه. طول عمر این چراغ‌ها هم خیلی زیاده، بنابراین خرید این لامپ‌ها خیلی به‌صرفه هستش.

آینه نور دار گرد
آینه نوری مدرن

همچنین مزیت قابل توجه اون‌ها این هست که وقتی مدتی روشن می‌مونن، گرمایی از خودشون تولید نمی‌کنن. پس خیلی راحت برای آینه می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. چون لامپ‌های معمولی به‌قدری گرم میشن که ممکنه سطح آینه رو هم خیلی گرم کنن. ولی با چراغ‌های LED همچین مشکلی وجود نداره. علاوه بر این موارد نور چراغ هم خیلی طبیعی و ملایمه. بنابراین می‌تونه دید خیلی خوب و واضحی رو ایجاد کنه.

چرا آینه نور دار گرد

آینه نور دار گرد همونطور که در قسمت‌های بالا هم توضیح داده شد، دارای نورپردازیه. و این نور رو خیلی خوب و درست منتشر می‌کنه. منظور از درست این هست که نورش دقیقا طوری طراحی شده که روبه‌رو و اطراف خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، می‌تونین خیلی واضح و روشن و بدون هیچ سایه‌ای خودتون رو ببینین. این چیزی هست که هیچ‌وقت با آینه‌های معمولی امکان‌پذیر نیست. چون اون‌ها این نور رو از خودشون ندارن. و برای روشنایی محیط از چراغ‌های دیگه‌ای استفاده میشه. اما این آینه نور رو متمرکز به اطراف خودش کرده تا دیدن در آینه خیلی راحت‌تر و واضح‌تر انجام بشه.

آینه نور دار گرد
آینه گرد بزرگ

این اصلی‌ترین و مهم‌ترین تمایزی هست که آینه نور دار گرد با آینه‌های قدیمی داره. به همین خاطر هم در خیلی از کاربردهای مهم به‌خصوص، از این آینه استفاده میشه. چون عملکرد فوق‌العاده‌ای رو از خودش نشون میده. همین مزایا و یکسری از قابلیت‌های دیگه آینه نور دار باعث شده تا مورد توجه خیلی از آدم‌ها قرار بگیره.

شکل گردی هم که آینه نور دار گرد داره، خیلی زیبا و کاربردیه. چون در عین سادگی که داره، جلوه خیلی خاصی رو به محیط اطراف خودش میده.

آینه نور دار گرد
آینه نوری مهتابی

آینه‌ نور دار گرد از جدیدترین و به‌روزترین آینه‌هایی هست که در بازار به‌فروش می‌رسه. همچنین نام‌های دیگه‌ای که این آینه داره، آینه بک‌ لایت، آینه نوری، آینه نورمخفی هستش. که تمام این آینه‌ها یک نوع هستن و با نام‌های مختلفی شناخته میشن.

چه جاهایی بهتره آینه نور دار گرد حتما استفاده بشه

آرایشگاه

آرایشگاه رو شاید بشه گفت مهم‌ترین جایی هست که برای آینه نور دار گرد مناسبه. به این دلیل که آینه نور دار نور اون کمک می‌کنه تا بهترین دید برای آینه ایجاد بشه. در آرایشگاه و سالن زیبایی این موضوع خیلی مهمه که نور و تصویر درست هر دو کنار هم بتونن باعث بهتر دیده شدن بشن. آرایشگر هم برای این که بتونه کارش رو به‌نحو احسن انجام بده، نیاز با این نور داره. آینه نوری هم که چون نور خودش رو طوری منتشر می‌کنه که مقابل خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. بنابراین وقتی مشتری هم جلوی آینه قرار بگیره، آرایشگر دقت و تمرکز بالایی براش ایجاد میشه.

آینه نور دار گرد
آینه نوری برای آرایشگاه

وقتی نور به‌اندازه کافی و از جای درستی تابیده بشه، خیلی کمک می‌کنه تا کارها خیلی بهتر انجام بشن. چون شما به‌عنوان آرایشگر دید خیلی بازی رو روی صورت مشتری خودتون دارین. و با این دید باز هم می‌تونین کار بی‌نقص‌تر و خیلی تمیزی رو ارائه بدین. به این خاطر که نور خیلی فاکتور مهمی در ارائه خدمات آرایشی محسوب میشه. که این آینه نور دار خیلی خوب این نور رو برای شما تامین می‌کنه.

آینه نور دار گرد
آینه نوری سالن آرایشگاه

علاوه بر این موارد دکوراسیون و چیدمان داخلی شما یکی از مواردی هست که در جذب مشتری تاثیرگذاره. که آینه نور دار گرد با توجه به زیبایی خاص و جذاب خودش می‌تونه خیلی در ایجاد فضای شیک به شما کمک کنه. آینه هم که از مهم‌ترین ابزار در چیدمان هر سالن آرایشی محسوب میشه. پس باید بیشتر از بقیه وسیله‌ها هم به اون توجه بشه. چون هم عملکردش خیلی اهمیت داره و هم ظاهر و زیبایی. ما به شما این اطمینان رو میدیم که با استفاده از این آینه می‌تونین یک فضای زیبا و خیلی مدرنی رو برای خودتون و افرادی که به سالن شما میان، فراهم کنین. تا از بودن در این فضا لذت کافی رو ببرن.

آینه نور دار گرد
آینه آرایشگاهی

خونه

خونه هم از فضاهایی هستش که حتما واجبه آینه در این فضا مورد استفاده قرار بگیره. همینطور در این مورد هم عملکرد آینه در کنار زیبایی که داره، مهم هستش. به همین دلیل آینه نور دار گرد خیلی توصیه میشه. چون همونطور که در قسمت‌های بالاتر هم بهش اشاره شد، آینه بک‌لایت دید خیلی خوبی رو به شما میده تا بتونین خودتون رو خیلی بهتر در آینه ببینین.

آینه نور دار گرد
آینه گرد نوری

آینه نور دار گرد رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در این کارگاه تولیدی آینه هر نوع آینه‌ای که فکر کنین مثل آینه نور دار گرد یا هر شکل و ابعادی دقیقا مطابق خواسته خودتون تولید میشه. ساخت آینه‌ها تماما از اول تا آخر در همین کارگاه انجام میشه. به همین دلیل هم هست که ما ضمانت کیفیت و قیمت داریم. و این امکان رو هم فراهم کردیم که اگر احیانا از آینه سفارشی خودتون خوشتون نیومد، بتونین اون رو برگردونین و ضمانت مرجوعی هم داریم.

آینه نور دار گرد
آینه نور دار گرد

اما چیزی که بیشتر این کارگاه رو متمایز کرده، در نظر گرفتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. با این ضمانت دیگه برای شما این اطمینان به‌وجود میاد که اگر هر مشکلی هم ایجاد بشه، نیازی به نگرانی نیست. فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا خیلی زود براتون حل کنیم. مثلا اگر آینه لمسی باشه و لمس اون دچار اختلال بشه، براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. فقط اگر آینه شکسته بشه یا این که ضربه بخوره، شامل این ضمانت نخواهد بود.

شماره‌های تماس ما 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین تماس بگیرین و هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما شما رو راهنمایی می‌کنن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ